PDA

View Full Version : Tyson in trouble again



Makijs
09-12-2004, 11:08
http://www.fightnews.com/

Tyson in trouble again!
Former heavyweight champion Mike Tyson was cited on suspicion of felony criminal damage for an alleged incident outside a Phoenix nightclub on November 27 according to a report by the Arizona Republic. Iron Mike made a court appearance Tuesday in Scottdale after a man accused him of jumping on the hood of his car and pounding on it with his fists causing $1400 in damage. Tyson is scheduled to return to court on December 17. Due to prior offenses, he is reportedly facing more than 5 years if convicted. In other Tyson news, he is reportedly beginning to train for a proposed fight in the spring following rehabilitation from a knee injury suffered in his loss to Danny Williams.
Thursday, December 9 2004

http://sports.espn.go.com/sports/boxing/news/story?id=1942188
Wednesday, December 8, 2004
Associated Press
SCOTTSDALE, Ariz. -- Former heavyweight champion Mike Tyson was arrested on suspicion of misdemeanor criminal damage for allegedly jumping on the hood of a car outside of city nightclub, police said.

Tyson, who moved to Scottsdale early this year, appeared with attorneys at the city's police station Tuesday afternoon and was released after being given a citation.
Scottsdale police Det. Sam Bailey said Wednesday that Tyson likely will make an initial court appearance within 10 days. Police said the arrest stemmed from an investigation into an incident late last month outside a lounge. Tyson allegedly dented the hood of a car when he jumped on it as its driver was leaving the club around 1 a.m. on Nov. 27.
Asaf Alikadic, 22, told police he had stopped his car to let Tyson cross the street when the boxer started screaming and yelling and then jumped on the hood of the car on his hands and knees and began to pound on it.
Alikadic reported the incident to police and claimed a body shop estimated the hood damage at $1,400, Bailey said. The case was then forwarded to detectives. Alikadic said he doesn't want Tyson to go to jail. "I just want my car fixed. That's it," he said.
A valet who witnessed the incident told police that Tyson "was intoxicated, falling over and slurring." Tyson's attorneys said they are conducting their own investigation into the incident.
Tyson, 38, is beginning to train for a fight in March, his first since being knocked out by Danny Williams in July.

Thomas
09-12-2004, 11:11
vastzetten en nooit meer loslaten.

Roob
09-12-2004, 11:17
Zieke geest, die gast heeft een hele zieke geest. :twak:

Anonymous
09-12-2004, 11:29
die mentalieteid doet me een beetje aan iemand in NL denken..... 8) :roll:

Jay Hoov
09-12-2004, 11:31
How you say it again....Paranoid!!!!!!
(Tony Montana).

bryan
09-12-2004, 11:35
ach lijkt me ook niet makkelijk in zijn positie....dan gaat het vanzelf van kwaad naar erger....

maar jullie hebben wel gelijk...slaat nergens op wat hij uitspookt....

Tsuki
09-12-2004, 11:40
aparte trainigsmethode houdt hij er op na ........

Makijs
09-12-2004, 12:03
Het zou mij niet verbazen als hij binnenkort onder mysterieuze omstandigheden sterft. En dan nog jarenlang artikelen en documentaires over de oorzaak: moord, zelfmoord, vergiftiging, gokschulden, drugs, doping....

Ik vind echt een heel zielig figuur. Natuurlijk heeft hij het grotendeels aan zichzelf te danken. Maar als die gasten die jarenlang om hen heen hebben gehangen en flink aan hem hebben verdiend c.q. van hem hebben geprofiteerd moeten zich doodschamen.

Dalgliesh
09-12-2004, 13:27
Ik heb een zwak voor Tyson, hij is mijn held.

Nickuraba
09-12-2004, 13:31
Ik persoonlijk vind hem gewoon ook gigantsich tof! Hij is ook helemaal gek, maar dat hoort nu eenmaal bij hem. PS ik heb nooit eigenlijk in dat verkrachtingsverhaal geloofd

Jay Hoov
09-12-2004, 14:21
Misschien raar, maar hij is en blijft mijn held!!!!!!!

Mike
09-12-2004, 14:24
Ik persoonlijk vind hem gewoon ook gigantsich tof! Hij is ook helemaal gek, maar dat hoort nu eenmaal bij hem. PS ik heb nooit eigenlijk in dat verkrachtingsverhaal geloofd

lol hij is er voor veroordeeld hoor. Ok ik ben ook fan van hem IN DE RING> Daarbuiten is hij als een valse pitbull zonder lijn of zelfs eigenaar. Tis een losgeslagen idioot waar tegen de maatschappij moet worden beschermd. Hij gedraagt zich al jaren niet als een sportman zich zou moeten gedragen. Jammer dat zijn gedrag meer aandacht krijgt dan zijn prestaties maar hij doet het zichzelf aan.

edit : wat dat betreft heb ik liever een fedor , die rustig en netjes is buiten de ring en in de ring een killing machine

The Maniac
09-12-2004, 15:09
Ik persoonlijk vind hem gewoon ook gigantsich tof! Hij is ook helemaal gek, maar dat hoort nu eenmaal bij hem. PS ik heb nooit eigenlijk in dat verkrachtingsverhaal geloofd

Tyson heeft dit gedeeltelijk bekend en het meisje heeft dna sporen aan overgehouden.Zijn praktijken wat ie uitvoert zijn gewoon fout. Maar ik vind Tyson toch nog een van mijn idolen en hij heeft mij gemotiveerd om vechtsporten te gaan doen ik kijk nog steeds banden en footage van hem voordat ik ga trainen of een wedstrijd moet draaien. Hij is en blijft een fenomeen maar al die mensen om hem heen hebben gewoon met zijn mind gefuc*# om het zo te zeggen hij heeft een kinderlijke geweten maar met een killer instinct van een oeraap hij blijft voor mij een topper ik hoorde ook dat hij zijn rentree wou maken tegen Danny Williams op Maart of tegen Owen Beck. Zijn schulden moeten nog steeds afbetaald worden

Kato
09-12-2004, 16:31
Zijn positie doet er in dit geval nauwelijks aan toe, als ik het artikel zo lees, hij beukt gewoon op een auto in die hem wil laten passeren

Misschien dacht hij er een paar miljoen mee te winnen.......

Siliconknight64
09-12-2004, 22:21
Ja kweet niet waarom iedereen zo moeilijk doet over Tyson. Dit soort gekken moet je gewoon neerhalen met 1 pistoolschot. Hij mag dan wel zo grooot zijn en onder de anabolen zitten maar sterker en sneller dan een kogel is ie niet 8)

harry
09-12-2004, 22:35
Siliconknight64 = niet correct... kom op zeg wat is dit nu ?!

bloody
09-12-2004, 23:13
ik ook


Ik heb een zwak voor Tyson, hij is mijn held.

Mack
09-12-2004, 23:38
ik ook


Ik heb een zwak voor Tyson, hij is mijn held.

Hier nog zo één. Voordat hij onder invloed kwam van Don King was hij nog redelijk normaal, voor Tyson begrippen dan. Ik zat echt duimen voor em in z'n laatste wedstrijd en had goede hoop dat ie zou winnen :roll:

Makijs
10-12-2004, 08:50
Boze Tyson danst op dak van auto
Mike Tyson is in zijn woonplaats Scottsdale gearresteerd nadat hij in een boze bui bovenop een auto was gesprongen.

De voormalig bokskampioen, die een paar uur op het politiebureau vastzat, zal zich over twee weken moeten verantwoorden voor de rechter.
Tyson kreeg 's nachts voor de deur van nachtclub Pussycat Lounge ruzie met de bestuurder van een auto. Hij begon te schreeuwen, sprong op de wagen en stampte een grote deuk in het dak. Eerder deze week maakte Tyson, 38, juist bekend dat hij weer gaat trainen. In zijn laatste bokswedstrijd, in juli, werd Iron Mike knock-out geslagen.

bron:AD

http://www.ad.nl/artikelen/Sport/1102572312267.html
http://www.ad.nl/images/tysongroot,0.jpg

Makijs
10-12-2004, 08:57
Bokser Tyson opgepakt
SCOTTSDALE - Voormalig wereldkampioen in het zwaargewicht Mike Tyson moet binnenkort opnieuw voor de rechter komen. De Amerikaanse bokser kreeg een dagvaarding uitgereikt, nadat een inwoner van Scottsdale aangifte tegen hem had gedaan wegens het aanbrengen van vernielingen.

