PDA

View Full Version : Jean-Claude Van Damme naar K-1 !? (Gerucht)



Nicky
13-12-2004, 05:46
Actor and Supposed martial artist Jean-Claude Van Damme told the media that he would like to "return to fighting and win the K-1 world title".

The 44-year old Van Damme claims to have once been European karate champion, but his claims have since been thoroughly researched and supposedly found to be false.

Gordon_Freeman
13-12-2004, 07:17
Als DAT gebeurt, is het echt duidelijk dat K1 een circus geworden is... triest, om van een van de meest gerespecteerde "events" één grote "freak show" te maken.

redjuh
13-12-2004, 07:52
misschien een k1 met acteurs... chuck norris, steven seagal, jc v damme, jacky chan, jet lee en weet ik ut wie nog meer

cactusdre
13-12-2004, 08:29
Dit betekent dus dat Jean Claude nog niet van zijn drugsverslaving af is. Hij ziet ze echt vliegen.

Anonymous
13-12-2004, 08:30
Source??? don't believe anything you read Nick.......
Denk niet echt dat Japan daar op zit te wachten....en ik ook niet...

Biiyen
13-12-2004, 09:04
Kwam zeker op het idee nadat hij bloodsport nog eens had bekeken. Denk dat meer een grap is eigenlijk. Aan de andere kant, dan kan Musashi wel eens winnen zonder hulp van de jury.

Anonymous
13-12-2004, 09:08
Hahahaha, good point Raziel, enne guest, ik ben nogal bang dat de Japanners daar wel op zitten te wachten hoor.

Ja?? op een J. C. van Damme??? nee hoor..... is absoluut geen publiekstrekker... lijkt me heel sterk dit en riekt een beetje naar broodje aap....

ashihara
13-12-2004, 09:09
wanneer gaat k1 de tokkies dr bij halen?

Anonymous
13-12-2004, 09:19
wanneer gaat k1 de tokkies dr bij halen?

Tokkies is typisch iets NL'ds..... dus als het meezit ziet 2h2h hier wat in en hebben we op de volgende 2h2h een Tokkie battleroyal.... :roll:

Tsuki
13-12-2004, 09:55
Jean Claude van Damme is echt cool man .......................

Dennis
13-12-2004, 10:02
Jean Claude van Damme is in contact with Ray :twak:

someone
13-12-2004, 10:08
jean claude van damme sucks!!!

Marco
13-12-2004, 10:15
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhaa hahahahahaha !
goeie grap, in tijden niet zo gelachen!

JC vd D is een showman die gewoon lekker zijn eigen ding moet blijven doen in die filmpjes van hem en verder niet teveel grapjes moet maken.(en als ik de roddelpers mag geloven moet ie zijn neus ook niet teveel in coke steken)

micha
13-12-2004, 10:23
wat een onzin

phranq
13-12-2004, 10:41
wat een bs....

Nicky
13-12-2004, 10:54
Source??? don't believe anything you read Nick.......
Denk niet echt dat Japan daar op zit te wachten....en ik ook niet...

Lezen : Gerucht...

Het is 99,9999 % waarschijnljk niet waar maar het blijft een gerucht.

Anonymous
13-12-2004, 11:30
misschien een k1 met acteurs... chuck norris, steven seagal, jc v damme, jacky chan, jet lee en weet ik ut wie nog meer

Wat dacht je van Ron mr. fightmastercoach met superaanwijzingen die nergens op slaan Smoorenburg?

Boem Boem
13-12-2004, 12:24
misschien een k1 met acteurs... chuck norris, steven seagal, jc v damme, jacky chan, jet lee en weet ik ut wie nog meer

Wat dacht je van Ron mr. fightmastercoach met superaanwijzingen die nergens op slaan Smoorenburg?Ha ha ha lachen hier al die reacties: slaat totaal nergens op; ik erger me er ook bont en blauw aan,laten die mensen van de organisatie van K-1 maar eens terug naar de "BASIS" gaan.........zal wel weer een roddel zijn.

Ik ga Floris Jan Bovenlander ook inschrijven nu....... :thumbs:

Osu

Chris

Ton
13-12-2004, 12:55
Haha ik wil Jan Kloot van damme zn aars wel gekickt zien worden door Remy :mrgreen:

Anonymous
13-12-2004, 12:58
Hoe wilt hij de reuzen van de k1 circuit k.o. slaan of trappen. Zelfs met een high kick komt hij met zijn 1 meter 50 lengte niet tegen de gezichten op van de 2 meter reuzen at the k1!

