PDA

View Full Version : Nieuwe Sumo Worstelaar naar K-1



Nicky
16-12-2004, 06:47
De 24 jarige Zuid Koreaanse Sumo Worstelaar Che Hon Man heeft een contract bij K-1 getekend voor 2 jaar.

Hij is 2.18 meten en 160 Kg.

Che Hon Man heeft gezegd dat hij heeft gevraagd om 6 wedstrijden per jaar met een teken bonus van $ 9.430.000

Het lijkt erop dat zijn eerste tegenstander Akebono word.

someone
16-12-2004, 08:42
jezus waar gaat het heen met deze K-1 zeg...............

redjuh
16-12-2004, 08:56
ellejaises... :roll:

cactusdre
16-12-2004, 09:15
2.18 m en 160 kg? Dan is hij voor een sumoworstelaar wel erg mager volgens mij.

MB667
16-12-2004, 09:27
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN!

B3 lik3 M3
16-12-2004, 09:28
K1 freaks.... zo gaat de volgende show heten volgens mij...

Jay Hoov
16-12-2004, 10:54
Kunnen we geen aparte leaque voor die gasten beginnen...we noemen het k2!!!

Ton
16-12-2004, 12:07
Het lijkt erop dat zijn eerste tegenstander Akebono word.

Neeee. dit moeten zelfs die Jappen toch wel zien ??? :?

Twee sumoworstelaars in K1 = sumopartij?

Gaat weer nergens over :shock:

Jay Hoov
16-12-2004, 13:08
Kunnen we geen aparte leaque voor die gasten beginnen...we noemen het k2!!!

Ja want k3 bestaat al.

Al zou ik k3 in de ring niet erg vinden..hahaha!!

Thomasmurda
16-12-2004, 13:22
Damned, wat een lompe organisatie, in de K van K-1 zit de S van sumo toch niet verwerkt :S

ashi76
16-12-2004, 13:26
Het gaat steeds sneller bergafwaarts met de K1 organisatie.

Ik zie het nog wel gebeuren dat S1 een grotere organisatie wordt.

Ik ben die freakshows meer dan zat. :twak:

Mack
16-12-2004, 13:34
Een bonus alleen al van $ 9.430.000????? Dat komt dus bovenop zijn gage per partij???

Hij krijgt het als hij tekent en daarnaast nog apart de gages.
K-1 kan dat geld beter in Japans jong talent steken zodat ze niet altijd op Musashi hoeven te rekenen...

bryan
16-12-2004, 16:37
ze mogen straks met al dat gewicht de ringen wel wat steviger maken....

waarom denkt nou elke idioot....weet je wat dat k-1....daar ga ik maar eens heen...je ziet toch ook geen voetballers in de ere divisie denken na hun carriere ....zo gaan we nu nog ff een paar jaar naar de NBA om ff geld te verdienen...

je bent of kick/thayboxer, boxer, karateka of hoog uit mma'er anders moet je er gewoon niet aan beginnen vind ik

Nicky
16-12-2004, 17:40
Eerst zien en dan pas zeggen of die wat kan.

Niet elke Sumo hoeft een freak te zijn.

Papagaio
16-12-2004, 18:31
Ik vind het juist leuk. Een keer wat anders en omdat K-1 zo groot organisatie is
en er veel mensen zijn gaan die sumo's erop los. :mrgreen:

Dennis
16-12-2004, 18:41
Kunnen we geen aparte leaque voor die gasten beginnen...we noemen het k2!!!

Die bestaat al/of heeft bestaan. oa Kaman en Hoost hebben met het tournooi meegedaan.

Voor een naam dacht ik meer aan het vervolg op de film Bloodsport

Bloodsport II

ashi76
16-12-2004, 18:43
Eerst zien en dan pas zeggen of die wat kan.

Niet elke Sumo hoeft een freak te zijn.

Een sumo heeft geen fuck te zoeken in de K1.

MMA kan ik nog in komen (in sommige gevallen).

Nicky
16-12-2004, 19:24
Het is K-1 MMA... dus het kan beide

Octavius
16-12-2004, 19:28
http://bingoimage.naver.com/data3/bingo_60/imgbingo_60/keikko/31024/keikko_8.jpg
Former Ssirum Champ Choi Signs With K-1

By Kim Hyun-cheol
Staff Reporter
Former champion of ssirum, or Korean folk wrestling, Choi Hong-man, officially announced he is set to debut as a mixed martial arts (MMA) fighter in the wake of his team's liquidation. The South Korean gargantuan also expressed his intention to never return to the ssirum scene due to his frustration and disappointment about the sport. Choi, 24, held a news conference yesterday in Seoul and said he has made a contract with FEG, the Japanese agency in charge of K-1, one of the most renowned Japanese mixed martial arts (MMA) brands. However, FEG declined from commenting the details of the contract with a reason that it needs to keep a ``principle of secrecy'' on its squad fighters. Choi didn't confirm the rumor that he signed a two-year contract with the condition of playing a total of six matches (with a signing bonus of $9,430.000) but indirectly admitted he signed to similar terms. ``We haven't yet set up when, where and who Choi will fight, but would like to let him compete against various fighters all around the world,'' Sadaharu Tanikawa, FEG president, said at the conference. ``We also hope many other Korean martial arts players will challenge the field of MMA.'' The athlete looked a bit tense at the conference but was positive about his future in a totally new field. ``I'm young. So I believe I can make a new career if I try hard enough,'' Choi remarked. Choi said he was satisfied with the support from the FEG, saying: ``It was attractive that the FEG suggested treating me as a star to spice up the market, and that I can draw its interest.'' Apart from anticipation, he didn't hide his emotions in reprimanding ssirum officials for the current critical situation. ``See where they led me and other players after devoting myself to the sport so far. The current ssirum scene has made us all miserable and annulled our efforts as well,'' he said. ``Deep in frustration, I couldn't help leaning toward a new way.'' ``I agonized a lot and still feel sorry for my teammates and coaches, but this is a really important time for me. I am the one who must care about my own future,'' he added. Notably, Choi made it clear that he has retired as a ssirum player, by saying he wants to be consistent and will never return to the sand field even if he doesn't succeed in the MMA and returns to Korea. Choi, measuring a towering 218 centimeters tall (7'2'') and weighing 164 kilograms (362 pounds), has been one of the leading players in the ssirum scene with his unique dancing celebration after winning, earning him the nickname ``techno Goliath.'' Debuting in 1993, the young athlete won the title of Chonha Jangsa, the biggest competition of the sport and emerged as the most remarkable young player on the scene.

RisingSun
16-12-2004, 19:40
In ieder geval wel naar de mma afdeling lees ik, daar kan hij mis. nog wel iets betekenen....Maar tis en blijft een freak show..

Mack
16-12-2004, 20:16
Misschien is het K-1's reactie op Giant Silva.

Nicky
16-12-2004, 21:56
http://photo.hankooki.com/gisaphoto/20041216/perfectsoul200412161651040s1-1.jpg

cactusdre
17-12-2004, 11:56
Deze gozer is goed getraind en kan worstelen. Hij heeft met Sumo niets te maken. alleen omdat hij groot is is het een freak? Laat hem maar komen. :thumbs:

phranq
17-12-2004, 14:41
Zo te zien is z'n broer ook z'n vader, of z'n zus z'n moeder....inteeltfreak....

phranq
17-12-2004, 14:57
Zo te zien is z'n broer ook z'n vader, of z'n zus z'n moeder....inteeltfreak....

Hahahahaha, goeie phranq, maar laten we maar gewoon eerst kijken wat ie presteert, tot nu toe weten we alleen maar dat ie lang is, maar dat is Semmy ook (scheelt maar een paar cm) en om die nou in freak te noemen.

Kijk 's naar z'n hoofd Rik....pretty freaky if you ask me...:)

cactusdre
17-12-2004, 15:01
Zou Crocop hem kunnen raken met zijn high kick?

phranq
17-12-2004, 15:04
Ja heb ik gezien pranq, dat is reuzengroei he, dan vervormd die schedel zo, dat heeft giant silva ook, ziet er inderdaad freaky uit, maar is volgens mij echt een medische aandoening.

