PDA

View Full Version : ADCC European Trials 2005 competitor list



Anonymous
12-12-2004, 21:55
-65.9kg
1. Teemu Launis. Finland TJJK
2. Toni Kröger. Finland HJJK
3. Remco van Baardewijk. Holland Cadu BJJ /Team Yamasaki
4. Mikael LÀhdesmÀki. Finland Shooto Lahti
5. Emmanuel Fernandez. France Top Team
6. Robbie Olivier. U.K. Tsunami Gym
7. Jani Lax. Sweden Team Scandinavia
8. David LejanÀs. Sweden Hilti BJJ Stockholm
9. Mike CĂŒppers. Germany Cologne Free-fighters ELLO
10. Corrado Sabatini. Italy Perugia Ju-Jutsu
11. Tom NiinimÀki. Finland Team Scandinavia
12. Matteus LÀhdesmÀki. Finland Shooto Lahti
13. Musse Hasselvall. Sweden Pancrase Gym
14. Petri Kolehmainen. Finland Turun Ju-jutsuseura, Alliance Finland
15. Jordy Peute. Holland Pardoer Sport Team
16. Joar Palm. Sweden Shootfighting Stockholm
17. David Ries. German Top Team
18. Stefan Seidel. Sweden Brasa

-76.9kg
1. Jussi Tammelin. Finland HJJK
2. Joachim ‘Hell Boy’ Hansen. Norway Team Scandinavia
3. David Pierre Luis. France De La Riva Paris
4. Ville Manninen. Finland Heracles
5. Sauli Heilimö. Finland Team Scandinavia
6. Thorsten Werner. Germany Cologne Free-Fighters ELLO
7. Tony BĂ€ckman. Finland Hilti Hanko/BTT
8. Dersu Lerma. Spain Alianza Chute Boxe
9. Kamal Shalorus. England Top Wrestling Academy
10. Jose Luis ‘’Chiqui’’ Bau. Spain S.A.D / The Fury Fight Team
11. Rafles la Rose. Holland Tatsujin Dojo
12. Martin Lindgvist. Sweden Hilti BJJ Stockholm
13. Mattias Awad. Sweden Shootfighting Orebro
14. James Walsh. U.K Machado BJJ
15. Robert “Bobby“ Sundel. Sweden Brasa
16. Joonas Jurvanen. Finland HJJK / Alliance
17. Frans van Casteren. Holland Pardoer Sport Team
18. Cristian Sandberg. Sweden Submissionfighting Karlstad

-87.9kg
1. Robert Sulski. Poland
2. Marko Helen. Finland TJJK
3. David Bielkheden. Sweden Team Scandinavia
4. Altan Celik. Sweden Hilti-BJJ
5. Jarkko MÀkelÀ. Finland Finnfighters Gym
6. Andreas Schmidt. Germany Snakepit Kerpen ELLO
7. Antonio Tello. Spain Alianza Chute Boxe España
8. Manuel Garcia. Spain Manu Team
9. Christian Kennedy. Sweden Carlson Gracie Team / Pancrase Gym Stockholm
10. Nicklas Zackrisson. Sweden Sbjja Stockholm
11. Marcus Widengren. Sweden BTT
12. Ilari Grönholm. Finland MMA Vantaa
13. Dubravko Colic. Croatia Team Fabricio Werdum
14. Karl-Fredrik Spets. Sweden ELLO Köln
15. Martijn De Jong. Holland Tatsujin Dojo
16. Jakob Sverre LĂžvstad. Norway Team Scandinavia
17. Mikko Rouvali. Finland HJJK / Alliance
18. Niklas Nyström. Sweden Team Escalate




-98.9kg
1. Ilir Latifi. Sweden Team Brasa
2. Ösgur Sel. Sweden Hilti –BJJ Stockholm
3. Alfredo Merelo. Spain Fight Fury
4. Alister Overeem. Holland Tatsujin Dojo
5. Samu Tuhkasaari. Finland Kushin-Kan
6. Markus HĂ€hn. Germany Snakepit Kerpen ELLO
7. Chalid Arrab. Germany Golden Glory
8. Paul Ivens. U.K London Shootfighters
9. Mikael Grothe. Sweden Hilti BJJ Stockholm
10. Michal Bobrowski. Poland Bjj Polska Team
11. Martin Wochich. Sweden Brasa
12. Janne-Pekka PietilÀinen. Finland TJJK
13. Andreas Olsen. Norway BJJ
14. Thomas Heldal. Sweden Hilti BJJ Ystad
15. Arben Latifi. Sweden Brasa
16. Fatih Kocamis. Germany Golden Glory
17. Moise Rimbon. France Top Team
18. Petri kapulainen. Finland Finnfighters Gym


