PDA

View Full Version : geruchten dat Bonjasky gevraagd is voor 9 April in de Rai



Anonymous
08-12-2004, 00:45
Vandaag kwam er een gerucht binnen dat men bezig is om Bonjasky voor 9 April in de Rai te plaaten.
Men heeft navraag gedaan over de mogelijkheden en gage's.
Is dit een gerucht ? of...waar rook is, is ook vuur.

Sjaak
08-12-2004, 01:16
Hou het maar op een gerucht :roll:

Anonymous
08-12-2004, 01:18
idd.... heb daar nog niks over gehoord in de gym en heb net nog Andre M. gesproken.....

Anonymous
08-12-2004, 01:22
mss willen ze hem tegen badr hari hebben.Met hem zijn ze ook bezig :D

Anonymous
08-12-2004, 08:09
Dat zou de knalpartij van het jaar 2005 worden (maar gebeurt toch niet)

Justinian
08-12-2004, 08:12
Vandaag kwam er een gerucht binnen dat men bezig is om Bonjasky voor 9 April in de Rai te plaaten.
Men heeft navraag gedaan over de mogelijkheden en gage's.
Is dit een gerucht ? of...waar rook is, is ook vuur.

Ik ga voor waar rook is, is ook vuur! Zou in ieder geval top zijn als hij daar zou vechten.

Hitman
08-12-2004, 08:35
Bonjasky-hari das een partij die hoog op mn verlanglijstje staat.
Alleen dan zou k persoonlijk liever in de RAI hari vs Leko zien en dan in de arena met showtime Hari- vs Bonjaski.

Maakt me ook nix uit als bonjasky moet knokken in de Rai ben ik 100% zeker van de partij :D

Jay Hoov
08-12-2004, 10:04
Bonjasky-hari das een partij die hoog op mn verlanglijstje staat.
Alleen dan zou k persoonlijk liever in de RAI hari vs Leko zien en dan in de arena met showtime Hari- vs Bonjaski.

Maakt me ook nix uit als bonjasky moet knokken in de Rai ben ik 100% zeker van de partij :D.

Niks aan toe te voegen...Laten we het hopen!!!

payap
08-12-2004, 11:23
Let's pray 4 it !

Clear tv
08-12-2004, 12:30
Het is inderdaad waar.
Wij zijn bezig, alles op alles te zetten om Remy Bonjasky op ons programma te hebben 9 April in de RAI.
Het is nog afhankelijk van een paar factoren.
1.Remy is net terug.......
2.Of er geen wedstrijd in de zelfde periode van de K-1 op zijn agenda staat.
3.tegenstander
Wij houden u op de hoogte.

Justinian
08-12-2004, 12:45
Top, ik hoop dat het gaat lukken :thumbs:

Anonymous
08-12-2004, 12:51
Het is inderdaad waar.
Wij zijn bezig, alles op alles te zetten om Remy Bonjasky op ons programma te hebben 9 April in de RAI.
Het is nog afhankelijk van een paar factoren.
1.Remy is net terug.......
2.Of er geen wedstrijd in de zelfde periode van de K-1 op zijn agenda staat.
3.tegenstander
Wij houden u op de hoogte.

ben benieuwd.... zal vanaaf ff wat navragen in de gym, lijkt me wel dope om remy in NL te zien.... maar betwijfen het.... ten eerste tegenstander?? en geld?? maar zou wel cool zijn als dit gerealiseerd word.

ashi76
08-12-2004, 13:09
Remi vs Badr.. :thumbs:


Ben benieuwd of het zal lukken.

Anonymous
08-12-2004, 13:15
wow badhr vs remy is echt een dream match-up 8)

Mighty_Reza
08-12-2004, 16:56
Nou, misschien leuk kwa idee, vind ik zelf ook wel. echter niets ten nadele van Badr voor hem zou het echt TOP zijn, alleen voor Remy niet denk ik.......
Het is misschien verstandiger dat Badr eerst het pad bewandeld die elke vechter moet bewandelen om op het Remy niveau te knokken.

Ik denk dat Badr meer haalt uit zijn mega-talent als hij tactisch gebracht wordt naar de Top. Ook Remy heeft net als Rodney hunzelf meer moeten bewijzen dan vele andere vechters. De ene dwingt het af door zijn resultaten, de andere opent wat makkelijker deuren naar de TOP door netwerken....(vriendjespolitiek)
:|

MB667
08-12-2004, 17:00
Wanneer is de kaartverkoop want er komen echt veel topwedstrijden daar, en zoals ik het begrepen is er maar plaats voor 4000 man of zoiets, toch?

redjuh
08-12-2004, 18:32
remy - antoni rematch

OXY
08-12-2004, 19:43
Lijkt me een beetje overdreven om Badr tegen de huidige K1 kampioen te laten vechten.
Was een mooie partij tegen Ignashov, maar hij kwam toch wel iets te kort.....(o.k is wel 2 jaar geleden..maar toch)
Badr is natuurlijk een wereldvechter maar ook pas 20 jaar, denk dat het toch iets te vroeg voor hem is, maar we zullen zien.

Ga zelf dan toch voor een rematch Bonjasky - Hoost :D

Anonymous
08-12-2004, 20:59
Nou ik denk dat Hardonk finaal wordt gesloopt door Bonjasky.Hij werd door Badr Hari al gesloopt.En inderdaad het is verstandiger voor Badr om eerst in de K-1 te komen en tegen wat goede vechters te vechten en mss over 2 jaar tegen bonjasky of aerts.Al moet ik er wel bij zeggen dat ik Badr hari nu echt wel een hele goede kans geef tegen jongens als Bonjasky en Ignashov.Hij is in 2 jaar veel gegroeid kwa kracht en lichaamlijk ook dus onderschat hem nu zkr niet.maar ze moeten hem de tijd geven :lol:

Siliconknight64
08-12-2004, 21:00
Remy vs Badr => badr krijgt klappen 8) Ik ben niet echt een Remy fan maar hij is nog een beetje te hoog gegrepen voor Badr. No offense.

Dushi
08-12-2004, 21:32
Finaal gesloopt? Ik denk dat meneer of mevrouw Guest nog maar even naar de partij tussen Badr en Hardonk moet kijken. Badr was duidelijk de winnaar, maar finaal gesloopt was Hardonk in de verste verte niet.

Ralph
08-12-2004, 22:42
Dushi = correct. De eerste 2 rondes waren duidelijk voor Badr, maar daarna kakte ie in. Maar ik hoef Hardonk niet tegen Bonjasky te zien. Liever Errol Paris of wellicht Sem Schilt vs Bonjasky (Hoost is denk ik niet te doen voor de organisatie).

Anonymous
08-12-2004, 23:52
ik durf er heel veel geld op te wedden dat Badr hem kan verslaan...
Bonjasky is in mijn ogen echt niet zo goed als het lijkt...

Het combinatievermogen van Badr is veel beter en bovendien is ie gretig :twisted: ...Badr heeft honger... ze hebben beide een atletische bouw en het zijn thaiboksers....geen kickboksers...
Badr speelt dat spelletje veel beter...echt waar...ongeacht of ze nou op K1 regels vechten of niet

Ik denk dat Bonjasky lang niet tegen zo'n soort tegenstander heeft gedraaid...

niet vergeten dat ie bijna pakslaag van Botha heeft gekregen in de finale...een highkick was toen z'n laatste redding..(dat was toen ie al onterecht door was tegen Hoost) :thumbs:

ik gun Remy de K1-gordel van harte...echt waar
maar ik ben gewoon niet zo gecharmeerd van z'n vechtstijl die overigens wel heel spectaculair is....iets wat in Japan ook zeker gewaardeerd wordt..

maar in Nederland hebben we lang niet zo'n supertalant gehad als Badr
Hari is veel getalenteerder als Remy...die is pas de laatste jaren echt gegroeid..
Ik denk dat Badr Remy kan verslaan....eerlijk waar..


jullie mening graag


peaacccee

dennisisoke
08-12-2004, 23:58
Laat hem dat maar bewijzen in de ring. Denk dat het een hele mooie partij gaat worden.

54321
09-12-2004, 11:07
ik durf er heel veel geld op te wedden dat Badr hem kan verslaan...
Bonjasky is in mijn ogen echt niet zo goed als het lijkt...

Het combinatievermogen van Badr is veel beter en bovendien is ie gretig :twisted: ...Badr heeft honger... ze hebben beide een atletische bouw en het zijn thaiboksers....geen kickboksers...
Badr speelt dat spelletje veel beter...echt waar...ongeacht of ze nou op K1 regels vechten of niet

Ik denk dat Bonjasky lang niet tegen zo'n soort tegenstander heeft gedraaid...

niet vergeten dat ie bijna pakslaag van Botha heeft gekregen in de finale...een highkick was toen z'n laatste redding..(dat was toen ie al onterecht door was tegen Hoost) :thumbs:

ik gun Remy de K1-gordel van harte...echt waar
maar ik ben gewoon niet zo gecharmeerd van z'n vechtstijl die overigens wel heel spectaculair is....iets wat in Japan ook zeker gewaardeerd wordt..

maar in Nederland hebben we lang niet zo'n supertalant gehad als Badr
Hari is veel getalenteerder als Remy...die is pas de laatste jaren echt gegroeid..
Ik denk dat Badr Remy kan verslaan....eerlijk waar..


jullie mening graag


peaacccee

He killroy ben je weer bezig om remy zijn prestaties omlaag te halen.
hou toch een keer op man!! :twak:

Anonymous
09-12-2004, 11:24
ik durf er heel veel geld op te wedden dat Badr hem kan verslaan...
Bonjasky is in mijn ogen echt niet zo goed als het lijkt...