Silat
13-12-2004, 13:29
waarom is deze topic geopend eigenlijk... gaat weer nergens over.

:twak:

someone
13-12-2004, 13:31
Nou someone, ik heb JC zich uit situaties zien redden, daar kunnen wij allemaal een puntje aan zuigen hoor.
Tegen een groep van 30 gewapende mafioso, zie ik Hoost en Bonsjansky zich toch niet met het gemak redden zoals de grote JC het doet.
We moeten de realiteit maar gewoon onder ogen zien en dat is dat er volgend jaar geen Nederlandse K1 winnaar is, maar een Belgische.
hahaha


rappe rik je hebt helemaal gelijk, mijn excuses, JC is natuurlijk de man van het doek, maar , na ja je hebt gelijk................... :wink:

Biiyen
13-12-2004, 13:35
Hoe wilt hij de reuzen van de k1 circuit k.o. slaan of trappen. Zelfs met een high kick komt hij met zijn 1 meter 50 lengte niet tegen de gezichten op van de 2 meter reuzen at the k1!

heeft v Damme niet nodig! Hij tilt zijn arm omhoog en gaat met Remy een wedstrijdje "wie kan de meeste leverkicks incasseren" doen.......

Iwan
13-12-2004, 13:38
Hoe wilt hij de reuzen van de k1 circuit k.o. slaan of trappen. Zelfs met een high kick komt hij met zijn 1 meter 50 lengte niet tegen de gezichten op van de 2 meter reuzen at the k1!

Pas op, met deze gesprongen trap gaat zelfs Giant-Silva plat!

http://www.wildyams.com/blog/archives/Jean%20Claude%20Van%20Damme%2001.jpg

Fr3ddy
13-12-2004, 13:44
Snuif er nog 1..

Iwan
13-12-2004, 13:58
Hij is leuk he, hahaha! :mrgreen:

makavelli
13-12-2004, 14:04
LOL :mrgreen:

Gordon_Freeman
13-12-2004, 14:17
"I dzit prektiz belleee, yes"...

Hollandpride
13-12-2004, 14:23
Wat een wijf is die JC zeg met zijn strechpakje aan.

Highline
13-12-2004, 14:45
die jc van damme is maar 1 m 70 ofzo. echt te triest dit

Emilio
13-12-2004, 17:08
k1 max dan maar? :D

geloof dat die vechtervaring van Jean echt geen fuck voorstelt.

Maarja, laten we nou niet jean claude belachelijk maken. Zn films roepen nog steeds een hoop nostalgie bij me op! :D

Vroeger was het toch genieten geblazen tijdens Wrong Bet en Kickboxer etc? :D

Plain_Ignorant
13-12-2004, 18:05
J C Vandamme = Schande voor België :twak:

Anonymous
13-12-2004, 18:39
J C Vandamme = Schande voor België :twak:

belgie = schande voor belgie.... :roll: 8)

phranq
13-12-2004, 18:54
België ontkent CVD's nationaliteit..

maartenjackie
13-12-2004, 18:56
jean claude vs genki sudo lijkt me mooi om te zien

phranq
13-12-2004, 19:02
jean claude vs genki sudo lijkt me mooi om te zien

Misschien vergeet je dat in mma het commando 'cut' niet bestaat...

Nickuraba
13-12-2004, 19:39
whaha ik denk dat genoeg K1 vechters het graag tegen hem op zullen nemen, net als mickey rourke in zijn boksjaren na zijn filmcarriere. Helemaal ff afrossen :D

maar ik denk dat het bullshit is, jean claude begint al kats oud te worden en grijzig

sportfan
13-12-2004, 19:44
Wat dacht je van Ron mr. fightmastercoach met superaanwijzingen die nergens op slaan Smoorenburg?

Idd onbegrijpelijk. Ik heb een keer dat programma fightmaster gezien en hem zin "coachen"... deze man begrijpt vrij weinig van vechten. Vechten is iets anders dan jazzballet.

Nicky
13-12-2004, 20:20
Furthermore, Howard Hanson, President of the World Karate Association, claims that he only found evidence of Van Damme competing in one amateur bout.

Dutch Dynamite
13-12-2004, 20:28
Sniff \ ____________talk

MB667
13-12-2004, 20:40
Lol at Iwan haha

Nickuraba
13-12-2004, 20:59
Wat dacht je van Ron mr. fightmastercoach met superaanwijzingen die nergens op slaan Smoorenburg?

Idd onbegrijpelijk. Ik heb een keer dat programma fightmaster gezien en hem zin "coachen"... deze man begrijpt vrij weinig van vechten. Vechten is iets anders dan jazzballet.

agree, de enige tips die die geeft is: komop he, als hij komt dan..papapapapapbam
echt ...papapapbaabababam... oke?

makavelli
13-12-2004, 21:06
Wat dacht je van Ron mr. fightmastercoach met superaanwijzingen die nergens op slaan Smoorenburg?

Idd onbegrijpelijk. Ik heb een keer dat programma fightmaster gezien en hem zin "coachen"... deze man begrijpt vrij weinig van vechten. Vechten is iets anders dan jazzballet.

agree, de enige tips die die geeft is: komop he, als hij komt dan..papapapapapbam
echt ...papapapbaabababam... oke?


Hahahaha
Nick is correct, Ron is een echt tacticus met een frisse kijk op het spelletje

Octavius
13-12-2004, 22:03
Waarom zou hij. $$$ genoeg.
En hij is zo rond de 1.70 lang.

Dutch Dynamite
13-12-2004, 22:34
The real deal

http://www.new-video.de/co/kickboxe.m.jpg

http://www.new-video.de/co/kickboxe.jpg

redjuh
13-12-2004, 22:58
ik snap trouwens wel hoe het eventueel wel waar kan zijn. hij is bezig met een nieuwe film, nl. de kumite 2005.
in deze film spelen Jerome lebanner, Musashi, Gary Goodridge ennog iemand.
nou die jongens hebben hem gewoon zo op zitten fokken (voor de fun), dat hij het serieus aan het overwegen is.

TorCidA
14-12-2004, 11:39
:lol: haha Jean Claude Van Damme..wat een nonsense!! Hij heeft blijkbaar te veel pilletjez geslikt :mrgreen:

Anonymous
14-12-2004, 12:54
whahah zit ie nu aan de lsd? :shock:

karate
14-12-2004, 13:41
ma stel je voor dat hij echt mee zou doen ik geef m een goede kans dat ie wint die man kan echt goed vechten geloof mij maar

karate
14-12-2004, 13:45
Haha ik wil Jan Kloot van damme zn aars wel gekickt zien worden door Remy :mrgreen: ik ben tog bang beste vriend dat remy het aflegt en dat weet ik bijna wel zeker de techniek die van damme heb heb remy nog niet

karate
14-12-2004, 13:46
Haha ik wil Jan Kloot van damme zn aars wel gekickt zien worden door Remy :mrgreen: ik ben bang beste vriend dat remy het aflegt tege vandamme en k weet het wel bijna 100%zeker

karate
14-12-2004, 15:16
J C Vandamme = Schande voor België :twak: ben je jarloers dat jij de techniek nie heb die hij wel heb?????? jij zal van je levensdag nie zo goed kunne vechte als hij :lol: :lol: :lol:

Remco
14-12-2004, 15:18
Jammer dat iedereen hem weer neer moet sabelen op drugsgebruik. Maar o wee als we over een profvechter beginnen die misschien iets genomen heeft.

Het privé-leven erbij slepen is toch niet nodig om de (sportieve) kansen van Jean Claude goed in te schatten?

BTW vind ik wel dat zulke acteurs op hun woorden moeten passen. Was het niet Gene Lebell die Seagal even een lesje leerde?

Anonymous
14-12-2004, 15:35
ik snap trouwens wel hoe het eventueel wel waar kan zijn. hij is bezig met een nieuwe film, nl. de kumite 2005.
in deze film spelen Jerome lebanner, Musashi, Gary Goodridge ennog iemand.
nou die jongens hebben hem gewoon zo op zitten fokken (voor de fun), dat hij het serieus aan het overwegen is.

micheal mcdonald.

Anonymous
14-12-2004, 16:49
JCvD rules. Geef het maar toe, 95% van jullie vond zijn films vroeger top. Ik geloof er trouwens niets van dat hij zelf te kennen heeft gegeven mee te willen doen aan de K1. Het is wel zo dat hij nu bezig is met een film waar K1 vechters aan deelnemen.

Ik denk trouwens dat hij nu (op 45 jarige leeftijd) nog steeds de meeste van jullie de ring uittrapt.

chief108
14-12-2004, 16:50
ik snap trouwens wel hoe het eventueel wel waar kan zijn. hij is bezig met een nieuwe film, nl. de kumite 2005.
in deze film spelen Jerome lebanner, Musashi, Gary Goodridge ennog iemand.
nou die jongens hebben hem gewoon zo op zitten fokken (voor de fun), dat hij het serieus aan het overwegen is.
daar kennik dan weer wel de humor van inzien... :wink:

denk dat JCvD net zoveel kans maakt als Ron Jeremy

hoewel????

scrap dat...
Ron Jeremy is DE kanshebber voor K-1 2005!!!!

Chief108

sportfan
14-12-2004, 16:58
JCvD rules. Geef het maar toe, 95% van jullie vond zijn films vroeger top. Ik geloof er trouwens niets van dat hij zelf te kennen heeft gegeven mee te willen doen aan de K1. Het is wel zo dat hij nu bezig is met een film waar K1 vechters aan deelnemen.

Ik denk trouwens dat hij nu (op 45 jarige leeftijd) nog steeds de meeste van jullie de ring uittrapt.

Ik vond vroeger pipo de clown ook erg leuk maar om deze nou te zien in de k1?

Thomasmurda
14-12-2004, 19:37
Jean Claude schopt kont! :twisted:

Iwan
15-12-2004, 09:12
Toegegeven, ik was zelf helemaal verslaafd aan de films van JC van Damme. Maar ik weet wel zeker dat ie absoluut die ring niet in moet stappen. Dat gaat niet goed komen...

Anonymous
15-12-2004, 09:17
hahahaha...leuk dat forum lid Karate een film vechtsport achtergrond iets kan doen tegen iemand die het 'echte' muaythai / kickboxen traind.... Karate (het forumlid) komt zeker uit Belgie??
:mrgreen:

sportfan
15-12-2004, 09:30
hahahaha...leuk dat forum lid Karate een film vechtsport achtergrond iets kan doen tegen iemand die het 'echte' muaythai / kickboxen traind.... Karate (het forumlid) komt zeker uit Belgie??
:mrgreen:

Hij is toch niet serieus? ik dacht dat hij een grapje maakte!

MrMiyagi
15-12-2004, 11:48
JC is mie leip!!! :roll:

Papagaio
15-12-2004, 12:42
denken dat JC van damme wat voorstelt is hetzelfde als denken dat de winnaar van Fightmaster de ultieme vechter is. :lol:

MJOKKIE
15-12-2004, 15:31
misschien een k1 met acteurs... chuck norris, steven seagal, jc v damme, jacky chan, jet lee en weet ik ut wie nog meer

Wat dacht je van Ron mr. fightmastercoach met superaanwijzingen die nergens op slaan Smoorenburg?Ha ha ha lachen hier al die reacties: slaat totaal nergens op; ik erger me er ook bont en blauw aan,laten die mensen van de organisatie van K-1 maar eens terug naar de "BASIS" gaan.........zal wel weer een roddel zijn.

Ik ga Floris Jan Bovenlander ook inschrijven nu....... :thumbs:

Osu

Chris



Floris-jan Bovelander slaat van Damme helemaal de tering, dat meen ik echt, is een beer van een gozer, zo eentje met oerkracht en behoorlijk atletisch. Geef hem drie maanden training en hij vouwt die belg dubbel haha

The_Rock
15-12-2004, 22:28
kan kan,hopelijk komt ie erin,hij is een legende :roll:

Thomasmurda
15-12-2004, 22:34
denken dat JC van damme wat voorstelt is hetzelfde als denken dat de winnaar van Fightmaster de ultieme vechter is. :lol:

????? he als ik me niet vergis is het daarom juist allemaal te doen. daarom heet het ook fightmaster.

praat geen poep man.

De toekomstige winnaar van dat programma slaat nog geen deuk in een pakje boter

Gulo gulo
15-12-2004, 22:48
Misschien kunnen ze Frank Dux ook nog zo gek krijgen om de K1/Pride ring in te stappen......

Anonymous
15-12-2004, 23:16
om van van Damme 1 vd de beste vechters te noemen vind ik veels te ver gaan...je moet niet vergeten dat technieken in films heel mooi in beeld gebracht kunnen worden...alles ziet er veel fraaier uit dan het in werkelijkheid is..

