PDA

View Full Version : Pride Rematch: Mirko 'Cro-Cop' Filipovic vs. Kevin Randleman



TorCidA
08-12-2004, 17:29
Wat zijn jullie gedachtens over deze match die op 31 december gaat plaats vinden? Zal Filipovic zich dit keer waar maken of zal hij weer falen tegen de kleinere en lichtere Randleman.....

phranq
08-12-2004, 17:51
Randleman all the way!!!!! Crocop maakt alleen kans als ie z'n tegenstander een x niet onderschat, maja...daar issie nou eenmaal te arrogant voor...tis net Pendekar Ray, die leert ook nergens van.... :P

cactusdre
08-12-2004, 17:56
Randleman kan hem gewoon met dat bord wat voor Crocop zijn kop hangt nokkie slaan. Kevin gaat hem gewoon weer slopen.

MB667
08-12-2004, 17:56
Het lijkt me dat Cro Cop niet weer dezelfde vergissing maakt. Ik denk dat Randleman een probleem heeft en vet wordt ge-asskicked.

phranq
08-12-2004, 17:59
Het lijkt me dat Cro Cop niet weer dezelfde vergissing maakt. Ik denk dat Randleman een probleem heeft en vet wordt ge-asskicked.

Toen ie van Nog verloor had ie een kutsmoes en toen ie van Randleman was het ook een 'lucky punch', had dus de eerste keer weinig geleerd....Ik heb een nieuwe naam voor Crocop....Crocoma!!!!!

Rayman
08-12-2004, 18:00
Ben het meeer dan eens met Mendo.

ICON
08-12-2004, 18:11
Het lijkt me dat Cro Cop niet weer dezelfde vergissing maakt. Ik denk dat Randleman een probleem heeft en vet wordt ge-asskicked.

Toen ie van Nog verloor had ie een kutsmoes en toen ie van Randleman was het ook een 'lucky punch', had dus de eerste keer weinig geleerd....Ik heb een nieuwe naam voor Crocop....Crocoma!!!!!

waar heeft ie gezegd dat t n lucky punch was?

kruikenstad goes bjj
08-12-2004, 18:32
Ben het meeer dan eens met Mendo. ik sluit me hier ook bij aan.

n00bstar*
08-12-2004, 19:00
Ik vrees voor Randlemans leven...de "Left kick is cementary" uitspraak zal deze keer uitkomen

redjuh
08-12-2004, 19:07
lijkt me iig geen long distance fight

Virus
08-12-2004, 19:37
lijkt me iig geen long distance fight

Zeer juist! Weet haast zeker dat de winst dit maal naar Crocop gaat!

Hoop `t ook!

Daarna mag de winnaar van Nogueira / Fedor (weer) eens tegen Mirko aantreden...

phranq
08-12-2004, 19:53
Het lijkt me dat Cro Cop niet weer dezelfde vergissing maakt. Ik denk dat Randleman een probleem heeft en vet wordt ge-asskicked.

Toen ie van Nog verloor had ie een kutsmoes en toen ie van Randleman was het ook een 'lucky punch', had dus de eerste keer weinig geleerd....Ik heb een nieuwe naam voor Crocop....Crocoma!!!!!

waar heeft ie gezegd dat t n lucky punch was?

Het toernooi ná ie verloren had van Kevin voordat ie tegen dezelfde japanner vocht asl waar Allistair tegen vocht, toen werd ie geinterviewd door Bas en toen zei hij dat het een 'lucky punch' was, en als ik het goed heb heeft ie het ook op de persconferentie achteraf gezegd.

phranq
08-12-2004, 19:54
Ik vrees voor Randlemans leven...de "Left kick is cementary" uitspraak zal deze keer uitkomen

Ik denk dat je cemetery bedoeld, cementary is weer heel wat anders...kan wel gecombineerd worden trouwens... 8)

Arjan
08-12-2004, 19:57
Crocop all the way, crocop gaat winnen!!!

n00bstar*
08-12-2004, 20:11
Ik vrees voor Randlemans leven...de "Left kick is cementary" uitspraak zal deze keer uitkomen

Ik denk dat je cemetery bedoeld, cementary is weer heel wat anders...kan wel gecombineerd worden trouwens... 8)


Ow okee bedankt voor de verbetering...het zal Kroatisch engels zijn ;)

migyur
08-12-2004, 20:42
lijkt me iig geen long distance fight

Zeer juist! Weet haast zeker dat de winst dit maal naar Crocop gaat!

Hoop `t ook!

Daarna mag de winnaar van Nogueira / Fedor (weer) eens tegen Mirko aantreden...

Ik vind niet eens dat hij het verdient om tegen de winnaar van die pot te staan.

Emilio
08-12-2004, 21:36
Zet mn geld toch weer op randleman. Gewoon naar de grond met die kerel en daar inmaken.

