PDA

View Full Version : TEGENSTANDER RODNEY IN DE ARENA IS..................



bryan
08-12-2004, 10:13
SANDER THONHAUSER

las het net op de pagina van simon rutz

MMA Fan
08-12-2004, 10:21
Denk niet dat Rodney het daar zo makkelijk mee krijgt hoor.
Sander is een goede, ervaren en harde vechter.
Hij zou nog wel eens voor een verassing kunnen zorgen.

Althans, dat hoop ik.
:D

Anonymous
08-12-2004, 10:25
mwah :?

ashihara
08-12-2004, 10:32
een beetje en mismatch vind ik.

Justinian
08-12-2004, 10:34
Zonder iemand te willen beledigen, maar dat lijkt me niet zo'n spectaculaire partij, denk dat Rodney een maatje te groot voor hem is.
:lol: lol Ik neem aan dat je een grapje maakt. Rodney is een topper, maar om eerlijk te zijn verwacht ik dat Sander deze partij zal winnen. Absoluut geen mismatch!

Tsuki
08-12-2004, 10:34
Sander Tonhauser is echt wel iemand om rekening mee te houden vergis je niet

bryan
08-12-2004, 10:38
Sander Tonhauser is echt wel iemand om rekening mee te houden vergis je niet


dat zeker wel maar lijkt wel of rodney altijd net buiten de boot valt als het gaat om echte toppers te bevechten....

altijd een beetje een anti climax zijn partijen vind ik

Anonymous
08-12-2004, 10:39
Jammer, had liever een partij gezien waar Rodney naam kon maken, nu kan eigenlijk sander alleen naam maken.
De partij zelf lijkt me overigens wel leuk om te zien.

Justinian
08-12-2004, 10:55
Sander Tonhauser is echt wel iemand om rekening mee te houden vergis je niet


dat zeker wel maar lijkt wel of rodney altijd net buiten de boot valt als het gaat om echte toppers te bevechten....

altijd een beetje een anti climax zijn partijen vind ik
Erm, wat dacht je van zijn partij tegen Alistair?

bryan
08-12-2004, 10:58
vond ik een anti climax......alistair had hem gewoon goed vast...maar ook daar heeft hij niet kunnen laten zien wat hij kan....

bryan
08-12-2004, 11:02
begrijp me goed hij heeft wel toppers gehad maar daar tegen kwam hij niet lekker uit vond ik...

Justinian
08-12-2004, 11:05
vond ik een anti climax......alistair had hem gewoon goed vast...maar ook daar heeft hij niet kunnen laten zien wat hij kan....
Ah ok, dan begrijp ik wat je bedoelt. Het zou trouwens voor Rodney niet verkeerd zijn om die Riggs een rematchaan te bieden aangezien Riggs nu in de UFC staat tegen TBA. Rodney heeft al eens spectaculair gewonnen en als hij dit kan herhalen in de UFC dan doet hij het goed.

Ik verwacht in ieder geval veel van Thonhauser in deze match.

Anonymous
08-12-2004, 11:22
Thorhauser is te gek. vind em een coole vechter!
Toffe match! Zeker de moeite waard.

remco pardoel
08-12-2004, 12:11
Ik kan me de partij van Knaap tegen Sander herinneren..
dus sander heeft meer dan genoeg in de pap te brokkelen.

het wordt een knaller van een partij!!
geloof mij maar

beide zijn meer dan goede vechters en Simon heeft t weer voor elkaar gekregen

Ronny
08-12-2004, 12:18
de partij van dave vs dave is meer een logisch gevolg op de door beide behaalde overwinning op valentijn. (logische match dus) Verder denk ik dat Sander het Rodney heel moeilijk zal maken. Het kan allebei de kanten op. Sander is een (Sub)-topper die van iedereen KAN winnen.

Ton
08-12-2004, 12:30
Vindt Sander ook een leuke vechter om te zien, hopelijk wordt het een knaller ! :thumbs:

micha
08-12-2004, 13:33
Sander wint

Ronny
08-12-2004, 14:21
daar heb je ook een punt rappe ruk

Aaronk
08-12-2004, 14:27
vond ik een anti climax......alistair had hem gewoon goed vast...maar ook daar heeft hij niet kunnen laten zien wat hij kan....
Ah ok, dan begrijp ik wat je bedoelt. Het zou trouwens voor Rodney niet verkeerd zijn om die Riggs een rematchaan te bieden aangezien Riggs nu in de UFC staat tegen TBA. Rodney heeft al eens spectaculair gewonnen en als hij dit kan herhalen in de UFC dan doet hij het goed.

