PDA

View Full Version : Remy Bonjasky VS Badr Hari 9 april Rai



someone
13-12-2004, 16:47
De organisatie is druk bezig om Badr tegen Bonjasky op het programma te hebben van de MTC League op 9 April in de Rai.
Badr en zijn team hebben toegestemd en ook Bonjasky heeft er zin in.
Het woord is nu aan de Japanse K-1 en daar zal komende week meer duidelijkheid over zijn.Wij doen ons best en zijn ook bereid om de gevraagde gages uit te keren, het laatste woord ligt in de handen van de Japanse K-1.
We houden jullie op de hoogte.



bron: kickbox.nl

phranq
13-12-2004, 16:56
Zou geweldig zijn als het door gaat, maar als Buakaw al €30.000,- moet kosten.......wat zullen ze voor Remy vragen...meer?

Tja
13-12-2004, 17:03
Zou zeker een leuke match kunnen worden... En euh.. neem aan dat Remy wel wat meer kost idd...

Biiyen
13-12-2004, 17:18
Dan krijgt Badr ze zwaar getrokken,,,

bryan
13-12-2004, 17:18
:shock:

zijn aardige bedragen...........

Tuigenke
13-12-2004, 17:20
maar ook een zeer goede partij bryan

Anonymous
13-12-2004, 17:22
Repost someone.. wel bij de les blijven he!! 8) http://www.ma-skills.com/phpBB2/viewtopic.php?t=5343

Maar dit gaat zeker niet gebeuren in de nabije toekomst..... Remy vecht binnenkort echt niet in NL.... te duur en geen goeie tegenstanders voor hem.... En Badr mag zich eerst netjes omhoog werken in de k1 voordat hij tegen de champ uit komt.....
Nog nix bekend van in MejiroGym.....

someone
13-12-2004, 17:59
sorry guest......

maar euh denk dat badr een aardige tegenstander is (alhoewel ik niet verwacht dat hij wint....)

ashi76
13-12-2004, 19:05
idd repost.

Bonjaski is imo nog een maatje te groot voor Badr.

Wel een mooie match lijkt me.

Anonymous
13-12-2004, 19:37
Badr is zeker een knokker en gaat er zeker komen als ie zn hoofd erbij houd... en hoop dat hij snel zn entree maakt in de k1....Maar ik zie hem (nog) niet van Remy winnen.

phranq
13-12-2004, 19:46
Dit is imo iets te snel voor Badr, maar aan de andere kant is het ook goed voor 'm..laat 'm maar tegen Remy knokken..maakt niet uit of ie wint of niet maar na deze partij weet ie waar ie staat.

Anonymous
13-12-2004, 20:03
Dit is imo iets te snel voor Badr, maar aan de andere kant is het ook goed voor 'm..laat 'm maar tegen Remy knokken..maakt niet uit of ie wint of niet maar na deze partij weet ie waar ie staat.

zou jij dat willen als champ zijnde??

phranq
13-12-2004, 20:05
Dit is imo iets te snel voor Badr, maar aan de andere kant is het ook goed voor 'm..laat 'm maar tegen Remy knokken..maakt niet uit of ie wint of niet maar na deze partij weet ie waar ie staat.

zou jij dat willen als champ zijnde??

Nee, zou ik niet op zitten wachten...maar helaas heeft Remy het niet (100%) voor het zeggen...

Nickuraba
13-12-2004, 20:38
Zou geweldig zijn als het door gaat, maar als Buakaw al €30.000,- moet kosten.......wat zullen ze voor Remy vragen...meer?

buakaw 100x liever dan remy! Niet dat ikw at tegen remy heb, maar persoonlijk zou ik buakaw supergraag willen zien.[/quote]

ICON
13-12-2004, 22:09
Zou geweldig zijn als het door gaat, maar als Buakaw al €30.000,- moet kosten.......wat zullen ze voor Remy vragen...meer?

buakaw 100x liever dan remy! Niet dat ikw at tegen remy heb, maar persoonlijk zou ik buakaw supergraag willen zien.[/quote]
ja maar die is zoveel lichter dan badr he.. :wink:

maar ten eerste zie ik badr echt wel n kans maken tegen remy, en ten tweede kan ik echt niet geloven dat die partij dr nu komt en al helemaal niet in nederland. is natuurlijk wel goed reclame..

Punk in drublic
14-12-2004, 03:31
IMHO is Badr wel het type vechter waar Remy het moeilijk tegen krijgt.
Atletisch, technisch enzo.

Ik denk dat Bard wel een kans heeft.

Anonymous
14-12-2004, 11:00
Badr een kans tegen Bonjaski??? Denk zelf ff goed na, Remy laat geen spaan van hem heel. Iedereen vind Badr wel zo geweldig, maar vergeet niet dat Badr verder nog geen een echt zware tegenstander heeft gehad. Ja oke, Ignasov, maar daar kreeg ie ook meteen een geweldig pak slaag van.

Met alle respect, maar als je de 4 laatste tegenstanders van Badr bekijkt. Erol Paris had 1,5 jaar niet gevochten en was na 2 ronden op, Aziz Kathou is een een goede full contact vechter maar geen kickbokser, Saki kan het gewicht zelf niet aan en moet gewoon weer lekker 15 kilo lichter vechten.

Ik ben geen fan van Gary Turner, maar de man deed het echt verdomd aardig tegen Badr afgelopen zondag. Het is gewoon jammer dat de beste Engelsman geen echt goede aanval in zijn mars heeft. Hij neutraliseerde echter de knietjes en lange trappen uitstekend. Badr wist niet wat ie met het gebouw aan moest en was gewoon helemaal leeg in de 5e ronde. Het is helaas aan de toch wat beperkte capaciteiten van de Engelsman te wijten dat hij het niet af kon maken. Dan nog vind ik de uitslag van afgelopen zondag discutabel, als je elke beenveeg gewoon als trap telt verliest Badr gewoon. Als de partij in Engeland word gevochten is de uitslag omgedraaid.

Badr doet wel arrogant, met z’n ik ben en blijf nummer 1. Hij krijgt nu eerst Stefan Leko in de ArenA, laat hem dat eerst maar eens proberen voordat er überhaupt wordt nagedacht over tegenstanders als Bonjaski.

Anonymous
14-12-2004, 11:58
Oke Aziz is een fullcontact vechter maar wint wel van Botha.Remy verliest van Botha tot die hem op het laast k.o. trapt.elke tegenstander is anders en turner ligt Badr niet.Venetiaan een K-1 vechter verliest ook van Turner zo kan je wel doorgaan.Zeker weten dat remy - badr een mooiere pot wordt dan die engelsman

Biiyen
14-12-2004, 12:06
Oke Aziz is een fullcontact vechter maar wint wel van Botha.Remy verliest van Botha tot die hem op het laast k.o. trapt.elke tegenstander is anders en turner ligt Badr niet.Venetiaan een K-1 vechter verliest ook van Turner zo kan je wel doorgaan.Zeker weten dat remy - badr een mooiere pot wordt dan die engelsman

Vermeld er ook even bij dat Remy een loodzware partij van 4 rondes regen Ernesto erop had zitten en Botha slechts één minuut had gedraaid tegen Aerts.

Remy is trouwens blijven doorvechten na een serie van snoeiharde stoten (200 km p/u!) van Botha op zijn ribben. Menig vechter was daarvan al neergegaan.

Mooie pot misschien, maar eigenlijk staat de winnaar al vast voordat er gevochten wordt.

Anonymous
14-12-2004, 12:36
Elke tegenstander is anders en turner ligt Badr niet. Venetiaan een K-1 vechter verliest ook van Turner zo kan je wel doorgaan.
Is een heel slap excuus. Als Badr echt zo goed was als iedereen altijd maar beweert, had Badr gewoon meer op het gaspedaal moeten trappen en Turner moeten aanpakken. Hij heeft echt werkelijk kansen te over gehad, het jochie vecht gewoon veel te eenzijdig. Maar ja als je denkt dat je er al bent, met een air van hier tot moskou rondloopt en je eigen niet laat sturen

Anonymous
14-12-2004, 12:37
Elke tegenstander is anders en turner ligt Badr niet. Venetiaan een K-1 vechter verliest ook van Turner zo kan je wel doorgaan.
Is een heel slap excuus. Als Badr echt zo goed was als iedereen altijd maar beweert, had Badr gewoon meer op het gaspedaal moeten trappen en Turner moeten aanpakken. Hij heeft echt werkelijk kansen te over gehad, het jochie vecht gewoon veel te eenzijdig. Maar ja als je denkt dat je er al bent, met een air van heb ik jou daar rondloopt en je eigen niet laat sturen door je trainer gaat het echt niet meer worden dan dat het nu is. Dan blijft het gewoon matig dus.

Jay Hoov
14-12-2004, 13:06
Het zal allemaal best, laten we gewoon hopen die partij er komt, en dan zien we verder!!!

Niks negatiefs over Badr...Maar het word Remy all the way!!!

Anonymous
14-12-2004, 14:40
badr vs leko !! veel leuker!! als badr echt nr 1 is moet het geen probleem worden.....maar wel respect voor badr, over een jaar of 3 staat hij er wel.

Anonymous
14-12-2004, 15:08
yo guest bonjansky had al een keer van botha gewonnen hoor dus dat is onzin wat je nu zei, en inderdaad hij had 4 ZWARE ronden gehad tegen hoost dus 1 + 1 = 2 en bonjansky wint van hari 100%

Anonymous
15-12-2004, 10:57
serie van snoeiharde stoten (200 km p/u!)

Hebben ze dat gemeten ofzo?

yepz..koste hem 300 euro.... en is 4 maanden zn bokslicense kwijtgeraakt als waarschuwing zijnde.... :shock:

appelsap
15-12-2004, 11:25
Venetiaan een K-1 vechter verliest ook van Turner zo kan je wel doorgaan.

Jerrel brak na 20 seconden 2 middenvoetsbeentjes. Turner is idd te goed om met een been op punten van te winnen, in Engeland.

Bedr Remy zou een topmatch zijn, maar financieel nauwelijks haalbaar en voor Remy geen slimme carriere move denk ik.

Anonymous
15-12-2004, 12:01
Het is niet te vroeg voor Badr om tegen Remy te vechten, maar te vroeg voor Remy om tegen Badr te vechten.

Badr heeft Remy eens eerder uitgedaagd voordat hij K-1 kampioen was, maar Remy wilde niet draaien tegen Badr(Heb ik ook maar opgevangen in de wandelgangen).

Stel dat Badr mee zou doen aan de K-1 onder begeleiding van Thom Harrinck, dan kan Badr het toernooi 3 a 4 keer achterelkaar winnen!

:twak:

Anonymous
15-12-2004, 12:01
Het is niet te vroeg voor Badr om tegen Remy te vechten, maar te vroeg voor Remy om tegen Badr te vechten.

Badr heeft Remy eens eerder uitgedaagd voordat hij K-1 kampioen was, maar Remy wilde niet draaien tegen Badr(Heb ik ook maar opgevangen in de wandelgangen).

Stel dat Badr mee zou doen aan de K-1 onder begeleiding van Thom Harrinck, dan kan Badr het toernooi 3 a 4 keer achterelkaar winnen!

:twak:

Anonymous
15-12-2004, 12:01
Het is niet te vroeg voor Badr om tegen Remy te vechten, maar te vroeg voor Remy om tegen Badr te vechten.

Badr heeft Remy eens eerder uitgedaagd voordat hij K-1 kampioen was, maar Remy wilde niet draaien tegen Badr(Heb ik ook maar opgevangen in de wandelgangen).

Stel dat Badr mee zou doen aan de K-1 onder begeleiding van Thom Harrinck, dan kan Badr het toernooi 3 a 4 keer achterelkaar winnen!

:twak:

Anonymous
15-12-2004, 12:02
Het is niet te vroeg voor Badr om tegen Remy te vechten, maar te vroeg voor Remy om tegen Badr te vechten.

Badr heeft Remy eens eerder uitgedaagd voordat hij K-1 kampioen was, maar Remy wilde niet draaien tegen Badr(Heb ik ook maar opgevangen in de wandelgangen).

Stel dat Badr mee zou doen aan de K-1 onder begeleiding van Thom Harrinck, dan kan Badr het toernooi 3 a 4 keer achterelkaar winnen!

:twak:

Anonymous
15-12-2004, 12:02
Het is niet te vroeg voor Badr om tegen Remy te vechten, maar te vroeg voor Remy om tegen Badr te vechten.

Badr heeft Remy eens eerder uitgedaagd voordat hij K-1 kampioen was, maar Remy wilde niet draaien tegen Badr(Heb ik ook maar opgevangen in de wandelgangen).

Stel dat Badr mee zou doen aan de K-1 onder begeleiding van Thom Harrinck, dan kan Badr het toernooi 3 a 4 keer achterelkaar winnen!

:twak:

cactusdre
15-12-2004, 12:21
Ja en als je vijf keer achter elkaar hetzelfde bericht post gaan mensen dat ook nog geloven. :wink:

dennisisoke
15-12-2004, 13:57
Denk dat Badr het erg moeilijk gaat krijgen. Remy heeft veel meer ervaring.

MJOKKIE
15-12-2004, 16:40
3 a 4 keer achter elkaar winnen? Dat zijn de harde cijfers mannen, leg je er maar bij neer, denk dat hier zorvuldig en uitgebreid emperisch onderzoek naar is gedaan wat dat zegt iemand niet zomaar.

Empirisch... dat is een erg moeilijk woord...

redjuh
15-12-2004, 21:49
badr wordt gesloopt door remy. badr kan de k1 misschien wel winnen, maar dan moet hij eerst van toppers winnen

54321
15-12-2004, 22:09
volgens mij hangt de uitslag van deze partij af van welke badr en welke remy er verschijnt op 9 april. verschijnt remy van de k-1 finale van 2003 op het toneel heeft badr een probleem. verschijnt badr van de arena 2003 op het toneel heeft remy een probleem. verschijnen ze allebei in deze vorm op 9 april dan hebben we gewoon een spetterende partij :lol: :lol:

Anonymous
29-12-2004, 14:15
had het graag gezien, maar gaat niet door toch???

phranq
29-12-2004, 14:30
klopt, gaat niet door.

p diddy
29-12-2004, 20:38
klopt, gaat niet door.

zonde had leuk geweest!

Octavius
29-12-2004, 21:49
Het is niet te vroeg voor Badr om tegen Remy te vechten, maar te vroeg voor Remy om tegen Badr te vechten.

Badr heeft Remy eens eerder uitgedaagd voordat hij K-1 kampioen was, maar Remy wilde niet draaien tegen Badr(Heb ik ook maar opgevangen in de wandelgangen).

Stel dat Badr mee zou doen aan de K-1 onder begeleiding van Thom Harrinck, dan kan Badr het toernooi 3 a 4 keer achterelkaar winnen!

:twak:

Ligt aan de K-1 of ze hem wel 3a4 keer willen laten winnen.