PDA

View Full Version : Stil rond superpiele



Anonymous
20-12-2004, 20:02
Het is al weer een tijdje geleden dat we het, van zichzelf vol zittende, zogenaamde wonderkind hebben mogen aanschouwen in de ring. Als ik me niet vergis was de laatste keer Schermerhoorn en kreeg het joch z’n verdiende loon, een gruwelijk pak slaag.

De meest grote verhalen hebben een tijdje de ronde gedaan, bijvoorbeeld over een partij tegen Ray Staring. Weet iemand ĂĽberhaupt of het jochie nog als kanonnenvlees gaat dienen voor Ray Staring?

}|^-_-^|{
20-12-2004, 20:05
ik mis het woord 'eindelijk' voor 'stil' ;)

ICON
20-12-2004, 20:07
ik mis het woord 'eindelijk' voor 'stil' ;)
:lol:

volgens mij kwam die partij in april ofzo?

Wheelie
20-12-2004, 20:17
inloggen mag ook wel ;)

Tsuki
20-12-2004, 20:48
inloggen mag ook wel ;)

BUSTED .................... zijn er nu nog steeds mafkezen die niet van de ip-check gehoord hebben

Thomas
20-12-2004, 21:49
Ik heb hem nog nooit zien vechten. :|

Anonymous
20-12-2004, 23:31
inloggen mag ook wel ;)

So, who is it? :lol:

Anonymous
21-12-2004, 10:24
Net eens op de website van Superpiele gekeken (www.2vechters.nl). Daar staat dat hij 30 januari in Oostenrijk voor een wereldtitel vecht, en dat hij 28 maart in Elst tegen mij vecht voor de wereldtitel. Dit laatste is deels waar: de afspraak is dat ik tegen hem zal vechten mits ik geen Superleague-partij heb. Dat het om mijn wereldtitel van de WFCA zal gaan is niet waar, en dat is ook heel duidelijk besproken. Dus Superpiele als je dit leest, je ambitieniveau is bewonderenswaardig maar wil je dit even aanpassen?

Anonymous
21-12-2004, 10:35
Net eens op de website van Superpiele gekeken (www.2vechters.nl). Daar staat dat hij 30 januari in Oostenrijk voor een wereldtitel vecht, en dat hij 28 maart in Elst tegen mij vecht voor de wereldtitel. Dit laatste is deels waar: de afspraak is dat ik tegen hem zal vechten mits ik geen Superleague-partij heb. Dat het om mijn wereldtitel van de WFCA zal gaan is niet waar, en dat is ook heel duidelijk besproken. Dus Superpiele als je dit leest, je ambitieniveau is bewonderenswaardig maar wil je dit even aanpassen?

Justinian
21-12-2004, 11:05
Als je ff lid wordt dan kun je hem zo een pm sturen ;)

Anonymous
21-12-2004, 11:51
Superpiel een wereld titel (ik vind hem een mager b vechter)

BP
21-12-2004, 20:06
ik mis het woord 'eindelijk' voor 'stil' ;)

x2

adhdavy
21-12-2004, 21:52
Ik begrijp echt totaal niet hoe het komt dat iemand die slechts enkele A partijetjes heeft gedraaid kan knokken voor een wereldtitel. Kan iemand mij dat eens uitleggen svp

}|^-_-^|{
21-12-2004, 21:54
hij knokt ook niet voor een wereldtitel...

someone
22-12-2004, 10:32
idd hij vecht niet voor de wereldtitel!!! althans ik hoop niet tegen ray, want dat verliest superpiele echt wel!

Nickuraba
22-12-2004, 11:20
OMFG ik denk dat ray staring maakt hem compleet af!

Highline
22-12-2004, 12:12
ik zal ook wel willen weten wie deze topic is gestart zonder in te loggen

@ ray starring: wordt ff lid joh, is gezellig ;)

Arjan
22-12-2004, 12:15
OMFG ik denk dat ray staring maakt hem compleet af!

x2 ;D

Biiyen
22-12-2004, 12:21
aha is het weer zover? is het weer piele bashing time........

