PDA

View Full Version : K-1 2005 Nederland



Nicky
06-12-2004, 11:13
Matchmaker van de K-1 : Sadahura Tanigawa heeft gezegd dat het de bedoeling is dat deze toernooien er zeker zullen komen in Nederland in samenwerking met bijv : 2h2h of simon rutz

Biiyen
06-12-2004, 11:22
Matchmaker van de K-1 : Sadahura Tanigawa heeft gezegd dat het de bedoeling is dat deze toernooien er zeker zullen komen in Nederland in samenwerking met bijv : 2h2h of simon rutz

Eindelijk..........Als ze maar niet de kaartjes belachelijk duur maken.

Nicky
06-12-2004, 11:24
Weet iemand eigenlijk waarom het niet meer in de Rijnhal Arnhem gehouden word / werd? Dat was een super locatie en was altijd tot de nok toe gevuld.

Arjan
06-12-2004, 11:41
Dat zou wel heeeeeeeeel wreed zijn... eens zien wat mn banksaldo dan is

bryan
06-12-2004, 11:49
we hebben nu genoeg toppers voor een eigen kwalifcatie toernooi vind ik...

als het maar niet zo een slap toernooi wordt als de laatste....dat was echt niet om aan te zien....

Justinian
06-12-2004, 11:51
Zou top zijn als ze ook wat K-1 max wedstrijden zouden laten plaats vinden. Als de K-1 het organiseert zou het misschien ook wel mogelijk zijn Buakow Puramuk te laten vechten tegen een redelijk tarief. Feit dat Puramuk onder contract staat bij de K-1 was voor Simon Rutz reden hem niet te laten vechten. Samenwerking tussen de K-1 en Simon Rutz zou denk ik helemaal niet verkeerd zijn.

phranq
06-12-2004, 11:52
Weet iemand eigenlijk waarom het niet meer in de Rijnhal Arnhem gehouden word / werd? Dat was een super locatie en was altijd tot de nok toe gevuld.

Ik denk dat er in de Arena en Ahoy meer mensen passen?

Thomas
06-12-2004, 12:08
Weet iemand eigenlijk waarom het niet meer in de Rijnhal Arnhem gehouden word / werd? Dat was een super locatie en was altijd tot de nok toe gevuld.

Ik denk dat er in de Arena en Ahoy meer mensen passen?

Dan moet je het wel vol zien te krijgen.

migyur
06-12-2004, 12:23
jah en lekker dichtbij :D

bloody
06-12-2004, 13:20
zker beter hoor ik denk dat wij nog leuke dingen te zien gaan krijgen dan in nederland

Anonymous
06-12-2004, 13:24
als het maar niet zo flopt als de laatste k1 nederland.... 2 vechters die er wel in thuis hoorde maar voor de rest waren het niet NL'ds beste..... en hoop nu dat de organisatie dan wat beter financieel gesteund wordt, want dat was volgens mij de reden dat ze ermee stopte in NL. Maar wij zullen Lebanner etc toch niet snel zien als er geen goede financiele backup is...

Highline
06-12-2004, 15:34
ben benieuwd wat de line up gaat worden!

Nicky
06-12-2004, 15:50
Weet iemand eigenlijk waarom het niet meer in de Rijnhal Arnhem gehouden word / werd? Dat was een super locatie en was altijd tot de nok toe gevuld.

Ik denk dat er in de Arena en Ahoy meer mensen passen?

Vorige en laatste k-1 gala werd gehouden in de silverdome die nog niet voor de helft gevuld was.

max mulder shihan
06-12-2004, 15:52
Denk dat Simon er wel wat moois van zou kunnen maken :thumbs:

ICON
06-12-2004, 15:52
Weet iemand eigenlijk waarom het niet meer in de Rijnhal Arnhem gehouden word / werd? Dat was een super locatie en was altijd tot de nok toe gevuld.

Ik denk dat er in de Arena en Ahoy meer mensen passen?

Vorige en laatste k-1 gala werd gehouden in de silverdome die nog niet voor de helft gevuld was.

ja dat was wel n beetje bagger ja. mooie partij van rodney toen! en van ubeda tegen simson.

Biiyen
06-12-2004, 16:43
Zou top zijn als ze ook wat K-1 max wedstrijden zouden laten plaats vinden. Als de K-1 het organiseert zou het misschien ook wel mogelijk zijn Buakow Puramuk te laten vechten tegen een redelijk tarief. Feit dat Puramuk onder contract staat bij de K-1 was voor Simon Rutz reden hem niet te laten vechten. Samenwerking tussen de K-1 en Simon Rutz zou denk ik helemaal niet verkeerd zijn.

Justi=correct!

Buakaw zou ik echt graag een keer willen zien knokken!

Met een mix programma K1/K1-Max zou je hier in Nederland wel een super programma kunnen neerzetten.

Justinian
06-12-2004, 16:59
Denk dat Simon er wel wat moois van zou kunnen maken :thumbs:
Dat denk ik ook, zeker nu de K-1 bij een breder publiek populair aan het worden is.

Marco (scheids)
06-12-2004, 17:05
Mijn line up k-1 Nederland:

Remy Bonjasky
Ernesto Hoost
Peter Aerts
Badr Hari
Melvin Manhoef
Rodney Faverus
Jerrel Venetiaan
Sem Schilt

Reserve Match
Lloyd van Dams vs Eric Soa

Super match
Alexey Ignashov vs Stefan Leko

Ronald
06-12-2004, 23:50
Mijn line up k-1 Nederland:
Voor die line-up zou ik echt wat over hebben! Ik vrees dat er geen promotor is die dat voor elkaar krijgt...

ashi76
07-12-2004, 00:04
Dat zie ik idd niet zo snel gebeuren.

Als het gebeurd denk ik dat Ahoy wel uitverkocht zal zijn.

someone
07-12-2004, 00:42
zal helemaal geweldig zijn dit~!

redjuh
07-12-2004, 08:40
laat het is hemels naam niet in dat gare ahoy plaatsvinden!!! doe de arena of gelredome

phranq
07-12-2004, 10:30
laat het is hemels naam niet in dat gare ahoy plaatsvinden!!! doe de arena of gelredome

Helemaal mee eens, na het 2H2H debacle laatste x zie je mij nooit meer terug in Ahoy!!

Wheelie
07-12-2004, 14:23
Ik vond het in de Rijnhal echt vet, was altijd druk.

ashi76
07-12-2004, 14:59
laat het is hemels naam niet in dat gare ahoy plaatsvinden!!! doe de arena of gelredome

Helemaal mee eens, na het 2H2H debacle laatste x zie je mij nooit meer terug in Ahoy!!

Dat heeft geen fuck met de locatie te maken natuurlijk.

In ahoy heb je ALTIJD goed zicht.

Dat is in voetbalstadions wel eens anders. Het woord zegt het ook al he... VOETBAL-stadion.. ;)

phranq
07-12-2004, 15:19
laat het is hemels naam niet in dat gare ahoy plaatsvinden!!! doe de arena of gelredome

Helemaal mee eens, na het 2H2H debacle laatste x zie je mij nooit meer terug in Ahoy!!

Dat heeft geen fuck met de locatie te maken natuurlijk.

In ahoy heb je ALTIJD goed zicht.

Dat is in voetbalstadions wel eens anders. Het woord zegt het ook al he... VOETBAL-stadion.. ;)

De locatie draagt tocg wel degelijk bij aan de sfeer...voor mij geen Ahoy meer..

Hidman
07-12-2004, 15:35
Dat is in voetbalstadions wel eens anders. Het woord zegt het ook al he... VOETBAL-stadion.. ;)

Ashi wil gewoon niet in de ArenA zitten! :wink:

ashi76
07-12-2004, 16:08
Ik blijf van mening dat er betere locaties te vinden zijn om vechtsportgala's te organiseren.

De Kuip vind ik er ook niet geschikt voor. Locaties zals Ahoy, Rai en het topsportcentrum in Rotterdam (das idd naast de Kuip;)) zijn imo perfect voor dit soort evenementen.

