PDA

View Full Version : Superleague Uden.. Wat vonden jullie er van?



Lammie
19-12-2004, 12:11
Heyz,

Voor de mensen die er gister live bij waren en ook voor de mensen die tv aan het kijken waren>> Wat vonden jullie er van??

Zelf vond ik het wat tegenvallen..

Vond dat Mes en Kraus Walk overs hadden gekregen. Tegenstanders van Niks dus. Dat vond ik wel heel jammer. En aan het gezicht van Joeri te zien vond hij dat zelf ook..
Verder had ik wel een wat hoger niveau gehoopt...

Dus..

Justinian
19-12-2004, 12:20
Ik vond het echt top en hoop dat ze dit vaker uit zullen zenden :thumbs:

Wix
19-12-2004, 12:43
Ik was ook zwaar tevreden! Baalde eigenlijk dat ik er niet bij was!

makavelli
19-12-2004, 13:36
Heyz,

Voor de mensen die er gister live bij waren en ook voor de mensen die tv aan het kijken waren>> Wat vonden jullie er van??

Zelf vond ik het wat tegenvallen..

Vond dat Mes en Kraus Walk overs hadden gekregen. Tegenstanders van Niks dus. Dat vond ik wel heel jammer. En aan het gezicht van Joeri te zien vond hij dat zelf ook..
Verder had ik wel een wat hoger niveau gehoopt...

Dus..

Ik ben het wel met je eens, de tegenstanders van Mes en Kraus hadden idd wel wat beter gemogen en het niveau was redelijk.

ik vond de sfeer en het publiek wel heel goed. Ik weet niet hoe dat over is gekomen op eurosport?

Verder was het hele gala ook tot in de puntjes geregeld
De partijen waren qua inzet en vechtlust van de vechters wel allemaal top!
Elke vechter ging ervoor, geen saaie partij gezien :thumbs:

Silat
19-12-2004, 14:01
het zagt er goed uit alleen die laatste 2 partijen waren net B klasse man :twak: :twak:

}|^-_-^|{
19-12-2004, 14:08
dit is nou een doorbraak in vechtsportnederland. daar valt dat lullige sterrenboksen volledig bij in het niet :thumbs:

Jay Hoov
19-12-2004, 14:11
dit is nou een doorbraak in vechtsportnederland. daar valt dat lullige sterrenboksen volledig bij in het niet :thumbs:

Niks aan toe te voegen!

Ton
19-12-2004, 14:43
Echt top dat ze dit soort dingen live uitzenden !!! Hoop het cker vaker te zien. Jammer van de mindere tegenstanders van Mes en Kraus, maar al met al is een KO toch altijd leuk om te zien ;)

Op eurosport kwam het publiek ook heel mooi over. Zat echt een goede sfeer in zo te zien !!!

:thumbs:

Jeru
19-12-2004, 14:44
Ik miste toch een aantal grote namen die normaal altijd in de Superleague vechten en die tegenstanders van Mes en Kraus waren niet geweldig.
Wel top dat het live op tv was.

Nicky
19-12-2004, 14:47
Volgens mij was het niet zon hele grote zaal of wel ?

Anonymous
19-12-2004, 15:25
Kan het niet aan Kraus en Mes liggen dat hun tegenstanders niet goed uit de verf kwamen? Het is natuurlijk wel erg makkelijk te zeggen dat de tegenstanders minder waren, maar als je gezien had hoe gefocusd Kraus en Mes waren om te winnen daar had geen enkele vechter uit nederland iets aan kunnen veranderen!!!

Anonymous
19-12-2004, 15:32
Kan het niet aan Kraus en Mes liggen dat hun tegenstanders niet goed uit de verf kwamen? Het is natuurlijk wel erg makkelijk te zeggen dat de tegenstanders minder waren, maar als je gezien had hoe gefocusd Kraus en Mes waren om te winnen daar had geen enkele vechter uit nederland iets aan kunnen veranderen!!!

Ja dat klopt, beide vechters waren echt gefocused.. vooral Joeri.. daarom was het jammer dat die kerel niet zo best was..

De zaal was idd niet zo groot, maar dat hoeft ook niet, verder prima sfeer

Hopenlijk snel weer!!

Greetz Lammie

makavelli
19-12-2004, 16:18
Kan het niet aan Kraus en Mes liggen dat hun tegenstanders niet goed uit de verf kwamen? Het is natuurlijk wel erg makkelijk te zeggen dat de tegenstanders minder waren, maar als je gezien had hoe gefocusd Kraus en Mes waren om te winnen daar had geen enkele vechter uit nederland iets aan kunnen veranderen!!!

Ja dat klopt, beide vechters waren echt gefocused.. vooral Joeri.. daarom was het jammer dat die kerel niet zo best was..

De zaal was idd niet zo groot, maar dat hoeft ook niet, verder prima sfeer

Hopenlijk snel weer!!

Greetz Lammie
Lammie= correct!

Ik ben er iig de volgende keer zeker weer bij

Biiyen
19-12-2004, 16:49
Op Chris Van Venrooij na was het wel top. Erg kut dat dat gebeurde...

ashi76
19-12-2004, 16:50
Is er trouwens al bekend wat ie precies aan zijn knie heeft ?

Thomas
19-12-2004, 16:56
dit is nou een doorbraak in vechtsportnederland. daar valt dat lullige sterrenboksen volledig bij in het niet :thumbs:

Niks aan toe te voegen!

idd :thumbs:

Muay Thai Elite
19-12-2004, 17:33
Het was VET!!!

Hammerkick
19-12-2004, 20:39
Schitterend weekend gehad !! Ik was samen met Eric R en Ilonka uitgenodigd door Dennis.Alles was perfect geregeld !!Een groot compliment voor Dennis Krauweel !!Bedankt !! :thumbs:

Marc
19-12-2004, 22:14
Dat er hoge verwachtingen zijn voor de Nederlanders is logisch. Dat ze echter zo goed zijn wil niet zeggen dat hun tegenstanders net achter het dambord vandaan komen. Het zegt meer over de klasse van de Nederlanders, TOP dus !!

phranq
20-12-2004, 11:34
Was een leuk gala om naar te kijken, vond alleen sommige partijen (vooral de laatste) van een té laag nivo om het Superleague te noemen....

Lammie
20-12-2004, 12:40
Was een leuk gala om naar te kijken, vond alleen sommige partijen (vooral de laatste) van een té laag nivo om het Superleague te noemen....

Dat klopt. Dat was ook erg jammer. Maarja.. volgende keer beter zeg ik dan maar he..

Vond trouwens de opkomst van Kraus wel weer lachen haha.. Dat muziekje.. Kraus is in the house!! haha Goed man.

Heeft er iemand fotos???

Justinian
20-12-2004, 18:17
Ik moest trouwens wel lachen om dat opkomstnummer van die Thai. Kom je om te knokken met een of andere lovesong op, geweldig :lol:

Thomas
20-12-2004, 20:51
Ik vond het te gek dat het LIVE op eurosport werd uitgezonden. Wat mij betreft is het zeker voor herhaling vatbaar! Ik vond Kaas ook top vechten. Ik heb een mooi avondje Superleague kijken gehad :thumbs:

Mephisto
20-12-2004, 22:02
dit is nou een doorbraak in vechtsportnederland. daar valt dat lullige sterrenboksen volledig bij in het niet :thumbs:

Niks aan toe te voegen!

Ik ook niet, dus vraag me niet waarom ik dit doe :wink:

Ik zag het op Eurosport, vond 't te gek, Kraus en Mes waren superscherp, weet niet of er van en walkover sprake was. Hoop dat de Turbotank er snel bovenop is, vond het echt k*t om dat aan te moeten zien. Beterschap jongen!