Ik verwacht in ieder geval veel van Thonhauser in deze match.

lol riggs vecht vele klasse lager in de ufc dan hij vocht in nederland. 185 pounds klasse als ik het goed heb

NESCIO
08-12-2004, 14:29
Denk dat Sander Rodney k.o gaat meppen !! ken weinig mensen met zo'n harde rechter

Justinian
08-12-2004, 14:34
lol riggs vecht vele klasse lager in de ufc dan hij vocht in nederland. 185 pounds klasse als ik het goed heb
Gewicht zegt ook niet alles, vraag maar aan Appelsap ;)

the white terror
08-12-2004, 15:00
Denk dat Sander Rodney k.o gaat meppen !! ken weinig mensen met zo'n harde rechter
droom lekker verder :lol:

ievets
08-12-2004, 16:30
Denk dat Sander Rodney k.o gaat meppen !! ken weinig mensen met zo'n harde rechter


LSD blijft je leven lang in je bloed zitten!

Jarno
08-12-2004, 16:43
Posted: Mon Nov 22, 2004 2:50 pm Post subject:

--------------------------------------------------------------------------------

ok time for some fantasy matchmaking ...

rodney faverus vs sander thonhauser lijkt mij wel een goeie wat vinden jullie?


toch niet zon fantasy match up dus.................. :P

Thanx dit wordt 1 van de top partijen

Marco
08-12-2004, 17:16
Rodney wint op submission, Thonhauser krijgt niet de kans om Rodney aan te slaan, rodney is defensief erg sterk, zeg maar degelijk. en op de grond schat ik Rodney sterker in dan Thonhauser.

kruikenstad goes bjj
08-12-2004, 17:30
makkelijk of niet makellijk voor rodney,sander is in ieder geval wel de underdog of zijn jullie het daar niet mee eens.

redjuh
08-12-2004, 18:23
Ik kan me de partij van Knaap tegen Sander herinneren..
dus sander heeft meer dan genoeg in de pap te brokkelen.

het wordt een knaller van een partij!!
geloof mij maar

beide zijn meer dan goede vechters en Simon heeft t weer voor elkaar gekregen

idd knaap had helemaal niets in te brengen...

Ronald
08-12-2004, 21:11
Denk dat Sander Rodney k.o gaat meppen !! ken weinig mensen met zo'n harde rechter
Sander z'n rechtse is misschien wel hard maar ook erg voorspelbaar. Z'n partij tegen Magomedov verloor hij naar mijn idee omdat hij gewoon te voorspelbaar vocht: steeds de harde rechtse eruit gooien.

Maar Rodney vs Sander lijkt me geen verkeerde match. Ik denk dat ze aardig aan elkaar gewaagd zijn. Alleen als het gaat om "de naam" dan is het wel jammer. Zelf had ik liever een buitenlandse (sub)topper in actie gezien. Juist op dit soort grote gala's vind ik het mooi om ook eens de mensen live in actie te zien die je normaal alleen maar van videobeelden kent.

Hollandpride
08-12-2004, 23:52
Schat Sander misschien wel iets hoger in dan Rodney op dit moment.

Wix
09-12-2004, 10:28
Rodney wint op submission, Thonhauser krijgt niet de kans om Rodney aan te slaan, rodney is defensief erg sterk, zeg maar degelijk. en op de grond schat ik Rodney sterker in dan Thonhauser.

Ik had het niet beter kunnen verwoorden.

The Maniac
09-12-2004, 10:40
Ik vind het geen leuk matchup laat hem dan tegen Chalid Arrab rematch of tegen Martin Malkhasyan rematch of beter nog tegen Ibragim Magomedov hij zou tegen deze vechters uitkomen in de M-1 MFC-Heavyweight GP Tournament die pas is geweest als Rodney niet onterecht tegen Ramaz Ahadulaev verloren had.

}|^-_-^|{
09-12-2004, 12:20
wat een gare partij, kutmatchups als dalgliesh tegen vader, yvel tegen overeem en deze maken dat ik de (gif)beker dit jaar wellicht aan me voorbij zal laten gaan... :twak:

Shytown
09-12-2004, 12:29
Deels mee eens, dit jaar weinig internationale (sub)toppers

Remco
09-12-2004, 12:39
Ik vind Sander altijd leuk om te zien.

Het lijkt bij hem wel of ie alleen dicht bij huis kan presteren. In het buitenland (bijv. Rusland) valt ie me altijd wat tegen, in Nederland is ie best indrukwekkend.

Sander's zwakte? Kin. Rodney moet hem pijn doen, daar houdt Sander niet zo van. Rodney daarentegen heeft een enorm incasseringsvermogen (te beginnen bij zijn partij tegen Ubeda).

Mismatch? Nee hoor. Ik kom er wel voor kijken. Ben heel benieuwd hoe deze vechters op elkaar zullen reageren.

bryan
09-12-2004, 12:40
Free fight:

Bob Schreiber vs Melvin Manhoef
Gilbert Yvel vs Valentijn Overeem
Rodney Faverus vs Sander Thonhouser
Dave Dalgliesch vs Dave Vader
Perry Ubeda vs Stephen Tapilatu
Martijn de Jong vs Jordan Radev

K1 rules.

