PDA

View Full Version : officiƫle bericht Bonjansky 9 April Rai



Anonymous
20-12-2004, 12:05
officiƫle bericht Bonjansky 9 April Rai

Wij waren druk bezig om Remy Vs Badr op ons Muay Thai programma van 9 April te zetten.
Nadat wij groen licht hadden van team van Badr hebben wij ook persoonlijk gesprekken gevoerd met Remy.
De afspraak was dat Remy contact opnam met de K-1 Japan.
Deze moesten het beslissende antwoord geven of Remy op ons programma kon vechten.
Vandaag kregen wij het officiƫle bericht van Remy Bonjasky.
Hij deelde ons mee, dat de K-1 Japan haar kampioen beschermt en het liever niet wil dat deze bij een andere organisatie vecht.
Helaas hebben zij geen toestemming gegeven zodat Remy op 9 April in de Rai kan vechten.
Wij hebben ons best gedaan en waren bereid om zijn gage te betalen die gevraagd werd en waren ook bereid om de 15 % extra kosten als management fee aan de K-1 te betalen, maar helaas.
De K-1 wil op deze manier de exclusiviteit over haar kampioenen houden en niet met de kampioen bij andere organisaties deel te nemen.
Maar het programma is top en zeker voor de Muay Thai liefhebber om niet te missen.
De posters en promotie materialen zijn over 14 dagen gereed.

Clear tv
www.cleartv.nl

someone
20-12-2004, 12:21
jammer maar het ziet er zo ie zo top uit!!!!

ashi76
20-12-2004, 12:21
Beetje jammer van K1 weer.

Hoost vs Badr lijkt me trouwens ook een toppartij !

mama
20-12-2004, 12:24
jammer maar ook wel een beetje te begrijpen
maar mag hoost dan wel?

phranq
20-12-2004, 12:25
En we wisten het ook allemaal vantevoren, geen verrassing dit toch?

ashi76
20-12-2004, 12:25
Lijkt me wel, aangezien Hoost geen titelhouder meer is.

phranq
20-12-2004, 12:26
Lijkt me wel, aangezien Hoost geen titelhouder meer is.

Maar hij heeft wel een contract met K-1....

Anonymous
20-12-2004, 12:31
logisch dit... en was al van te voren te bedenken.... In japan (pride en k1) doen ze dat liever niet met hun champs.... Fedor had heel wat gelul toen hij bij RINGS ging vechten als PRIDE kampioen.
Jammer dit maar was te verwachten.

Anonymous
20-12-2004, 12:36
Gek dat dit eerst op dit forum wordt vermeld terwijl Thom Harinck nog van niets weet.Het zou wel netjes zijn als dit even meedegedeeld werd aan het kamp van Badr.Is er eigelijk wel bekend tegen wie Badr dan vecht.

Anonymous
20-12-2004, 12:42
Mooi, Ernesto Hoost vs Badr Hari is ook leuk! ; ) Wanneer begint de kaartverkoop, ik MOET die kaartjes hebben. Hier wil ik echt graag naar toe!

jojo
20-12-2004, 12:45
ik ben bang voor badr dat hij daar echt nog een maatje te klein voor is hoewel hij een super vechter is maar toch.
we zullen het zien he als het echt gebeurt

MJOKKIE
20-12-2004, 17:44
Doe ff normaal, laat Badr eerst maar tegen een paar namen vechten eer hij tegen de viervoudig k-1 winnaar mag. Contractueel zal zich hetzelfde probleem voordoen. Denk ook niet dat Enesto tegen Badr wil vechten.

Shytown
20-12-2004, 19:10
Hoost in Nederland.......dat zou top zijn!

Anonymous
20-12-2004, 19:54
officiƫle bericht Bonjansky 9 April Rai

Wij waren druk bezig om Remy Vs Badr op ons Muay Thai programma van 9 April te zetten.
Nadat wij groen licht hadden van team van Badr hebben wij ook persoonlijk gesprekken gevoerd met Remy.
De afspraak was dat Remy contact opnam met de K-1 Japan.
Deze moesten het beslissende antwoord geven of Remy op ons programma kon vechten.
Vandaag kregen wij het officiƫle bericht van Remy Bonjasky.
Hij deelde ons mee, dat de K-1 Japan haar kampioen beschermt en het liever niet wil dat deze bij een andere organisatie vecht.
Helaas hebben zij geen toestemming gegeven zodat Remy op 9 April in de Rai kan vechten.
Wij hebben ons best gedaan en waren bereid om zijn gage te betalen die gevraagd werd en waren ook bereid om de 15 % extra kosten als management fee aan de K-1 te betalen, maar helaas.
De K-1 wil op deze manier de exclusiviteit over haar kampioenen houden en niet met de kampioen bij andere organisaties deel te nemen.
Maar het programma is top en zeker voor de Muay Thai liefhebber om niet te missen.
De posters en promotie materialen zijn over 14 dagen gereed.

Clear tv
www.cleartv.nl

"liever niet wil"? mag hij niet van K-1 of wil hij zelf misschien niet.

Marco (scheids)
20-12-2004, 19:59
"liever niet wil"? mag hij niet van K-1 of wil hij zelf misschien niet.

Gisteren in Landsmeer zei Remy nog dat hij zelf graag zou wille vechten tegen Badr, hij zag Badr als een talent en zou daar graag tegen in de ring willen staan in de Rai.

truth&justice
20-12-2004, 20:08
begrijp me niet verkeerd (want badr is zeker een goede vechter)
maar om nou tegen hoost te vechten vindt ik wel erg hoog gegrepen!!

Hollandpride
20-12-2004, 20:24
Badr moet in juni in de arena tegen Leko en ik schat Leko op hetzelfde (zo niet hoger) niveau in als Hoost.

MB667
20-12-2004, 20:27
Ik had er ook een smiley bij gedaan want ikzei het voor de grap, maar op een of andere manier lukte dat niet goed, zal wel aan de maandagmorgen hebben gelegen. :roll: Maar het zou wel mooi zijn om Hoost te zien in NEderland! Want hoe hij tekeer ging tegen Bonjansky was echt top! Zo zou ik hem wel eens live willen zien!

Octavius
20-12-2004, 20:34
Badr moet in juni in de arena tegen Leko en ik schat Leko op hetzelfde (zo niet hoger) niveau in als Hoost.

sorry... :shock:

HUNTER
20-12-2004, 20:42
octavius = correct..... wat een vreemde opmerking :twak:

mama
20-12-2004, 20:44
dus lego eh leko is van het zelfde niveau als Hoost????????????
eh hebben we het dan wel over dezelfe hoost en leko? :?

redjuh
20-12-2004, 20:49
met alle respect maar... moeten er kaartjes voor hebben....?

ja voor AZ-PSV MOET ik kaartjes hebben. Hoost vs Badr is als het ware AZ tegen Vitesse (dit seizoen uiteraard). die kaartjes hoeven van mij niet perse

MB667
20-12-2004, 20:56
Duh, ik moet kaartjes hebben voor dat evenemt door de huidige line up, niet door hadr vs hoost want dat is helemaal niet gezegd dat die wedstrijd zou plaatsvinden, ik noemde voor de grap Hoost op als vervanger voor BOnjansky.

Over AZ PSV, daar hoef ik trouwens geen kaartjes voor, dat is hetzelfde als Sensei Ray( AZ) tegen Ernesto Hoost (PSV)

eylem
20-12-2004, 21:07
2 bad :(

redjuh
20-12-2004, 21:23
Duh, ik moet kaartjes hebben voor dat evenemt door de huidige line up, niet door hadr vs hoost want dat is helemaal niet gezegd dat die wedstrijd zou plaatsvinden, ik noemde voor de grap Hoost op als vervanger voor BOnjansky.

Over AZ PSV, daar hoef ik trouwens geen kaartjes voor, dat is hetzelfde als Sensei Ray( AZ) tegen Ernesto Hoost (PSV)

hehehe begrijp ik ook wel... korrel zout.
maar de vergelijking hoost vs ray mbt az en psv vind ik wel belachelijk
het is eerdr hoost als psv omdat zij met geroutineerd spel topprestaties leveren en AZ als bonjasky... jonge honden en ook topprestaties, maar nog niet zo gelauterd

Nicky
20-12-2004, 21:55
@ Clear TV ?

Betekend het ook dat jullie dit gaan uitzenden?

Anonymous
20-12-2004, 21:59
Ik ben het ermee eens dat Leko zeker van Hoost kan winnen.......dus zo'n gekke opmerking vind ik dat niet.

HUNTER
20-12-2004, 22:04
ja voor AZ-PSV MOET ik kaartjes hebben. Hoost vs Badr is als het ware AZ tegen Vitesse (dit seizoen uiteraard). die kaartjes hoeven van mij niet perse

AZ-PSV is 12 februari
Gala Gym Alkmaar is 13 januari
Gala RAI is 9 april

ik zie t probleem niet. Gewoon overal heen gaan[/quote]

Nicky
20-12-2004, 22:05
ja voor AZ-PSV MOET ik kaartjes hebben. Hoost vs Badr is als het ware AZ tegen Vitesse (dit seizoen uiteraard). die kaartjes hoeven van mij niet perse

AZ-PSV is 12 februari
Gala Gym Alkmaar is 13 januari
Gala RAI is 9 april

ik zie t probleem niet. Gewoon overal heen gaan

26 Februarie Shooto Ede

HUNTER
20-12-2004, 22:06
februari is zonder e op t eind nicky......

maar je hebt wel gelijk!!!! Daar ook heenkomen als je goeie vechters wilt zien ;)

Octavius
20-12-2004, 22:07
Ik ben het ermee eens dat Leko zeker van Hoost kan winnen.......dus zo'n gekke opmerking vind ik dat niet.

Zagen we ook in Bercy toen.

BP
21-12-2004, 19:10
Heel erg jammer.
Blijft een topgala met al die superthais.

Jay Hoov
21-12-2004, 19:22
Geen verrassing...toch jammer!

MrMiyagi
21-12-2004, 21:09
jammer maar was te verwachten

MJOKKIE
21-12-2004, 23:57
Badr moet in juni in de arena tegen Leko en ik schat Leko op hetzelfde (zo niet hoger) niveau in als Hoost.


:shock: Hollandpride, tot nu toe komen er altijd verstandige dingen uit je vingers, maar je moet me toch echt even uitleggen hoe je hier bij komt. Ben er twee keer bij geweest dat Ernesto brandhout van Leko maakte en als je 't mij vraagt is en zal er altijd een klassevershil zijn tussen Ernesto en Leko, al traint Leko nog honderd jaar bij Obiwan. Kijk, een klap zit altijd in een klein hoekie :P , maar ik zie Leko Hoost gewoon niet in de problemen brengen. En laten we nu wel wezen en daar wil ik best nog een aparte topic aan wijden, we hebben nu allemaal de beelden gezien en Ernesto heeft gewoon van Remy gewonnen. Voordat heel Mejiro nu over me heen valt, kijk nou eens objectief naar de beelden en naar de de punten en naar wie er het meest in de problemen kwam en wiens acties het meest efficient waren. Daarbij sprak Remy's reactie voor de camera boekdelen gevraagd naar de uitslag van deze partij..

gk
22-12-2004, 04:21
Doe ff normaal, laat Badr eerst maar tegen een paar namen vechten eer hij tegen de viervoudig k-1 winnaar mag. Contractueel zal zich hetzelfde probleem voordoen. Denk ook niet dat Enesto tegen Badr wil vechten.mee eens

gk
22-12-2004, 04:23
Badr moet in juni in de arena tegen Leko en ik schat Leko op hetzelfde (zo niet hoger) niveau in als Hoost.


:shock: Hollandpride, tot nu toe komen er altijd verstandige dingen uit je vingers, maar je moet me toch echt even uitleggen hoe je hier bij komt. Ben er twee keer bij geweest dat Ernesto brandhout van Leko maakte en als je 't mij vraagt is en zal er altijd een klassevershil zijn tussen Ernesto en Leko, al traint Leko nog honderd jaar bij Obiwan. Kijk, een klap zit altijd in een klein hoekie :P , maar ik zie Leko Hoost gewoon niet in de problemen brengen. En laten we nu wel wezen en daar wil ik best nog een aparte topic aan wijden, we hebben nu allemaal de beelden gezien en Ernesto heeft gewoon van Remy gewonnen. Voordat heel Mejiro nu over me heen valt, kijk nou eens objectief naar de beelden en naar de de punten en naar wie er het meest in de problemen kwam en wiens acties het meest efficient waren. Daarbij sprak Remy's reactie voor de camera boekdelen gevraagd naar de uitslag van deze partij..weer mee eens....

Tuigenke
22-12-2004, 08:06
Ik denk niet dat Leko van Hoost zal winnen, maar het zou wel een mooie partij kunnen worden.

Remco
22-12-2004, 09:33
MJOKKIE...? Don't even!

MrMiyagi
22-12-2004, 09:55
Ik denk niet dat Leko van Hoost zal winnen, maar het zou wel een mooie partij kunnen worden.

ik denk het ook niet, ik weet niet of Leko veel beter is geworden maar zoniet dan denk ik dat Leko weer weer flink om de oren zal krijgen van Hoost

MJOKKIE
22-12-2004, 10:24
MJOKKIE...? Don't even!

Remco, kom op nou man, jij een Remy-fan, ik een Ernesto-fan, fair enough, maar we komen elkaar vandaag of morgen wel tegen en dan gaan we samen die partij een keer kijken en oordelen. Wees nou reeel en kom anders met tegenargumenten. Hoost heeft die partij gewoon gewonnen, er niet eens een vierde ronde mogen komen.

Remco
22-12-2004, 10:55
Voor mij was dit ook na de extra ronde een onbeslist.

Als je mij voor het toernooi gevraagd zou hebben wie ik het liefst met de eindzege zou zien vertrekken zou mijn antwoord zijn: HOOST.

Een Mejiro-achtergrond wil nog niet zeggen dat ik andere vechters niet waardeer. Dat kan ik van jou en je Vos-opleiding helaas niet zeggen.

Ik ben te allen tijde bereid de partij nog eens met je over te kijken, gezellig!

Anonymous
22-12-2004, 15:20
Remco, begrijp me niet verkeerd, ik ben namelijk een Remy-fan, echt waar, ik vind het fantastisch om naar hem te kijken, het is een extreem sympathieke jongen en een enorme atleet! Als het tussen Remy en Ernesto gaat ben ik voor Ernesto, logisch, maar ik zei alleen dat ik echt vind dat Ernesto 100% de eerste twee rondes op z'n naam heeft gezet en de derde ronde misschien onbeslist. Los van de uitslag van de vierde ronde(moet daar nog eens goed naar kijken) had die er dus niet moeten komen. Ik denk dat remy dat zelf ook wel weet, gezien zijn reactie voor de camera. Dat heeft dus niets met een Vos-achtergrond te maken. We gaan samen wel kijken, gezellig, laat maar weten wanneer je op de OMHP werkt.

Mjokkie

Anonymous
23-12-2004, 14:34
Okeeeeeeh.... ***zucht***
Hoost had zeker de partij niet gewonnen....diegene die dat zeggen zijn blind en kennen het k1 reglement (het officiele, dus zonder het genaai ala musashi) niet.
1ste ronde voor Hoost, 2de redelijk onbeslist ging gelijk op, 3de iets voor Remy die net iets agressiever vocht. Dus onbeslist, Extra ronde voor Remy die echt wel meer deed/probeerde dan Hoost en het niet op punten af wou maken zoals Hoost... Remy probeerde voor de kill te gaan en daar wordt in japan naar gekeken ook in pride.
Get over it, volgend jaar mag Hoost het weer proberen, tot die tijd heeft ie gewoon verloren van Remy.

phranq
23-12-2004, 14:53
Okeeeeeeh.... ***zucht***
Hoost had zeker de partij niet gewonnen....diegene die dat zeggen zijn blind en kennen het k1 reglement (het officiele, dus zonder het genaai ala musashi) niet.
1ste ronde voor Hoost, 2de redelijk onbeslist ging gelijk op, 3de iets voor Remy die net iets agressiever vocht. Dus onbeslist, Extra ronde voor Remy die echt wel meer deed/probeerde dan Hoost en het niet op punten af wou maken zoals Hoost... Remy probeerde voor de kill te gaan en daar wordt in japan naar gekeken ook in pride.
Get over it, volgend jaar mag Hoost het weer proberen, tot die tijd heeft ie gewoon verloren van Remy.

Jij hebt gelijk.....wat een hoop mensen ook schijnen te vergeten of misschien weten ze het niet is dat hoge trappen altijd punten scoren, of ze nou op de dekking komen of niet. Remy trapte veel vaker dan Ernesto en scoorde dus meer punten.....imo een terechte overwinning voor Remy.

Anonymous
23-12-2004, 15:09
Ook in k1.