PDA

View Full Version : Appelsap gevochten in purmerend..........?



mama
07-12-2004, 11:38
eh appelsap in purmerend?????????
volgens het roddelcircuit heeft appelsap afgelopen zaterdag in purmerend een partij gevochten tegen iemand van 112 kg en gewonnen op een armklem................

Ivo vertel wrom hou je dat geheim?????
;) Deel het ff met je forumbroeders/zusters

Iwan
07-12-2004, 11:44
Niet alleen appelsap hoor. Er hebben daar ook 2 jongens van mij gevochten. Zijn trouwens ook allebei forumleden.
Het gala werd georganiseerd door Marco Holkamp en ik moet hem complimenten geven, want alles was tiptop geregeld.
Mooi gala, strakke planning, goede accomodatie en mooie matches!

mama
07-12-2004, 11:47
haha sorry Iwan
maar Appelsap stond niet op de lijst van vechters.
hoe heeft Marco het zelf gedaan?
Jammer dat de partij van Rocky niet doorging

NormaR
07-12-2004, 12:07
Ivo vocht inderdaad een 'last minute' invalpartij tegen ene Dennis Stelling (110 kilo, Ivo weegt 82). Ik lees nu pas waarop hij won. Hij deelde me alleen mee dat hij nu mank liep vanwege een low-kick maar dat zijn tegenstander waarschijnlijker nog manker loopt omdat die meer low-kicks had gehad. Ik heb hem nog gevraagd om een verslagje te maken voor on eigen forum maar daar heeft hij blijkbaar ook geen zin in/tijd voor. We zullen dus nooit weten wat zich precies heeft afgespeeld daar in Purmerend :D .

mama
07-12-2004, 12:08
ja wel norma hij is online
dus hij gaat nu ff een kort verslag schrijven
:mrgreen:

mama
07-12-2004, 12:20
hum niet dus.......... jammer

Thomas
07-12-2004, 12:27
Hij gaf aardig wat kilootjes toe. Knap hoor :thumbs:

Marco
07-12-2004, 12:59
pfffff ga er maar aan staan wat een gewichtsverschil, proficiat :thumbs:

appelsap
07-12-2004, 13:40
Ok dan.

Vrijdag gebeld of ik wilde invallen. Volgens mijn trainer (Max) woog hij toen 100 kg. Ik had eigenlijk weinig zin en last van mijn schenen van de kb trainingen die week. Tochmaar gedaan. Wel een uitdaging, iemand die 100 kg weegt. Wel was me verzekerd dat het zijn eerste partij was.
De 100 kg werd, ''iets meer dan 100'' in het volgende gesprek en bleek uiteindelijk 110 kg te zijn.
De partij:
Ik af een goede low kick en kreeg er een terug. Conclusie: lowkicks van iemand van 110 kg kan je beter blokken. Dat hebben we dus de rest van de partij maar gedaan.
Staand kon ik redelijk domineren met lowkicks en directe stoten, maar moest oppassen voor zijn rechtse directe. Op de grond weinig problemen en hij moest in ronde 1 een rope escape maken.
Aan het einde van de ronde raakte ik hem met een harde rechtse.

Begin ronde twee werd hij erg moe. Low kicks en als hij in kwam naar de grond. Halverwege ronde twee, takedown, cross side, mount, armklem.

Jezus wat een geschrijf............................

max mulder shihan
07-12-2004, 13:52
Goed gedaan jochie :thumbs: :thumbs:

NormaR
07-12-2004, 13:54
Nou, hartelijk bedankt Ivootje. Ik zal dit verslagje dan ook maar op ons eigen forumpje zetten en je verdere moeite besparen :mrgreen: . Verder ben ik blij dat op 4/12 in ieder geval één Vos Gymvechter nog wat gewonnen heeft :wink: .

mama
07-12-2004, 14:03
Thanks Ivo. doe je goed!!! :thumbs:

Ronald
07-12-2004, 17:07
Ok dan.
(...)
Jezus wat een geschrijf............................
Hahaha... met pijn en moeite maar bedankt en gefeliciteerd Appelsap :thumbs: .

Wheelie
07-12-2004, 17:23
Gefeliciteerd met de overwinning :thumbs:

ashi76
07-12-2004, 17:27
Congratz mannen :thumbs:

ROIDRAGE
07-12-2004, 20:05
netjes Ivo, ouwe topper

Arno verbraak
07-12-2004, 20:47
jaja gefeliciteerd nog een keer ivo! :thumbs:
ik heb ook gevochten, resultaat een draw. dave paul heeft zn tegenstander zn wenkbrauw kapot geslagen in de 1e ronde dus medische interventie. weinig tijd dus thats it :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs:

Jeroen
07-12-2004, 21:52
Ivo heeft een hele mooie partij gedraaid tegen Dennis ondanks het flinke gewichtsverschil. Dennis werd inderdaad moe, gaf zijn arm weg en dat had Ivo heel vlot in de gaten.
Angela (lagrand) zou in eerste instantie ook vechten maar ik hoorde dat haar tegenstander de dag vantevoren afgezegd had.
Mam... Marco heeft zelf niet gevochten.
Ik vond de hoofdpartij van de avond (een B klasse partij) wel zwaar tegenvallen. Weinig actie en geen van de vechters nam initiatief. Een saaie pot.

Maar tof dat jullie ervan genoten hebben. Volgende keer zie ik jullie, en hopelijk nog meer mensen, weer in Purmerend?

mama
07-12-2004, 21:55
Ja had er graag bij willen zijn. Dat was ook de bedoeling dat ik samen met Hunter zou komen om een verslag te maken.
maar helaas mijn enkel werkt niet echt mee. en foto's maken als je met krukken loopt werkt helaas niet...........
thanks jeroen.
Dacht dat Marco ook moest vechten

Sjaak
08-12-2004, 01:52
Ok dan.

Vrijdag gebeld of ik wilde invallen. Volgens mijn trainer (Max) woog hij toen 100 kg. Ik had eigenlijk weinig zin en last van mijn schenen van de kb trainingen die week. Tochmaar gedaan. Wel een uitdaging, iemand die 100 kg weegt. Wel was me verzekerd dat het zijn eerste partij was.
De 100 kg werd, ''iets meer dan 100'' in het volgende gesprek en bleek uiteindelijk 110 kg te zijn.
De partij:
Ik af een goede low kick en kreeg er een terug. Conclusie: lowkicks van iemand van 110 kg kan je beter blokken. Dat hebben we dus de rest van de partij maar gedaan.
Staand kon ik redelijk domineren met lowkicks en directe stoten, maar moest oppassen voor zijn rechtse directe. Op de grond weinig problemen en hij moest in ronde 1 een rope escape maken.
Aan het einde van de ronde raakte ik hem met een harde rechtse.

Begin ronde twee werd hij erg moe. Low kicks en als hij in kwam naar de grond. Halverwege ronde twee, takedown, cross side, mount, armklem.

Jezus wat een geschrijf............................

Top dat je gewonnen hebt Ivo tegen zo'n zware gozer, gefeliciteerd met je overwinning :thumbs:

osu Sjaak

Silat
08-12-2004, 02:17
gefeliciteerd Ivo, vette prestatie hoor :thumbs:

Anonymous
08-12-2004, 10:00
hey die b partij was toch tussen een jongen van mejiro??? wie had er gewonnen.