Ray Staring
22-12-2004, 13:54
Okay, ik heb mezelf hier geregistreerd en ingelogd. En nu? Ben ik nu lid van een of andere club? Is dat gezellig? (geen geintje, ik heb echt geen idee hoe dit allemaal werkt)

Justinian
22-12-2004, 14:50
Okay, ik heb mezelf hier geregistreerd en ingelogd. En nu? Ben ik nu lid van een of andere club? Is dat gezellig? (geen geintje, ik heb echt geen idee hoe dit allemaal werkt)
Nu kun je in de dungeon en in het multi media gedeelte. Daar kun je o.a. de K-1 downloaden en meer. Ook kun je Superpiele nu een pm sturen ;)

Biiyen
22-12-2004, 14:56
hey alweer een vechter op Mixfight! Nog even en Mixfight kan een Mixfight - Muay Thai gala organiseren.

En nog een goede line-up ook. :thumbs:

Ray Staring
22-12-2004, 15:41
Okay, ben overtuigd. Heb eens even in de kelder rondgekeken en da's best leuk.

Biiyen
22-12-2004, 15:54
Waarom noemt iemand zichzelf in godsnaam superpiele?

Als ik het goed heb betekent het zoiets als superalbino (wit haar rode ogen)

ICON
22-12-2004, 16:18
Waarom noemt iemand zichzelf in godsnaam superpiele?

Als ik het goed heb betekent het zoiets als superalbino (wit haar rode ogen)

volgens mij noemde zn moeder hem vroeger altijd zo, en dat is zo gebleven.

Anonymous
22-12-2004, 16:49
wie noemt zich nu superpiele? wat een vreselijke bijnaam is dat.

Nickuraba
22-12-2004, 16:59
same goes voor superlullo :wink: j/k

tja iedereen moet toch een bijnaam hebben

Tijgertje
22-12-2004, 17:09
Superpiel een wereld titel (ik vind hem een mager b vechter)


Sorry hoor maar toen hij al heel lang in de B zat en eigenlijk wachte om na de A te gaan vanwege zijn leeftijd werd er geschreven word het niet eens tijd om naar de A te gaan omdat hij merendeels van zijn partijen won... Dus ja hij zit goed daar in de A klasse...

De laatste keer dat Henry gevochten is 7 nov. en die partij heeft hij ook gewonnen op KO...

Als het goed is vechten Henry en Ray Staring 28 maart tegen elkaar in Elst om een titel....

Nicky
22-12-2004, 17:11
een titel?

Anonymous
22-12-2004, 17:27
Ja een Nl titel Geen wereld was eerst wel te spraken van.
maar nu gewoon voor de Titel.
Is wel zielig dat er zo gepraat werd en even over 5 sept.
En waren wat problemen , en lagt er 3maanden uit, en had maar ander half week om te trainenen voor een A partij.
Maar ja ik wil jullie zelf wel eens in de ring zien.
Voor jullie is het allemaal makkelijk. jullie kijken alleen en staan zelf niet in de ring.
Als je de ring al in gaat ben je voor mij al NR 1!! (Winnaar)

Ik hoop dat jullie ook wat meer Respect krijgen voor de vechters OUS!! :thumbs:

En nog wat Over de bijnaam Superpiele .
ik werd altijd piele genoemt door mijn ouders.
Maar ik werd ouder en toen wou ik dat niet meer hebben.
Maar toen kreeg ik ook een hele goeie spononser er bij en mijn ouders zeide dan maken we er Superpiele van

Anonymous
22-12-2004, 17:44
OUS,

wordt het niet eens tijd voor een andere bijnaam? Deze lijkt echt nergens op! het betekend toch superlul? Zo wil een gerespecteerd vechter toch niet genoemd worden lijkt mij.

OUS!

ICON
22-12-2004, 17:46
OUS,

wordt het niet eens tijd voor een andere bijnaam? Deze lijkt echt nergens op! het betekend toch superlul? Zo wil een gerespecteerd vechter toch niet genoemd worden lijkt mij.

OUS!

zet je echte naam erbij binkie...

team killerfighters
22-12-2004, 17:47
Ous ..
Haha Nee maar ja ik heb hem gekregen en zo word ik gewoon nu ook genoemt .
Ik zit er niet zo echt mee hoor.
Ik hoop dat we wat meer RESPECT krijgen voor de vechters. want ze staan wel in de ring.

Ton
22-12-2004, 17:55
Ik vraag me de hele tijd al af, hoe spreek je het eigenlijk uit... gewoon zo simpel mogelijk als: Super Pieluh ??? of anders :mrgreen: Ja tis een rare vraag....

Highline
22-12-2004, 17:56
Okay, ben overtuigd. Heb eens even in de kelder rondgekeken en da's best leuk.

de dungeon is een levende legende!

Anonymous
22-12-2004, 18:41
nou superpiele ik hen je zien vechten en ik ka nzeggen tegen wacht nog ff totdat ajay van ommoord a-klasse is en die gozer gaat je zeker wat laten zien.of tyrone spong die maakt ook soep van je.je bent gewoon geen wereldtitel waard eerlijk is eerlijk

2look
22-12-2004, 18:41
Ous ..
Haha Nee maar ja ik heb hem gekregen en zo word ik gewoon nu ook genoemt .
Ik zit er niet zo echt mee hoor.
Ik hoop dat we wat meer RESPECT krijgen voor de vechters. want ze staan wel in de ring.
Respect moet je verdienen en niet krijgen
Enkel het feit dat iemand de ring instapt.... is nog geen reden om respect voor zo'n persoon te hebben

Het gaat ook om hoe iemand zich gedraagt buiten en in de ring

ps dit is geen oordeel over superpiele maar wel over respect opeisen van zijn kamp voor zijn persoontje

smaab
22-12-2004, 20:21
Nou , ik vraag me ook af wie die guest is... kan die niet gewoon zeggen op zijn naam wat hij van superpiele vind, ik vind het ook geen naam maar goed.Hij draait er nu een beetje omheen, onder een verborgen identiteit en heeft commentaar op iemand. Dat vind ik uberhaupt niet getuigen van respect.

B3 lik3 M3
23-12-2004, 08:46
Piele wordt vaak in Deventer en omstreken gebruikt voor vriend e.d.

Bij ons is het dus een gewone naam en dus vind ik dat er met superpiele niets mis is.

Ennuh....laten we ophouden met het geflame totdat Henry gevochten heeft. Geef dan maar je oordeel.

De helft van jullie heeft hem nog nooit zien vechten maar, omdat ze mega-fan zijn van ray, hebben ze hun oordeel al klaar.

Ik zou zeggen Superpiele doe je best!

Dragon Tail
23-12-2004, 11:22
Ik denk ook dat de helft Superpiele nooit hebben zien vechten. Dan kun je pas echt oordelen over zijn capaciteiten.
De meesten gaan uit van de kracht van de gevestigde orde in de A-klasse en staan niet open voor nieuw bloed.
Ik vind het geweldig wat hij op zijn jonge leeftijd presteerde in de B-klasse en nu ook de A-klasse aan durft.
Ik wens hem in ieder geval veels succes tegen Ray Staring om de Ned.titel. En of hij nu wint of verlies, het is al een prestatie om het tegen Ray om te durven nemen.

lange
23-12-2004, 13:35
Ik snap al die ophef niet zo. Die jongen houdt van zijn sport en zit graag achter zijn pc. Natuurlijk is het een beetje een druif en en heeft hij een belachlijke bijnaam, maar laat hem zijn gang gaan.

Klaas Bruinsma
23-12-2004, 18:35
Okay, ik heb mezelf hier geregistreerd en ingelogd. En nu? Ben ik nu lid van een of andere club? Is dat gezellig? (geen geintje, ik heb echt geen idee hoe dit allemaal werkt)
Nu kun je in de dungeon en in het multi media gedeelte. Daar kun je o.a. de K-1 downloaden en meer. Ook kun je Superpiele nu een pm sturen ;)
Justi dit snap ik niet ik krijg geen toegang tot de Mmedia forum en ray net lid 2 post wel. En wie zegt dat hij is wie hij zegt dat hij is. Dit is typisch mixfight .

jojo
23-12-2004, 18:44
ik vind superpiele een hele goede vechter
alleen ik vind hem nog niet zo als tyrone spong en zo heb ik er nog een paar maar goed als hij zo doorgaat als dat hij nu doet denk/weet ik bijna zeker dat hij er wel komt
ushhh

