PDA

View Full Version : Lennox Lewis vs Vitaly Klitschko !?!?



Nicky
17-12-2004, 05:42
Lewis: I know I can beat Klitschko! Lennox says fight "stirred something inside me." Current heavyweight champion Vitali Klitschko may get his wish for a rematch with former champ Lennox Lewis after all. Like many former world champions who have been lured out of retirement by dreams of further ring glory, Lewis' resolve to stay out of the ring may have finally cracked. Lennox told reporters, "These kinds of fights do tempt me to think about coming back because when I see the weaknesses Vitali has, I know I can beat him. I felt like jumping in the ring and saying 'Danny, sit down mate, let me sort this out for you. Let me show you how it's done'. I'm nine months away from being fighting fit and watching the fight unfold last night stirred something inside me. It showed Klitschko's vulnerability." Wednesday, December 15 2004

Anonymous
17-12-2004, 07:33
Ik dacht dat hij voor geen geld meer de ring in wou stappen, hoeveel miljoen is 'geen geld' nu dan?

Arjan
17-12-2004, 10:25
Klitschko wint, lennox praat altijd zo idioot, vorige interview viel ik zowat van mn stoel, ik gun hem de overwinning niet eens.

Anonymous
17-12-2004, 10:25
LIJKT ME EEN MOOIE POT, DIE EERSTE POT HEB IK TOEN NOG LIVE ZITTEN KIJKEN ALS IK ME NIET VERGIS :thumbs:

cactusdre
17-12-2004, 14:11
Ik had nooit verwacht dat Klitschko Danny Williams zo zou vernederen. Lennox gaat het zwaar krijgen.

The_Rock
17-12-2004, 15:35
lennox is geen partij voor KLITSCHKO!!!!

Nicky
17-12-2004, 15:38
als lennox gewoon traind en hem niet onderschat dan sloopt hij iedereen van de zwaargewicht divisie op dit moment ook klitschko

Anonymous
17-12-2004, 16:51
Snap best dat hij de kriebels krijgt, hij is ook al zo lang met pensioen.....

Maupie
17-12-2004, 19:39
als lennox gewoon traind en hem niet onderschat dan sloopt hij iedereen van de zwaargewicht divisie op dit moment ook klitschko


ik ben het met nicky eens.

Nickuraba
17-12-2004, 21:48
Als je het over arrogant hebt, heb je het IMO over lennox lewis. Ik kreeg spontaan een hekel aan hem, tijdens de kleine interview in de ring, na zijn zege over vitaly! Vitali kon hem niks maken, en hij had beweerd dat klitschko geen spirit had en skills, en de interviewer vroeg hoe hij er nu over dacht, en hij zij dat klitschko nooit kon winnen enzovoorts...

check it out!

Nicky
17-12-2004, 21:50
Zon reactie is een opsomming van... Hij is nooit serieus genomen in de USA maar toch versloeg hij iedereen met gemak. Hij hoort bij 1 van de beste boksers ooit.

( Ik ben wel met je eens dat het een kutreactie was maar het mes snijd aan 2 kanten )

Mike
17-12-2004, 21:52
Zon reactie is een opsomming van... Hij is nooit serieus genomen in de USA maar toch versloeg hij iedereen met gemak. Hij hoort bij 1 van de beste boksers ooit.

( Ik ben wel met je eens dat het een kutreactie was maar het mes snijd aan 2 kanten )

helemaal correct

Nickuraba
17-12-2004, 22:03
Zon reactie is een opsomming van... Hij is nooit serieus genomen in de USA maar toch versloeg hij iedereen met gemak. Hij hoort bij 1 van de beste boksers ooit.

( Ik ben wel met je eens dat het een kutreactie was maar het mes snijd aan 2 kanten )

hoezo aan 2 kanten? Please explain!
ik vond dat hij klitschko best wat credit had mogen geven, want bepaald slecht deed die het niet. Jammer dat die zo snel cuts krijgt, k had hem graag lewis willen zien verslaan!

Nicky
17-12-2004, 22:05
2 kanten ...

kant 1... Hij is nooit serieus genomen en vandaar dat hij voor zichzelf op moet komen.

kant 2 je hebt idd gelijk dat hij hem meer credit had mogen geven

En die CUT is puur de verdienste van Lewis... Hij heeft de beste jab in de zwaargewicht boks historie.

Nickuraba
17-12-2004, 22:12
agree... k neem ook niks weg van zijn win, Ik zag dat Vitali naar mijn mening de meer lande, maar fair is fair, Lewis won door een cut. En winnen is winnen!

maar ik vond die speech aan het eind van hem zo walgelijk dat ik hem als vechter echt niet moet.

mossad
17-12-2004, 23:00
als lennox gewoon traind en hem niet onderschat dan sloopt hij iedereen van de zwaargewicht divisie op dit moment ook klitschko

Hij is flink oud nu. Er is een goede kans dat hij zijn oude vorm niet meer benadert en Klitschko ziet er onhandig uit maar is bepaald geen watje. In de vorige partij had hij Lewis twee keer bijna KO. Ik denk dat er een goede kans is dat Lewis nu echt KO zou gaan. Maar Lennox moet gewoon uit de ring blijven want hij is een groot kampioen geweest en een verlies zou zonde zijn.

Nicky
17-12-2004, 23:10
Daar heb je helemaal gelijk in.

Lewis is een heel apart geval kijk hoe hij vocht in zijn 1e partij tegen Rahman : Waardeloos, ging 2 weken van te voren nog ff snel een film opnemen in de USA terwijl de partij in Zuid Afrika was.

De rematch bereid hij zich top voor. Rahman had helemaal nix te vertellen, helemaal zoek gevochten.

Tegen Tyson bereid Lewis zich natuurlijk goed voor.... En wat gebeurd er : Er staat iemand in de ring die zich kan meten met Muhammed Ali.
Tyson zei achteraf dat hij liever was neer geschoten door een Shotgun dan neergaan op die klap van Lewis.

Er lag een 100 Miljoen Dollar contract voor Lewis klaar voor 3 partijen bij Don King.
Hij deed het niet en vocht tegen Klitschko.

Hij voelde zich te goed om goed te trainen voor hem en kwam op zijn zwaarste ooit naar deze partij.

Als Lewis gewoon trained dan is hij niet normaal goed.

Octavius
18-12-2004, 00:34
Klitschko tegen Williams. Wat een kut partij zeg. Williams was niks maar Klitschko zijn dekking en hoe hij stoot met zijn kin omhoog. Nee op deze manier wint i niet van Lewis. Maar Lewis zijn dekking is ook niet altijd hoog.

Ik zeg Lewis.

Anonymous
18-12-2004, 14:21
2 kanten ...

kant 1... Hij is nooit serieus genomen en vandaar dat hij voor zichzelf op moet komen.

kant 2 je hebt idd gelijk dat hij hem meer credit had mogen geven

En die CUT is puur de verdienste van Lewis... Hij heeft de beste jab in de zwaargewicht boks historie.

Die cut was van binnenkant handschoen en niet van een stoot.

Makijs
18-12-2004, 16:44
Die cut was van binnenkant handschoen en niet van een stoot


Is dat zo? Dat heb ik nog niet eerder gelezen. Volgens mij was het gewoon een gevolg van een paar stoten.

Voor de rest ben ik het volledig eens met Nicky. Lewis is een van de meest getalenteerde zwaargewichten ooit. Hij heeft elke tegenstander verslagen. Zijn 2 nederlagen waren duidelijk te wijten aan een slechte voorbereiding en in de rematch nam hij revanche. De Amerikanen (zowel tegenstanders, promoters als publiek) hebben hem heel lang ontweken en niet het respect gegeven wat hij verdiende.
Ondanks het feit dat hij zo lang genegeerd en ontweken werd door achtereenvolgens Bowe, Tyson en Holyfield is hij doorgegaan met het verslaan van iedereen die tegenover hem stond. Zijn record is echt indrukwekkend!
Natuurlijk was het duidelijk dat Klitschko hem in de problemen bracht, maar hij had getraind voor Kirk Johnson. Dat wil dus zeggen niet of nauwelijks getraind omdat die tegenstander niet echt van hoge kwaliteit was (zie de afstraffing die Klitschko aan hem gaf). Die viel 12 dagen voor de wedstrijd geblesseerd weg. Toen kwam Klitschko in beeld. Zelfs in deze slechte conditie kon Klitschko Lewis niet verslaan. De echte kampioenen vinden in dit soort wedstrijden een manier om te winnen en dat heeft Lewis gedaan.

Nu hoop ik maar dat hij zijn woord houdt en niet meer terugkomt want dat loopt waarschijnlijk slecht af.

Natuurlijk had hij iets complimenteuzer over Klitschko kunnen zijn, maar vergeleken met heel veel andere boksers heeft Lewis zich altijd keurig en respectvol gedragen, zeker gezien het feit wat voor onzin er over hem werd uitgekraamd.

Nicky
18-12-2004, 16:52
2 kanten ...

kant 1... Hij is nooit serieus genomen en vandaar dat hij voor zichzelf op moet komen.

kant 2 je hebt idd gelijk dat hij hem meer credit had mogen geven

En die CUT is puur de verdienste van Lewis... Hij heeft de beste jab in de zwaargewicht boks historie.

Die cut was van binnenkant handschoen en niet van een stoot.

Die cut was gewoon het resultaat van tig jabs

mossad
18-12-2004, 17:14
2 kanten ...

kant 1... Hij is nooit serieus genomen en vandaar dat hij voor zichzelf op moet komen.

kant 2 je hebt idd gelijk dat hij hem meer credit had mogen geven

En die CUT is puur de verdienste van Lewis... Hij heeft de beste jab in de zwaargewicht boks historie.

Die cut was van binnenkant handschoen en niet van een stoot.

Die cut was gewoon het resultaat van tig jabs

Was een rechterstoot als ik me goed herinner. Kan overigens ook het hoofdcontact zijn geweest.

Jay Hoov
18-12-2004, 17:20
Als je het over arrogant hebt, heb je het IMO over lennox lewis. Ik kreeg spontaan een hekel aan hem, tijdens de kleine interview in de ring, na zijn zege over vitaly! Vitali kon hem niks maken, en hij had beweerd dat klitschko geen spirit had en skills, en de interviewer vroeg hoe hij er nu over dacht, en hij zij dat klitschko nooit kon winnen enzovoorts...

check it out!

Helemaal mee eens!!!!

Nicky
18-12-2004, 17:22
LMFAO ...

Wat Lewis echt een meester maakte is dat hij nooit van te voren een grote mond had over zijn tegenstander terwijl zijn tegenstanders hem altijd voor alles uitmaakte.

Na de partij kwam hij meestal met een uitspraak waar hij ook nog aver nagedacht had...

Bijv : Hasim Rahman -- Has Been Rahman

CAPO58
18-12-2004, 20:47
Lewis zou korte metten maken met Klitschko..Als hij maar goed traint voor de partij..

The_Rock
19-12-2004, 18:55
klitschko maakt lewis af...lewis is een sukkeltje die ik helemaal niet respecteer als een vechter...als ie tegen klitschko zou gaan dan weet ik zeker dat lewis neergaat!

Gulo gulo
19-12-2004, 19:08
Nicky heeft gelijk als Lewis zich goed en serieus voorbereid is en blijft het een levensgevaarlijke vechter. In de eerste partij was hij veel te zwaar en uitgedijd.
Traint hij weer volop en met overgave dan wordt het een superpartij.

Nicky
19-12-2004, 22:58
klitschko maakt lewis af...lewis is een sukkeltje die ik helemaal niet respecteer als een vechter...als ie tegen klitschko zou gaan dan weet ik zeker dat lewis neergaat!

Waarom respecteer je hem niet al vechter?