+98.9kg
1. Remco Pardoer. Holland Pardoer sport
2. Kristof Midoux. France Team Lebanner
3. Ricardo Wondel. Holland Cadu BJJ /Team Yamasaki.
4. Miodrag ‘Pele’ Petkovic. Serbia Valetudo Team
5. Atte Backman. Finland Espoon KehÀhait
6. Alexander Hallier. Germany Snakepit Kerpen ELLO
7. Mustafa Al Turk. England Top Wrestling Academy
8. Rickard FlodfÀlt. Sweden Hilti BJJ Ystad
9. Fabricio Werdum. Spain Fabricio Werdum Team
10. Tray Hopper. Sweden Brasa
11. Ross Pointon. U.K Gladiator Gym
12. Tommy Rasmussen. Norway Pammachon
13. Valentin Overeem. Holland Tatsujin Dojo
14. Henri Prinz. Finland Hilti Hanko / BTT
15. Gunnar Johansson. Sweden Hilti BJJ Ystad
16. Tom Gisle Belika. Norway
17. Dean Mihanovic. Croatia
18. Blazev Sawinski. Sweden Stockholm Freestyle Club


Sterk deelnemersveld! Zitten een aantal toppers tussen... Wist trouwens niet dat de gebroeders Overeem en Remco Pardoel hier aan mee deden.

redjuh
12-12-2004, 22:42
ja die 3 maken het een zeer interessant toernooi om te volgen :thumbs:

waar en wanneer is het precies?

Ronald
12-12-2004, 22:47
ja die 3 maken het een zeer interessant toernooi om te volgen :thumbs:
De rest van de Nederlandse afvaardiging vind ik anders ook top om te volgen: Remco van Baardewijk, Rafles la Rose en Martijn de Jong.
Van deze 6 is Valentijn trouwens de enige die geen Mixfight accountje heeft. Kom op Valentijn... :lol: :wink: .

Wheelie
13-12-2004, 00:25
[quote=redjuh]
Van deze 6 is Valentijn trouwens de enige die geen Mixfight accountje heeft. Kom op Valentijn... :lol: :wink: .

en amazing james moet zich ook maar weer eens registreren ;)

bedankt voor de info :thumbs:

Hollandpride
13-12-2004, 00:51
Vet deelnemersveld idd!!!

Amazing James
13-12-2004, 01:24
ja die 3 maken het een zeer interessant toernooi om te volgen :thumbs:

waar en wanneer is het precies?

Zweden, Stockholm 22 Jan 2005

m.g
13-12-2004, 01:51
Vet inderdaad... kunnen we foto's en uitslagen verwachten?!?!?

yas
13-12-2004, 18:17
vergeet jordy en frans niet van pardoel sports, hebben allebei trouwens afgelopen zaterdag in ede een 1e plaats weten te bemachtigen!

Ronald
13-12-2004, 20:31
vergeet jordy en frans niet van pardoel sports, hebben allebei trouwens afgelopen zaterdag in ede een 1e plaats weten te bemachtigen!
Je hebt helemaal gelijk Yas. Even over het hoofd gezien.

yas
13-12-2004, 22:26
ik mis trouwens wel een paar namen in de line up: cadu francis, gebroeders peters, remco rettob, farzin... en volgens mij zou antoni hardonk het ook niet slecht doen! staat deze lijst vast?

hmm, lijkt me wel leuk om een retourtje stockholm te boeken!!

michel.
13-12-2004, 23:11
hey ik heb blijkbaar de inschrijving gemist, weet iemand hier waar ik daarvoor moet zijn en of ik en men broer er nog bij kunnen in -66kg

michel.

--------------------------------
http://www.exit-bjj.be

Amazing James
13-12-2004, 23:54
ik mis trouwens wel een paar namen in de line up: cadu francis, gebroeders peters, remco rettob, farzin... en volgens mij zou antoni hardonk het ook niet slecht doen! staat deze lijst vast?

hmm, lijkt me wel leuk om een retourtje stockholm te boeken!!