Badr Hari vs Stefan Leko
Joerie Mes vs Rayen Simson
Drago vs Tegenstander maandag bekend
Kaas vs Tegenstander maandag bekend
Bjorn Breg vs Marc de Wit
Saki vs Freddy Kemayo

Thais reglement (met ellebogen)

Fikri Tijarti vs Pajonsuk

Boksen:

Regillo Aaron vs Mohammed El Fourini

eigenlijk zijn leko en Panjonsuk de enige buitenlandse toppers dit jaar.....

dus geen buitenlands mma toppers dit jaar

maar ik zeker dit jaar ook voor de nederlandse vechters :thumbs:

Shytown
09-12-2004, 12:46
eigenlijk zijn leko en Panjonsuk de enige buitenlandse toppers dit jaar.....


Panjonsuk was al haalbara in Almere, wat op zich een veel kleiner gala is dan Showtime. Leko is natuurlijk een "halve Nederlander"

Jammer, had gehoopt op beulen als een Hoffman, Magomedev, Kongo e.d.
En als je dan toch voornamelijk nederlandse toppers neer wilt zetten, dan mogen Spong en Main zeker niet ontbreken, en eigenlijk Alistair ook niet!

Tarzan
09-12-2004, 13:03
Thonhauser is absoluut geen "sub" topper. Hij hoort gewoon bij de Nederlandse top.

Net zoals Faverus. Maw: top matchup!!!! :thumbs:

Remco
09-12-2004, 13:38
Hofmann is voor mij altijd welkom.

Justinian
09-12-2004, 14:02
Thonhauser is absoluut geen "sub" topper. Hij hoort gewoon bij de Nederlandse top.

Net zoals Faverus. Maw: top matchup!!!! :thumbs:
Tarzan = correct. Dit is zeker een partij waarvoor ik naar de Arena kom.

Massi
26-12-2004, 01:01
wat vonden jullie van thonhauser zijn laatste partij tegen raoulet salim

Retaliation!!
26-12-2004, 01:49
niet normaal zo goed hij gaat nog voor verassingen zorgen

Wix
26-12-2004, 15:40
Volgens mij wordt dit echt een toppartij! Thonauser is de laatste tijd lekker bezig, het zou mij niet verbazen als hij wint. :thumbs:

ICON
26-12-2004, 17:03
Rodney wint op submission, Thonhauser krijgt niet de kans om Rodney aan te slaan, rodney is defensief erg sterk, zeg maar degelijk. en op de grond schat ik Rodney sterker in dan Thonhauser.

Ik had het niet beter kunnen verwoorden.

?? :?

jojo
26-12-2004, 17:11
ben benieuwd

Wix
26-12-2004, 17:22
Rodney wint op submission, Thonhauser krijgt niet de kans om Rodney aan te slaan, rodney is defensief erg sterk, zeg maar degelijk. en op de grond schat ik Rodney sterker in dan Thonhauser.

Ik had het niet beter kunnen verwoorden.

?? :?

Ja idd, dit zei ik eerst. Maar ik ben is ff van mening veranderd.....klinkt gek he :lol:

ICON
26-12-2004, 17:30
Rodney wint op submission, Thonhauser krijgt niet de kans om Rodney aan te slaan, rodney is defensief erg sterk, zeg maar degelijk. en op de grond schat ik Rodney sterker in dan Thonhauser.

Ik had het niet beter kunnen verwoorden.

?? :?

Ja idd, dit zei ik eerst. Maar ik ben is ff van mening veranderd.....klinkt gek he :lol:

haha ja dat mag hoor! waarom ben je van mening verandert?

Anonymous
26-12-2004, 17:42
Nou eigenlijk had ik Thonauser een beetje onderschat....vooral z'n laatste partij bij Rings bracht mij aan het denken. Nu zal je wel denken; "hoe kan hij na 1 partij opeens van mening veranderen?" .........tja, idd....ik stond meer stil bij de capiciteiten van Faverus, had ik niet moeten doen. Volgens mij wordt het een goede pot. :wink:

BP
28-12-2004, 23:04
Zonder iemand te willen beledigen, maar dat lijkt me niet zo'n spectaculaire partij, denk dat Rodney een maatje te groot voor hem is.
:lol: lol Ik neem aan dat je een grapje maakt. Rodney is een topper, maar om eerlijk te zijn verwacht ik dat Sander deze partij zal winnen. Absoluut geen mismatch!

Met alle respect voor Sander, die absoluut goed bezig is denk ik toch echt dat Rod hem en pak slaag geeft!

p diddy
29-12-2004, 12:20
het gaat een goed gevecht worden weer iets om naar uit te kijken.