Tsuki
08-12-2004, 21:49
CroCop by hammerlock , daar trapt randleman graag in .......................... ;-)

en crocop heeft goed op de grond getraind .................

m.g
09-12-2004, 03:49
Ik denk wel dat Crocop wint maar niet op een sub...ook niet nu hij met werdum heeft getraind...... Hij wil revanche dus een KO!!

phranq
09-12-2004, 08:21
lijkt me iig geen long distance fight

Zeer juist! Weet haast zeker dat de winst dit maal naar Crocop gaat!

Hoop `t ook!

Daarna mag de winnaar van Nogueira / Fedor (weer) eens tegen Mirko aantreden...

Ik vind niet eens dat hij het verdient om tegen de winnaar van die pot te staan.

migyur=correct

Marco (scheids)
09-12-2004, 09:10
Randleman ALL THE FUCKING WAY !!!!

Brutal KO ... AGAIN !!!

Roob
09-12-2004, 09:36
Ik ga 100% voor Mirko!! Het zal geen makkie worden voor em! Maar Randleman moet en zal ook zeker K.O gaan... en misschien zelfs wel op sub! :mrgreen:

cactusdre
09-12-2004, 09:39
Randleman ALL THE FUCKING WAY !!!!

Brutal KO ... AGAIN !!!

Je ziet dat de mensen met verstand van zaken toch voor Randleman gaan.
MArco is correct! :thumbs:

MasterBlaster
09-12-2004, 10:34
En Crocop had nog gelijk ook dat het en lucky punch was van Randleman. Normaal gesproken heeft ie staand geen kans tegen Crocop. Daarom gaat Crocop nu ook korte metten met m maken!!

Jay Hoov
09-12-2004, 10:54
Cro-cop ...tja, het word tijd voor een pak rammel!!!!!!!

cactusdre
09-12-2004, 11:47
En Crocop had nog gelijk ook dat het en lucky punch was van Randleman. Normaal gesproken heeft ie staand geen kans tegen Crocop. Daarom gaat Crocop nu ook korte metten met m maken!!

Randleman wist perfect wanneer die high kick ging komen. Crocop laat zijn dekking dan heel ff open. Randleman had dit perfect bestudeerd en counterde meteen met een mokerslag. Randleman is echt niet gek en gaat weer winnen. Kom maar op met die trap. Als je nog steeds denkt dat het een lucky pucnh was heb je echt niet goed gekeken en naar de interviews geluisterd. :wink:

Ramon
09-12-2004, 11:58
Randleman gaat weer winnen!!

Jay Hoov
09-12-2004, 12:29
Randleman gaat weer winnen!!

Jaaaaaaaaaaaaaa!!!!!

phranq
09-12-2004, 12:31
Randleman gaat weer winnen!!

Als ie wint ben ik 3 dagen lazerus!

cactusdre
09-12-2004, 13:41
Randleman gaat weer winnen!!

Als ie wint ben ik 3 dagen lazerus!

Kan ik je bellen als de uitslag bekend is? Mijn champagne staat al klaar.

a.s.c.
09-12-2004, 13:59
het was zeker geen lucky punch, je zag hem echt een strategie toepassen twee of drie keer voor de double leg take down gaan en dan faken of je gaat en hoeken. dat was pure strategie en toen hij net uit het gevecht kwam, zei hij dat eindelijk eens had geluisterd naar zijn coaches die hem deze strategie hadden voorgeschreven en randleman is voorbereid op die high kick ik denk niet dat hij er 'intrapt' :lol: ik denk dat hij hem gewoon naar de grond haalt en daar GnP maar hoe het afloopt kan je natuurlijk nooit met zekerheid zeggen.

phranq
09-12-2004, 14:04
het was zeker geen lucky punch, je zag hem echt een strategie toepassen twee of drie keer voor de double leg take down gaan en dan faken of je gaat en hoeken. dat was pure strategie en toen hij net uit het gevecht kwam, zei hij dat eindelijk eens had geluisterd naar zijn coaches die hem deze strategie hadden voorgeschreven en randleman is voorbereid op die high kick ik denk niet dat hij er 'intrapt' :lol: ik denk dat hij hem gewoon naar de grond haalt en daar GnP maar hoe het afloopt kan je natuurlijk nooit met zekerheid zeggen.

Mee eens, laat Crocop maar denken dat het een lucky punch was...dan loopt ie gewoon weer op een linkerhoek van Kevin...GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO KEVIN!!!!!!!!!!!

Nickuraba
09-12-2004, 14:31
I hope crocop, but you'll never know

Mike
09-12-2004, 14:53
randleman gaat zwaar KO. Crocop zal korte metten maken met hem en met zijn 4 volgende tegenstanders. Hij zal in 2005 de hw divisie op zn kop zetten.

halve forum zit op "de fuck crocop bandwagon " :shock:

arrogant dit arrogant zus , wie heeft em dan gesproken ? De man is altijd rustig en als zijn tegenstander hem gaat uitlachen dan is die genadeloos. Dat is in mijn ogen niet arrogantie, de man is gewoon een koele kikker die niet met zich laat fokken.

En als je het arrogant vind dat hij vaak naar liggende tegenstanders gebaart dat ze moeten opstaan dan snap je het mma spelletje gewoon niet. Zijn kwaliteit is het staand vechten dus das gewoon slim van hem.

Iwan
09-12-2004, 15:00
Ik denk toch dat Randleman weer zal gaan winnen van Crocop hoor. Ik zie Crocop graag vechten maar Randleman's stijl zal Crocop weer problemen gaan opleveren.

phranq
09-12-2004, 15:04
Zijn kwaliteit is het staand vechten dus das gewoon slim van hem.

Je word geen HW Champion als je alleen goed bent in het staande gevecht....dan snap je het MMA spelletje niet Mike...;)

De reden dat ik hem arrogant vind is om zijn uitspraken en gebrek aan respect voor zijn tegenstander als hij heeft verloren.....niet dat hij mensen gebaart op te staan.....dat doet Allistair ook en die is het tegenovergestelde van arrogant dacht ik zo. Maar de allermooiste flater van Crocoma was na de pot tegen babyface....verteld ie na de partij zonder te knipperen dat hij het vanaf de grond had gedaan terwijl die schouder al geblesseerd was vóór ie de grond raakte.....

cactusdre
09-12-2004, 15:10
Zijn kwaliteit is het staand vechten dus das gewoon slim van hem.

Je word geen HW Champion als je alleen goed bent in het staande gevecht....dan snap je het MMA spelletje niet Mike...;)

De reden dat ik hem arrogant vind is om zijn uitspraken en gebrek aan respect voor zijn tegenstander als hij heeft verloren.....niet dat hij mensen gebaart op te staan.....dat doet Allistair ook en die is het tegenovergestelde van arrogant dacht ik zo. Maar de allermooiste flater van Crocoma was na de pot tegen babyface....verteld ie na de partij zonder te knipperen dat hij het vanaf de grond had gedaan terwijl die schouder al geblesseerd was vóór ie de grond raakte.....

Als Mike nou nog niet weet waarom een heleboel mensen Crocop niet moeten dan leest hij de topics niet goed volgens mij. En op de uitspraak van Mike: Crocop gaat de HW division op zijn kop zetten wil ik wel ff reageren:

Whahahahahaha! :wink:

Anonymous
09-12-2004, 15:17
Ik hoop zoooo dat Randleman weer wint. Dat zou echt een stunt zijn! :thumbs:

Jay Hoov
09-12-2004, 15:19
Zijn kwaliteit is het staand vechten dus das gewoon slim van hem.

Je word geen HW Champion als je alleen goed bent in het staande gevecht....dan snap je het MMA spelletje niet Mike...;)

De reden dat ik hem arrogant vind is om zijn uitspraken en gebrek aan respect voor zijn tegenstander als hij heeft verloren.....niet dat hij mensen gebaart op te staan.....dat doet Allistair ook en die is het tegenovergestelde van arrogant dacht ik zo. Maar de allermooiste flater van Crocoma was na de pot tegen babyface....verteld ie na de partij zonder te knipperen dat hij het vanaf de grond had gedaan terwijl die schouder al geblesseerd was vóór ie de grond raakte.....

Jep jep!!!!

ROIDRAGE
09-12-2004, 15:36
Randleman gaat weer het monster uithangen. Randleman all the way

Mike
09-12-2004, 15:44
Zijn kwaliteit is het staand vechten dus das gewoon slim van hem.

Je word geen HW Champion als je alleen goed bent in het staande gevecht....dan snap je het MMA spelletje niet Mike...;)

.....

Wat niet is kan komen. Hij leert grondvechten , zolang staand vechten nog zijn troef is is het logisch dat hij er vaka voor kiest het staand op te lossen. Ik zie hem binnen 4 jaar kampioen worden in de HW divisie. Daar mag je me best om uitlachen jongens , daar zit ik nie mee :wink:

Ik vind het ook niet erg dat de meningen verdeeld zijn. Ik vind het echter wel vreemd dat jullie denken te kunnen oordelen over zijn karakter/persoonlijkheid terwijl jullie je baseren op uitspraken die notabene komen uit een show met een gigantische entertainmentswaarde. Als volwassen moet je in staat zijn daardoor heen te kunnen prikken. Waarom vindt men rampage en bob sapp dan geen arrogante kwallen. Of josh barnett? Die grijpen elk interview ook aan om bijdehande en grappige dingen te zeggen over hun tegenstanders en wat ze die allemaal aan gaan doen of hebben gedaan. Speelt crocop zijn rol zo goed dat jullie niet meer zien dat dat "showmanship " is van hem. Zijn rol is de koele kikker die voor niemand bang is. En die speelt die prima. Uit zijn gedrag in de ring kan je alleen maar opmaken dat hij respect heeft en toont vor iedere vechter.

kijk als je hem gewoon geen coole vechter vindt, prima dat kan natuurlijk , smaken verschillen. Maar iemands persoonlijkheid beoordelen op basis van show uitspraken vind ik behoorlijk knullig en naief.

groet Mike :wink:

de fuck crocop bandwagon is lame :lol:

Iwan
09-12-2004, 15:49
Mike = correct.

Maar ik denk wel dat Kevin gaat winnen.

Mike
09-12-2004, 15:51
Mike = correct.

Maar ik denk wel dat Kevin gaat winnen.

hehe thnx en dat mag je gerust denken hoor. Het wordt sowieso spannend :thumbs:

Mike
09-12-2004, 15:57
het grappige is dat veel van de crocop haters giga fan zijn van wanderlei. Terwijl ik van pride vechters juist heb vernomen dat als er iemand arrogant is achter de schermen(dus zonder camera's) dat het dan wanderlei silva is. Hij vind zichzelf (imo terecht hehe) helemaal geweldig en doet ook denegerend naar andere in zijn ogen mindere vechters.

jaaaaa wisten jullie niet he , wanderlei blijft evengoed een topper en een bikkel hoor. Maar jullie moeten niet met 2 maten meten he

toegegeven dat wanderlei in principe meer "recht" heeft om zich als de beste te gedragen dan crocop. Maar dan nog het siert niemand.

Tsuki
09-12-2004, 15:59
CrCop gaat winnen .......al moet ik hem een handje helpen

The Maniac
09-12-2004, 16:02
Ik hoop dat Randleman wint maar het is gewoon zo Cro Cop wordt maar beter en beter en hij weet nu dat ie zijn niet te laag moet houden Cro Cop zou Randleman gewoon moeten uitputten en zoals iedereen weet heeft Kevin niet een al te goede conditie ik denk dat dit factor een groot probleem is geweest in helft van zijn verliespartijen. Cro Cop op K.O hoop van niet

cactusdre
09-12-2004, 16:48
Zijn kwaliteit is het staand vechten dus das gewoon slim van hem.

Je word geen HW Champion als je alleen goed bent in het staande gevecht....dan snap je het MMA spelletje niet Mike...;)

.....

Wat niet is kan komen. Hij leert grondvechten , zolang staand vechten nog zijn troef is is het logisch dat hij er vaka voor kiest het staand op te lossen. Ik zie hem binnen 4 jaar kampioen worden in de HW divisie. Daar mag je me best om uitlachen jongens , daar zit ik nie mee :wink:

Ik vind het ook niet erg dat de meningen verdeeld zijn. Ik vind het echter wel vreemd dat jullie denken te kunnen oordelen over zijn karakter/persoonlijkheid terwijl jullie je baseren op uitspraken die notabene komen uit een show met een gigantische entertainmentswaarde. Als volwassen moet je in staat zijn daardoor heen te kunnen prikken. Waarom vindt men rampage en bob sapp dan geen arrogante kwallen. Of josh barnett? Die grijpen elk interview ook aan om bijdehande en grappige dingen te zeggen over hun tegenstanders en wat ze die allemaal aan gaan doen of hebben gedaan. Speelt crocop zijn rol zo goed dat jullie niet meer zien dat dat "showmanship " is van hem. Zijn rol is de koele kikker die voor niemand bang is. En die speelt die prima. Uit zijn gedrag in de ring kan je alleen maar opmaken dat hij respect heeft en toont vor iedere vechter.

kijk als je hem gewoon geen coole vechter vindt, prima dat kan natuurlijk , smaken verschillen. Maar iemands persoonlijkheid beoordelen op basis van show uitspraken vind ik behoorlijk knullig en naief.

groet Mike :wink:

de fuck crocop bandwagon is lame :lol:


Geloof me ik beoordeel Crocop niet op show uitspraken. Bob Sapp is inderdaad een echte showman maar ieder vechter zal je vertellen dat hij super sportief is en gewoon een relaxte gozer. In serieuze interviews is hij ook altijd respectvol. Ik was vroeger ook Crocop fan zoals vele "fuck Crocop bandwagon riders". Deze riders lezen en zien alles wat met mma te maken heeft en praten bovendien ook met vechters die Crocop kennen. En geloof me hij speelt geen rol maar is in real life ook zo. Het wordt in ieder geval een mooie afsluiting van het jaar. Ongeacht het resultaat begint het jaar zeer goed op het forum. winnen de bandwagon riders of de Crocoplovers? Ik kan niet wachten!!!!

phranq
09-12-2004, 17:20

Virus
09-12-2004, 17:37
Ik heb uit zeer betrouwbare bron (iemand die hem een paar weken van dichtbij heeft mee gemaakt) vernomen dat ie als er geen camera's bij zijn ook arrogant is....dus dat.

Lekker boeiend... :?