We hebben ons hier eerlijk gezegd niet voor ingeschreven. Wat betreft Cadu die mocht niet meedoen omdat alleen Europeanen hieraan mee mochten doen. Hij moest zich kwalificeren via de Braziliaanse voorrondes. Overigens wel een beetje raar want Fabricio Werdum is ook een Braziliaan en die zit er wel in.....


hey ik heb blijkbaar de inschrijving gemist, weet iemand hier waar ik daarvoor moet zijn en of ik en men broer er nog bij kunnen in -66kg

Deadline is een aantal weken geleden verstreken, maar misschien als je Marko Leisten even mailt ([email protected]) dat hij jullie nog op de reserve lijst zet.

Remco

michel.
14-12-2004, 02:02
thx remco,

heb hem gemaild
we zien wel zeker :)

michel.

---------------------------
http://www.exit-bjj.be

yas
14-12-2004, 11:38
thx remco,

heb hem gemaild
we zien wel zeker :)

michel.

---------------------------
http://www.exit-bjj.be

laat je nog weten of het gelukt is met de inschrijving?!! (was jullie ff vergeten, maar miste jullie ook in de line up)

2 remco --> waarom hebben jullie je niet ingeschreven want vorige keer hadden jullie toch wel meegedaan, tenminste met de scandinavian open 2004?? en bovendien doet remco b. wel mee..

Amazing James
14-12-2004, 12:12
2 remco --> waarom hebben jullie je niet ingeschreven want vorige keer hadden jullie toch wel meegedaan, tenminste met de scandinavian open 2004?? en bovendien doet remco b. wel mee..

Ik had zoiets van als ik me niet eens weet te kwalificeren via ADDC Dutch Open of op z'n minst in de top 3 weet te eindigen. Dan heb ik eigenlijk (nog) niks te zoeken bij de Europese voorrondes.
Remco B. en Ricardo hebben zich direct kunnen kwalificeren via ADDC Dutch Open (beide 1e geworden in hun klasse). En de rest wist het volgens mij niet eens is dat er Europese voorrondes eraan kwamen....

yas
14-12-2004, 13:01
okay, bedankt voor de uitleg 8)

michel.
16-12-2004, 07:34
kreeg volgend antwoord :(

michel.
16-12-2004, 07:34
HI,

In ADCC homepage was many time aplication to trials, no its to late list havebeen make allready.

-Marko


>
> hello,
>
> we didnt get any notice about the adcc qualifier,
>
> can you please still add the folowing fighters to the list?
>
> Michel goffart -66 kg
> Maurice Goffart -66 kg
> Ken van Gilbergen -76 kg
>
> the 3 of us won most grappling and BJJ competitions in our area the last
> two years, it would be a shame to not include us in this tournament
>
> for a complete list of victories please check
>
> http://www.exit-bjj.be/vechters/
>
> thank you,
>
> Michel Goffart
> EXIT BJJ
> http://www.exit-bjj.be

mama
16-12-2004, 08:32
shit jammer michel

Anonymous
16-12-2004, 09:33
HI,

In ADCC ....................

Ja vind je t gek, klinkt een beetje als een week voor EK voetbal begint nog ff mailen dat je mee wilt doen terwijl er al een jaar lang kwalificatiewedstrijden zijn gespeeld!

Anonymous
16-12-2004, 10:14
HI,

In ADCC ....................

Ja vind je t gek, klinkt een beetje als een week voor EK voetbal begint nog ff mailen dat je mee wilt doen terwijl er al een jaar lang kwalificatiewedstrijden zijn gespeeld!

wat ben je toch voor een eikel...ze hadden toch misschien op de reservelijst gezet kunnen worden. bovendien als zij betreft de inschrijving op de hoogte waren geweest dan hadden ze dat allang gedaan.
wat is t trouwens voor vergelijking met ek voetbal, bjj is veel kleinschaligere en jongere sport, en blijkbaar ook niet groot gepromoot zodat niet iedereen daarvan op de hoogte is.

2 michel/exit --> in nederland zeggen we: wie niet waagt, wie niet wint :thumbs:

Anonymous
16-12-2004, 11:18
wat ben jij toch voor een nicht! die kwalificaties zijn er toch voor om je te kwalificeren! Ik heb niks met BJJ te maken en weet dat er een ADCC dutch open was. Die gasten doen het hele jaar aan alles mee, beetje dom dat ze dit toernooi dan missen! Kan me dus goed voorstellen dat die Marko Leisten dit soort verzoeken vrolijk naast zich neerlegd!

Anonymous
16-12-2004, 14:16
Ik heb niks met BJJ te maken en weet dat er een ADCC dutch open was.
Die gasten doen het hele jaar aan alles mee, beetje dom dat ze dit toernooi dan missen!
Kan me dus goed voorstellen dat die Marko Leisten dit soort verzoeken vrolijk naast zich neerlegd!

zucht...what's your problem bro..tis duidelijk dat er sprake is van miscommunicatie.vind dat je wel erg snel oordeelt.
wat weet jij er nou van?! a.j. schreef toch dat michel kon proberen te emailen..anyway, als je niks met bjj te maken hebt wat heb je dan in deze topic te zoeken..? [/quote]

michel.
16-12-2004, 14:27
er is 1 kwalificatie tornooi geweest, enkel remco heeft dat in mijn gewicht gewonnen, en enkel hij is daardoor op de lijst gezet, ik moest die dag werken en kon er niet bij zijn, de andere namen hebben niets gewonnen of gekwalificeerd, ik heb in 2003-2004 15 tornooien gewonnen van de 18 die ik gevochten heb, mijn broer won er 13 en was 3de op de qualifier, bijna alle andere deelnemers zijn wel geselecteerd, ken won er 11 en plaatste 2de op de qualifier na jean-piere david

we mogen dus niet meedoen omdat ik hun aankondeging op 1 website heb gemist?

please, als je van niets afweet, zwijg dan gewoon er zijn dus niet al heel het jaar kwalificatiewedstrijden geweest er is er 1 geweest en heel de lijst is er min of meer opgezet behalve wij omdat ik 1 bepaalde website nt elke dag lees...

MasterBlaster
16-12-2004, 14:34
T is niet zo dat ik van niets weet, ik was wel als toeschouwer bij ADCC dutch open. heb hier bijv. ook meerdere malen gelezen dat er maar 1 kans was om je te kwalificeren in Nederland. Bedoel dat ik als betrekkelijke BJJ leek wist dat dit de enige kans was.
Weet dat jullie goed zijn, heb je regelmatig gezien, wellicht had je eerder actie moeten ondernemen om er in jan in Stockholm bij te zijn.

michel.
16-12-2004, 15:02
ok, als dutch adcc de enige kans was hoe komen al die andere dan op de lijst?

als je nu zou zeggen, domkop je bent te laat om je inschrijving op te sturen, akkoord blijkbaar is het zo, maar je bent begonnen met een anologie naar het ek voetbal en het feit dat er al heel het jaar qualificatie tornooien geweest zijn wat absoluut nt waar is

ik ben ook net is gaan zoeken in de adcc news archives en ik zie maar 1 aankondiging dus niet de many times zoals marko beweert

Anonymous
16-12-2004, 15:29
T is niet zo dat ik van niets weet, ik was wel als toeschouwer bij ADCC dutch open. heb hier bijv. ook meerdere malen gelezen dat er maar 1 kans was om je te kwalificeren in Nederland. Bedoel dat ik als betrekkelijke BJJ leek wist dat dit de enige kans was.
Weet dat jullie goed zijn, heb je regelmatig gezien, wellicht had je eerder actie moeten ondernemen om er in jan in Stockholm bij te zijn.


En de rest wist het volgens mij niet eens is dat er Europese voorrondes eraan kwamen....

een bjj leek die wel op de hoogte is en een paar belangrijke kansmakenden niet; dan is de boodschap niet helemaal goed overgekomen bij de juiste doelgroep; communicatie is nou eenmaal een moeilijk vak :wink: het is gewoon jammer dat er een paar mensen missen in de line up die er wel thuis horen.
volgende keer beter!

enneh..als je weet hoe goed michel. is, zou ik wat meer respect tonen, anders choked ie je volgende x er zou uit ;-)

(die laatste 2 guests was ik btw)

a.s.c.
16-12-2004, 15:55
de mannen van exit bjj horen gewoon op dat toernooi, klaar geen gezeur :maskills: !

Anonymous
16-12-2004, 16:08
De analogie naar het EK staat nog steeds, aangezien het dutch open niet het enige kwalificatietoernooi was er waren er meer in EU. (veel info te vinden op mixfight zelfs voor leken zoals ik!)
Enne yass, jij was de enige waar ik disrespect voor had! De ADCC hoeft overigens geen moeite te doen om te communiceren die krijgen genoeg aanmeldingen blijkt wel!

Aaronk
16-12-2004, 16:14
wat een gedoe allemaal :shock:

Anonymous
16-12-2004, 16:48
De analogie naar het EK staat nog steeds, aangezien het dutch open niet het enige kwalificatietoernooi was er waren er meer in EU. (veel info te vinden op mixfight zelfs voor leken zoals ik!)
Enne yass, jij was de enige waar ik disrespect voor had! De ADCC hoeft overigens geen moeite te doen om te communiceren die krijgen genoeg aanmeldingen blijkt wel!

LMFAO
jesus, kan je er niet tegen omdat ik grapte dat je eruit gechoked zou worden, damn; ik had er nog wel een :wink: bij gezet! ik wil niemand met opzet beschuldigen. waar maak jij je nou druk om dat men niets weet van bepaalde deadlines? het kan toch gewoon zijn dat je er niet van op de hoogte bent, is daar iets mis mee dan? iig, nu zijn er weer een paar liefhebbers van op de hoogte, next time better.

verder help je de organisatie er niet mee door te zeggen dat ze geen moeite hoeven te doen voor de communicatie, communicatie tussen zender en ontvanger kan altijd worden geoptimaliseerd . ik denk dat ze (en publiek) t juist jammer vinden dat er nu een misschien een paar spannende partijen missen. als zij meerdere toekomstige deelnemers kunnen bereiken, is dat alleen maar ten goede van t niveau.

michel.
16-12-2004, 17:04
noem 1 ander qualificatie tornooi en som me de mesnen op die op de lijst van 18 staan door er 1 te winnen
som me dan de mensen op die eropstaan door in te schrijven
en probeer dan te blijven volhouden dat ik er niet in sta omdat ik me niet kon kwalificeren

beetje moeite met toegeven dat je fout zat he?

als het hen enkel om genoeg aanmeldingen gaat ok dan, als ze de beste grapplers uit europa willen dan is er toch iets mis denk ik zo

Anonymous
16-12-2004, 17:36
laatste keer dat ik antwoord..want het boeit me eigenlijk niet.. maar ik wil wel gelijk hebben:

Finnish open waar deze lui zich gekwalificeerd hebben op 28 aug 2004
-67kg
1. Mikael LÀhdesmÀki. Finland Shooto Lahti
-73kg
1. Teemu Launis. Finland TJJK
-79kg
1. Ville Manninen. Finland Heracles
-85kg
1. Piotr Jakaczynski. Sweden Hilti-BJJ
-91
1. Marko Helén. Finland TJJK
-97kg
1. Juha Tuhkasaari. Finland HĂ€meenlinnan Kushin-Kan ry
+98
1. Miodrag Petkovic. Serbia Serbian Valetudo Team

voor de rest bestaat de selectie uit winnaars van de Dutch open, SWFO (finse open) winnaars + European Trials 2003 winnaars. Genoeg info???

michel.
16-12-2004, 17:41
ok, dus remco in nederland, 1 fin in finland en 16 andere door inschrijving bedankt om me gelijk te geven nu enkel nog zelf toegeven

je mag grof doen hoor, je mag me traag noemen, comunicatief slecht, te laat of wat dan ook maar waarom probeer je hopeloos iets vol te houden wat niet waar is?

Anonymous
16-12-2004, 17:42
Oh ja ik vergat het Scandinavian open nog te noemen!

Anonymous
16-12-2004, 17:47
Wat probeer ik dan vol te houden Polleke?? Als je mee had willen doen zonder een kwalificatie toenooi te vechten had je denk ik wat vroeger moeten beginnen met mailen naar Marko Leisten.
Voor de rest heb ik gewoon gelijk er waren 3 kwalificatie toernooien en hoe de selectie verder heeft plaatsgevonden weet ik nie. Daar moet je maar bij iemand anders over gaan jammeren!!

Anonymous
16-12-2004, 17:57
Wat probeer ik dan vol te houden Polleke?? Als je mee had willen doen zonder een kwalificatie toenooi te vechten had je denk ik wat vroeger moeten beginnen met mailen naar Marko Leisten.
Voor de rest heb ik gewoon gelijk er waren 3 kwalificatie toernooien en hoe de selectie verder heeft plaatsgevonden weet ik nie. Daar moet je maar bij iemand anders over gaan jammeren!!

nee, je hebt geen gelijk.

HUNTER
17-12-2004, 01:37
damn wat een gezeur zeg..... jammer dat de jongens van exit niet mee kunnen doen, ze horen zeker thuis op dit toernooi.

Anonymous
18-12-2004, 23:12
Weet iemand het adres van het toernooi in Zweden ??