Het combinatievermogen van Badr is veel beter en bovendien is ie gretig :twisted: ...Badr heeft honger... ze hebben beide een atletische bouw en het zijn thaiboksers....geen kickboksers...
Badr speelt dat spelletje veel beter...echt waar...ongeacht of ze nou op K1 regels vechten of niet

Ik denk dat Bonjasky lang niet tegen zo'n soort tegenstander heeft gedraaid...

niet vergeten dat ie bijna pakslaag van Botha heeft gekregen in de finale...een highkick was toen z'n laatste redding..(dat was toen ie al onterecht door was tegen Hoost) :thumbs:

ik gun Remy de K1-gordel van harte...echt waar
maar ik ben gewoon niet zo gecharmeerd van z'n vechtstijl die overigens wel heel spectaculair is....iets wat in Japan ook zeker gewaardeerd wordt..

maar in Nederland hebben we lang niet zo'n supertalant gehad als Badr
Hari is veel getalenteerder als Remy...die is pas de laatste jaren echt gegroeid..
Ik denk dat Badr Remy kan verslaan....eerlijk waar..


jullie mening graag


peaacccee

come on...you gotta to be kidding me..... ten eerste verdiend Badr het niet om nu tegen Bonjasky te gaan staan. Ongeacht hij kan winnen of niet. Laat hem eerst maar wat omhoog werken in het k1 wereldje.
Ik denk dat het zelfde gebeurt met Badr als toen hij tegen Ignashov vocht. Badr is idd een talent, een topper maar Bonjasky is nog wat te hoog gegrepen.

bryan
09-12-2004, 11:53
Badr is een groot talent maar dat hij moet gewoon van voor af aan beginnen en niet meteen tegen de nummer 1 gaan vechten.....hij is nog jong zat..zijn kans komt nog wel

en zoals het er nu uitziet komt die badr vs remy partij er echt wel in de toekomst

:thumbs:

the second killer queen
31-12-2004, 10:57
ik durf er heel veel geld op te wedden dat Badr hem kan verslaan...
Bonjasky is in mijn ogen echt niet zo goed als het lijkt...

Het combinatievermogen van Badr is veel beter en bovendien is ie gretig :twisted: ...Badr heeft honger... ze hebben beide een atletische bouw en het zijn thaiboksers....geen kickboksers...
Badr speelt dat spelletje veel beter...echt waar...ongeacht of ze nou op K1 regels vechten of niet

Ik denk dat Bonjasky lang niet tegen zo'n soort tegenstander heeft gedraaid...

niet vergeten dat ie bijna pakslaag van Botha heeft gekregen in de finale...een highkick was toen z'n laatste redding..(dat was toen ie al onterecht door was tegen Hoost) :thumbs:

ik gun Remy de K1-gordel van harte...echt waar
maar ik ben gewoon niet zo gecharmeerd van z'n vechtstijl die overigens wel heel spectaculair is....iets wat in Japan ook zeker gewaardeerd wordt..

maar in Nederland hebben we lang niet zo'n supertalant gehad als Badr
Hari is veel getalenteerder als Remy...die is pas de laatste jaren echt gegroeid..
Ik denk dat Badr Remy kan verslaan....eerlijk waar..


jullie mening graag


peaacccee

sorry hoor.. maar... ARE YOU KIDDING ME!!!!!
Badr Hari is goed zolang die jongen niet meer dan twee rondes hoeft te knokken..! Toevallig is het hem vaak gelukt niet meer dan een paar rondes te vechten en dan was het beslist... Maar een volle partij van 5 rondes lukt onze jonge vriend niet echt vind ik!!!

En ik vind niet dat remy had verloren tegen Hoost... Er had geen extra ronde moeten komen, want Remy had allang gewonnen... Op het nippertje, maar hij had gewonnen! Het enige wat ik van Remy vind kwa vechten, is dat hij eens niet zoveel respect moet hebben... Hij heeft teveel respect voor zijn tegenstander. Als je kijkt hoe hij tegen Hoost vocht en hoe hij tegen Musashi vocht.. Hoost heeft ie echt wel gespaard en wou hem heel duidelijk 'heel' laten en Musashi wou hij het liefst slopen, ook al is dat niet gelukt, want meneer bleef staan!

maar goed.. Badr moet nog wat jaartjes wachten. Dat ie een talent is ok.. Maar als hij nu een wat minder show laat zien en wat meer techniek.. Dat zouden er veel al anders over hem denken!

doeiiiiiii

Marco
31-12-2004, 12:11
Badr moet zijn intro er gewoon in houden maar in de ring moet hij straks in de Arena tegen Leko goed oppassen want ik denk dat Leko hem boksend veel gevaar zal bezorgen.

Richelieu
31-12-2004, 14:12
Nou ik denk dat Hardonk finaal wordt gesloopt door Bonjasky.

Bonjasky heeft al eens gewonnen van Hardonk !!!!

The Bulldog
31-12-2004, 14:51
:twisted: degene met goede hoog laag combo`s en een goed (defensief) antwoord op de gesprongen knieeen pakt Remy :twisted:

een mooie spectaculaire vechter waarbij de effectiviteit niet altijd hoog is...

denk ik....

Houd niet in dat hij zich dit jaar niet bewezen heeft....

oush....