Mike
09-12-2004, 17:55
ach , wij nederlanders zijn een nuchter volk. Als iemand een beetje anders is dan de rest dan keuren wij dat al snel af. Wij houden van doe maar gewoon dan ben je al gek genoeg.(het ultieme voorbeeld daarvan is de Frans Bauer gekte) In andere landen en culturen is dat anders. Daar mag je best van jezelf zeggen dat je de beste bent.
Crocop heeft veel zelfvertrouwen en dat vind ik eigenlijk ook terecht. Waarom zou hij dat niet mogen uiten? Het valt imo allemal wel mee wat hij zegt en uitstraalt. Ik denk niet dat hij de 'badguy' is die sommige willen doen geloven.

Marco (scheids)
09-12-2004, 20:32
CrCop gaat winnen .......al moet ik hem een handje helpen

Winner >> Randleman by double KO !!! :lol:

Wheelie
09-12-2004, 20:34
CrCop gaat winnen .......al moet ik hem een handje helpen

Winner >> Randleman by double KO !!! :lol:

Inderdaad, CroCop gaat weer zwaaaaaaaar KO

Jay Hoov
09-12-2004, 20:55
CrCop gaat winnen .......al moet ik hem een handje helpen

Winner >> Randleman by double KO !!! :lol:

Inderdaad, CroCop gaat weer zwaaaaaaaar KO

hope so!!!

cactusdre
10-12-2004, 09:19
ach , wij nederlanders zijn een nuchter volk. Als iemand een beetje anders is dan de rest dan keuren wij dat al snel af. Wij houden van doe maar gewoon dan ben je al gek genoeg.(het ultieme voorbeeld daarvan is de Frans Bauer gekte) In andere landen en culturen is dat anders. Daar mag je best van jezelf zeggen dat je de beste bent.
Crocop heeft veel zelfvertrouwen en dat vind ik eigenlijk ook terecht. Waarom zou hij dat niet mogen uiten? Het valt imo allemal wel mee wat hij zegt en uitstraalt. Ik denk niet dat hij de 'badguy' is die sommige willen doen geloven.

Het probleem is dat hij zegt de beste te zijn (of denkt) maar hij is het niet. Praat me niet over Frans Bauer alsjeblieft. Hij heeft bewezen dat de meeste Nederlanders geen nuchter maar zeer dom volk zijn. Ik wordt gek van die gozer. Ik moet ff los gaan op de pads!!!!!!!! :wink:

Anonymous
10-12-2004, 09:37
Vorig jaar, voor de winst op Cro Cop was Randleman iemand, die volgens vele, maar met pensioen moest gaan, afgaande op de fight met Sakuraba en Jackson. Cro Cop was toen volgens heel veel mensen de nieuwe Pride Champ. Nu Randleman heeft gewonnen van Cro Cop, is hij weer helemaal hot en Cro Cop not....

Jay Hoov
10-12-2004, 11:44
Niet meer over lullen, gewoon afwachten...!!!

Ps Dree, kom je ff op de pads, ik wacht op je!!!!

Jay Hoov
10-12-2004, 12:14
Niet meer over lullen? Moeten we dan gaandoen? gewoon maar eenbeetje zitten werken in de baas zijn tijd?????

Helemaal gelijk, laten we er maar weer over beginnen......Werken?????

phranq
10-12-2004, 12:33
Ik moet ff los gaan op de pads!!!!!!!! :wink:

Kijk je uit voor je rug Dré? ;)

Jay Hoov
10-12-2004, 12:54
Ik moet ff los gaan op de pads!!!!!!!! :wink:

Kijk je uit voor je rug Dré? ;)

:twisted:

phranq
10-12-2004, 12:58
Praat me niet over Frans Bauer alsjeblieft. Hij heeft bewezen dat de meeste Nederlanders geen nuchter maar zeer dom volk zijn.

Was ik maar zo dom als Fransje....zat ik gvd nu niet te werken!

TorCidA
10-12-2004, 14:01
Haha :D ik sluit me helemaal aan bij de uitspraken van Mike. :thumbs: UP!!
Het verkeerde beeld die men hier heeft over Crocop, zoals te arrogant overkomend, komt volgens mij alleen doordat ze te veel kijken en luisteren naar het knip en plak werk van de (anti-crocop) media.

Zijn uitstraling is gewoon de rustige oogende tuff guy. Net zoals zijn jeugd idool Jean-Claude Van Damme..:wink: Al slaat Crocop hem in real life natuurlijk helemaal nokkie. :lol:

Na alle negatieve kritiek te hebben ontvangen van de Kroatse media zoals, “Een schandalig nederlaag voor Kroatie” (Beetje overdreven vind ik maar ja, sport en politiek heerst daar nog al). Heeft hem dus flink geraakt en ervoor verzorgt voor een extra push om dit maal Kevin Randleman zwaar tegen de grond te KO'en.

Ik zeg daarom Kevin Randleman your busted... KO in de eerste ronde !! :P

Haters..no hard feelins’ .. its just an opinion ;) LaterZzz.

Anonymous
10-12-2004, 15:34
Na alle negatieve kritiek te hebben ontvangen van de Kroatse media zoals
Het zou al een stap vooruit zijn als de nederlandse pers zo over onze vechters ging schrijven.

Anonymous
23-12-2004, 20:24
Kevin Randleman wint

maartenjackie
24-12-2004, 00:09
randleman wint op ko in de 1e ronde

ICON
24-12-2004, 09:27
randleman wint op ko in de 1e ronde

nietes :wink:

p diddy
24-12-2004, 10:35
ik ben het met phrang eens hij is te arrogant en dat is zijn ondergang maar als hij wint vind ik ook goed want dan gaat hij nog harder K.O tegen fedor of noguiera dus dat wil ik ook wel zien

Jay Hoov
24-12-2004, 10:46
ik ben het met phrang eens hij is te arrogant en dat is zijn ondergang maar als hij wint vind ik ook goed want dan gaat hij nog harder K.O tegen fedor of noguiera dus dat wil ik ook wel zien

Mmmm...zit wat in P!!!

cactusdre
24-12-2004, 11:05
ik ben het met phrang eens hij is te arrogant en dat is zijn ondergang maar als hij wint vind ik ook goed want dan gaat hij nog harder K.O tegen fedor of noguiera dus dat wil ik ook wel zien

Mmmm...zit wat in P!!!

Die partijen komen er toch wel een keer want Crocop lijkt de enige die door te verliezen toch steeds betere matchups krijgt. (De media vindt hem hot)
Na deze partij heet Randleman Kevin"Crocopkiller"Randleman.

p diddy
24-12-2004, 11:05
tegen noguiera in een klem geramd natuurlijk want die gaat hem niet KO slaan!

Jay Hoov
24-12-2004, 11:16
ik ben het met phrang eens hij is te arrogant en dat is zijn ondergang maar als hij wint vind ik ook goed want dan gaat hij nog harder K.O tegen fedor of noguiera dus dat wil ik ook wel zien

Mmmm...zit wat in P!!!

Die partijen komen er toch wel een keer want Crocop lijkt de enige die door te verliezen toch steeds betere matchups krijgt. (De media vindt hem hot)
Na deze partij heet Randleman Kevin"Crocopkiller"Randleman.

Jep jep!!!

p diddy
24-12-2004, 11:18
hij kan soms grappig zijn!






ik ben het met phrang eens hij is te arrogant en dat is zijn ondergang maar als hij wint vind ik ook goed want dan gaat hij nog harder K.O tegen fedor of noguiera dus dat wil ik ook wel zien

Mmmm...zit wat in P!!!

Die partijen komen er toch wel een keer want Crocop lijkt de enige die door te verliezen toch steeds betere matchups krijgt. (De media vindt hem hot)
Na deze partij heet Randleman Kevin"Crocopkiller"Randleman.

p diddy
28-12-2004, 19:38
cro cop gaat net als quinten weer K.O. en dan is er weer een excuus voor het verlies en krijgt hij weer een partij.

Anonymous
29-12-2004, 14:35
ik moet het maar zien wat met deze partij gebeurt

qball
29-12-2004, 14:40
ik denk dat het ditmaal cro cop zal zijn die met de overwining naar huis gaat , volgens mij zal hij niet twee keer dezelfde fout maken ...

Roob
29-12-2004, 15:20
Ik denk ook dat crocop deze wint.. Ik zeg KO in de 2e ronde! :twak:

cactusdre
29-12-2004, 16:55
ik denk dat het ditmaal cro cop zal zijn die met de overwining naar huis gaat , volgens mij zal hij niet twee keer dezelfde fout maken ...

Dat betekent dus dat hij zijn highkick niet zomaar kan gebruiken. Randleman weet precies wanneer deze komt. Op de grond tegen Randleman legt hij het af dus het scenario lijkt me duidelijk.

p diddy
29-12-2004, 19:43
ik denk dat het ditmaal cro cop zal zijn die met de overwining naar huis gaat , volgens mij zal hij niet twee keer dezelfde fout maken ...

Dat betekent dus dat hij zijn highkick niet zomaar kan gebruiken. Randleman weet precies wanneer deze komt. Op de grond tegen Randleman legt hij het af dus het scenario lijkt me duidelijk.

dre heeft gelijk maar randleman zal het niet zo makkelijk krijgen als de vorige partij.

Nickuraba
29-12-2004, 19:44
btw persoonlijk vind ik het niet erg als een vechter zegt dat die beter is. K bedoel als je wil winnen moet je ook vertrouwen hebben in je capiciteiten, en weten dat je genoeg getraint hebt. Als je denkt dat je de mindere bent, of weet dat je verliest dan zou je er niet aan moeten beginnen.

De eerste keer dat ze tegenover elkaar stonden ging ik er van uit dat crocop zou winnen, maar ik moet eerlijk zeggen dat zijn lakse stijl hem de das om deed. Hoe vaak zie ik hem niet gewoon naar achter hoppen om stoten te ontwijken en de handen niet hoog genoeg houden. Nu hield die zijn handen ook niet hoog en einde gevecht. Ik als enorm crocop fan hoop dat hij randleman helemaal na de klote mept, maar ik zie ook dat de stijlen botsen. Sommige vechters blijven gewoon botsen naar mijn mening en niet persee omdat omdat de een overal een betere vechter is. Shane Mosley kon met boksen bijvoorbeeld gewoon helemaal niet presteren tegen southpaws, maybe zit het ook zo dat crocop er niks van zal gaan bakken tegen randleman en dat dat altijd zo zal blijven. Ik hoop zeker dat ik het helemaal fout heb en dat randleman gesloopt gaat worden!

p diddy
29-12-2004, 20:44
ik hoop het voor jou ik ben geen randdleman fan, maar het moet niet naar de grond gaan?????!!!

p diddy
29-12-2004, 20:45
randleman

Gulo gulo
29-12-2004, 21:20
Randleman gaat winnen via GnP

Jay Hoov
30-12-2004, 20:12
Randleman gaat winnen via GnP

Laten we het hopen.....

Mephisto
30-12-2004, 20:18
Mike = correct.

Maar ik denk wel dat Kevin gaat winnen.

Sluit ik me bij aan :thumbs: Randleman weet ook wel dat Crocop niet voor de tweede keer in dat kunstje trapt en Crocop weet dat Randleman dat weet (volg je me nog) en dat maakt het alleen maar moeilijker voor Crocop. Randleman, met een vette slam. :twisted:

Nickuraba
30-12-2004, 23:41
ik ga voor Crocop duimen als fan zijnde. Moge de beste winnen!

ICON
31-12-2004, 17:54
TTT :mrgreen:

Nickuraba
31-12-2004, 18:07
tis nu allemaal zeer duidelijk. Laat ik zeggen @ de mensen die de uitslag weten en negatief waren of crocop of randleman (jaah wil niks verklappen voor mensen die het nog niet weten) eat your words!

TorCidA
31-12-2004, 20:42
:lol: hahahahahahaha (and that are mu last words)

Mike
02-01-2005, 15:39
:mrgreen:

phranq
03-01-2005, 13:43
tis nu allemaal zeer duidelijk. Laat ik zeggen @ de mensen die de uitslag weten en negatief waren of crocop of randleman (jaah wil niks verklappen voor mensen die het nog niet weten) eat your words!

Hij was lucky.... :mrgreen:

Mike
03-01-2005, 14:01
lucky dat hij zo'n supersprawl heeft ontwikkeld bedoel je :wink:

Crocop is echt goed bezig ! De trein randleman liep gewoon tegen een muur op . Was echt mooi om te zien zoveel brute kracht op crocop af en hij weerde het gewoon zo af, bleef gewoon in balans en in control!

Mike
03-01-2005, 14:09
hey prhanq, je vindt het zeker arrogant en onsportief van crocop dat hij randlemans arm in de lucht hield als winnaar en dat hij hem knuffelde en vriendelijk bedankte :mrgreen:

onsympathieke gozer he die crocop :wink:

Nickuraba
03-01-2005, 15:51
ik moet zeggen dat die wel heel arrogant deed, zeggen dat die randleman respecteerde? :twak:

Joh helaas voor de crocop haters!

Jay Hoov
07-01-2005, 10:48
tis nu allemaal zeer duidelijk. Laat ik zeggen @ de mensen die de uitslag weten en negatief waren of crocop of randleman (jaah wil niks verklappen voor mensen die het nog niet weten) eat your words!


Nick, allereerst gefeliciteerd met je overwinning!!!
Ten tweede wil ik wel ff kwijt dat deze overwinning niks over Cro-cop zegt, maar iets over Randleman!!

Nickuraba
07-01-2005, 11:01
dankje wahha..toch, me is happy. T zegt wel iets over crocop, dat die wat geleerd heeft van de vorige x. Wel grappig dat randleman met een move in kwam (hoek fake dan takedown) vorige x was die net omgekeerd. Wat je wel kon zien is dat de sprawl van crocop IMO sneller was, en er beter uitzag. Randleman vond ik persoonlijk nooit een supergoede vechter, die vindt altijd wel een reden om te verliezen

Jay Hoov
07-01-2005, 11:14
dankje wahha..toch, me is happy. T zegt wel iets over crocop, dat die wat geleerd heeft van de vorige x. Wel grappig dat randleman met een move in kwam (hoek fake dan takedown) vorige x was die net omgekeerd. Wat je wel kon zien is dat de sprawl van crocop IMO sneller was, en er beter uitzag. Randleman vond ik persoonlijk nooit een supergoede vechter, die vindt altijd wel een reden om te verliezen

Tuurlijk is cro-cop een topper, en natuurlijk een betere vechter dan Randleman...Ik vond het alleen jammer dat hij zo SIMPEL in die Gillotine werd geknald!!!

Nickuraba
07-01-2005, 11:26
jaaah gillotine vind ik meer iets voor de eerde UFC's waar een stelletje onbenullen beetje aan nekken lopen te trekken. Beetje simpele sub om in te trappen.

cactusdre
07-01-2005, 12:16
hey prhanq, je vindt het zeker arrogant en onsportief van crocop dat hij randlemans arm in de lucht hield als winnaar en dat hij hem knuffelde en vriendelijk bedankte :mrgreen:

onsympathieke gozer he die crocop :wink:

Deed hij dat echt! Wat een homo.

phranq
07-01-2005, 12:44
hey prhanq, je vindt het zeker arrogant en onsportief van crocop dat hij randlemans arm in de lucht hield als winnaar en dat hij hem knuffelde en vriendelijk bedankte :mrgreen:

onsympathieke gozer he die crocop :wink:

Dat deed ie omdat ie hoorde dat ik 'm arrogant vind...;)

Beetje jammer die actie van Randleman, double leg take down vanuit die positie was kansloos, zegt idd veel over Randleman...

Maar Nick, volgende pot word hopenlijk Fedor-Crocop.......makkie voor Crocop zeker?

Nickuraba
07-01-2005, 12:51
aaah..ik had me in een andere topic hier al over uitgelaten, maar ik zal het er speciaal voor jou nog een x neerzetten :wink: .

Standup heeft crocop meer skills, en kan hij het met 1 trap (k denk ook wel met een paar stoten afmaken) maar hij moet hier de kans wel voor zien en het ook doen. Daarnaast is fedor ook standup geen sukkel (toch niet zo goed als crocop maar wat wil je als k1 vechter) maar Fedor is gewoon niet te houden op de grond. De kanzen zijn groter voor fedor maar IMO heeft crocop iets wat nog niet heeft en das de KO power. Nog probeert het met subs en daar zie ik fedor sowieso niet in trappen. T zal door KO moeten gebeuren zoals Fujita bijna lukte!

Sjaak
07-01-2005, 19:02
Mirko is een gigant en de volgende wereldkampioen :thumbs:

phranq
07-01-2005, 19:19
aaah..ik had me in een andere topic hier al over uitgelaten, maar ik zal het er speciaal voor jou nog een x neerzetten :wink: .

Standup heeft crocop meer skills, en kan hij het met 1 trap (k denk ook wel met een paar stoten afmaken) maar hij moet hier de kans wel voor zien en het ook doen. Daarnaast is fedor ook standup geen sukkel (toch niet zo goed als crocop maar wat wil je als k1 vechter) maar Fedor is gewoon niet te houden op de grond. De kanzen zijn groter voor fedor maar IMO heeft crocop iets wat nog niet heeft en das de KO power. Nog probeert het met subs en daar zie ik fedor sowieso niet in trappen. T zal door KO moeten gebeuren zoals Fujita bijna lukte!

Zit wel wat in Nick, als Fedor op dezelfde spot word geraakt waar Fujita 'm raakte dan heeft Crocop zeker een kans, aan de andere kant...Fujita is de enige geweest die die spot kon vinden....verder is Fedor tegen niemand in problemen gekomen...

Nicky
07-01-2005, 19:21
Die slag van Fujita was een wilde slag. Lelijk om te zeggen maar was een lucky shot.

Virus
07-01-2005, 19:46
Die slag van Fujita was een wilde slag. Lelijk om te zeggen maar was een lucky shot.
Nicky...

Ik weet dat je een enorme Fedor liefhebber bent en ik waardeer je mening altijd enorm omdat jij er gewoon echt heel veel verstand van

hebt, maar je kunt ook overdrijven... :wink:

Clipje Fedor vs Fujita ---> Gewoon een goeie rechterhoek van Fujita hoor --> geen toevalstreffer imo... (http://members.home.nl/tkerkvliet/Lucky%20shot.mpg)

Nickuraba
07-01-2005, 19:51
t zijn wel vaak de wilde of rare stoten die het gevecht doen eindigen aangezien fedor het dan niet verw8 en dan extra moeilijk hersteld.

Nicky
07-01-2005, 20:26
Die slag van Fujita was een wilde slag. Lelijk om te zeggen maar was een lucky shot.
Nicky...

Ik weet dat je een enorme Fedor liefhebber bent en ik waardeer je mening altijd enorm omdat jij er gewoon echt heel veel verstand van

hebt, maar je kunt ook overdrijven... :wink:

Clipje Fedor vs Fujita ---> Gewoon een goeie rechterhoek van Fujita hoor --> geen toevalstreffer imo... (http://members.home.nl/tkerkvliet/Lucky%20shot.mpg)

Je hebt gelijk.... Ik ben een TE erge fan ;)

robholland
07-01-2005, 23:06
Kijk gewoon naar de resultaten in de ring van een vechter i.p.v. naar de persoonlijkheid te kijken, het is toch vechtsport en geen GTST? :twak: