PDA

View Full Version : Fairtex Training Camp



The Maniac
20-12-2004, 13:40
Ga denk ik na fairtex in Thailand volgend jaar heeft iemand ervaring hiermee heb van vrienden gehoord die er vorig jaar heen zijn gegaan, van TB Den Haag dat het wel lauw was. WIl 3 a 4 weken gaan voor het nodige clinch en trapwerk.

Zag hem net geplaatst staan bij de multi media forum weird maargoed nu staat ie goed

Ronald
20-12-2004, 14:47
Cool Maniac. Zelf ga ik binnenkort naar Sor.Vorapin Gym (www.thaiboxings.com). Maar van Fairtex hoor je ook regelmatig goeie dingen. Trainingsmaatjes van me gaan er in het voorjaar ook naar toe.

marster
20-12-2004, 21:29
Ik ben in September bij Fairtex geweest, vind persoonlijk dat het goed te doen is.
Als je hard wilt trainen moet je dat aan geven en als je rustig doet doen hun ook rustig.
Mooie kamp daar alles is daar verbouwd totaal vernieuwd daar en hele aardige mensen daar, wel een aanraader fairtex.

Nickuraba
20-12-2004, 22:24
Cool Maniac. Zelf ga ik binnenkort naar Sor.Vorapin Gym (www.thaiboxings.com). Maar van Fairtex hoor je ook regelmatig goeie dingen. Trainingsmaatjes van me gaan er in het voorjaar ook naar toe.

peter en mickey?

m.g
21-12-2004, 01:41
Op http://www.kickboxingarnhem.nl/headers/HeaderThai.html staat een verhaal over trainen in thailand en ook bij fairtex... lees maar is een leuk stuk..

Ronald
21-12-2004, 07:44
peter en mickey?
Yep

marster
21-12-2004, 18:12
fairtex is dacht ik 1 van de goedkoopste. 160 dollar per week

Anonymous
22-12-2004, 15:44
Wij van Sportdrogist Bangkok (distributeur van Fairtex) zijn afgelopen maand nog wezen kijken bij het Fairtex Kamp in Bangkok. Het kamp is net geheel gerenoveerd, ziet er weer schitterend uit met o.a een geheel vernieuwd krachthonk.

Wel belangrijk dat je goed gemotiveerd te werk gaat wil je er wat aan hebben. Als je jezelf niet voldoende inzet zullen de trainers je ook minder aandacht schenken. Kosten zijn 200 dollar p.wk inc. verblijf, eten en een persoonlijke trainer

The Maniac
23-12-2004, 18:34
Ik heb een reservering door gekregen van 170 dollar per week met 2 maaltijden, kamer met elektrische fan, bed en douche

trainingschema

6:30-7:30 rennen

8:00-10:45 kussentraing,techniek en sparren

11:00-14:00 vrij

14:00-17:00 12 rondes X 6 minuten sparren

18:00-19:00 krachttraining

m.g
23-12-2004, 19:03
Dan zou ik maar zorgen dat je een goeie conditie hebt..... Succes... enne wel even laten weten hoe het was.....

marster
23-12-2004, 23:17
nne joh het is 6x6 min trappen en daarna sparren als je wilt,Je moet niet gelijk lange bokscombo maken en volgen met lowkick .
Helemaal niet niet als ze allemaal kijken, dat deed ik wel en had mijn onder armen helemaal blauw van zijn harde trappen :P

bryan
24-12-2004, 10:06
14:00-17:00 12 rondes X 6 minuten sparren



:shock: dat zijn aardig lange rondjes...

Anonymous
26-12-2004, 12:09
Lange rondjes zie ik iemand zeggen.....nou zo wordt er in Thailand getrained (niet dat slappe gedoe), ik heb bij verschillende kampen in Thailand getrained en als ik je een advies kan geven is dat je er voor moet zorgen dat je conditie super is (de training zag er ongeveer zo uit: touwtje springen (15 minuten), op pads (5x3 minuten met rust 1 minuut tussen de ronden in), trappen op de zak (100 links en 100 rechts), sparren en clinchen.

The Maniac
27-12-2004, 11:42
nee ik heb echt gehoord gewoon volle 6 minuten X 12 ronde sparren Jongens(vrienden) van TB Den Haag en Vos Gym waren ook vorig jaar aanwezig B-klasse vechters ze zeiden gewoon dat ze al de 2de dag helemaal op waren. Ben nu met een strenge wedstrijdregime bezig elke dag 12 km rennen 2 uur sparren en 2 uur kussen training. Thaibox training 4 x per week en rennen gewoon elke dag behalve zondag ik wil gewoon voluit kunnen meedraaien met die thai's heb gehoord dat ie gasten gewoon een gruwelijk conditie hebben probeer een verslag van te maken voor toekomstige bezoekers.

Biiyen
27-12-2004, 12:20
nne joh het is 6x6 min trappen en daarna sparren als je wilt,Je moet niet gelijk lange bokscombo maken en volgen met lowkick .
Helemaal niet niet als ze allemaal kijken, dat deed ik wel en had mijn onder armen helemaal blauw van zijn harde trappen :P

Keihard doorstampen op dekking schijnen die thai allemaal te moeten kunnen....die arme scheenbenen zijn aan het eind van hun loopbaan compleet gaar.

Toch ga ik dat ook zeker weten een maandje of 2 in Thailand trainen. Ze trappen daar heel anders dan je hier geleerd krijgt. Ik persoonlijk vind de Thaise manier heel mooi.

Anonymous
27-12-2004, 12:24
Het sparren wat ik er heb meegemaakt was alleen tegen de trainers en dan op een heel rustige manier, de echte thaise toppers zullen bijna niet sparren aangezien de kans op blessures dan te groot is (elke maand a anderhalve maand draaien ze een wedstrijd)

De duur van de rondes verschilt per kamp, dit is hoe een van de huidige Thaise toppers traint (een ronde duurt maximaal 8 minuten, waar het aan ligt of een ronde 8 of 3 minuten duurt weet ik ook niet):

My day starts at 6am with a 10 kilometre run followed by 3 rounds of bag work and 5 rounds of pads, 2 of those concentrating on punches, then I will do clinch work and some conditioning exercises, in the afternoon I will start with 30 minutes skipping followed by 4 rounds of bag work and 8 rounds of pad work again 2 of those rounds working just boxing, then more clinch work and a 3 kilometre warm down jog.
I train for approximately 6 hours a day except for Sunday when I rest.

Van Buakao Por Pramuk heb ik gelezen dat ie per training 1 ronde op de pads doet (wel van 20 minuten met 2 pauzes om snel wat te drinken)

Wanneer ga je precies The Maniac??