PDA

View Full Version : Silva over zijn partij tegen Saku



Nicky
06-12-2004, 20:11
Wanderlei Silva’s match with Kazushi Sakuraba has been finalized for the 2004 PRIDE New Year’s Eve show. Silva comments on his 4th match up against Sakuraba.
When I heard that the theme of the (New Year’s Eve) event would be “destiny� during the press conference following my title match at the last event, I immediately thought of Sakuraba. I have grown up along with this great ring called PRIDE, and am carrying on what Sakuraba has built. We, at Chute Boxe, have great respect for both Mr. Takada and Sakuraba. I’m very happy that I can fight Sakuraba in this special event.

I have won our past 3 fights but I always feel that Sakuraba is dangerous. This time, I want to use all of the strength I posses to show the fans in the arena and the fans watching on TV a match greater than all before. I think Sakuraba will consider many things in order to beat me, and I will bring the pride I have from protecting the Championship to bear on Sakuraba and absolutely win as the Champion.

kruikenstad goes bjj
06-12-2004, 20:20
geloof niet dat er veel zitten te wachten op deze 4e partij alweer,ik in ieder geval niet,vanderlei-henderson was toch leuker geweest of niet dan guys.

Nicky
06-12-2004, 20:23
de japanners zitten er wel op te wachten

kruikenstad goes bjj
06-12-2004, 20:33
de japanners zitten er wel op te wachten ja maar ik ben geen japaner :thumbs:

ashi76
06-12-2004, 20:34
In de hoop dat Saku nu eindelijk een keer van Silva wint.

Eerlijk gezegd zie ik het niet gebeuren.

Nickuraba
06-12-2004, 20:46
wtf er moet gewoon een x een eind aan komen, wanneer snapt die saku het nu dat het knetters slecht voor zijn hersenpan is

Mike
06-12-2004, 21:11
In de hoop dat Saku nu eindelijk een keer van Silva wint.

Eerlijk gezegd zie ik het niet gebeuren.

ik heb t zelfde

maar ik verwacht sowieso een mooi gevecht met waarschijnlijk een dikke ko

Hollandpride
06-12-2004, 21:56
geloof niet dat er veel zitten te wachten op deze 4e partij alweer,ik in ieder geval niet,vanderlei-henderson was toch leuker geweest of niet dan guys.

Je hebt helemaal gelijk, dat was een echte topmatch.

MB667
06-12-2004, 22:11
Waarom niet Igor vs Silva. Igor heeft ook eens van Saku gewonnen gvd!

Jay Hoov
08-12-2004, 12:16
BEATDOWN!!!!!!!!

Virus
08-12-2004, 16:10
Wanderlei is een respectabele vechter...

Niet alleen in daden groot, ook in zijn woorden!

Zie `m inderdaad liever tegen Vov of een ander vechten, maar ben wederom benieuwd naar deze match tussen Saku en Wandy!

Hopelijk niet weer een ko voor Wandy!

bryan
08-12-2004, 16:21
BEATDOWN!!!!!!!!


mee eens wordt een pak slaag van jewelste :thumbs:

qball
08-12-2004, 16:52
Waarom niet Igor vs Silva. Igor heeft ook eens van Saku gewonnen gvd!
ja maar toen had sak al een gavecht van 90 !! minuten tegen royce gracie achter de rug en saku most na t einde van de eerste tegen igor opgeven van vermoeidheid !!! alle rspect voor igor uiteraard één van de grondleggers van het moderne mma
ik zou ook silva liever tegen igor zien uitkomen dan nog een keer tegen saku , ook arona zou ik tegen silva willen zien ...
btw silva / jackson 2 was voor mij het hoogtepunt van het laatste jaar ...

phranq
08-12-2004, 16:53
Zou Sak écht gaan stoppen als ie wederom pak krijgt?

Jay Hoov
09-12-2004, 10:47
Zou Sak écht gaan stoppen als ie wederom pak krijgt?

Wat denk je zelf...Je wilt niet weten wat Saku voor deze partij krijgt....Ff z'n pensioen regelen!!!!

Anonymous
09-12-2004, 11:41
bron??