PDA

View Full Version : K1 op eurosport slaat duidelijk aan!!!



Anonymous
07-12-2004, 02:12
En ik bedoel dan te zeggen dat ineens mensen op mn werk mee praten over Bonjasky, Sapp en de rest..... door wat ze op eurosport gezien hebben.....
Nu als ik op mijn pc de k1 finals zit te kijken kijke half het bedrijf mee...
Gaaf man dit en dat het toch positief overkomt mede dankzij eurosport..... Kan je nagaan als de nl'dse commerciele of niet commerciele zenders iets qua aandacht zou besteden.... dus bedoel ik niet dat sterrenboksen bullshit maar gewoon in dit geval de k1.
Iemand ook zulke dingen meegemaakt?

Justinian
07-12-2004, 08:22
Hahaha ik maak het ook mee idd. Een senior jurist vertelde me gisteren dat hij eigenlijk wel belang had bij de cd's met de K-1 finale er op :lol: Ook andere collega's zijn erg enthousiast over de K-1 (en ook over mma!). M'n vader is vorige week (samen met zijn buurman) meegegaan naar het Ringsgala in Enschede terwijl hij er voorheen nooit wat van wilde weten.

Het heeft zeker te maken met Eurosport. De manier waarop Fred Royers het brengt draagt er denk ik ook aan bij dat de sport positief overkomt. Ook Mylene de La Heye heeft er met RTL-5 aan bijgedragen dat de K-1 meer mainstream is geworden.

redjuh
07-12-2004, 08:33
ik verspreid ook genoeg maeteriaal op mijn werk... gaat goed! (het is voor niks justi :wink: )

Marco (scheids)
07-12-2004, 09:08
Tis zelfs zo erg dat ze me nu al vragen om beelden te laten zien via internet en cd etc etc ....een hoop mensen zien het iid op eurosport.

Roob
07-12-2004, 09:31
Ik heb hier op stage ook al iemand aangestoken met het virus.. :mrgreen:

jojo
07-12-2004, 09:49
haha jah op school kijken gasten het zelfs ik zeg wil je weten wat kickbox is kijk vanaaf na k-1 op eurosport haha en paar gasten hebben nog gekeken ook wel lache die reacties van hij kan het echt niet (als iemand binnen 2e minuut k.o. gaat terwijl dat bijv gewoon 1 van de beste in de wereld is haha)

Dennuz
07-12-2004, 10:11
Bij mij op het werk liepen er al wel wat vechtsport liefhebbers rond, maar moet zeggen dat het de laatste tijd wel wat groter geworden is, steeds meer mensen hebben het over de k1 e.d.
Ook het rings gala in Enschede werd veel besproken, dit waarschijnlijk mede door het feit dat de posters van het gala op de afdeling hingen, maar de belangstelling is er zeker..

Anonymous
07-12-2004, 10:59
Las op Sherdog dat Eurosport graag Pride wil uitzenden maar Pride op dit moment nog teveel geld ervoor vraagt.

Silat
07-12-2004, 13:08
ze zijn idd best goed bezig..

alleen een live uitzending zoals met de K1 finale zou wel mooier zijn als dat je het in de krant moet lezen.

Marco
07-12-2004, 13:12
op mijn werk zitten inmiddels ook een aantal liefhebbers die eurosport kijken, galagangers zijn het nog niet maar wie weet.
in mijn vriendenkring leeft het ook redelijk en gaan er wel eens wat maatjes mee.
de harde kern waar ik mee naar gala's ga zijn eigenlijk meer kennissen, ik zie ze dus eigenlijk alleen als we samen naar de gala's gaan.
mijn pa was mee naar ahoy in oktober en die vond het wel mooi maar het duurde hem allemaal te lang.

}|^-_-^|{
07-12-2004, 13:21
dan noem je ook wel een gala, ahoy in oktober :twak:

Marco
07-12-2004, 14:31
dan noem je ook wel een gala, ahoy in oktober :twak:

ja inderdaad.....lekker publiek ha ha ha uitgerekend 2 rijen voor ons was er een dronken, anabole, patser mannetje heel vervelend aan het doen tegen een normale gast en kreeg hij ook nog ruzie met zijn ?vriendin waar hij gewoon even een watergevecht meebegon.....wijn/bier gooien....triest.

Thomas
07-12-2004, 15:35
dan noem je ook wel een gala, ahoy in oktober :twak:

ja inderdaad.....lekker publiek ha ha ha uitgerekend 2 rijen voor ons was er een dronken, anabole, patser mannetje heel vervelend aan het doen tegen een normale gast en kreeg hij ook nog ruzie met zijn ?vriendin waar hij gewoon even een watergevecht meebegon.....wijn/bier gooien....triest.

ahoy in oktober was een onwijs kutgala. Zelden zo'n kutgala meegemaakt. Voor de rest bijna altijd leuke galaatjes meegemaakt :thumbs:

Ik merk ook dat mensen mee interesse krijgen en dan voornamelijk in K-1. Eurosport is goed bezig 8)

Nickuraba
07-12-2004, 15:39
enkele makkers zijn dankzij mij ook MMA idolaat geworden! Sommige scholieren kijken er nu ook na :twisted: eehhehe zoals het hoort!

phranq
07-12-2004, 15:43
dan noem je ook wel een gala, ahoy in oktober :twak:

idd, mij zie je niet meer op 2H2H.....never nooit meer....slechtste gala waar ik ooit geweest ben!

Jase
07-12-2004, 16:25
Yep merk het ook, nonvechtsport-vrienden van me vroegen laatst ook of er in Japan een groot toernooi was met nederlandse vechters.

Komt zeker door eurosport en ook testijds dat programma van Mylene de La Heye op RTL-5. Maar ook steeds meer in de krant en tijdschriften (veronicagids en panorama).

Jay Hoov
08-12-2004, 10:24
dan noem je ook wel een gala, ahoy in oktober :twak:

idd, mij zie je niet meer op 2H2H.....never nooit meer....slechtste gala waar ik ooit geweest ben!

Het is jammer dat de main card ALTIJD veranderd, en ik geef niemand de schuld, maar het publiek is daarvan de dupe....jammer!!!!
Phranq, helemaal mee eens...Ik zie je in de arena!!!

TorCidA
08-12-2004, 17:24
Nou Eurosport is ook niet alles...moet tot 27 december w8en voordat ik pas the K-1 2004 finals zie :? Beetje jammer!

Anonymous
08-12-2004, 17:25
Nou Eurosport is ook niet alles...moet tot 27 december w8en voordat ik pas the K-1 2004 finals zie :? Beetje jammer!

ja jij ja... als je je ogen open hebt had je het zondag middag al kunnen zien...... 8)

ashi76
08-12-2004, 18:24
Guest = correct :thumbs:

redjuh
08-12-2004, 19:27
dan noem je ook wel een gala, ahoy in oktober :twak:

idd... :twak: