PDA

View Full Version : MUTLU in de Arena



eylem
09-12-2004, 10:57
jongens al gehoord dat Mutlu Karabulut, vechter Angelogym (organisator van Blood, Sweat and Tears Enschede) in de Arena gaat vechten op 12 juni! :thumbs: :lol: hij staat in het voorprogramma dus allemaal lekker op tijd aanwezig zijn om een super gevecht niet te missen! 8)

MrMiyagi
09-12-2004, 11:32
Ik hoorde het ja, beterss!

Justinian
09-12-2004, 11:34
Eylem = correct, ik hoorde het van de week op de sportschool. Erg cool! Vecht hij daar niet op Thaise regels (dus incl. ellebogen)?

eylem
09-12-2004, 12:11
Nou over de Thaise regels heeft ie niets gezegd ik denk het niet dus, maar ik ga t hem zeker ff vragen want dat maakt het natuurlijk gevaarlijker maar wel meer spectaculair en spannender!!!

Anonymous
09-12-2004, 14:56
thnx iedereen!
Nee, mijn partij is niet op thaise regels, maar op K-1 regels!
Fikri Tijarti vs Panjonsuk is op thaise regels (met ellebogen)!
Wel aardig gespannen, maar ga me er goed op voorbereiden samen met mijn trainer Angelo! Zowa is ook een van de toppers in de A-klasse, dus beloof iedereen die wat eerder komt dat ik ZWAAR mijn best ga doen om een mooie partij neer te zetten!!
Sportieve groeten

Mutlu Karabulut

MrMiyagi
09-12-2004, 14:59
Succes, ik zal er zeker zijn, is mijn verjaardag dus zou mooi zijn als een vechter uit twente zou winnen heheh

Justinian
09-12-2004, 15:04
thnx iedereen!
Nee, mijn partij is niet op thaise regels, maar op K-1 regels!
Fikri Tijarti vs Panjonsuk is op thaise regels (met ellebogen)!
Ah dat klopt ook idd. Zal in ieder geval een mooie partij worden :thumbs:

Dragon Tail
09-12-2004, 17:16
jongens al gehoord dat Mutlu Karabulut, vechter Angelogym (organisator van Blood, Sweat and Tears Enschede) ..............

Ja, dat is zeker nieuws dat Mutlu nu bij Angelo Gym traint i.p.v. Team Joop Zweers (v.h. Body Gym).

Waarom?

Anonymous
09-12-2004, 17:47
Eigenlijk een lang verhaal dat al heel lang loopt..
Heb veel problemen gehad met de sportschool eigenaar van Body-gym, en het was zover dat ik met tegenzin naar zijn school ging! Voordat het problem verder zou kunnen escaleren heb ik in goed overleg met mijn trainer besloten om naar een andere sportschool te gaan! En natuurlijk ga ik dan naar Angelo, goede vriend van mij, en een top trainer die altijd voor je klaar staat!
Ben nu vol hoop en trots Angelo-gym vechter!!

ashi76
09-12-2004, 17:49
Angelo gym.... volgens mij is dat een flink eind rijden... ;)

Kick sum ass Mutlu !!

Anonymous
10-12-2004, 00:39
Angelo gym.... volgens mij is dat een flink eind rijden... ;)

Kick sum ass Mutlu !!

Thnx!
Valt mee, ik kom uit Oldenzaal, en is nu naar Glanebrug net zo ver!

Mutlu
10-12-2004, 00:42
Als het goed is was mixfight er vandaag nog om een aantal foto's te maken!

Anonymous
10-12-2004, 00:54
Sorry maar wie the fuck is mutlu???? of ben ik beetje ignorant?? Nooit van gehoord.....

harry
10-12-2004, 01:02
Sorry maar wie the fuck is mutlu???? of ben ik beetje ignorant?? Nooit van gehoord.....

Sorry maar wie the fuck is guest?of ben ik een beetje ignorant?? nooit van gehoord :roll:

LOCO
10-12-2004, 01:32
Harry is correct.

Mutlu, great to have you on board :D Je gaat dus gewoon knallen in de arena. Toppie

En ja, mixfight was vandaag op bezoek bij angelo gym, Ronald, Ashi76, Hunterrrr, Marieke, en natuurlijk Justinian die weer lekkere les gaf. Was weer ff gezellig. Er zal een dezer dagen wel een topic over geopend worden door de mixfight reporters.

Osu

LOCO

Anonymous
10-12-2004, 01:52
Sorry maar wie the fuck is mutlu???? of ben ik beetje ignorant?? Nooit van gehoord.....

Sorry maar wie the fuck is guest?of ben ik een beetje ignorant?? nooit van gehoord :roll:

Harry doe nou niet zo popie jopie..... en geef gewoon antwoord.... ik heb nog niet van deze jongen gehoord... dus in plaats van het mannetje uit te hangen had je gewoon wat info kunnen geven..... same goes for loco...

LOCO
10-12-2004, 02:03
Ten eerste ben je hier als guest, zet dan op zijn minst een naam neer of neem een account, praat wat makkelijker. Daarom vond ik de reactie van harry niet meer als terecht, en ben ik dus niet "popie jopie" (anders had ik dat wel als naam ;) ) maar goed, als je meer info wil, o.a. dit topic: http://www.ma-skills.com/phpBB2/viewtopic.php?t=4975 lees je iets over zijn partij,

Graag gedaan guest,...........

m.vr.gr.

Osu

LOCO

Hollandpride
10-12-2004, 02:07
Heel veel succes in de arena Mutlu!

harry
10-12-2004, 02:14
.

Anonymous
10-12-2004, 02:39
Ten eerste ben je hier als guest, zet dan op zijn minst een naam neer of neem een account, praat wat makkelijker. Daarom vond ik de reactie van harry niet meer als terecht, en ben ik dus niet "popie jopie" (anders had ik dat wel als naam ;) ) maar goed, als je meer info wil, o.a. dit topic: http://www.ma-skills.com/phpBB2/viewtopic.php?t=4975 lees je iets over zijn partij,

Graag gedaan guest,...........

m.vr.gr.

Osu

LOCO

kijk hier heb je wat aan........ hahahaha.. en jullie met je guests..hahahaha..... zucht....
Praat net zo makkelijk zo want het maakt nix uit welke naam ik neer zet...maar thanx voor de info.... dit wou ik weten.... en niet zo'n stoere Harry reactie...

Justinian
10-12-2004, 08:15
Dit is Mutlu Karabulut:

http://www.angelogym.nl/html/vechters_bestanden/vechters/mutlu_groot.jpg

Meer info: zie www.angelogym.nl

redjuh
10-12-2004, 08:57
nooit zien vechten, maar ben heel benieuwd.
ik ben altijd op tijd, dus nu zeker ook... althans nu... straks op de 12de juni

schopt kont mutlu! je hebt je naam iig mee qua bekendheid (haile mutlu was 't toch, de beste gewichtheffer ter wereld in zijn klasse tot 55 kg toch?)

eylem
10-12-2004, 10:23
[quote="Justinian"]Dit is Mutlu Karabulut:

http://www.angelogym.nl/html/vechters_bestanden/vechters/mutlu_groot.jpg

Dit is gewoon een super vechter :thumbs: ! hij zit maar pas in de A-klasse en mag nu al in de Arena vechten :shock: :shock: !! aanstormend talent en hij gaat t zeker maken!!

Wheelie
10-12-2004, 10:47
Dat hij in de Arena mag vechten is echt top en zal hij zeker verdiend hebben, ikben benieuwd

Jay Hoov
10-12-2004, 12:56
thnx iedereen!
Nee, mijn partij is niet op thaise regels, maar op K-1 regels!
Fikri Tijarti vs Panjonsuk is op thaise regels (met ellebogen)!
Wel aardig gespannen, maar ga me er goed op voorbereiden samen met mijn trainer Angelo! Zowa is ook een van de toppers in de A-klasse, dus beloof iedereen die wat eerder komt dat ik ZWAAR mijn best ga doen om een mooie partij neer te zetten!!
Sportieve groeten

Mutlu Karabulut

Goed bezig!!!

ashi76
10-12-2004, 14:03
Als het goed is was mixfight er vandaag nog om een aantal foto's te maken!