Tyson zou in de vroege ochtend van 27 november bij een nachtclub in Scottsdale de weg zijn overgestoken en zich kwaad hebben gemaakt over het gedrag van een naderende automobilist. De bokser zou volgens Asaf Alikadic boven op de motorkap zijn gesprongen en als een wilde tekeer zijn gegaan. Tyson werd dinsdag opgepakt op verdenking van crimineel gedrag en het vernielen van andermans eigendom. Van de motorkap bleef weinig over.

Eerder deze week werd bekend dat Tyson opnieuw een poging waagt in de ring terug te keren. De 38-jarige bokser zou weer in training zijn gegaan. In juli verloor hij nog een gevecht van de Brit Danny Williams.

Waarschijnlijk moet Tyson binnen twee weken voor de rechter komen. Hij zat al eens in de cel wegens verkrachting.

Bron Telegraaf
http://www.telegraaf.nl/telesport/16324981/Bokser_Tyson_opgepakt.html

}|^-_-^|{
10-12-2004, 09:04
TBS :thumbs:

Dalgliesh
10-12-2004, 17:13
Ik denk dat hij aan zijn laatste partij HEEL VEEL geld heeft overgehouden.

Nicky
10-12-2004, 17:18
volgens mij tussen de 6 en 9 miljoen

Nickuraba
10-12-2004, 19:11
Ik persoonlijk vind hem gewoon ook gigantsich tof! Hij is ook helemaal gek, maar dat hoort nu eenmaal bij hem. PS ik heb nooit eigenlijk in dat verkrachtingsverhaal geloofd

lol hij is er voor veroordeeld hoor. Ok ik ben ook fan van hem IN DE RING> Daarbuiten is hij als een valse pitbull zonder lijn of zelfs eigenaar. Tis een losgeslagen idioot waar tegen de maatschappij moet worden beschermd. Hij gedraagt zich al jaren niet als een sportman zich zou moeten gedragen. Jammer dat zijn gedrag meer aandacht krijgt dan zijn prestaties maar hij doet het zichzelf aan.

edit : wat dat betreft heb ik liever een fedor , die rustig en netjes is buiten de ring en in de ring een killing machine

k weet dat die er voor veroordeelt was, maar dat zegt ten eerste niks zijn genoeg mensen foutief veroordeelt. Maargoed dat staat los hiervan, maar het zegt niet meteen dat het dan zo is. Kunnen we DNA sporen zijn, maar persoonlijk heb ik altijd de indruk gehad dat het z'on oeeh ik ben verkracht door een grote slechte man. Ze gaf hem wel d'r sleutel en das niet om de hondjes uit te laten. En die kwak in haar, k bedoel waar zijn haar blauwe plekken, daar was als ik het goed hem nooit wat van te vinden. Ik weet het zelf ook niet zeker, maar ben er niet helemaal zeker van of het wel zo is. K weet wel dat toen die vrij was, hij uitlatingen richting haar maakte waarin hij suggereerde dat hij niet voor niets had gezeten en als hij haar zag dat hij haar zou aanranden.??

Ronald
10-12-2004, 19:53
k weet dat die er voor veroordeelt was, maar dat zegt ten eerste niks zijn genoeg mensen foutief veroordeelt. Maargoed dat staat los hiervan, maar het zegt niet meteen dat het dan zo is. Kunnen we DNA sporen zijn, maar persoonlijk heb ik altijd de indruk gehad dat het z'on oeeh ik ben verkracht door een grote slechte man. Ze gaf hem wel d'r sleutel en das niet om de hondjes uit te laten. En die kwak in haar, k bedoel waar zijn haar blauwe plekken, daar was als ik het goed hem nooit wat van te vinden. Ik weet het zelf ook niet zeker, maar ben er niet helemaal zeker van of het wel zo is. K weet wel dat toen die vrij was, hij uitlatingen richting haar maakte waarin hij suggereerde dat hij niet voor niets had gezeten en als hij haar zag dat hij haar zou aanranden.??
Tyson zegt idd nog steeds dat hij onschuldig is. Hij heeft echter ook gezegd dat hij veel dingen gedaan heeft waar hij nooit voor gepakt is die veel erger waren als waar hij nu voor veroordeeld werd. Al met al kon hij daar dus wel vrede mee hebben.

Marco
10-12-2004, 20:37
sad sad sad.........