Tuurlijk kan ie goed vechten, maar hij heeft een lange weg te gaan als ie serieus wil vechten in de K1..

MJOKKIE
15-12-2004, 23:51
Misschien kunnen ze Frank Dux ook nog zo gek krijgen om de K1/Pride ring in te stappen......


'Dux is my man'. Heb bloodsport letterlijk zevenendertig keer gezien toen ik in de brugklas zat en vind het nog steeds een leuke film, zou 'm zo weer kijken. Maar jongens waar hebben we het over, een 45jarige acteur(vergane glorie) die nog nooit full-contact heeft geknokt. Daarbij is hij 1meter 75(met schoenen aan) en weegt misschien negentig kilo. Ik denk dat ie het letterlijk niet redt in een N-klasse thaibokspartij. Dat wil zeggen dat de helft van de forumleden 'm een pak slaag geven, maar nogmaals, waar hebben we het over.

Mai-Lee good fuck!

Anonymous
16-12-2004, 09:48
Misschien kunnen ze Frank Dux ook nog zo gek krijgen om de K1/Pride ring in te stappen......


'Dux is my man'. Heb bloodsport letterlijk zevenendertig keer gezien toen ik in de brugklas zat en vind het nog steeds een leuke film, zou 'm zo weer kijken. Maar jongens waar hebben we het over, een 45jarige acteur(vergane glorie) die nog nooit full-contact heeft geknokt. Daarbij is hij 1meter 75(met schoenen aan) en weegt misschien negentig kilo. Ik denk dat ie het letterlijk niet redt in een N-klasse thaibokspartij. Dat wil zeggen dat de helft van de forumleden 'm een pak slaag geven, maar nogmaals, waar hebben we het over.

Mai-Lee good fuck!

het schijnt dat JCvD meervoudig belgisch kampioen karate was en zelfs in het Lumpinistadion heeft gevochten.

Roob
16-12-2004, 09:59
denken dat JC van damme wat voorstelt is hetzelfde als denken dat de winnaar van Fightmaster de ultieme vechter is. :lol:

????? he als ik me niet vergis is het daarom juist allemaal te doen. daarom heet het ook fightmaster.

praat geen poep man.

De toekomstige winnaar van dat programma slaat nog geen deuk in een pakje boter

Thomasmurda=correct

Octavius
16-12-2004, 11:21
Een dings is waar. Allemaal lullen over zijn kunnen terwijl hij lekker met ze ballen in Beverly Hills ligt en veel $$$ heeft verdient.
Effe denken wie het hardst lacht.

BTW Bloodsport is relax en Tong-po is ook een belg en nogwel een Marokkaanse belg. Zijn broer is Atilla bij wrong bet.

MJOKKIE
16-12-2004, 11:31
TONG PO=KATOY=LADYBOY

When i step into the ring with JC van D. i'll surely make him my bith. Lumpini, lik echt me R. Dat moet in deze tijd toch makkelijk na te gaan zijn. Maar daar geloof ik echt geen moer van, en al helemaal niet op semi-contact op de heilige grond.

phranq
16-12-2004, 11:37
denk dat JCvD net zoveel kans maakt als Ron Jeremy

hoewel????

scrap dat...
Ron Jeremy is DE kanshebber voor K-1 2005!!!!

Chief108

Krijg ineens hele rare visioenen...hahaha....sssschaaaawwwing!!!! :P

Jay Hoov
16-12-2004, 12:07
denk dat JCvD net zoveel kans maakt als Ron Jeremy

hoewel????

scrap dat...
Ron Jeremy is DE kanshebber voor K-1 2005!!!!

Chief108

Krijg ineens hele rare visioenen...hahaha....sssschaaaawwwing!!!! :P

wie niet... :?

Anonymous
16-12-2004, 12:35
My Smegel will knock you out, biatch

Thomasmurda
16-12-2004, 12:36
denken dat JC van damme wat voorstelt is hetzelfde als denken dat de winnaar van Fightmaster de ultieme vechter is. :lol:

????? he als ik me niet vergis is het daarom juist allemaal te doen. daarom heet het ook fightmaster.

praat geen poep man.

De toekomstige winnaar van dat programma slaat nog geen deuk in een pakje boter

Thomasmurda=correct

Tjonge jonge, heren, en het lag er zo dik bovenop dat dit een grapje was.......

Dat kon ik niet opmaken uit die 2e post..

Anonymous
16-12-2004, 16:11
BTW Bloodsport is relax en Tong-po is ook een belg en nogwel een Marokkaanse belg. Zijn broer is Atilla bij wrong bet.

???? :shock: :?

Octavius
16-12-2004, 18:02
http://martial-arts-network.com/gifs/qissi.jpg Tong Po
http://martial-arts-network.com/gifs/qissi3.gif Michel Qissi
http://martial-arts-network.com/qa11.htm

Zijn broer Abdel Qissi speelt Atilla (Michel speelt Moustafa) en is bokser geweest.
http://www.boxrec.com/boxer_display.php?boxer_id=024092

En dan heb je nog Youssef Qissi die speelde in Extreme Force.

En voor de echte liefhebbers Michel Qissi speelt in Bloodsport Juan Paredes.

Iceman#1
16-12-2004, 19:56
die man kan echt goed vechten geloof mij maar

Waar baseer je dat op??
(wat ie doet in zijn films is namelijk niet bepaald 100% realistisch)
Ik heb nooit een echt gevecht van hem gezien, dus ik snap niet zo goed waar jij het op baseerd.

Anonymous
16-12-2004, 20:00
die man kan echt goed vechten geloof mij maar

Waar baseer je dat op??
(wat ie doet in zijn films is namelijk niet bepaald 100% realistisch)
Ik heb nooit een echt gevecht van hem gezien, dus ik snap niet zo goed waar jij het op baseerd.


Belg die voor een Belg opkomt..meer niet.... ahahhahaha...

Nicky
18-12-2004, 09:07
Van Damme is a ‘superhero’

Jean Claude van Damme has described himself as a “superhero in bed� who performs for his wife every night.

The star, who is in the Romanian capital Bucharest looking at locations for his next film, said that although he kept to a punishing three hour fitness regime every day, he was never tired when it came to sex.

He said: “It’s not true that the potency of a man decreases if he has a tough physical training regime every day. I can tell you that from my own experiences. When I get back home every day I am my wife’s superhero in bed.�

The 44-year-old also said he was planning to make a return to fight competitions and wanted to win the K-1 world title - a mixture between kickboxing and martial arts, the Realitatea Romanesca newspaper reported.

He said: “I am planning to go back to fighting next year when I am 45. I gave up fighting a long time ago because it offers no perspectives and there are people who do not respect their art.

But now I want to fight again to prove something to myself. I’d be the first actor to fight in K-1 and also the oldest competitor.� Van Damme also revealed that he has little time for slender women and would always pick a “muscular� woman over a thin one - but only on condition she had big brains to match. ananova

PigDog
19-12-2004, 21:45
K-1 Mini......?

Misschien?

redjuh
19-12-2004, 21:54
k1 max

Anonymous
20-12-2004, 03:55
Die Film al wel goede dingen over gehoord Btw. Hij wil realisme terugbrengen en harde knockactie. met die lui erbij moet dat toch wel lukken denk ik zo. ik hopp iig dat de actie enigzins is zoals ong-bak :)

redjuh
20-12-2004, 08:05
helemaal mee eens guest...

phranq
20-12-2004, 11:49
Van Damme is a ‘superhero’

Jean Claude van Damme has described himself as a “superhero in bed� who performs for his wife every night.

The star, who is in the Romanian capital Bucharest looking at locations for his next film, said that although he kept to a punishing three hour fitness regime every day, he was never tired when it came to sex.

He said: “It’s not true that the potency of a man decreases if he has a tough physical training regime every day. I can tell you that from my own experiences. When I get back home every day I am my wife’s superhero in bed.�

The 44-year-old also said he was planning to make a return to fight competitions and wanted to win the K-1 world title - a mixture between kickboxing and martial arts, the Realitatea Romanesca newspaper reported.

He said: “I am planning to go back to fighting next year when I am 45. I gave up fighting a long time ago because it offers no perspectives and there are people who do not respect their art.

But now I want to fight again to prove something to myself. I’d be the first actor to fight in K-1 and also the oldest competitor.� Van Damme also revealed that he has little time for slender women and would always pick a “muscular� woman over a thin one - but only on condition she had big brains to match. ananova


Ik zie hém liever in de K-1 komen dan één of andere inteeltfreak, en laten we eerlijk zijn...wie zou nou niet graag zien dat ie helemaal aan gort getrapt word door Remy of Ernesto???

Mujahied
20-12-2004, 12:02
Moest steven seagel ook mee doen, die geeft iedereen slaag in de K1 :wink: .
Is dat jullie niet opgevallen dat hij nog nooit is aangeraakt is in zijn films.
Da's de slechte acteur ooit. Van damme is te oud en btw film is niet gelijk aan de realiteit.

Thomasmurda
20-12-2004, 12:21
Het lijkt mij geweldig om te zien ja :twak:

Anonymous
20-12-2004, 19:56
veel mensen lachen nu om JCvD maar ik denk dat hij voor velen een grote inspiratie was om met vechtsporten te beginnen (incl. crocop).

phranq
21-12-2004, 09:26
veel mensen lachen nu om JCvD maar ik denk dat hij voor velen een grote inspiratie was om met vechtsporten te beginnen (incl. crocop).

Ja en? Of wou je zeggen dat Sylvester Stallone, één van de grootste acteurs aller tijden (24 meter uit stilstand omhoog) soms een goeie soldaat is omdat ie Rambo heeft gespeeld?

cactusdre
21-12-2004, 09:27
veel mensen lachen nu om JCvD maar ik denk dat hij voor velen een grote inspiratie was om met vechtsporten te beginnen (incl. crocop).

Ja en? Of wou je zeggen dat Sylvester Stallone, één van de grootste acteurs aller tijden (24 meter uit stilstand omhoog) soms een goeie soldaat is omdat ie Rambo heeft gespeeld?

En Al Pacino is een topcrimineel! :wink:

Thomasmurda
21-12-2004, 14:22
veel mensen lachen nu om JCvD maar ik denk dat hij voor velen een grote inspiratie was om met vechtsporten te beginnen (incl. crocop).

Ik moet zeggen dat ik na het zien van de films bloodsport en kickboxer idd. besloot om op kickboxen te gaan... (ik was 14, is dat een excuus :P?)

bryan
21-12-2004, 15:32
Ja en? Of wou je zeggen dat Sylvester Stallone, één van de grootste acteurs aller tijden (24 meter uit stilstand omhoog) soms een goeie soldaat is omdat ie Rambo heeft gespeeld?


:shock: grootste acteur aller tijden....you must be joking

Anonymous
21-12-2004, 15:35
Ja en? Of wou je zeggen dat Sylvester Stallone, één van de grootste acteurs aller tijden (24 meter uit stilstand omhoog) soms een goeie soldaat is omdat ie Rambo heeft gespeeld?


:shock: grootste acteur aller tijden....you must be joking

hey bitch, don't fuck with sly... :twak:

Remco
21-12-2004, 15:36
"I'm the law!"

bryan
21-12-2004, 15:43
hey bitch, don't fuck with sly...


hey bitch...log in :twak:

Anonymous
21-12-2004, 15:52
hey bitch, don't fuck with sly...


hey bitch...log in :twak:

durf ik niet...

indoNick
21-12-2004, 17:10
En Al Pacino is een topcrimineel! :wink:

Nee rule nr.1 don't get high on your own suply ! :)

Anonymous
21-12-2004, 17:35
You need people like me, so you can point your finger and say: That's the bad guy!

Anonymous
21-12-2004, 18:18
ey maar die jean claude van damme welke k-1 zou die dan in willen de k-1 max of de zware jongens,Wnat volgens mij is hij helemaal niet zo groot en weegt ook nite echt veel mss k-1 max maar met de zware jongens zie ik hem nog geen minuut in de ring staan.Maar moet wel zeggen dat ik door zijn films met kickboxen ben begonnen alleen een film is een film en k-1 is toch heel echt :D

Gulo gulo
21-12-2004, 19:14
K1 max maakt JCvD helemaal geen kans, die gasten zijn zo snel....

gk
22-12-2004, 04:26
wanneer gaat k1 de tokkies dr bij halen? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

phranq
22-12-2004, 07:45
Ja en? Of wou je zeggen dat Sylvester Stallone, één van de grootste acteurs aller tijden (24 meter uit stilstand omhoog) soms een goeie soldaat is omdat ie Rambo heeft gespeeld?


:shock: grootste acteur aller tijden....you must be joking

idd ja, nooit debiteuren crediteuren gezien?

Remco
22-12-2004, 09:51
D & C kende de grootste Sly en Broes Lie fans, i.d.d.!