Mutlu = correct ;)

Highline
10-12-2004, 14:26
ik heb een wedstrijd van mutlu gezien tegen roger pinas. helaas verloor mutlu maar hij zette imo een mooie pot neer! suc6 mutlu :thumbs:

m.g
10-12-2004, 18:05
Ik heb hem ook een paar keer zien vechten hij zorgt altijd voor een mooie pot... succes mutlu..

eylem
10-12-2004, 18:21
ik heb een wedstrijd van mutlu gezien tegen roger pinas. helaas verloor mutlu maar hij zette imo een mooie pot neer! suc6 mutlu :thumbs:


dat was idd een mooie wedstrijd in utrecht, alleen raakte hij door een blessure in de tweede ronde aan zn scheen uit ritme en kreeg ie ook nog eens een knietje in de kruis :evil: :evil: !
Door de blessure moest ie ook nog eens geopereerd worden aan de scheen :cry: maar inmiddels is ie gelukkig alweer hersteld! :thumbs:

Mutlu
10-12-2004, 19:29
ik heb een wedstrijd van mutlu gezien tegen roger pinas. helaas verloor mutlu maar hij zette imo een mooie pot neer! suc6 mutlu :thu

Ik heb hem ook een paar keer zien vechten hij zorgt altijd voor een mooie pot... succes mutlu..

Thnx iedereen!!!
Tegen Pinas heb ik een x gewonnen en een x verloren (door de blessure)! Aardige gozer, en we hebben allebei een mooie pot van gemaakt! Zijn eigenlijk allemaal goede vechter van v.d. Vathorst!
Waarom hebben de mensen van mixfight gister geen foto's van de thai-box groep gemaakt :cry: had me er zo op verheugd :wink:

Justinian
10-12-2004, 20:16
Foto's komen er (incl. verslag) aan ;)

Nickuraba
10-12-2004, 20:17
Ik heb je wel eens op wat posters zien staan :D

Arjan
10-12-2004, 20:19
Ik heb je wel eens op wat posters zien staan :D

same

mama
10-12-2004, 20:21
sorry mutlu, ik heb een paar foto's van het kickboxen.......... maar was er wel...
wees niet getreurd ik kom trug, als mijn pootje beter is.
kan nog wel ff duren helaas.

enne nog een half uurtje ongeveer. dan staat het verslag erop

Mutlu
10-12-2004, 20:47
sorry mutlu, ik heb een paar foto's van het kickboxen.......... maar was er wel...
wees niet getreurd ik kom trug, als mijn pootje beter is.
kan nog wel ff duren helaas.

enne nog een half uurtje ongeveer. dan staat het verslag erop

Geen probleem! Veel beterschap met je been!!! Ben benieuwd naar het interview!!
Ps, heb ik je gezien daar????

Greetz

mama
10-12-2004, 20:50
eh ik was die manke met een rood shirt aan. ja eh rood.
Ik sta op de groeps foto naast Tim... heb daar trouwens wel een angelo shirt aan.
met gele krukken...... en een foto toestel
enne succes alvast ;)

Fr3ddy
10-12-2004, 21:36
Ik heb Mutlu ook vaak zien knokken...

harry
10-12-2004, 21:44
Er staat nu een leuk interview met Mutlu op man-magazine :thumbs:

Ik weet niet of ik de link hier kan/mag plaatsen.

Hij heeft zo mooi een hoop fans die achter hem staan, perfect :thumbs:


En guest: i am trying really hard... maar soms komt het er nog weleens uit :wink:

Justinian
10-12-2004, 21:46
Natuurlijk mag die link geplaatst worden ;) http://www.man-magazine.com/MAN2.1/?showstory=541&issue=16&type=5

Roob
10-12-2004, 21:53
Leuk interview!

the white shark
10-12-2004, 23:19
na je laatste gevecht in enschede is het voor mij en mijn vrienden duidelijk ,mutlu
jij komt er wel super nu in de arena we zijn benieuwd we proberen erbij te zijn

Anonymous
11-12-2004, 00:02
na je laatste gevecht in enschede is het voor mij en mijn vrienden duidelijk ,mutlu
jij komt er wel super nu in de arena we zijn benieuwd we proberen erbij te zijn
:oops: Thnx Shark!
Ga ECHT ZWAAR mijn best doen om je gelijk te geven!!!

Mutlu
11-12-2004, 00:05
na je laatste gevecht in enschede is het voor mij en mijn vrienden duidelijk ,mutlu
jij komt er wel super nu in de arena we zijn benieuwd we proberen erbij te zijn
:oops: Thnx Shark!
Ga ECHT ZWAAR mijn best doen om je gelijk te geven!!!
Dat was ik, is ff wennen hier!!

PigDog
12-12-2004, 14:23
Wat een irritant mannetje, die zogenaamde guest. Zijn zulke eikeltjes dan op elk forum te vinden, of is het telkens dezelfde........

Mutlu, leuke topic.
Natuurlijk wens ik je veel succes, ook in mijn eigen belang :P
Ik zie je gauw....