PDA

View Full Version : Remy **misschien spoilers aanwezig**



Sjaak
05-12-2004, 16:43
Ik zou Remy graag tegen Semmy, Crocop en Filho zien vechten, lijken me hele mooie partijen :thumbs:

Siliconknight64
05-12-2004, 16:45
Maar die gasten doen toch allemaal MMA enzo? Ik denk niet dat het zulke goeie kick/thai boksers zijn. (kijk maar naar Gary Goodridge :shock: )

Sjaak
05-12-2004, 16:51
Spoilers :shock:

Ik zeg toch niks over de uitslag ?

En nee die gasten doen niet allemaal MA

Menno
05-12-2004, 17:03
Rematch tegen Crocop lijkt me nog het mooiste! Ik denk dat Remy hem nu wel kan hebben.

Justinian
05-12-2004, 17:14
Spoilers :shock:

Ik zeg toch niks over de uitslag ?

En nee die gasten doen niet allemaal MA
Klopt Sjaak, maar het zou kunnen dat mensen die reageren dat wel doen ;) Vandaar dat ik de titel even heb aangepast.

ICON
05-12-2004, 17:38
Maar die gasten doen toch allemaal MMA enzo? Ik denk niet dat het zulke goeie kick/thai boksers zijn. (kijk maar naar Gary Goodridge :shock: )

hahaha niet zulke goede kickboxers?? cro cop niet?? je hebt hem dus nooit zien vechten.. cro cop is n super goede kickboxer die hoog zou eindigen bij de K-1 als hij niet voor pride zou vechten.

Anonymous
05-12-2004, 17:42
Le Banner, Ignashov, Cro Cop, Aerts. zouden zeker mooie matches.

kyokushin
05-12-2004, 17:58
Maar die gasten doen toch allemaal MMA enzo? Ik denk niet dat het zulke goeie kick/thai boksers zijn. (kijk maar naar Gary Goodridge

filho is wereldkampioen kyokushin geweest, en heeft al veel k1 partijen gevochten dus denk dat hij remy toch nog wel een beetje partij kan geven :mrgreen:

harry
05-12-2004, 18:00
Idd Semmy tegen Remy, wint tie weer denk :wink:
Of ze moeten sem weer foppen net zoals tegen Hoost die toen de K-1 kampioen was.

Sem - Remy Arena 2005? Damn dat zou gaaf zijn :roll:

Siliconknight64
05-12-2004, 20:13
Maar die gasten doen toch allemaal MMA enzo? Ik denk niet dat het zulke goeie kick/thai boksers zijn. (kijk maar naar Gary Goodridge :shock: )

hahaha niet zulke goede kickboxers?? cro cop niet?? je hebt hem dus nooit zien vechten.. cro cop is n super goede kickboxer die hoog zou eindigen bij de K-1 als hij niet voor pride zou vechten.

Nee ik heb Crocop inderdaad nooit zien vechten. Maar ik doelde op Semmy eigenlijk. No offense, maar Remy veegt de vloer met hem op kickboks regels denk ik. Heb je gezien toen Sem met Gilbert vocht? WOw dat was prachtig :P

harry
05-12-2004, 20:15
Maar die gasten doen toch allemaal MMA enzo? Ik denk niet dat het zulke goeie kick/thai boksers zijn. (kijk maar naar Gary Goodridge :shock: )

hahaha niet zulke goede kickboxers?? cro cop niet?? je hebt hem dus nooit zien vechten.. cro cop is n super goede kickboxer die hoog zou eindigen bij de K-1 als hij niet voor pride zou vechten.

Nee ik heb Crocop inderdaad nooit zien vechten. Maar ik doelde op Semmy eigenlijk. No offense, maar Remy veegt de vloer met hem op kickboks regels denk ik. Heb je gezien toen Sem met Gilbert vocht? WOw dat was prachtig :P

Eeh even vergeten dat Sem vorig jaar(of het jaar daarvoor) op K-1 regels van Remy heeft gewonnen :lol:

En van Ernesto ook :lol:

althans volgens de jurie niet maar Ernesto gaf zelf toe dat Sem eigenlijk de betere was :lol:

En zo heeft hij nog een paar partijen op K-1 regels gewonnen, wat dacht je van Nortje een aantal weken terug, eeh o ja Sem kwam op krukken aan in Japan maar heeft de krukken toch maar in het hotel gelaten.

Dus ook Semmy geen K-1 vechter :roll: foutje bedankt

Siliconknight64
05-12-2004, 20:17
Ja maar Remy is gegroeid nu en sneller 8)

harry
05-12-2004, 20:19
Ja maar Remy is gegroeid nu en sneller 8)

En Sem heeft kouwgomballen lopen draaien waarschijnlijk :roll:

Siliconknight64
05-12-2004, 20:23
Ja dat hoop ik wel! Hahaa :lol:

The Maniac
05-12-2004, 20:23
Silicon knight ik weet niet of je het k-1 gebeuren volgt maar Filho heeft Remy reeds verslagen en hem zelfs gevloerd Cro Cop heeft op TKO gewonnen van Remy en wordt getipt als een toekomstige Pride Kampioen of dat gebeurd is een ander verhaal en Semmy heeft een Unanamous decision uitgevochten tegen Remy deze wedstrijden zijn allemaal eigenlijk al geweest Sjaak maar je bedoeld vast rematches

Siliconknight64
05-12-2004, 20:25
@ The Maniac ja gozer wij hebben het over rematches hier. Het zou inderdaad veel belanstelling opleveren vooral nu Remy 2x K-1 champ is.

redjuh
05-12-2004, 20:48
Maar die gasten doen toch allemaal MMA enzo? Ik denk niet dat het zulke goeie kick/thai boksers zijn. (kijk maar naar Gary Goodridge :shock: )

ehm heb jij een klap van de molen gehad?

dit worden rematches voor remy die van deze beide heren heeft verloren :roll:

Siliconknight64
05-12-2004, 20:56
Nee ik heb geen klap van geen enkele molen gehad. Lees de hele discussie plz. 8)

ashi76
05-12-2004, 21:04
Zij idd mooie rematches Sjaak.

Arjan
06-12-2004, 10:06
Le Banner, Ignashov, Cro Cop, Aerts. zouden zeker mooie matches.


Op die 2 na ben ik t met je eens... Le banner krijgt zn arm dan weer kapot getrapt, zonde voor beide en Ignashov doet nooit geen ene fuck... lijkt me niets moois aan.. crocop zou ik HEEL graag willen zien en Aerts gewoon ... benieuwdheid maar lijkt me geen wereldpartij ofzo.

Arjan
06-12-2004, 10:16
Nou Arjan, die partij tegen kaoklai was inderdaad zwaar pet, maar dat Iggy nooit ene moer doet vind ik ook weer teveel onrecht voor de man hoor. Hij heeft natuurlijk wel hele mooie en goeie dingen laten zien en het is en blijft een beest.

Das waar... hij heeft het ook zeker wel in zich om een kampioen te worden :P

Alleen soms valt het me zo tegen dan weet je dat die degene gewoon makkelijk kan verslaan en dan moet die toch nog winnen of verliezen met 1 puntje verschil... dan doet die gewoon te weinig voor zijn kunnen,

ja het is een beest en ja hij is goed... en ja hij heeft die supervette K.O met die gebroken neus enzo... da klopt wel :P
Ik schilder hem niet af als slecht, hij is zeker een toppertje, maar bonjaski vs iggy lijkt me niets omdat ik gewoon (bijna zeker) weet dat bonjasky dat zal winnen met puntjes

Nickuraba
06-12-2004, 16:44
Lebanner zou naar mijn mening remy eruit meppen, als zijn arm goed was. Remy wil nog wel eens blijven staan en afw8en als hij door de tegenstander bestookt wordt met stoten. Lebanner kan op zijn beurt goed stoten en traptook niet slecht.

Als hij tegen IGgy gaat wordt het IMO 10x niks, zoals arjan al zei, hij heeft het complete pakketje, maar zo nu en dan besluit hij de boel ernstig te verzaken.

Jay Hoov
08-12-2004, 12:19
Lebanner zou naar mijn mening remy eruit meppen, als zijn arm goed was. Remy wil nog wel eens blijven staan en afw8en als hij door de tegenstander bestookt wordt met stoten. Lebanner kan op zijn beurt goed stoten en traptook niet slecht.

Als hij tegen IGgy gaat wordt het IMO 10x niks, zoals arjan al zei, hij heeft het complete pakketje, maar zo nu en dan besluit hij de boel ernstig te verzaken.

Jep!

Ronald
08-12-2004, 21:23
Remy wil nog wel eens blijven staan en afw8en als hij door de tegenstander bestookt wordt met stoten.
Tegen Sapp heeft Remy volgens mij bewezen dat dat verleden tijd is. LeBanner vs Remy zou een mooie partij zijn wat mij betreft. Ik gok op Remy.