Dat word vanzelf een medische aandoening als je je zuster ligt te wippen lijkt mij :mrgreen: ....maar ff zonder dollen...misschien heeft ie te dicht bij Tjernobyl gewoond...:)

p.s. Wie is pranq? ;)

phranq
17-12-2004, 15:10
Heb een hazelip, kan de stomme h niet uitspreken

:thumbs:

Boem Boem
17-12-2004, 15:48
Man wat een lelijke draak.........weer zo'n clown in het circuit........
Nogmaals: ik ga Floris-Jan Bovenlander inschrijven........ :wink:

OSU

Chris

Papagaio
17-12-2004, 16:16
Fujita heeft ook zo een schedel en hij is ook niet reusachtig groot.

cactusdre
17-12-2004, 16:26
Heb een hazelip, kan de stomme h niet uitspreken

:thumbs:

Heb je zeker een Pilips tv? :lol:

Ronald
17-12-2004, 21:27
Ik wil het wel zien. Laat maar komen 8) .

eylem
17-12-2004, 21:39
sumo en mtk gaat nie samen!!

cactusdre
20-12-2004, 11:47
sumo en mtk gaat nie samen!!

Het is geen Sumo! :shock:

eylem
20-12-2004, 11:52
nee ik snap dat de k1 geen sumo is! maar hij is een sumo worstelaar en dat gaat nie samen :roll:

cactusdre
20-12-2004, 12:41
nee ik snap dat de k1 geen sumo is! maar hij is een sumo worstelaar en dat gaat nie samen :roll:

Oké nog één keer Het is geen Sumoworstelaar!!!!!!!!!!!!!! :wink:

Goed het artikel lezen. Een Sumo heeft een pens en deze niet. :lol:

phranq
20-12-2004, 12:43
nee ik snap dat de k1 geen sumo is! maar hij is een sumo worstelaar en dat gaat nie samen :roll:

Laat je hond het anders ff voorlezen..;)

eylem
20-12-2004, 12:47
:mrgreen:

MrMiyagi
20-12-2004, 14:21
Oké nog één keer Het is geen Sumoworstelaar!!!!!!!!!!!!!! :wink:

Goed het artikel lezen. Een Sumo heeft een pens en deze niet. :lol:

jij bent mie slim hey :thumbs: :thumbs: :thumbs:

cactusdre
20-12-2004, 15:21
Oké nog één keer Het is geen Sumoworstelaar!!!!!!!!!!!!!! :wink:

Goed het artikel lezen. Een Sumo heeft een pens en deze niet. :lol:

jij bent mie slim hey :thumbs: :thumbs: :thumbs:

Sorry maar ikke niet begrijpen deze mr myagi. :?

phranq
20-12-2004, 15:23
Oké nog één keer Het is geen Sumoworstelaar!!!!!!!!!!!!!! :wink:

Goed het artikel lezen. Een Sumo heeft een pens en deze niet. :lol:

jij bent mie slim hey :thumbs: :thumbs: :thumbs:

Ik mis 'm ook geloof ik

MrMiyagi
20-12-2004, 23:40
Oké nog één keer Het is geen Sumoworstelaar!!!!!!!!!!!!!! :wink:

Goed het artikel lezen. Een Sumo heeft een pens en deze niet. :lol:

je hoeft haar toch niet de gek aan te steken, je weet toch wat ze bedoeld

Dennuz
20-12-2004, 23:54
Beetje dat arme meisje te pesten :twak:

Thomas
20-12-2004, 23:57
ik ben benieuwd wat hij gaat brengen. :thumbs:

cactusdre
21-12-2004, 09:36
Oké nog één keer Het is geen Sumoworstelaar!!!!!!!!!!!!!! :wink:

Goed het artikel lezen. Een Sumo heeft een pens en deze niet. :lol:

je hoeft haar toch niet de gek aan te steken, je weet toch wat ze bedoeld

Iemand de gek aansteken? Ik heb een beetje moeite met je dialect maar ik denk dat ik het nu begrijp. Als jij ook goed leest probeer ik te laten zien dat wat ze bedoeld niet klopt. Worstelen hoort in K1-mma zeker thuis. Dus wat ze bedoelt klopt niet. Deze topic zuigt zowiezo want het onderwerp klopt niet. Mensen lezen alleen het onderwerp en gaan meteen onzin lullen. En meisjes pesten? :lol:
If you can't take the heat, stay out of the kitchen. :wink:

Dennuz
21-12-2004, 09:41
He, geen kwaad woord over zijn dialect ;)

cactusdre
21-12-2004, 09:46
He, geen kwaad woord over zijn dialect ;)

Oké, ik zal die gek niet meer in de fik steken. Zo was het toch? :wink:

Dennuz
21-12-2004, 09:51
hahaha zoiets ja..
Twents is heel effectief, bespaart een hoop tijd...

check hier maar eens..

http://www.geocities.com/twentschgenootschap/TwentseTaal.htm#Twents%20voor%20vergaderingen

phranq
21-12-2004, 10:14
He, geen kwaad woord over zijn dialect ;)

Oké, ik zal die gek niet meer in de fik steken. Zo was het toch? :wink:

Loat oe nich ankokk'n!!

cactusdre
21-12-2004, 10:14
hahaha zoiets ja..
Twents is heel effectief, bespaart een hoop tijd...

check hier maar eens..

http://www.geocities.com/twentschgenootschap/TwentseTaal.htm#Twents%20voor%20vergaderingen

Tjonge en ik dacht dat ik mijn talen sprak. :thumbs:

MrMiyagi
21-12-2004, 10:43
Oké nog één keer Het is geen Sumoworstelaar!!!!!!!!!!!!!! :wink:

Goed het artikel lezen. Een Sumo heeft een pens en deze niet. :lol:

je hoeft haar toch niet de gek aan te steken, je weet toch wat ze bedoeld

Iemand de gek aansteken? Ik heb een beetje moeite met je dialect maar ik denk dat ik het nu begrijp. Als jij ook goed leest probeer ik te laten zien dat wat ze bedoeld niet klopt. Worstelen hoort in K1-mma zeker thuis. Dus wat ze bedoelt klopt niet. Deze topic zuigt zowiezo want het onderwerp klopt niet. Mensen lezen alleen het onderwerp en gaan meteen onzin lullen. En meisjes pesten? :lol:
If you can't take the heat, stay out of the kitchen. :wink:

Oh ja je heb nog gelijk ook, heheheh :wink: Tsja zo;n grote lap met tekst is een beetje veel voor mij, laterss :thumbs:

phranq
21-12-2004, 10:52
Oké nog één keer Het is geen Sumoworstelaar!!!!!!!!!!!!!! :wink:

Goed het artikel lezen. Een Sumo heeft een pens en deze niet. :lol:

je hoeft haar toch niet de gek aan te steken, je weet toch wat ze bedoeld

Iemand de gek aansteken? Ik heb een beetje moeite met je dialect maar ik denk dat ik het nu begrijp. Als jij ook goed leest probeer ik te laten zien dat wat ze bedoeld niet klopt. Worstelen hoort in K1-mma zeker thuis. Dus wat ze bedoelt klopt niet. Deze topic zuigt zowiezo want het onderwerp klopt niet. Mensen lezen alleen het onderwerp en gaan meteen onzin lullen. En meisjes pesten? :lol:
If you can't take the heat, stay out of the kitchen. :wink:

Oh ja je heb nog gelijk ook, heheheh :wink: Tsja zo;n grote lap met tekst is een beetje veel voor mij, laterss :thumbs:

:roll:

eylem
21-12-2004, 11:53
Oké nog één keer Het is geen Sumoworstelaar!!!!!!!!!!!!!! :wink:

Goed het artikel lezen. Een Sumo heeft een pens en deze niet. :lol:

je hoeft haar toch niet de gek aan te steken, je weet toch wat ze bedoeld

Iemand de gek aansteken? Ik heb een beetje moeite met je dialect maar ik denk dat ik het nu begrijp. Als jij ook goed leest probeer ik te laten zien dat wat ze bedoeld niet klopt. Worstelen hoort in K1-mma zeker thuis. Dus wat ze bedoelt klopt niet. Deze topic zuigt zowiezo want het onderwerp klopt niet. Mensen lezen alleen het onderwerp en gaan meteen onzin lullen. En meisjes pesten? :lol:
If you can't take the heat, stay out of the kitchen. :wink:

Ben heeeel wat gewend 8) , maar normaal toch dat mensen elkaar steunen! daarom zijn we hier :wink: