PDA

View Full Version : 6 februari 2005 menno dijkstra vs danny hoyer in volendam!



barry18
20-12-2004, 22:22
leuke partij op freefightregels!

Immortal
20-12-2004, 22:26
Rings gala Volendam 6 februari

Menno Dijkstra vs Danny Hoyer !!!!!!!!!1

Op freefightregels. Ik ben benieuwd. Hoyer is wereldkampioen Sanda.
Maar dijkstra traint ook in de school van chris dolman. Dus kan mischien stiekem ook grondvechten. En is staand door zijn sensei Thom Harinck natuurlijk ook top.
Word een keiharde partij denk ik en zeker hoofdpartij waardig.

Greetzzz

HUNTER
20-12-2004, 22:54
wow....... ik moet zeggen dat ik Hoyer behoorlijk vond meevallen tegen Mansur. Hij maakte een fout door te snel om hoog te komen uit de guard, waardoor hij instabiel werd en in een armklem rolde, maar staan vond ik m zeker niet slecht.
Ben benieuwd wat t wordt dus..... :thumbs:

BP
21-12-2004, 20:12
wow....... ik moet zeggen dat ik Hoyer behoorlijk vond meevallen tegen Mansur. Hij maakte een fout door te snel om hoog te komen uit de guard, waardoor hij instabiel werd en in een armklem rolde, maar staan vond ik m zeker niet slecht.
Ben benieuwd wat t wordt dus..... :thumbs:

Mansur heeft absoluut niet op volle kracht gevochten en had volgens mij een makkie aan Danny.

Anonymous
22-12-2004, 00:21
n makkie? manssur vloog overal heen en wist niet hoe hij t had :? . volgens mij heb je toch niet goed gekeken want staand was danny toch echt veel sterker. voor een gast die al jaren freefight wedstrijden vecht was t slap....w8 maar af...Danny IS goed en word NOG beter!!! :D

TheSkindo
22-12-2004, 01:18
Zet 'm dan maar tegen Travis....

gk
22-12-2004, 05:19
n makkie? manssur vloog overal heen en wist niet hoe hij t had :? . volgens mij heb je toch niet goed gekeken want staand was danny toch echt veel sterker. voor een gast die al jaren freefight wedstrijden vecht was t slap....w8 maar af...Danny IS goed en word NOG beter!!! :Djij kent mannsur niet...geloof mij hij vocht niet op volle kracht....

TheSkindo
22-12-2004, 13:43
yup, schlee

milan
22-12-2004, 14:18
wow....... ik moet zeggen dat ik Hoyer behoorlijk vond meevallen tegen Mansur. Hij maakte een fout door te snel om hoog te komen uit de guard, waardoor hij instabiel werd en in een armklem rolde, maar staan vond ik m zeker niet slecht.
Ben benieuwd wat t wordt dus..... :thumbs:

Mansur heeft absoluut niet op volle kracht gevochten en had volgens mij een makkie aan Danny.

ik weet niet welke partij jij gezien hebt, maar mansur heeft een mooie kans gehad en die heeft hij ook gegrepen. de rest ging naar hoyer

milan
22-12-2004, 14:19
wow....... ik moet zeggen dat ik Hoyer behoorlijk vond meevallen tegen Mansur. Hij maakte een fout door te snel om hoog te komen uit de guard, waardoor hij instabiel werd en in een armklem rolde, maar staan vond ik m zeker niet slecht.
Ben benieuwd wat t wordt dus..... :thumbs:

Mansur heeft absoluut niet op volle kracht gevochten en had volgens mij een makkie aan Danny.

ik weet niet welke partij jij gezien hebt, maar mansur heeft een mooie kans gehad en die heeft hij ook gegrepen. de rest ging naar hoyer

milan
22-12-2004, 14:20
wow....... ik moet zeggen dat ik Hoyer behoorlijk vond meevallen tegen Mansur. Hij maakte een fout door te snel om hoog te komen uit de guard, waardoor hij instabiel werd en in een armklem rolde, maar staan vond ik m zeker niet slecht.
Ben benieuwd wat t wordt dus..... :thumbs:

Mansur heeft absoluut niet op volle kracht gevochten en had volgens mij een makkie aan Danny.

ik weet niet welke partij jij gezien hebt, maar mansur heeft een mooie kans gehad en die heeft hij ook gegrepen. de rest ging naar hoyer

milan
22-12-2004, 14:22
Zet 'm dan maar tegen Travis....

