PDA

View Full Version : en de tegenstander van bob sapp is..........................



Anonymous
20-12-2004, 14:19
JEROME LE BANNER!!!!!!!!!

jaja ik weet het het was al eerder gezegd, maar toen doken er geruchten op dat koklai ging vechten tegen bob sap. maar niks is minder waar. het is le banner.

super wedstrijd. samen met ray sefo vs gary goodridge. de twee wedstrijden die ik het liefste zie in de k-1 31 december.

wat wordt het toch een super 31 december. kan niet wachten. pride live kijken en video thuis k-1 opnemen. dan savonds thuis komen na een geweldige pride avond en dan nog eens effe de video gaan bekijken van k-1.

wat beter nieuwjaar kan men wensen???

Dalgliesh
20-12-2004, 14:24
wat beter nieuwjaar kan men wensen???
Jackpot winnen van de staatsloterij.

B3 lik3 M3
20-12-2004, 14:33
Die win je niet Dave...ik heb namelijk ook een lot :D

Dalgliesh
20-12-2004, 14:36
Ik wens het gewoon ;-)

Highline
20-12-2004, 14:44
match up is iig beter dan koaklai vs sapp. ik hoop dat le banner slim vecht

phranq
20-12-2004, 14:57
wat beter nieuwjaar kan men wensen???
Jackpot winnen van de staatsloterij.

Dave = méér dan correct!

phranq
20-12-2004, 14:58
Ik denk trouwens dat Bob JLB in de eerste ronde nokkie slaat......

Hitman
20-12-2004, 15:21
silva4live eerst pride live kijken en daarna k1 kijken die je heb opgenomen ??

welke tv zenders hebben jullie dan in hemelsnaam die wil ik ook :lol:

K-1 kan ik nog wel laten schieten maar damn als ik pride toch live kon zien dat zou echt wel beter zijn

Btw denk dat JLB dat wel wint maar beide mannetjes hebben een glazen kinnetje dus de eerste die een klap op het bekkie krijgt verliest denk ik :twisted:

phranq
20-12-2004, 15:41
silva4live eerst pride live kijken en daarna k1 kijken die je heb opgenomen ??

welke tv zenders hebben jullie dan in hemelsnaam die wil ik ook :lol:

K-1 kan ik nog wel laten schieten maar damn als ik pride toch live kon zien dat zou echt wel beter zijn

Btw denk dat JLB dat wel wint maar beide mannetjes hebben een glazen kinnetje dus de eerste die een klap op het bekkie krijgt verliest denk ik :twisted:

Silva4life zit met z'n togus in Japan geloof ik....wij moeten een dag wachten voor we kunnen downloaden.... :twisted:

Biiyen
20-12-2004, 15:47
silva4live eerst pride live kijken en daarna k1 kijken die je heb opgenomen ??

welke tv zenders hebben jullie dan in hemelsnaam die wil ik ook :lol:

K-1 kan ik nog wel laten schieten maar damn als ik pride toch live kon zien dat zou echt wel beter zijn

Btw denk dat JLB dat wel wint maar beide mannetjes hebben een glazen kinnetje dus de eerste die een klap op het bekkie krijgt verliest denk ik :twisted:

Silva4life zit met z'n togus in Japan geloof ik....wij moeten een dag wachten voor we kunnen downloaden.... :twisted:

Maar downloaden zullen we!

Anonymous
20-12-2004, 16:06
Ik heb 4 loten en ik wil winnen dus opbokken jullie. Blijf van mijn geld af!

Vette pot matten trouwens.

Thomasmurda
20-12-2004, 16:53
Ik heb 4 loten en ik wil winnen dus opbokken jullie. Blijf van mijn geld af!

Vette pot matten trouwens.



Mooi gesproken

Anonymous
20-12-2004, 17:04
silva4live eerst pride live kijken en daarna k1 kijken die je heb opgenomen ??

welke tv zenders hebben jullie dan in hemelsnaam die wil ik ook :lol:

K-1 kan ik nog wel laten schieten maar damn als ik pride toch live kon zien dat zou echt wel beter zijn

Btw denk dat JLB dat wel wint maar beide mannetjes hebben een glazen kinnetje dus de eerste die een klap op het bekkie krijgt verliest denk ik :twisted:

Welke vechter heeft Bob Sapp dan met één klap op de kin nokkie geslagen? Ik kan dit me niet herinneren.

phranq
20-12-2004, 17:06
Dré = Correct, Sapp is nog nooit KO gegaan.....

cactusdre
20-12-2004, 17:07
silva4live eerst pride live kijken en daarna k1 kijken die je heb opgenomen ??

welke tv zenders hebben jullie dan in hemelsnaam die wil ik ook :lol:

K-1 kan ik nog wel laten schieten maar damn als ik pride toch live kon zien dat zou echt wel beter zijn

Btw denk dat JLB dat wel wint maar beide mannetjes hebben een glazen kinnetje dus de eerste die een klap op het bekkie krijgt verliest denk ik :twisted:

Welke vechter heeft Bob Sapp dan met één klap op de kin nokkie geslagen? Ik kan dit me niet herinneren.

Nu weet ik het zeker Bob is nog nooit echt gaan "slapen". Dat kunnen we van Jerome niet zeggen.

Mike
20-12-2004, 17:08
crocop kwam in de buurt met die klap op zn oog. Sapp heeft dus een glazenoog en le banner en glazenkin als ik t goed begrijp :wink:

Arjan
20-12-2004, 17:42
crocop met de klap op zn oog mowah, hij kreeg hem neer op de lever toch?
ja dat zn oogkas fuckt up is oke maar da was geen k.o door klap op zn hoofd, ik vond dat kimo (toch?) dichterbij kwam, alhoewel dat de lelijkste wedstrijd ooit was, ik moest zelfs een paar keer lachen tijdens die wedstrijd :oops: ze dansten bijna langs mekaar heen hahaha...


maargoed lebanner gaat tesnel slagenwisselingen aan en ik denk niet dat iemand (behalve een sefo ofzo) in staat is zoiets te winnen.... sapp wint dus, kan een mooie partij zijn, gelukkig trapt sapp niet (naja hij probeert maar t is nix) en loopt t armpje van jerome zo minder risicos

robholland
20-12-2004, 19:27
Jerome viel me zwaar tegen tegen Botha, dus ik verwacht niet te veel van hem meer....

Shytown
20-12-2004, 20:17
Jerome viel me zwaar tegen tegen Botha, dus ik verwacht niet te veel van hem meer....


Als je wint......

Le Banner heeft ook een glazen arm :P

maar ik ze JLB winnen, laatste keer K1 was hij gretig....

Mephisto
20-12-2004, 23:43
Ik heb 4 loten en ik wil winnen dus opbokken jullie. Blijf van mijn geld af!

Vette pot matten trouwens.

waarom 4 loten al je toch wint?

Anonymous
21-12-2004, 10:00
Je krijgt dan als je bijvoorbeeld de 12500 hebt gewonnen dat bedrag 4 keer.