PDA

View Full Version : Sakuraba Vs Silva Officieel : Gaat niet door !



Nicky
25-12-2004, 10:43
In Japan schijnt het een hele rel te zijn... Gaat deze partij nou wel of niet door.

Als 1e kwam Saku niet opdagen tijdens de perconferentie wat al vreemd was.
Later gaf hij aan dat hij een blessure had.

Nu zou Silva vandaag vertrekken naar Japan maar een insider in Brazilie zegt dat nog niet weet wanneer hij vertrekt. Plus dat Silva ook een hand blessure had maar hiervan is hij optijd hersteld...

Stay Tuned....

Gulo gulo
25-12-2004, 11:03
Lijkt goede tijden , slechte tijden wel

Wheelie
25-12-2004, 11:29
Ik vind het niet erg als deze partij niet door gaat , maar dan hoop ik wel dat Silva een andere tegenstander krijgt

MB667
25-12-2004, 11:46
Silva vs Igor!

Anonymous
25-12-2004, 11:51
laaste wat ik hier las dat het inderdaad niet doorgaat die wedstrijd en dat pride nu ter vervanging tamura of namakura wilt hebben voor wanderlei.

mijn vrouw zal echt erg balen als sakuraba niet vecht want die is helemaal sakuraba geil. gelukkig dat sakuraba al getrouwt is ;)

ik denk ook mocht die wedstrijd niet doorgaan dat er behoorlijk wat mensen hun geld terug willen hebben van DSE. klinkt gek ik weet het. maar denk zeker dat 40% van de mensen die een kaartje hadden gekocht om sakuraba tegen wanderlei te zien vechten. mocht die wedstrijd nu inderdaad niet door gaan. dan zal dat echt een groot probleem zijn.

ICON
25-12-2004, 11:52
laaste wat ik hier las dat het inderdaad niet doorgaat die wedstrijd en dat pride nu ter vervanging tamura of namakura wilt hebben voor wanderlei.

mijn vrouw zal echt erg balen als sakuraba niet vecht want die is helemaal sakuraba geil. gelukkig dat sakuraba al getrouwt is ;)

ik denk ook mocht die wedstrijd niet doorgaan dat er behoorlijk wat mensen hun geld terug willen hebben van DSE. klinkt gek ik weet het. maar denk zeker dat 40% van de mensen die een kaartje hadden gekocht om sakuraba tegen wanderlei te zien vechten. mocht die wedstrijd nu inderdaad niet door gaan. dan zal dat echt een groot probleem zijn.

heb je n japanse vrouw?

Anonymous
25-12-2004, 12:15
ja heb een japanse vrouw en ik woon hier al 5 jaar

Anonymous
25-12-2004, 17:02
Waarom niet Igor (kweet dat ik als een jankerd klink maar toch)

ICON
25-12-2004, 17:16
Waarom niet Igor (kweet dat ik als een jankerd klink maar toch)

maakt niet uit dr zijn er veeel meer die die partij willen zien...

robholland
25-12-2004, 17:17
silva weer tegen die Kl#$#te jappanners????? waarom niet een echte tegenstander :x

Nicky
25-12-2004, 20:18
rogerio nog word ook genoemd als mogelijke tegenstander

Nickuraba
25-12-2004, 21:08
rogerio lijkt me wat betere keus :P

maartenjackie
25-12-2004, 21:39
jammer dat hendo al vecht, ik gun hem een 2de kans

Nicky
26-12-2004, 11:28
Just saw an update on wrestlingobserver.com. Looks like the fight is off. Pride is holding a press conference in a few hours so either way, it'll be official late tonight. I'm guessing they'll announce the new opponent at that time.

Nicky
26-12-2004, 11:31
De wedstrijd gaat officieel niet door.

Pride gaat nu een nieuwe tegenstander voor Silva zoeken.

Reden is dat Saku geblesseerd is.

Justinian
26-12-2004, 11:32
Dat is beroerd, ik bedoel vind maar op zo korte termijn maar eens een geschikte tegenstander voor Silva.

MB667
26-12-2004, 11:34
van het igor forum..... :D :thumbs:
--------------------------------------------------------------------------------

Rumors have it that Sakurabas replacement fighter (to fight SilvA on 12/31)) is none other than Igor vovchanchyn himself.. MAny people have mentioned it a done deal and have confirmed it, however I find it hard to believe considering Igor just fought in The Peresvyit event not to long ago and weighed in at 220+ pounds or something. Can anyone (Alex) confirm this at all? I know he was scheduled to fight in the Feb show but who knows, this may be the highlight of the event if its true!!


vov
--------------------------------

het is een gerucht maar er is hoop!

Justinian
26-12-2004, 11:37
Als Igor goed in vorm is dan zou ik hem graag tegen Silva zien vechten!

Ronald
26-12-2004, 11:38
Ik had 'm sowieso veel liever tegen Igor gezien dus wat mij betreft goed nieuws.

redjuh
26-12-2004, 11:42
ik hoop echt heel erg hard dat dit ervan gaat komen

Nicky
26-12-2004, 13:43
De kans dat Igor vecht is heel klein omdat ze op zon korte termijn geen visum kunnen rond krijgen... Zelfde geld voor Kharnitov...

Vecht 1 van deze 2 wel dan verraad Pride zichzelf want dat betekend dat ze de visums al klaar hadden en dus al wisten dat Saku waarschijnlijk niet zou vechten... Hij was namelijk al enige weken terug ook al niet op de persconferentie...

Pride heeft het dan zolang mogelijk gerekt om zoveel mogelijk kaarten te verkopen... Omdat heel veel mensen voor Saku komen

Justinian
26-12-2004, 13:46
Zou trouwens ook een leuke kans voor Alistair zijn.

Wheelie
26-12-2004, 14:08
silva vs igor zou wel erg cool zijn

Mack
26-12-2004, 14:16
Pride heeft het dan zolang mogelijk gerekt om zoveel mogelijk kaarten te verkopen... Omdat heel veel mensen voor Saku komen

Ik denk niet dat ze Sakuraba echt nodig hebben om veel kaarten te verkopen. Zeker niet als je de Fedor, Nog, CroCop, Silva, Randleman, Leko etc op je card hebt staan. Visa zijn trouwens heel erg snel te verkrijgen als het echt een noodzaak is en er veel geld tegenaan wordt gesmeten...

Nicky
26-12-2004, 14:20
No offense

Maar jij kent denk ik niet hoe dat gaat in Japan en hoe ze zijn... Saku is de man waar alleen al het hele stadion voor zou komen.

Nogueira heeft geen contract gekregen bij K-1 MMA omdat ze hem niet zagen als een grote publiekstrekker.

Mack
26-12-2004, 14:33
Maar jij kent denk ik niet hoe dat gaat in Japan en hoe ze zijn... Saku is de man waar alleen al het hele stadion voor zou komen.

Ik begrijp dat ze nationalistisch zijn ingesteld en dat Sakuraba een publiekslieveling is. Alleen betwijfel ik of het niet uitverkocht zou zijn als Sakuraba niet op de line-up stond. De rematches tussen Fedor-Nog en CC-Randleman zijn al main events op zich.

Dat van K-1 MMA en Nog wist ik trouwens niet.

KO TKO
26-12-2004, 16:14
Wanderlei Silva vs Igor Vovchanchyn lijkt mij een veel leukere partij dan Wanderlei Silva vs Sakuraba.

makavelli
26-12-2004, 17:10
Zou trouwens ook een leuke kans voor Alistair zijn.

Ik hoop ook op Allistair als vervanger, zou een slooppartij worden!
En allistair is voor zover ik weet nog vrij dus..

Nicky
26-12-2004, 18:09
Maar jij kent denk ik niet hoe dat gaat in Japan en hoe ze zijn... Saku is de man waar alleen al het hele stadion voor zou komen.

Ik begrijp dat ze nationalistisch zijn ingesteld en dat Sakuraba een publiekslieveling is. Alleen betwijfel ik of het niet uitverkocht zou zijn als Sakuraba niet op de line-up stond. De rematches tussen Fedor-Nog en CC-Randleman zijn al main events op zich.

Dat van K-1 MMA en Nog wist ik trouwens niet.

Tuurlijk zou de kaartverkoop met zon line up wel goed gaan. Maar hoe langer pride vol hield dat Saku vocht hoe meer kaarten er verkocht werden, vooral met zijn partij tegen Silva en de geschiedenis daarvan.

Anonymous
26-12-2004, 22:04
Allistair zou het niet redden tegen Silva....hij is goed, maar nog niet goed genoeg! En dan zou ik als ik Allistair was een langere voorbereiding willen hebben dan 1 week!

Anonymous
26-12-2004, 22:40
Zou trouwens ook een leuke kans voor Alistair zijn.

Justi heeft goede ideeen :thumbs:

Maupie
26-12-2004, 22:46
was ik hierboven

Anonymous
26-12-2004, 22:49
Met een kans als je verliest dat je uit de picture bent....

Anonymous
27-12-2004, 08:12
het was gisterenavond ook op tv hier in japan. SRS-DX heet dat programma en wordt om 1.20 geshowed.

mijn vrouw was al aan het slapen. dus vertelde ik het nieuws vanochtend. en ze was me kwaad. ze had al meteen geen zin meer om te gaan.

mack. pride zou heel erg niet zijn uitverkocht als sakuraba niet op de lijst stond.
Sakuraba is een publiekslieveling. omgerekend 70% van de mensen komen om yoshida en sakuraba te zien vechten. fedor en minotauro is leuk voor de hardcore fans en ons westerlingen, maar voor de jappaners maakt die wedstrijd echt niet veel uit. als fedor vs minotauro bevoorbeeld niet zou doorgaan. dan zou pride toch nog ruim vol zitten.

laatste keer pride 28 was ook zwaar niet uitverkocht en pride had vechters zoals wanderlei en mirko.

Anonymous
27-12-2004, 08:56
Silva4life: Is er al meer nieuws over de vervanger?

Nicky
27-12-2004, 09:18
Mark Hunt word nu weer genoemd als de grootste kanshebber

a.s.c.
27-12-2004, 10:16
Mark Hunt word nu weer genoemd als de grootste kanshebber


:thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: saku had het tegen een scherpe silva toch nooit voor elkaar gekregen dat mag toch duidelijk zijn.

Anonymous
27-12-2004, 11:01
mend0

wat ik hier lees . is dat ze een japanse vervanger willen. eventueel tamura. nakamura of kikuta.

een mark hunt of een igor vovchanchyn zie ik niet gebeuren op zon korte termijn. bovendien was mark hunt geblesseerd en dat de rede was waarom hij niet vocht 31 december. dus lijkt me stug dat hij dan opeens wel kan vechten 31 december tegen silva.

maar goed hier in japan zijn we de bitch van de journalisten en die kunnen hier ons alles vertellen.

Anonymous
27-12-2004, 11:07
hehe thnx voor het antwoord.

Anonymous
27-12-2004, 11:07
hehe thnx voor het antwoord.

Biiyen
27-12-2004, 11:20
wat ik hier lees . is dat ze een japanse vervanger willen. eventueel tamura. nakamura of kikuta.

dat wordt dus een korte maar krachtige slachtpartij...... waarom geven ze die vent nu niet eens een tegenstander waar die wat aan heeft.

mama
27-12-2004, 11:26
Zou trouwens ook een leuke kans voor Alistair zijn.

het zou idd een goede kans te zijn voor alistair............
maar met 1 week voorbereiden............
wie weet...........
We horen het wel van Alistair als het door gaat denk ik
:wink:

ashi76
27-12-2004, 13:16
Laat Alistair eerst maar de mindere goden een pak slaag geven.

Silva komt wel....

Judas
27-12-2004, 19:24
Ja is denk ik nog te vroeg voor Alistair, hoop op Igor!!!

Nicky
27-12-2004, 19:27
http://www.ma-skills.com/phpBB2/viewtopic.php?t=6308

MB667
27-12-2004, 19:52
Klote dat Igor niet mee doet, MAAR, toch een vette matten!