PDA

View Full Version : K1 World Grandprix



Wybenga
28-12-2004, 00:19
Wat een belachelijke uitslag!!!De finale van het K1 tot twee keer toe een extra ronde te geven........

Maar wat een respect voor beide vechters om zo door te kunnen knokken na zo'n zwaar toernooi!!!!

Anonymous
28-12-2004, 01:15
zie je hem nu pas voor het eerst?????? :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :mrgreen:
Maar mee eens...... na de 3de ronde was het al duidelijk!!

Wybenga
28-12-2004, 01:18
zie je hem nu pas voor het eerst?????? :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :mrgreen:
Maar mee eens...... na de 3de ronde was het al duidelijk!!

Ik zie em nu pas voor het eerst, het was bij mij ook pas de eerste keer dat hij werd uitgezonden en de DVD heb ik helaas neit.

Sabina
28-12-2004, 09:57
Ik heb ook gekeken. Die Jappaners wilden gewoon dat er een keer een japanner zou winnen. Dat is volgens mij de reden van die extra rondes. Hij had die prijs gewoon al duidelijk binnen!

truth&justice
28-12-2004, 09:59
niet alleen de finale, maar in mijn ogen had de thai daar moeten staan tegen hoost.
respect voor bonjaski maar hoost had inderdaad gewonnen.
en zo ook mushashi tegen die thai, de thai had gewonnen.
ik denk dat een heleboel K1 fans zullen afvallen.
voor mij was dit een aanfluiting.

Ronald
28-12-2004, 10:08
Ik zie em nu pas voor het eerst, het was bij mij ook pas de eerste keer dat hij werd uitgezonden en de DVD heb ik helaas neit.
De wedstrijden zijn ook gepost in het Multi Media Forum :wink: .

madmax
28-12-2004, 11:43
Ik ben het helemaal met Truth&justice eens, Die Mushashi wordt daar te veel geholpen door de jury en dat is een schande voor de sport.
Ook ik vondt Hoost beter vechten dan Bonjaski, maar dit verschil was wel kleiner.
Om daar op die leeftijd nog zo goed te vechten vindt ik klasse, respect voor Hoost.

cactusdre
28-12-2004, 11:57
Veel vechters hebben naderhand ook duidelijk hun mening over de jurering gegeven. K1 gaat nu bekijken of ze geen internationale juryleden moeten nemen. Na dit debacle lijkt het me wel duidelijk. Als K1 internationaal serieus genomen wil worden moet dit volgend jaar meteen veranderen.

Marco
28-12-2004, 13:35
Veel vechters hebben naderhand ook duidelijk hun mening over de jurering gegeven. K1 gaat nu bekijken of ze geen internationale juryleden moeten nemen. Na dit debacle lijkt het me wel duidelijk. Als K1 internationaal serieus genomen wil worden moet dit volgend jaar meteen veranderen.

Dat dit nu pas ter discussie staat is eigenlijk al te gek voor woorden.

Hey what can i say....it's Japan man !

Biiyen
28-12-2004, 13:42
Fred Royers was super gaaf in zijn commentaar! daarom alleen heb ik nog eens gekeken.

Fred Royers verdient een eigen kontkus topic. :thumbs:

"Dat doen die Thai altijd, eerst lachen ze vriendelijk naar je en daarna schoppen ze je kop eraf"
"Als die Thai 110 kilo woog...nou ga dan maar naar huis"
"De drie mollen" pratend over de jury

ga zo maar door, heerlijk.

Marco
28-12-2004, 13:43
royers is gewoon goed.

Anonymous
28-12-2004, 14:24
Remy heeft Hoost verslagen....... PUNT
Zucht.... zelfs Rooyers was het ermee eens...... maar Hoost mag volgens jaar weer proberen....
Ik vind trouwens dat eurosport het goed aan het doen is.... met de vechters die wat vertellen etc.... props to eurosport!! nu nog 'live'!!

Jase
28-12-2004, 14:33
Zal een keer tijd worden dat ze andere jury-leden neerzetten, Musashi is
wel erg geholpen. Klasse van Remy dat ie het toch geflikt heeft, 2extra ronden na die zware partij tegen botha.

Fred's commentaar was weer helemaal top ("die 3 blinde mollen", haha).

Justinian
28-12-2004, 14:58
Fred Royers heeft humor :lol: :thumbs:

Muay Thai Elite
28-12-2004, 22:53
Hoost pakte het slimmer aan (verrassing......), maar toch was Remy meer dominant. Remy is echt een Muay Thai Warrior.

Highline
29-12-2004, 00:12
. Remy is echt een Muay Thai Warrior.

hoost niet dan?

p diddy
29-12-2004, 12:24
hoost is een zware legend.

Anonymous
29-12-2004, 12:32
Hoost vergeleken met Remy......is Hoost een punten vechter en Remy een vechter die het af wilt maken..... dat was ook het verschil in de partij van remy vs hoost.....

appelsap
29-12-2004, 12:41
Hoost vergeleken met Remy......is Hoost een punten vechter en Remy een vechter die het af wilt maken..... dat was ook het verschil in de partij van remy vs hoost.....

Als je het dan dus niet af kan maken, lijkt het me dat de puntenvechter wint, niet?

moie
29-12-2004, 12:49
De wedstrijden zijn ook gepost in het Multi Media Forum :wink: .

Hoe kom ik daarin?