PDA

View Full Version : Le Banner Vs Sapp @ K-1 MMA (Gerucht)



Nicky
15-12-2004, 06:46
from kakuto we got a message of le banner in french saying that he will fight sapp at the NYE show in mma rules

that's the fight of the year for me


Auteur: le banner (---.w81-51.abo.wanadoo.fr)
Date: 10-12-2004 15:31

Merci de votre soutien ca fait plaisir
je repart jeudi entrainement et combat contre sapp le 31 dec mixte regle thai mma *
au plaisir

it is saying: thanks for your support I go back to train thursday and I will fight Sapp the 31 st december rules mma
peace

Justinian
15-12-2004, 08:58
Op K-1 regels is de partij voor Lebanner, maar op mma regels weet ik het zo net nog niet.

cactusdre
15-12-2004, 09:39
Wordt weer een leuke jaarwisseling. Ik weet nog niet of ik eerst Pride of K1 moet kijken.

Jay Hoov
15-12-2004, 10:22
Toen Sapp pas zijn entree maakte in k1 leek me dit wel een leuke partij, maar eerlijk gezegd hoeft het van mij nu niet meer, eigenlijk hoeft die hele sapp niet meer, was even leuk, maar de grap is er nu wel vanaf.

Helemaal mee eens, ik hoop dat Lebanner hem kapot maakt!!!

ashi76
15-12-2004, 10:56
JLB maakt hem dood man.

a.s.c.
15-12-2004, 11:23
Ik heb toch wel een beetje medelijden met Sapp, hij heeft veel geld verdiend okay, maar ik denk dat dit einde oefening is voor carriere, LB slaat hem helemaal tot gort, zeker met die mma handschoenen

cactusdre
15-12-2004, 12:15
Ik heb toch wel een beetje medelijden met Sapp, hij heeft veel geld verdiend okay, maar ik denk dat dit einde oefening is voor carriere, LB slaat hem helemaal tot gort, zeker met die mma handschoenen

Medelijden hoef je echt niet met hem te hebben hoor. Bob weet van zichzelf ook wel dat hij zich niet kan meten met de top daar heeft hij gewoon de techniek niet voor. Hij blijf natuurlijk oersterk en ik ben benieuwd of Le Banner de eerste twee minuten doorkomt. Daarna moet hij geen problemen meer hebben. IK zou hem wel adviseren zijn kin omlaag te houden.

phranq
15-12-2004, 13:02
Op mma regels maakt lebanner imo weinig kans.

bryan
15-12-2004, 13:06
volgens mij traint lebanner wel al aardig lang mma..

ik heb nog een paar trainingsfilmpjes van hem en daar zie je hem ook bjj doen

MrMiyagi
15-12-2004, 13:07
IK zou hem wel adviseren zijn kin omlaag te houden.[/quote]

juustem

Jay Hoov
15-12-2004, 13:12
Op mma regels maakt lebanner imo weinig kans.

Nee, Bob is goed op de grond, laat me niet lachen Phranq...LeBanner all the way!!!!!

phranq
15-12-2004, 13:45
Op mma regels maakt lebanner imo weinig kans.

Nee, Bob is goed op de grond, laat me niet lachen Phranq...LeBanner all the way!!!!!

Kijk nog ff naar Nog tegen Sapp.........Nog was bijna dood.......

Jay Hoov
15-12-2004, 13:53
Op mma regels maakt lebanner imo weinig kans.

Nee, Bob is goed op de grond, laat me niet lachen Phranq...LeBanner all the way!!!!!

Kijk nog ff naar Nog tegen Sapp.........Nog was bijna dood.......

Maar wie won?????
xxx

cactusdre
15-12-2004, 14:18
Ik weet niet wat het is met Jerome maar iedereen dacht ook dat hij wel ff van Botha zou gaan winnen. Ik niet. Ook denk ik dat Bob gaat winnen dit keer. Le Banner is een toffe pik maar hij red het steeds net niet. Ik denk ook dat Bob gaat winnen.

Nickuraba
15-12-2004, 15:08
hmmz..ik weet niet of jeronimo gaat winnen. Hij gaat soms in slagenwisselingen mee, en bij bob sapp is dat ook geen goed idee!

phranq
15-12-2004, 15:15
Op mma regels maakt lebanner imo weinig kans.

Nee, Bob is goed op de grond, laat me niet lachen Phranq...LeBanner all the way!!!!!

Kijk nog ff naar Nog tegen Sapp.........Nog was bijna dood.......

Maar wie won?????
xxx

Wou je Nog vergelijken met Lebanner??????

Jay Hoov
15-12-2004, 15:47
Op mma regels maakt lebanner imo weinig kans.

Nee, Bob is goed op de grond, laat me niet lachen Phranq...LeBanner all the way!!!!!

Kijk nog ff naar Nog tegen Sapp.........Nog was bijna dood.......

Maar wie won?????
xxx

Wou je Nog vergelijken met Lebanner??????

Nee, ik wil duidelijk maken dat Sapp in artis thuishoort...LeBanner all the way!@!!

MJOKKIE
15-12-2004, 16:01
Le Banner heeft de power(stootkracht) om Sapp met een klap neer te hakken. Ik hoop dat ie die clown naar huis stuurt.

Nicky
15-12-2004, 17:07
Sapp heeft de kracht om Le Banner helemaal rot te slaan.

Virus
15-12-2004, 17:12
Sapp heeft de kracht om Le Banner helemaal rot te slaan.
Beiden hebben de kracht om elkaar tegen de grond te slaan...

Ben alleen bang dat Jerome de slagenwisseling aan zal gaan en dat `t nog geen twee minuten duurt voordat Le Banner sterretjes ziet...

Mack
15-12-2004, 18:02
Kijk nog ff naar Nog tegen Sapp.........Nog was bijna dood.......

Kijk ff naar Fujita tegen Sapp. Toen Sapp eenmaal op de grond lag, was het prijsschieten...

ICON
15-12-2004, 18:24
from kakuto we got a message of le banner in french saying that he will fight sapp at the NYE show in mma rules

that's the fight of the year for me


Auteur: le banner (---.w81-51.abo.wanadoo.fr)
Date: 10-12-2004 15:31

Merci de votre soutien ca fait plaisir
je repart jeudi entrainement et combat contre sapp le 31 dec mixte regle thai mma *
au plaisir

it is saying: thanks for your support I go back to train thursday and I will fight Sapp the 31 st december rules mma
peace

lol at die gast die dit de partij van het jaar vindt, rare jongens die fransen...

54321
15-12-2004, 21:31
Dit gevecht kan beide kanten op gaan. als jlb de slagenwisseling aangaat gaat hij 100%ko(kijk maar naar een recente partij tegen amada, toen kreeg hij ze ook om z'n oren tijdens de slagenwisseling maar amada heeft niet veel power). en het grondwerk van beide is van wat ik gezien heb niet zo veel waard. maar sapp heeft wel goed gerold met de meester van het grond werk:noguera, wel dankzij z'n grootte.

jerome moet het staande houden, en trap stoot combinaties geven en weer terugstappen. en mocht het naar de grond gaan, dan op staan voordat sapp het doet en hem flink op z'n kop trappen. voorspelling: sapp wint ko round 1 staand stoten naar het hoofd.

redjuh
15-12-2004, 21:45
1 klap van lebanner en sapp goes down... daarna slaat JLB hem kapot.
das mijn voorspelling

54321
15-12-2004, 22:15
1 klap van lebanner en sapp goes down... daarna slaat JLB hem kapot.
das mijn voorspelling

nee sapp krijg je niet neer met 1 stoot sorry.
er moet wat meer slopend werk aan vooraf gaan.

redjuh
15-12-2004, 22:16
nou die pannenkoek dan bij k1 usa 2003? en die gast die zijn biceps scheurde? die gasten hadden hem binnen 30 sec neer. en wat denk je van kimo? die heeft staand niks in te brengenen toch had hij sapp bijna...

Nicky
15-12-2004, 22:43
laat de freak maar lekker....

Hoost 2x verslagen
Abidi verslagen

En Le Banner sloopt hij helemaal.

Ik vind het ook verschrikkelijk maar je moet wel reeel blijven.

54321
15-12-2004, 22:47
laat de freak maar lekker....

Hoost 2x verslagen
Abidi verslagen

En Le Banner sloopt hij helemaal.

Ik vind het ook verschrikkelijk maar je moet wel reeel blijven.

precies en bijna = niks

Boem Boem
15-12-2004, 22:53
Zal ook even reageren;) ik hoop dat Le Banner Sapp goed te grazen neemt; ik vind dat het tijdperk Sapp voorgoed afgelopen moet wezen :twak: ......daarbij komt kijken dat hij onsportief kan zijn in de ring........

Ik ga voor Jerome........ :thumbs: :thumbs:

Osu

Chrissssssssss

redjuh
15-12-2004, 23:02
_0_

kruikenstad goes bjj
15-12-2004, 23:13
de meningen lopen uiteen zie ik wel,maar iedereen of je sapp nou een warm hart toedraagt of niet,je moet toegeven dat die gozer ten opzichte van zijn debuut tot zijn laatste partijen heel veel progessie heeft geboekt,dus sapp heeft zeker kansen!!!!

54321
15-12-2004, 23:18
de meningen lopen uiteen zie ik wel,maar iedereen of je sapp nou een warm hart toedraagt of niet,je moet toegeven dat die gozer ten opzichte van zijn debuut tot zijn laatste partijen heel veel progessie heeft geboekt,dus sapp heeft zeker kansen!!!!

kijk ik draag sapp echt geen warm hart toe. ik hoop cht dat jlb hem de tyfus trapt of schopt. maar zoals nicky zei je moet wel reeel blijven. hoeveel mensen dachten wel niet dat jlb botha effe zou slopen?

redjuh
15-12-2004, 23:25
nou JLB heeft in die partij Kickboxen van de meest pure vorm laten zien. wat vocht die man prachtig zeg...

54321
15-12-2004, 23:33
nou JLB heeft in die partij Kickboxen van de meest pure vorm laten zien. wat vocht die man prachtig zeg...

zeker weten, prachtig ja. maar als je die wedstrijden van hem heb gezien, heb je zijn zwakheid ook opgemerkt.

54321
15-12-2004, 23:34
quistionable chin :cry:

cactusdre
16-12-2004, 11:56
laat de freak maar lekker....

Hoost 2x verslagen
Abidi verslagen

En Le Banner sloopt hij helemaal.

Ik vind het ook verschrikkelijk maar je moet wel reeel blijven.

Toen niemand Sapp kende wisten de vechters echt niet wat hen overkwam toen ze voor het eerst tegen hem vochten. Ik vergeet nooit meer die blik van Abidi. Zich verontschuldigend met een kop van:'Wat moet ik hier aan doen?"
Le Banner moet bewegen en echt geen wedstrijdje rammen gaan proberen want dan gaat hij er aan. Ik ben bang dat Jerome zich niet kan beheersen. Ik heb teveel gevechten van hem gezien waarin hij eerst heel tactisch vecht. Dan gaat er ineens een knop om hij gaat rossen klap op het kinnetje en ko.

phranq
16-12-2004, 12:21
Ik zie het liefst JLB winnen zodat Sapp voor eens en altijd het MMA wereldje zal verlaten, maar als JLB denkt dat ie toe to toe kan gaan met Sapp heeft ie het toch goed mis, 1 klap van Sapp op JLB's kin en het licht gaat weer uit!

cactusdre
16-12-2004, 12:49
Ik zie het liefst JLB winnen zodat Sapp voor eens en altijd het MMA wereldje zal verlaten, maar als JLB denkt dat ie toe to toe kan gaan met Sapp heeft ie het toch goed mis, 1 klap van Sapp op JLB's kin en het licht gaat weer uit!

Van mij mag Sapp blijven. Hij bewees dat brute kracht het kon winnen van techniek. Dit is ook de reden dat een heleboel MMA puristen hem niet moeten. Het heeft er wel voor gezorgd dat MMA experts hun stijl moesten gaan aanpassen om van hem te winnen. Ik vind dat het boeiende van MMA.Het moet zich blijven ontwikkelen. Daarom heeft Sapp zeker een positieve inbreng gehad of je hem nu mag of niet.

Jay Hoov
16-12-2004, 12:56
Ik zie het liefst JLB winnen zodat Sapp voor eens en altijd het MMA wereldje zal verlaten, maar als JLB denkt dat ie toe to toe kan gaan met Sapp heeft ie het toch goed mis, 1 klap van Sapp op JLB's kin en het licht gaat weer uit!

Van mij mag Sapp blijven. Hij bewees dat brute kracht het kon winnen van techniek. Dit is ook de reden dat een heleboel MMA puristen hem niet moeten. Het heeft er wel voor gezorgd dat MMA experts hun stijl moesten gaan aanpassen om van hem te winnen. Ik vind dat het boeiende van MMA.Het moet zich blijven ontwikkelen. Daarom heeft Sapp zeker een positieve inbreng gehad of je hem nu mag of niet.

Jullie hebben allebei gelijk!!!