2look
23-12-2004, 19:03
Okay, ik heb mezelf hier geregistreerd en ingelogd. En nu? Ben ik nu lid van een of andere club? Is dat gezellig? (geen geintje, ik heb echt geen idee hoe dit allemaal werkt)
Nu kun je in de dungeon en in het multi media gedeelte. Daar kun je o.a. de K-1 downloaden en meer. Ook kun je Superpiele nu een pm sturen ;)
Justi dit snap ik niet ik krijg geen toegang tot de Mmedia forum en ray net lid 2 post wel. En wie zegt dat hij is wie hij zegt dat hij is. Dit is typisch mixfight .
zeg je toch gewoon dat je in werkelijkheid enesto hoost heet :lol:

Justinian
24-12-2004, 14:50
Okay, ik heb mezelf hier geregistreerd en ingelogd. En nu? Ben ik nu lid van een of andere club? Is dat gezellig? (geen geintje, ik heb echt geen idee hoe dit allemaal werkt)
Nu kun je in de dungeon en in het multi media gedeelte. Daar kun je o.a. de K-1 downloaden en meer. Ook kun je Superpiele nu een pm sturen ;)
Justi dit snap ik niet ik krijg geen toegang tot de Mmedia forum en ray net lid 2 post wel. En wie zegt dat hij is wie hij zegt dat hij is. Dit is typisch mixfight .
Ik heb je een aantal dagen een pm gestuurd, dus ik zou zeggen reageer daar op.

B3 lik3 M3
24-12-2004, 15:49
LMAO!!

Wybenga
24-12-2004, 22:04
Dit is toch die zelfde Superpiele dit tegen Rayen Simson wilde vechten?

Justinian
24-12-2004, 22:10
Waarschijnlijk wel ja ;)

}|^-_-^|{
24-12-2004, 22:23
Okay, ik heb mezelf hier geregistreerd en ingelogd. En nu? Ben ik nu lid van een of andere club? Is dat gezellig? (geen geintje, ik heb echt geen idee hoe dit allemaal werkt)
Nu kun je in de dungeon en in het multi media gedeelte. Daar kun je o.a. de K-1 downloaden en meer. Ook kun je Superpiele nu een pm sturen ;)
Justi dit snap ik niet ik krijg geen toegang tot de Mmedia forum en ray net lid 2 post wel. En wie zegt dat hij is wie hij zegt dat hij is. Dit is typisch mixfight .

oei, lange frans wordt paranoĂŻde...

Wybenga
24-12-2004, 22:33
Waarschijnlijk wel ja ;)

Ach ja, hij heeft niks te verliezen tegen Simson....... :roll:

m.g
24-12-2004, 22:37
Ach ja, hij heeft niks te verliezen tegen Simson.......


Behalve z'n hoofd...... :twak:

BP
24-12-2004, 22:46
Ik begrijp echt totaal niet hoe het komt dat iemand die slechts enkele A partijetjes heeft gedraaid kan knokken voor een wereldtitel. Kan iemand mij dat eens uitleggen svp

Nee Dave, Dat kan niemand je uitleggen.

BP
24-12-2004, 22:50
Waarom noemt iemand zichzelf in godsnaam superpiele?

Als ik het goed heb betekent het zoiets als superalbino (wit haar rode ogen)

volgens mij noemde zn moeder hem vroeger altijd zo, en dat is zo gebleven.

Is dat die dame die elke keer voor hem uit danst?

BP
24-12-2004, 22:52
Ik snap al die ophef niet zo. Die jongen houdt van zijn sport en zit graag achter zijn pc. Natuurlijk is het een beetje een druif en en heeft hij een belachlijke bijnaam, maar laat hem zijn gang gaan.

Hey lange, wat kan jij lekker dingen samenvatten.

ROIDRAGE
24-12-2004, 22:53
yep

Sjaak
24-12-2004, 23:12
Ik snap niet waarom vechters nu iedere keer hier weer afgezeken moeten worden :? De jongen is ambitieus, so what, wat is daar fout aan, niets toch. Hij is nog jong en hongerig dus laat hem knokken en zichzelf bewijzen maar ga hem niet hier openlijk afbranden want dat is helemaal niet nodig.

Succes.

Wybenga
24-12-2004, 23:30
Ik snap niet waarom vechters nu iedere keer hier weer afgezeken moeten worden :? De jongen is ambitieus, so what, wat is daar fout aan, niets toch. Hij is nog jong en hongerig dus laat hem knokken en zichzelf bewijzen maar ga hem niet hier openlijk afbranden want dat is helemaal niet nodig.

Succes.

Ach Sjaak, daar heb je wel gelijk in, die jongen heeft wel een vechters hart en mentaliteit. Hij vecht overal en tegen iedereen en zijn partijen zijn vaak leuk en spectaculair om te zien.

En wat titels betreft, daar kan een heel apart topic over geopend worden, De meeste titels neem ik met een korreltje zout. Er zijn te veel bonden en te veel titels....
Een klein voorbeeldje; Een paar jaar terug heb ik in de b klasse :? de nederlandse titel van de ITMF :? gehaald.

Het is leuk, maar wat houdt het nou in, ik kende die bond niet eens en ik denk dat het gros hem deze hier niet kent.

Sjaak
24-12-2004, 23:43
Ik snap niet waarom vechters nu iedere keer hier weer afgezeken moeten worden :? De jongen is ambitieus, so what, wat is daar fout aan, niets toch. Hij is nog jong en hongerig dus laat hem knokken en zichzelf bewijzen maar ga hem niet hier openlijk afbranden want dat is helemaal niet nodig.

Succes.

Ach Sjaak, daar heb je wel gelijk in, die jongen heeft wel een vechters hart en mentaliteit. Hij vecht overal en tegen iedereen en zijn partijen zijn vaak leuk en spectaculair om te zien.

En wat titels betreft, daar kan een heel apart topic over geopend worden, De meeste titels neem ik met een korreltje zout. Er zijn te veel bonden en te veel titels....
Een klein voorbeeldje; Een paar jaar terug heb ik in de b klasse :? de nederlandse titel van de ITMF :? gehaald.

Het is leuk, maar wat houdt het nou in, ik kende die bond niet eens en ik denk dat het gros hem deze hier niet kent.

Je hebt 1000 % gelijk want kijk maar op een willekeurige poster van een gala en dan nemen er toch minimaal 2 wereld-, 10 Europese en 20 meervoudig Nederlands Kampioenen deel dus wie houdt wie nu voor de gek.

Kijk maar om je heen en dan zijn er zijn tig voorbeelden aan te dragen waarin vechters om een titel knokken in disciplines of in gewichtsklasses waarin ze nog nooit hebben gevochten of zelfs diverse malen hebben verloren, ach laat ik maar ophouden ........................ :cry:

Biiyen
25-12-2004, 00:27
Ik snap niet waarom vechters nu iedere keer hier weer afgezeken moeten worden :? De jongen is ambitieus, so what, wat is daar fout aan, niets toch. Hij is nog jong en hongerig dus laat hem knokken en zichzelf bewijzen maar ga hem niet hier openlijk afbranden want dat is helemaal niet nodig.

Succes.

Ach Sjaak, daar heb je wel gelijk in, die jongen heeft wel een vechters hart en mentaliteit. Hij vecht overal en tegen iedereen en zijn partijen zijn vaak leuk en spectaculair om te zien.

En wat titels betreft, daar kan een heel apart topic over geopend worden, De meeste titels neem ik met een korreltje zout. Er zijn te veel bonden en te veel titels....
Een klein voorbeeldje; Een paar jaar terug heb ik in de b klasse :? de nederlandse titel van de ITMF :? gehaald.

Het is leuk, maar wat houdt het nou in, ik kende die bond niet eens en ik denk dat het gros hem deze hier niet kent.

Dit is dus gewoon een post die waar is. Ik begrijp ook niet waarom al die bonden zomaar met titels kunnen strooien.....

Al die verschillende bonden moeten worden opgeheven of worden opgedeeld in districten die vallen onder 1 Nederlandse Muay Thai bond die de regels zet en de standen bijhoudt. Zo kun je een hele mooie competitie van een hoog niveau opzetten.

Die district-bonden mogen dan een district kampioen per gewicht klasse aanwijzen die doorstroomt naar de een poule A-klasse vechters die vechten om de Nederlandse titel.

De lagere klasses kunnen dan vechten in competitie verband voor promotie naar een hogere klasse. Kwaliteit komt altijd boven driijven!

Het is echt de hoogste tijd dat de Nederlandse Muay Thai eens echt volwassen wordt. Want ik en met mij velen hebben het wel gehad met allemaal die flut titels.

Gulo gulo
25-12-2004, 00:29
Met al die verschillende titels wordt geld verdiend het zal dus moeilijk worden om dat uit te bannen

smaab
25-12-2004, 03:48
Nah ik weet het niet, ....niet fucken met ernesto hoost, en zeker niet z,n naam verkeerd spellen.

Anonymous
25-12-2004, 11:21
heey vraagje hoe moet je je ergens hier aanmelden ofzoik zie de link van iloggen niet

Wybenga
25-12-2004, 12:07
heey vraagje hoe moet je je ergens hier aanmelden ofzoik zie de link van iloggen niet

Rechts boven in staat register en log in/

lange
25-12-2004, 13:33
Ik snap al die ophef niet zo. Die jongen houdt van zijn sport en zit graag achter zijn pc. Natuurlijk is het een beetje een druif en en heeft hij een belachlijke bijnaam, maar laat hem zijn gang gaan.

Hey lange, wat kan jij lekker dingen samenvatten.

Kort maar krachtig zeg maar :wink: het is ten slotte kerst

Marcel Janssen
29-12-2004, 15:00
Het is wel weer boeiend om te zien hoe onkunde en afgunst nog steeds hoogtij viert in de sport. Er wordt gesteld dat het stil is rond Superpiele. Terwijl hij gewoon zijn partijen draait, in binnen- en buitenland.

En ja, hij wil tegen iedereen vechten. Zo hoort een vechter ook te zijn. Aan zijn trainer de taak om hier een verantwoorde opbouw in te brengen. Mensen met een beetje kennis van de sport zien dat hij het nog ver zal kunnen schoppen. Maar hij zal zeker niet door iedereen uitgenodigd worden om te komen vechten. De reden hiervoor is heel eenvoudig. Hij is een bedreiging voor de gevestigde orde. Welke Nederlandse manager durft het aan zijn vechter van 'naam' tegen een 18-jarige nieuwkomer (in de A-klasse) te zetten?
Het (overigens van bedroevende niveau) van de laatste super league is een mooi voorbeeld. Superpiele had de tegenstander van Albert Kraus in dezelfde ronde naar huis gestuurd als Kraus. Maar het ligt voor de hand dat hij niet mee mag doen. Hij zou immers ooit uit moeten komen tegen vechters die dicht bij de organisatie staan. En dan? Dan blijken zij misschien niet zo goed als wordt voorgespiegeld. Stel je voor dat Ă©Ă©n van deze supertoppers tegen het canvas gaat door zo'n snotneus! Sta je mooi voor aap als organisatie!
Dit is overigens geen aanval speciaal op super league hoor, voor de andere heren promotors geldt hetzelfde. En als jullie (promotors) een andere mening hebben: nodig Superpiele gewoon even uit.
En aan de negatieve schrijvers: beoordeel een vechter op bewezen prestaties. Iemand van achter je toetsenbordje aanvallen is makkelijk. Maar een beetje respect voor iemand (niet alleen Superpiele, maar met hem vele anderen) die zoveel voor zijn sport doet en niemand uit de weg gaat is wel op zijn plaats.

Anonymous
29-12-2004, 18:16
Ben ik 100% mee eens.

Superpiele, jij gaat gewoon knallen, Team Killerfighters topper. Alvast de beste wensen, geldt ook voor de anderen op deze leuke site.

Groet,

Guest (Yelle)

The Bulldog
30-12-2004, 00:47
:evil: Aan allen....... :twisted:
Henry(Superpiele) , in mijn ogen een goede maar nog jonge vechter. Een vechter die met iedereen de strijd aan wil gaan, Een vechter die dat ook uit, een vechter die zijn sporen in de sport al behoorlijk aan het verdienen is, een vechter die alles doet voor zijn sport, een vechter die anderen op zijn sportschool motiveert en stimuleerd.

Aale reactie`s die ik lees link ik aan maar 1 ding: De manier van het uitten van zijn motivatie en strijdlust.

Ten eerste het is een gozer van net 18 jaar.
Ten tweede is het (laten we eerlijk zijn) een harde en mooie vechter.
Ten derde wil aan alle critici vragen: hebv jij al tegen hem gevochten en gewonnen.

Henry: respect en jongen laat je door deze dingen niet uit de tent lokken.

Voor Marcel Jansen: Je tikt de spijker op de kop!!!(in mijn ogen)

Anonymous
30-12-2004, 00:56
heeft Henry jullie betaald hier te reageren hehehehe... just a wild guess guys! hehehehe

Nickuraba
30-12-2004, 10:51
ff inloggen kerel :wink:

@ oa focusfighter, op fora als deze gaat het er ook een beetje om dat men voorspelt wie er gaat winnen. Kijk maar eens voor de lol alle topics door, daar zie je alsmaar voorspellingen wie gaat winnen. Als ik hoor dat Superpiele tegen Staring wil knokken, is mijn voorspelling dat staring wint. Dat denken de meeste mensen hier maar op dit soort fora moet toch met je mede sporters en trainingsmaatjes over voorspellingen kunnen uitlaten? dat maakt je niet tot een keyboard warrior zoals door marcel jansen wordt beweerd. Tis niet dat wij hem uitdagen. Ik bedoel ik weet dat ik het tegen superpiele afleg (met veel andere in deze topic) maar ik moet toch wel kunnen voorspellen wie in mijn ogen de winnaar zal zijn. Soms wordt die inderdaad een beetje te hard afgekraakt, maar je mag best voor je mening uitkomen zolang het zich niet uit in persoonlijke aanvallen jegens die persoon.

Btw, hij's dan misschien de underdog op deze forums, da wil nie zeggen da je niet wint

Remco
30-12-2004, 11:42
Ik heb Henry Akdeniz 'Superpiele' nooit zien vechten.

Kennelijk heeft ie nogal wat mensen hier verontwaardigd achtergelaten met zijn uitspraken. Ik hou van hongerige vechters die hoog inzetten. Het gevolg is nu in ieder geval dat ik nieuwsgierig geworden ben naar Piele, met name naar een mogelijke partij tegen Staring.

De winnaar lijkt me uiteindelijk de vechter die het meeste publiek trekt, daarom: Henry gefeliciteerd!

The Bulldog
30-12-2004, 16:55
:twisted: nu praten we :twisted:

Nick ik ben het met je eens over de opmerking keyboard wariors, al maak ik wel de opmerking dat het geprojecteerd op de rand opmerkingen zeker wel waar is.

voorspellingen van te voren zijn juist de smeuige dingen van de sport zolang het respectvol gebeurt.

Kijk bijvoorbeeld naar de opmerkingen van Staring zelf, mening uittend maar op een respectvolle manier. (dat is volgens mij de basis van de sport.)

Mijn voorspelling, een harde felle en voor het publiek mooie wedstrijd waarin alle 2 de vechters hun klasse kunnen tonen.

Ik denk dat Henry wordt onderschat en hij een hele goede kanshebber is.

ous...... :thumbs: :thumbs:

Wybenga
30-12-2004, 17:04
Ik heb hem regelmaig zien vechten en het is een harde en oede vechter.... maar...
ik acht de kans erg klein dat hij van Staring wint, komt er natuurlijk bij dat Staring en ik uit het zefde nest komen en dat ik zo partijdig als de pest ben (maar dat maakt ook niet uuit).

Staring wint in vijf ronden op punten!

Ronald
30-12-2004, 23:09
Ik heb ook beide vechters regelmatig zien vechten en ik vind Staring op dit moment gewoon iets completer. Ik vind Henry soms nog wat té gretig waardoor het tacktisch nog wel eens wat te wensen overlaat.

OXY
31-12-2004, 01:40
Heb hem ook nog nooit zien vechten, maar moet zeggen de "PR-machine"
rond de heer Superpiele draait wel opvolle toeren, het komt soms wat amateuristisch over
maar zijn naam is toch zeker blijven hangen.
Denk ook dat "Superpiele" een prima naam is, ken ze wel erger....