Hidman
07-12-2004, 16:13
Je hebt idd wel gelijk! in de ArenA zat ik bovenaan :roll: en kon weinig zien!
Ahoy had ik beter uitzicht! :thumbs:

ninjamo
07-12-2004, 19:22
rodney vs badre

melvin manhoef vs dermenci

antonie hardonk vs peter mulder

sakie vs bjorn bregie

deze voor het k1 toernooi

lebanner vs ignashof super bout

en wat kmax gevechten

is toch ook leuk en nog wel te doen denk

redjuh
07-12-2004, 19:25
WTF Milco gets it!

Anonymous
07-12-2004, 19:32
ja en van welk geld Milco??? waarom denk je dat de line up de vorige keer in k1 nederland zo eeeeehhhhmmm bedroevend was??
Alleen Lebanner en Ignashov zal er heel wat doekoe neer gelegd moeten worden.... Het nadeel is nog steeds dat wij in NL niks hebben wat kan financieren zoals in de US en Japan met PPV. Ik hoop dat er wat leuks geregeld wordt met K1 in Nederland maar heb er geen goede vertrouwen in...

ninjamo
07-12-2004, 19:49
dan zonder lebanner vs ignashof

Nickuraba
07-12-2004, 22:18
Zou top zijn als ze ook wat K-1 max wedstrijden zouden laten plaats vinden. Als de K-1 het organiseert zou het misschien ook wel mogelijk zijn Buakow Puramuk te laten vechten tegen een redelijk tarief. Feit dat Puramuk onder contract staat bij de K-1 was voor Simon Rutz reden hem niet te laten vechten. Samenwerking tussen de K-1 en Simon Rutz zou denk ik helemaal niet verkeerd zijn.

Justi=correct!

Buakaw zou ik echt graag een keer willen zien knokken!

Helaas zal je dit alleen nog in natte dromen meemaken, maar ik hoop dat ooooooiitt (kijkt na boven en bid tot god) zoiets plaats zal vinden

Anonymous
09-12-2004, 15:19
Marco, Loyd van Dams vs. Eric Zowa, weet je dat wel zeker, moet Zowa eerst dertig kilo aankomen en een stuk of tien zwaargewichtpartijen draaien.

En dan wat betreft een volwassen k-1 line-up in Nederland. Om dat te realiseren moet aan een aantal voorwaarden worden voldaan. Op het moment dat volwassen sponsors( daarmee bedoel ik dus niet la canna of een kogelwerendvest bedrijf...) de sport als volwassen gaan beschouwen, dan is er misschien een keer een mogelijkheid om zo'n spektakel hier te lande voor elkaar te krijgen. Kijk als een John de Mol op een dag K-1 leuk en interessant gaat vinden, is dat een begin. Hij en anderen zijn daar heus al eens over benaderd, maar willen er (nog) niet aan. Laatste keer dat er in nederland(ahoy) TV bij was, was nou niet echt een succes, wat de reden daarvoor ook moge zijn. Waar het om gaat is dat een zender als SBS6 en een grote producent als Eyeworks daar waren en thuis kwamen met zoiets als :eens en nooit weer. Het enige wat zij oppikken daar was ordinair schreeuwend tuig, in hun ogen, hells angels die prijzen uitrijken etc. Vechtpartijen bij gala's(ja die zijn ook bij het voetbal..) helpen ook niet echt mee en het publiek in Nederland om en aan de ring zal ook nooit veranderen. Dit is zoals het overkomt en niet geheel onterecht. Yorinde hoeft bij Yorin/veronica ook niet meer met haar favorite sport aan te komen. Ze vonden het geen succes.

Als je het mij vraagt, zit de sport wat dat betreft in een vicieuze cirkel die moelijk doorbroken kan worden, helaas

Marco (scheids)
09-12-2004, 20:37
Marco, Loyd van Dams vs. Eric Zowa, weet je dat wel zeker, moet Zowa eerst dertig kilo aankomen en een stuk of tien zwaargewichtpartijen draaien.

Eric Zowa maakt zeker wel kans .... heb zn laatste wedstrijd gescheidst tegen van Muizewinkel.... geloof me die gozer heeft een kracht in zn handen !! en techniek ook !!!
We hebben t wel over dezelfde he?? die van vd Vathost !!

Ralph
09-12-2004, 21:54
Jerome Le Banner vs Brecht Wallis lijkt me ook een vette partij

Marco (scheids)
10-12-2004, 09:17
Jerome Le Banner vs Brecht Wallis lijkt me ook een vette partij

Mij niet

Anonymous
15-12-2004, 13:49
Ik weet niet hoe zwaar Zowa is .. maar Lloyd is 115 Kilo ;)

phranq
15-12-2004, 13:54
Jerome Le Banner vs Brecht Wallis lijkt me ook een vette partij

Mij niet

Marco = Correct

MB667
15-12-2004, 14:00
Brecht Wallis vind ik wel een goede vechter, hij kickte Williams ook K.O.

Anonymous
29-12-2004, 14:31
gewoon in de arena rutz promoten

Marcel Janssen
29-12-2004, 15:05
K-1 in Nederland. Graag. Maar wie het ook organiseert: alsjeblieft, serieuze matchmaking en echte vechters. We worden als publiek al teveel in de maling genomen.

BP
29-12-2004, 21:54
Mijn line up k-1 Nederland:

Remy Bonjasky
Ernesto Hoost
Peter Aerts
Badr Hari
Melvin Manhoef
Rodney Faverus
Jerrel Venetiaan
Sem Schilt

Reserve Match
Lloyd van Dams vs Eric Soa

Super match
Alexey Ignashov vs Stefan Leko

Als dit toch ooit eens zou gebeuren...

Een line-up om van te watertanden, Marco!

Dan vind ik het niet erg om 70 euri voor een kaartje neer te tellen.

Wix
30-12-2004, 11:52
Ik zie liever een K-1 MAX Holland. Daar hebben we ook genoeg toppers in! V. Venrooy, Fikri, Post, Dijkstra, Souwer.....

Remco
30-12-2004, 11:53
Ik ook.

Marco (scheids)
30-12-2004, 11:56
Deze line-up beter dan? en betaalbaarder?

Tournooi:

1 Badr Hari
2 Melvin Manhoef
3 Rodney Faverus
4 Jerrel Venetiaan
5 Sem Schilt
6 Eric Zowa
7 Lloyd vam Dams
8 Antoni Hardonk

Reserve match tournooi Bjorn Breggy vs Bas van de Muysewinkel

Maupie
30-12-2004, 12:16
Is dat niet Bas v/d Muysewinkel?

Marco (scheids)
30-12-2004, 12:56
Maupie = correct ... maar dat staat er toch??

Anonymous
30-12-2004, 13:17
Die line-up van Marco kunnen we zo en zo wel naar fluiten denk ik, hoe jammer ook, zal wel marc de wit, bjorn breggy en de hele reutemeteut uit het b-circuit worden. Als je kijkt naar de kosten die simon voor de vechters in het rijtje van max zou moeten opbrengen, kan hij beter gelijk ook het tokiodome laten overvliegen en die moeten uitverkopen, anders kan hij nooit een cent hiervan terugverdienen.


Mensen, er is genoeg geld in Nederland, alleen al van de vuurwerkverkoop kan je Mike Tyson tegen Michael Jackson laten vechten. Nu kunnen we dat geld beter op giro 555 storten momenteel, maar dat terzijde.
Waar het om gaat is waar we dat geld aan uit geven, en wat sponsoring betreft, of de sponsors dat dubbeldik terugverdienen. Lees anders mijn eerdere reply in deze topic nog eens, het feit dat niemand daar op reageert zegt al genoeg, we willen het er gewoon niet over hebben. Onze sport is nu eenmaal besmet en niemand wil of kan dat zomaar veranderen. Als je de line-up van Marco scheids realiseert en op TV promoot, sponsors van de gevestigde orde uit het bedrijfsleven eens enthousiast zou maken(maar hoe in godsnaam) etc, tja, dan heb je op een dag een kijkcijferkanon, maar ik denk dat je nog eerder Geert Wilders in een Turks koffiehuis tegen het lijf loopt...

Paco
30-12-2004, 14:28
Is dat niet Bas v/d Muysewinkel?


tis toch sebastian van de muysenberg?

Maupie
30-12-2004, 16:01
Maupie = correct ... maar dat staat er toch??

LOL @ Marco :wink:

Maupie
30-12-2004, 16:02
Is dat niet Bas v/d Muysewinkel?


tis toch sebastian van de muysenberg?

reken ik ook goed :D