Hoyer/ Travis is geen partij waardig.

ICON
22-12-2004, 14:23
wow....... ik moet zeggen dat ik Hoyer behoorlijk vond meevallen tegen Mansur. Hij maakte een fout door te snel om hoog te komen uit de guard, waardoor hij instabiel werd en in een armklem rolde, maar staan vond ik m zeker niet slecht.
Ben benieuwd wat t wordt dus..... :thumbs:

Mansur heeft absoluut niet op volle kracht gevochten en had volgens mij een makkie aan Danny.

ik weet niet welke partij jij gezien hebt, maar mansur heeft een mooie kans gehad en die heeft hij ook gegrepen. de rest ging naar hoyer

wat is de rest dan??? zn verlies?

Anonymous
22-12-2004, 14:29
gewonnen door die armklem ja, dat is n stukje ervaring wat danny nog mist maar daar heeft hij nog tijd genoeg voor!! :D staand was hij super!! klaar!! geen discussie mogelijk :lol:

Immortal
22-12-2004, 14:33
Ik zou dijkstra op de grond niet onderschatten. Als hij daadwerkelijk met Chris Dolman traint kan ie nog wel is voor een verrassing gaan zorgen in het grondgevecht. Word iedergeval vette partij !!!

Groeten

milan
22-12-2004, 14:50
wow....... ik moet zeggen dat ik Hoyer behoorlijk vond meevallen tegen Mansur. Hij maakte een fout door te snel om hoog te komen uit de guard, waardoor hij instabiel werd en in een armklem rolde, maar staan vond ik m zeker niet slecht.
Ben benieuwd wat t wordt dus..... :thumbs:

Mansur heeft absoluut niet op volle kracht gevochten en had volgens mij een makkie aan Danny.

ik weet niet welke partij jij gezien hebt, maar mansur heeft een mooie kans gehad en die heeft hij ook gegrepen. de rest ging naar hoyer

wat is de rest dan??? zn verlies?

van de partij, voor de wat minder intelligente onder ons

ICON
22-12-2004, 15:10
wow....... ik moet zeggen dat ik Hoyer behoorlijk vond meevallen tegen Mansur. Hij maakte een fout door te snel om hoog te komen uit de guard, waardoor hij instabiel werd en in een armklem rolde, maar staan vond ik m zeker niet slecht.
Ben benieuwd wat t wordt dus..... :thumbs:

Mansur heeft absoluut niet op volle kracht gevochten en had volgens mij een makkie aan Danny.

ik weet niet welke partij jij gezien hebt, maar mansur heeft een mooie kans gehad en die heeft hij ook gegrepen. de rest ging naar hoyer

wat is de rest dan??? zn verlies?

van de partij, voor de wat minder intelligente onder ons


ten eerste mocht je willen dat je zon hoog IQ hebt als ik.
ten tweede zeg je dat de overwinning naar mansur gaat en de rest naar hoyer.wat is de rest dan... dus leer jij eerst goed schrijven als intelligente onder ons zijnde.

milan
22-12-2004, 15:36
wow....... ik moet zeggen dat ik Hoyer behoorlijk vond meevallen tegen Mansur. Hij maakte een fout door te snel om hoog te komen uit de guard, waardoor hij instabiel werd en in een armklem rolde, maar staan vond ik m zeker niet slecht.
Ben benieuwd wat t wordt dus..... :thumbs:

Mansur heeft absoluut niet op volle kracht gevochten en had volgens mij een makkie aan Danny.

ik weet niet welke partij jij gezien hebt, maar mansur heeft een mooie kans gehad en die heeft hij ook gegrepen. de rest ging naar hoyer

wat is de rest dan??? zn verlies?

van de partij, voor de wat minder intelligente onder ons


ten eerste mocht je willen dat je zon hoog IQ hebt als ik.
ten tweede zeg je dat de overwinning naar mansur gaat en de rest naar hoyer.wat is de rest dan... dus leer jij eerst goed schrijven als intelligente onder ons zijnde.


Helaas heeft niets met schrijven te maken maar eerder met een deletion binnen het metamodel in het kader van referentional- en surface structuur die wij mensen gebruiken om mindreads te kunnen maken.
Als je dat snapt ben je net zo intelligent als mij en heb ik niets gezegd. :lol: :lol: :lol: :lol:

Anonymous
22-12-2004, 15:44
Het is gewoon een hele leuke partij...Menno is staand heel erg goed en op de grond traint hij met Chris Dolman en Richard Plug. Danny was verrassend goed tegen Mansur, okay hij verloor maar liet toch zien in zijn eerste Free Fight dat hij uit het juiste hout is gesneden....

knokkuh
22-12-2004, 15:45
Milan graag een beetje respect, Travis - Danny kan een mooie wedstrijd worden zeker op IMA pro regels. Kan wat mij betreft geregeld worden.

Maar waar ik een beetje ziek van word, is dat de jongens van Hoyer elkaar zo lopen op te hemelen;(zoals jij en dave)
Danny "gefeliciteerd Dave""dan Dave "Ja bedankt jij ook gefeliciteerd, wat was je toch goed". Dan Danny weer"ja jij ook" Dan Milan weer "Jullie zijn allebei geweldig"
Dan Danny en Dave tegerlijkertijd: "Maar Milan jij bent ook zooooo goed"

Jongens hier kijkt iedereen toch zo doorheen!!!

milan
22-12-2004, 15:58
Milan graag een beetje respect, Travis - Danny kan een mooie wedstrijd worden zeker op IMA pro regels. Kan wat mij betreft geregeld worden.

Maar waar ik een beetje ziek van word, is dat de jongens van Hoyer elkaar zo lopen op te hemelen;(zoals jij en dave)
Danny "gefeliciteerd Dave""dan Dave "Ja bedankt jij ook gefeliciteerd, wat was je toch goed". Dan Danny weer"ja jij ook" Dan Milan weer "Jullie zijn allebei geweldig"
Dan Danny en Dave tegerlijkertijd: "Maar Milan jij bent ook zooooo goed"

Jongens hier kijkt iedereen toch zo doorheen!!!

Ach m..c daar draait het toch om in de vechtsport elkaar een beetje gunnen, werd dat maar vaker gedaan dan word het imago ook wat beter.

ICON
22-12-2004, 16:00
Milan graag een beetje respect, Travis - Danny kan een mooie wedstrijd worden zeker op IMA pro regels. Kan wat mij betreft geregeld worden.

Maar waar ik een beetje ziek van word, is dat de jongens van Hoyer elkaar zo lopen op te hemelen;(zoals jij en dave)
Danny "gefeliciteerd Dave""dan Dave "Ja bedankt jij ook gefeliciteerd, wat was je toch goed". Dan Danny weer"ja jij ook" Dan Milan weer "Jullie zijn allebei geweldig"
Dan Danny en Dave tegerlijkertijd: "Maar Milan jij bent ook zooooo goed"

Jongens hier kijkt iedereen toch zo doorheen!!!

precies daar gaat t mij ook om. ik heb voor iedreen die de ring in gaat respect. dus ook voor danny, maar dat ophemelen van elkaar is gewoon triest. ik heb de partij niet gezien maar ik hoor van iedereen dat danny Hoyer ontzettend goed vocht voor zn eerste mma partij. Hij heeft verloren maar wel van iemand met n grote naam dus dat is super van hem. verder overschrijven uit n boek is niet zo moeilijk...

milan
22-12-2004, 16:06
Milan graag een beetje respect, Travis - Danny kan een mooie wedstrijd worden zeker op IMA pro regels. Kan wat mij betreft geregeld worden.

Maar waar ik een beetje ziek van word, is dat de jongens van Hoyer elkaar zo lopen op te hemelen;(zoals jij en dave)
Danny "gefeliciteerd Dave""dan Dave "Ja bedankt jij ook gefeliciteerd, wat was je toch goed". Dan Danny weer"ja jij ook" Dan Milan weer "Jullie zijn allebei geweldig"
Dan Danny en Dave tegerlijkertijd: "Maar Milan jij bent ook zooooo goed"

Jongens hier kijkt iedereen toch zo doorheen!!!

precies daar gaat t mij ook om. ik heb voor iedreen die de ring in gaat respect. dus ook voor danny, maar dat ophemelen van elkaar is gewoon triest. ik heb de partij niet gezien maar ik hoor van iedereen dat danny Hoyer ontzettend goed vocht voor zn eerste mma partij. Hij heeft verloren maar wel van iemand met n grote naam dus dat is super van hem. verder overschrijven uit n boek is niet zo moeilijk...

dat heb ik dan wel snel opgezocht en dan nog te bedenken waar het staat en dat ik dat moet gebruiken om te antwoorden.

ICON
22-12-2004, 16:13
Milan graag een beetje respect, Travis - Danny kan een mooie wedstrijd worden zeker op IMA pro regels. Kan wat mij betreft geregeld worden.

Maar waar ik een beetje ziek van word, is dat de jongens van Hoyer elkaar zo lopen op te hemelen;(zoals jij en dave)
Danny "gefeliciteerd Dave""dan Dave "Ja bedankt jij ook gefeliciteerd, wat was je toch goed". Dan Danny weer"ja jij ook" Dan Milan weer "Jullie zijn allebei geweldig"
Dan Danny en Dave tegerlijkertijd: "Maar Milan jij bent ook zooooo goed"

Jongens hier kijkt iedereen toch zo doorheen!!!

precies daar gaat t mij ook om. ik heb voor iedreen die de ring in gaat respect. dus ook voor danny, maar dat ophemelen van elkaar is gewoon triest. ik heb de partij niet gezien maar ik hoor van iedereen dat danny Hoyer ontzettend goed vocht voor zn eerste mma partij. Hij heeft verloren maar wel van iemand met n grote naam dus dat is super van hem. verder overschrijven uit n boek is niet zo moeilijk...

dat heb ik dan wel snel opgezocht en dan nog te bedenken waar het staat en dat ik dat moet gebruiken om te antwoorden.

jij bent de man

the second killer queen
22-12-2004, 16:34
Anyway... los van alle intelligente mannen hiero... ga ik ff back to topic!!!

Ik vond Danny ook goed tegen mansur!! Beter dan verwacht volgens vele!!! En bood zeker tegenstand! Mansur had Hoyer ook onderschat , dat zag je!!!

Het gevecht Menno vs. Danny, beloofd veel moois denk ik en als ik zou moeten kiezen wie er volgens mij een beetje voordeel kan hebben, dan is dat Danny... Danny laat zich niet intimideren door niemand en Menno heeft niet de echt boeienste tegenstanders gehad!!!

Ben benieuwd!!!

mrko
23-12-2004, 11:46
menno wint ko :D

the second killer queen
23-12-2004, 13:16
menno wint ko :D

gaan...

TRAVIS
23-12-2004, 17:25
Haha Milan, hoe bedoel je dat 'geen partij waardig?!'
Luister iedereen die uit het sanda wereldje komt weet wat er aan de gang is en dat maakt voor de rest ook geen reet uit al zijn er wel leken die er in trappen, maar goed.
Kijk je zal mij hier heus niet dingen lopen roepen maar Danny is door sommige wel een beetje overrated ja en dan krijg je een tegen aanval en dus denkt de ene dat hij zo geweldig goed is en de andere dat hij geen reet voorstelt. Terwijl er respect moet zijn voor iedereen die in de ring stapt en als het daarna blijkt dat hij dan natuurlijk wel wat kan wil nog steeds niet zeggen dat hij super is maar ook niet slecht.
Kijk iedereen heeft zijn eigen mening maar dat ophemelen slaat idd nergens op enne wat die partij betreft,
Bring it on!

Travis Schlee

the second killer queen
23-12-2004, 17:31
Haha Milan, hoe bedoel je dat 'geen partij waardig?!'
Luister iedereen die uit het sanda wereldje komt weet wat er aan de gang is en dat maakt voor de rest ook geen reet uit al zijn er wel leken die er in trappen, maar goed.
Kijk je zal mij hier heus niet dingen lopen roepen maar Danny is door sommige wel een beetje overrated ja en dan krijg je een tegen aanval en dus denkt de ene dat hij zo geweldig goed is en de andere dat hij geen reet voorstelt. Terwijl er respect moet zijn voor iedereen die in de ring stapt en als het daarna blijkt dat hij dan natuurlijk wel wat kan wil nog steeds niet zeggen dat hij super is maar ook niet slecht.
Kijk iedereen heeft zijn eigen mening maar dat ophemelen slaat idd nergens op enne wat die partij betreft,
Bring it on!

Travis Schlee

Nee inderdaad HE TRAVIS.... !!!!!
Als je de ring is gaat en je laat ' iets ' zien... dan wil dat nog NIKS zeggen!

TRAVIS
23-12-2004, 17:44
Wat bedoel je precies?

the second killer queen
23-12-2004, 18:03
Omdat jij nog niet echt veel heb laten zien he!!! hahah... nee grapje

bedoelde niks ermee

TRAVIS
23-12-2004, 18:04
ow ik dacht al... :twak: :)

the second killer queen
23-12-2004, 18:06
ow ik dacht al... :twak: :)

wat moet dat voorstellen?

TRAVIS
23-12-2004, 18:07
:wink:

the second killer queen
23-12-2004, 18:10
:wink:


en dat...??

Ik volg je niet meer???

TRAVIS
23-12-2004, 18:12
humor :twak: is een tik op je kop omdat je een geintje maakte met een glimlachje erachter zo van hahaha.......

The Satan
23-12-2004, 18:28
on-topic aub? en iedereen die in de ring gaat is een winnaar en er is altijd 1 winnaar en 1 verliezer!
met een partij kan er 1 een betere dag hebben en de andere een mindere maar dat wil niks zeggen over de kwaliteiten van iemand!
en dit topic ging over hoyer vs dijkstra!
En niet hoyer vs travis want maak dan een nieuw topic aan daar is dit forum voor.
:twisted: :twisted: :twisted:

TRAVIS
23-12-2004, 18:31
idd Naatje :thumbs:

the second killer queen
23-12-2004, 18:32
Danny vs. travis... neh... niet spannend genoeg!!!

Menno vs. danny... winner spreek voor zich!!!

The Satan
23-12-2004, 18:40
Elke partij is spannend!!!!!!!
Maakt niet uit wie er knokt maar als je bepaalde verwachtingen van een partij hebt kan dat afen toe wel eens tegen vallen of juist erg tegek zijn en dat hoeft ook niks te zeggen over kwaliteiten! :twisted: :twisted:

the second killer queen
23-12-2004, 18:44
wil jij tegen mij dan... ook spannend?

TheSkindo
23-12-2004, 18:45
Danny vs. travis... neh... niet spannend genoeg!!!

Idd, moet ik weer zien hoe die arme Danny verliest....

the second killer queen
23-12-2004, 18:46
Danny vs. travis... neh... niet spannend genoeg!!!

Idd, moet ik weer zien hoe die arme Danny verliest....

WHAHAhahahahahaha... wie is er wereldkampioen en wie niet?

jojo
23-12-2004, 18:46
ik kan die danny niet???

the second killer queen
23-12-2004, 18:48
ik kan die danny niet???

als je hier een dagje meeleest, dan ben je helemaal op de hoogte!!!

DK
23-12-2004, 18:48
Ik begin nu dat danny hoyer gezeik op al de fora een beetje zat te worden. de man heeft 1 freefight gevochten en binnen twee minuten verloren. en de helft van zijn acties die hij maakte waren ook nog eens onregelmentair. het is natuurlijk heel leuk als je met iemand traint en die dan via internet probeert op te hemelen maar op deze manier krijg ik en met mij een boel anderen alleen maar een hekel aan de man terwijl ik hem niet eens ken. en dat dankzij mensen die dan zogenaamd zijn "vrienden" zijn.

the second killer queen
23-12-2004, 18:52
Ik begin nu dat danny hoyer gezeik op al de fora een beetje zat te worden. de man heeft 1 freefight gevochten en binnen twee minuten verloren. en de helft van zijn acties die hij maakte waren ook nog eens onregelmentair. het is natuurlijk heel leuk als je met iemand traint en die dan via internet probeert op te hemelen maar op deze manier krijg ik en met mij een boel anderen alleen maar een hekel aan de man terwijl ik hem niet eens ken. en dat dankzij mensen die dan zogenaamd zijn "vrienden" zijn.

huh?

TheSkindo
23-12-2004, 18:53
Yep, that's you....... :twak:

ICON
23-12-2004, 18:53
Ik begin nu dat danny hoyer gezeik op al de fora een beetje zat te worden. de man heeft 1 freefight gevochten en binnen twee minuten verloren. en de helft van zijn acties die hij maakte waren ook nog eens onregelmentair. het is natuurlijk heel leuk als je met iemand traint en die dan via internet probeert op te hemelen maar op deze manier krijg ik en met mij een boel anderen alleen maar een hekel aan de man terwijl ik hem niet eens ken. en dat dankzij mensen die dan zogenaamd zijn "vrienden" zijn.

huh?

ja wat hij dus zegt

The Satan
23-12-2004, 18:54
WHAHAhahahahahaha... wie is er wereldkampioen en wie niet?


IK ben wereldkampioen ultimate combat (kooivechten)!!!!!!!!!!!!
Dus ik ben wereldkampioen!!!!!!!!!!!
En ik ben t eens met DK want hoyer heeft maar 1 free-fight gedaan en dat wil nog niet zeggen dat hij A klasse free-fighter is! :twisted: :twisted:

the second killer queen
23-12-2004, 18:58
WHAHAhahahahahaha... wie is er wereldkampioen en wie niet?


IK ben wereldkampioen ultimate combat (kooivechten)!!!!!!!!!!!!
Dus ik ben wereldkampioen!!!!!!!!!!!
En ik ben t eens met DK want hoyer heeft maar 1 free-fight gedaan en dat wil nog niet zeggen dat hij A klasse free-fighter is! :twisted: :twisted:

GEFELICITEERT MET JE TITEL!!!

The Satan
23-12-2004, 19:05
WHAHAhahahahahaha... wie is er wereldkampioen en wie niet?


IK ben wereldkampioen ultimate combat (kooivechten)!!!!!!!!!!!!
Dus ik ben wereldkampioen!!!!!!!!!!!
En ik ben t eens met DK want hoyer heeft maar 1 free-fight gedaan en dat wil nog niet zeggen dat hij A klasse free-fighter is! :twisted: :twisted:

GEFELICITEERT MET JE TITEL!!!Ja bedankt.

The Satan
23-12-2004, 19:07
maar nu weer on-topic dijkstra vs hoyer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik weet niet wie er gaat winnen want ik heb ze nooit zie vechten :twisted: :twisted:

hyperboy
23-12-2004, 19:10
TheSkindo, hoe bedoel je weer. volgens mij heeft danny de laatste keer gewonnen van travis. En hoe vaak verliest danny dan.
:oops:

The Satan
23-12-2004, 19:11
TheSkindo, hoe bedoel je weer. volgens mij heeft danny de laatste keer gewonnen van travis. En hoe vaak verliest danny dan.
:oops:on-topic aub!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :twisted: :twisted:

the second killer queen
23-12-2004, 19:23
TheSkindo, hoe bedoel je weer. volgens mij heeft danny de laatste keer gewonnen van travis. En hoe vaak verliest danny dan.
:oops:on-topic aub!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :twisted: :twisted:

ok dan laten we eens kijken hoevaak menno heeft verloren en hoevaak danny heeft verloren...!!!

The Satan
23-12-2004, 19:27
doe maar ik weet t niet maakt me ook niet uit! laat ze gewoon knokken en zien we vanzelf wie er wint.
Maakt niet uit wie er meer verloren heeft want ook al heeft iemand meer verloren wil nog niet zeggen dat hij een mindere is!!!
Dus laat ze maar knokken en we zien wel wie er die dag de winnaar zal zijn! :twisted: :twisted:

Guru
23-12-2004, 19:31
Hoe kan een topic verkracht worden?
Waar komen al die nieuwe posters vandaan?
Van kickbox.nl? de site waar zoveel diepgaande discussies worden gestart en waar de one-liner posters (lees de slowchatters) zich helemaal uit kunnen leven.
Graag daar, hier niet... 8)

ICON
23-12-2004, 19:46
TheSkindo, hoe bedoel je weer. volgens mij heeft danny de laatste keer gewonnen van travis. En hoe vaak verliest danny dan.
:oops:on-topic aub!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :twisted: :twisted:

ok dan laten we eens kijken hoevaak menno heeft verloren en hoevaak danny heeft verloren...!!!

zijn jullie n sekte of zo? damn. ze hebben toch allebei n andere vechtsportachtergrond, dat is toch n vergelijking van nix. laat ze t samen uitvechten.

Thomas
23-12-2004, 20:01
Mods: Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn of wat te doen tegen dit onsamenhangende off-topicgelul van een aantal mensen?

Alvast bedankt :thumbs:

Justinian
23-12-2004, 20:36
---Justinian

Zucht, hoe moeilijk is het om ontopic te blijven?? Bij deze dan maar even officieel: ontopic aub!

---/Justinian

The Satan
23-12-2004, 21:31
---Justinian

Zucht, hoe moeilijk is het om ontopic te blijven?? Bij deze dan maar even officieel: ontopic aub!

---/JustinianDANKJEWEL :thumbs: :thumbs:

TRAVIS
23-12-2004, 21:36
TheSkindo, hoe bedoel je weer. volgens mij heeft danny de laatste keer gewonnen van travis. En hoe vaak verliest danny dan.
:oops:

Nee hoor HYPERBOY ik heb 2 x tegen hem gevochten en de laatste keer won ik...
Maar goed we moeten niet off topic gaan, open maar een nieuw topic anders...

ievets
24-12-2004, 00:05
*************

---Ronald---

Het verzoek was om weer ontopic te gaan Ievets. Tekst verwijderd.
Nogmaals, on-topic a.u.b.

---/Ronald---

BP
24-12-2004, 23:01
n makkie? manssur vloog overal heen en wist niet hoe hij t had :? . volgens mij heb je toch niet goed gekeken want staand was danny toch echt veel sterker. voor een gast die al jaren freefight wedstrijden vecht was t slap....w8 maar af...Danny IS goed en word NOG beter!!! :D

Mansur wil graag nog een keer tegen Danny op kickboxregels.
Dan is meteen duidelijk wie er staand beter is.

BP
24-12-2004, 23:03
wow....... ik moet zeggen dat ik Hoyer behoorlijk vond meevallen tegen Mansur. Hij maakte een fout door te snel om hoog te komen uit de guard, waardoor hij instabiel werd en in een armklem rolde, maar staan vond ik m zeker niet slecht.
Ben benieuwd wat t wordt dus..... :thumbs:

Mansur heeft absoluut niet op volle kracht gevochten en had volgens mij een makkie aan Danny.

ik weet niet welke partij jij gezien hebt, maar mansur heeft een mooie kans gehad en die heeft hij ook gegrepen. de rest ging naar hoyer

Wil je mijn bril lenen het volgende gala?

BP
24-12-2004, 23:08
[quote="DK"]Ik begin nu dat danny hoyer gezeik op al de fora een beetje zat te worden. de man heeft 1 freefight gevochten en binnen twee minuten verloren. en de helft van zijn acties die hij maakte waren ook nog eens onregelmentair. het is natuurlijk heel leuk als je met iemand traint en die dan via internet probeert op te hemelen maar op deze manier krijg ik en met mij een boel anderen alleen maar een hekel aan de man terwijl ik hem niet eens ken. en dat dankzij mensen die dan zogenaamd zijn "vrienden" zijn.[/quote

Je hebt volkomen gelijk DK

Sjaak
24-12-2004, 23:09
Ik heb de partij niet gezien maar wat ik gehoord heb is dat de partij in het begin redelijk gelijk opging maar dat Mansur won door zijn ervaring en betere grondtechnieken. Danny heeft denk ik toch een groot aantal mensen verrast en dat vind ik wel leuk. Danny ga zo door zou ik zeggen :thumbs:

Sjaak

BP
24-12-2004, 23:09
Hoe kan een topic verkracht worden?
Waar komen al die nieuwe posters vandaan?
Van kickbox.nl? de site waar zoveel diepgaande discussies worden gestart en waar de one-liner posters (lees de slowchatters) zich helemaal uit kunnen leven.
Graag daar, hier niet... 8)

Ik kom van fighttalk.
Hoezo, ben ik nu niet welkom?

Sjaak
24-12-2004, 23:13
Tuurlijk ben je hier welkom BP :wink:

BP
24-12-2004, 23:33
Tuurlijk ben je hier welkom BP :wink:

Ben ik blij om.
Thanks

the white terror
24-12-2004, 23:56
Tuurlijk ben je hier welkom BP :wink:

Ben ik blij om.
Thanks
rot op bp :twak:

ievets
25-12-2004, 11:37
Geen idee meer wat ik geschreven had, maar sorry!

milan
25-12-2004, 15:47
Haha Milan, hoe bedoel je dat 'geen partij waardig?!'
Luister iedereen die uit het sanda wereldje komt weet wat er aan de gang is en dat maakt voor de rest ook geen reet uit al zijn er wel leken die er in trappen, maar goed.
Kijk je zal mij hier heus niet dingen lopen roepen maar Danny is door sommige wel een beetje overrated ja en dan krijg je een tegen aanval en dus denkt de ene dat hij zo geweldig goed is en de andere dat hij geen reet voorstelt. Terwijl er respect moet zijn voor iedereen die in de ring stapt en als het daarna blijkt dat hij dan natuurlijk wel wat kan wil nog steeds niet zeggen dat hij super is maar ook niet slecht.
Kijk iedereen heeft zijn eigen mening maar dat ophemelen slaat idd nergens op enne wat die partij betreft,
Bring it on!


Travis Schlee

He Travis,

Wat bedoel je precies met aan de hand in het sandawereldje??? dit snap ik even niet want wat moet er aan de hand zijn.

Als ik spreek over een geen waardige partij dan is dit denk ik anders geinterpreteerd dan de intentie was. Het moet in een ander kader geplaasts worden. Ik spreek nergens over dat ik geen respect heb. Ik heb voor ieder respect en dus ook voor jou. Ik ken je al wat langer en weet dat je gedrevenheid en passie voor de sport op nummer 1 staat. wat let mij om daar tegen in te gaan.
Waar ik wel aan hekel is de zaken die verspreid (oa over Hoyer)worden die gebaseerd zijn op subjectiviteit en daarmee verder gevoed worden zonder dat werkelijk nog naar de kern gekeken word. Het is makkelijk om iets voor waar aan te nemen als iemand iets verteld en waar je ook nog vertrouwen in hebt. Vanwaar al die afgunst (wellicht groot woord) van enkele van jullie school over de Hoyer familie. ook zij doen er alles aan om passie voor de sport op een goed mogelijke wijze te uiten.

Nou het is kerstmis en die ga ik vredig doorbrengen.

gr milan

RESPECT IS A LARGE WORD FOR THOSE WHO DON"T UNDERSTAND THE MEANING OF IT.

MERRY CHRISTMAS TO YOU ALL.

Anonymous
25-12-2004, 17:45
poeh wat een gedoe hier zeg, en vooral diegene die schreef: zo krijg ik nog een hekel aan de man, terwijl ik hem niet eens ken, ja idd. goed gezegd :!: laten we Danny nou aub hier buiten houden (die heeft hier echt geen behoeft aan geloof me), en serieus over de wedstrijd discussieren. Come on people
:D

BP
25-12-2004, 22:20
Tuurlijk ben je hier welkom BP :wink:

Ben ik blij om.
Thanks
rot op bp :twak:

Heb je die blonde benestaak van Fightalk ook weer.
Stalk je me of zo, engert

Ronald
25-12-2004, 23:16
---Ronald---

Een slotje voor een overdaad aan off-topic. Daar hebben we een ander forum voor.

---/Ronald---