PDA

View Full Version : Silva vs Hunt, Wie wint? ***SPOILER***



phranq
28-12-2004, 11:54
Ik ga voor Hunt, niet KO te krijgen en ietsiepietsie zwaarder dan Silva...

phranq
28-12-2004, 11:59
sorry rik... 8)

a.s.c.
28-12-2004, 12:09
ik denk silva, maar helemaal zeker ben ik niet, die hunt gaat echt niet neer dus silva zal hem op de grond moeten pakken met GnP en op punten winnen of misschien submission. Hij zal wel verstandig genoeg zijn om het staande gevecht te vermijden want door het gewichtsverschil, de granieten kin van hunt en minder betrouwbare kin van silva zal hij daarbij wel aan het kortste eind trekken.

Gulo gulo
28-12-2004, 12:17
Silva, allround beter maar als het op een slugfest aankomt............

Maupie
28-12-2004, 12:19
ik denk dat Silva heel makkelijk wint.

Marco (scheids)
28-12-2004, 12:19
100 % Silva ..... wordt wel een SLUGFEST ....maar gaat Hunt zeker niet winnen !!!

Highline
28-12-2004, 12:21
silva! alleen gaat hij het wel moeilijk krijgen

Wix
28-12-2004, 12:21
Word een slugfest...Hunt wint op k.o.

cactusdre
28-12-2004, 12:27
Silva, Ik betwijfel of hij het moeilijk gaat krijgen. Die man zo ervaren. Het feit dat Hunt niet snel nokkie gaat heeft hier niets mee te maken. Het gaat hier om MMA en daar is Wandy gewoon het beste in.

maartenjackie
28-12-2004, 12:29
ik hoop echt hunt, het word tijd dat wand een keer ko gaat ( en hard ook ) :twisted:

Biiyen
28-12-2004, 12:41
ik hoop echt hunt, het word tijd dat wand een keer ko gaat ( en hard ook ) :twisted:

Tegen Hunt is het zeer goed mogelijk dat Silva een genadeloze poeier in zijn smoel krijgt.

Kan een hele leuke worden dit. Al geef ik Silva het voordeel van de twijfel en denk ik dat hij het afmaakt want Hunt imo te traag. En mocht Hunt op de grond komen dan krijgt hij gegarandeer een aantal footstomps naar zijn hoofd.

Virus
28-12-2004, 12:46
Ik ga voor Silva...

Toen Wandy (Pride FC 20) tegen Mirko Crocop moest zei ook iedereen dat ie de slagenwisseling niet met hem aan zou gaan. Mirko zou daar te sterk voor zijn... We hebben allen gezien wat er gebeurde! Geen discussie mogelijk over het feit dat Silva die partij gewonnen had (ondanks de Draw) Zoals iemand al terecht aangaf behoort Hunt op `t moment niet echt tot de top 10 K1 vechters... Silva heeft teveel ervaring om deze partij te verliezen van Hunt. Hij zal `m niet winnen via KO maar ik vermoed wel via JD... Net als tegen Yoshida...

ashi76
28-12-2004, 12:46
Silva... desnoods by submissoin.. :mrgreen:

Marco (scheids)
28-12-2004, 12:58
Ashi = correct

RNLMC
28-12-2004, 12:58
silva, heeft van alles ietje meer,behalve gewicht als die hem op de grtond krijgt is het denk ik snel over SCKERKICKSSSS :mrgreen:

Dalgliesh
28-12-2004, 13:09
ik hoop echt hunt, het word tijd dat wand een keer ko gaat ( en hard ook ) :twisted:
Waarom moet iemand hard KO gaan als hij goed vecht en veel wint? Ik snap dat niet. Ik denk dat Silva op RSC of submission wint, rear naked.

phranq
28-12-2004, 13:13
ik hoop echt hunt, het word tijd dat wand een keer ko gaat ( en hard ook ) :twisted:
Waarom moet iemand hard KO gaan als hij goed vecht en veel wint? Ik snap dat niet. Ik denk dat Silva op RSC of submission wint, rear naked.

Zo gaat dat nou eenmaal Dave, hoe langer ze ongeslagen aan de top staan hoe harder mensen ze weer willen zien vallen....beetje jammer...maar helaas is het zo....

Dennis
28-12-2004, 13:21
ik hoop echt hunt, het word tijd dat wand een keer ko gaat ( en hard ook ) :twisted:
Waarom moet iemand hard KO gaan als hij goed vecht en veel wint? Ik snap dat niet. Ik denk dat Silva op RSC of submission wint, rear naked.

Zo gaat dat nou eenmaal Dave, hoe langer ze ongeslagen aan de top staan hoe harder mensen ze weer willen zien vallen....beetje jammer...maar helaas is het zo....

Ik denk dat er mensen zijn die nu eenmaal graag een underdog zien winnen, ik denk dat ik daar ook wel een beetje bij hoor. Wat hier de psychologische reden achter is weet ik niet.

Nickuraba
28-12-2004, 13:25
Maybe hunt ik doe maar voor de lol. t kan zijn dat het teveel overmacht is voor wandy.

als wandy echter slim is....

phranq
28-12-2004, 13:33
Ik denk dat er mensen zijn die nu eenmaal graag een underdog zien winnen, ik denk dat ik daar ook wel een beetje bij hoor. Wat hier de psychologische reden achter is weet ik niet.

dat was het punt niet, punt was dat Silva super heeft gepresteerd de afgelopen jaren en Dave niet begrijpt waarom iemand dan wil zien dat ie keihard nokkie word geslagen.....ben het wel een beetje eens met Dave eigenlijk...

cactusdre
28-12-2004, 13:56
Hé, foutje.

cactusdre
28-12-2004, 13:57
Ik denk dat er mensen zijn die nu eenmaal graag een underdog zien winnen, ik denk dat ik daar ook wel een beetje bij hoor. Wat hier de psychologische reden achter is weet ik niet.

dat was het punt niet, punt was dat Silva super heeft gepresteerd de afgelopen jaren en Dave niet begrijpt waarom iemand dan wil zien dat ie keihard nokkie word geslagen.....ben het wel een beetje eens met Dave eigenlijk...

Wandy wordt echt niet nokkie geslagen. Dat wil niet zeggen dat ik sommige andere vechters wel hard nokkie wil zien gaan. Maar dat heeft weer andere redenen. Wat een topgala wordt dit. :thumbs:

Thomas
28-12-2004, 14:19
ik hoop echt hunt, het word tijd dat wand een keer ko gaat ( en hard ook ) :twisted:

idd :twisted:

maartenjackie
28-12-2004, 14:31
ik hoop echt hunt, het word tijd dat wand een keer ko gaat ( en hard ook ) :twisted:
Waarom moet iemand hard KO gaan als hij goed vecht en veel wint? Ik snap dat niet. Ik denk dat Silva op RSC of submission wint, rear naked.


ik vind wand een coole dude, alleen ik wil hem gewoon een keer zien verliezen, thats all. hij staat al zo lang aan de top, ik hoop dit keer dat de underdog wint. jij kent vast ook wel iemand die je graag ziet verliezen?

redjuh
28-12-2004, 15:56
hunt

bryan
28-12-2004, 15:57
hunt.....silva breekt zijn hand op hunt zijn hoofd...tko :thumbs:

treskaliber
28-12-2004, 16:43
Wait untill the fat lady sings maar Hunt gaat dit winnen...die man is hard en he can take punishment...

ICON
28-12-2004, 18:03
ik hoop echt hunt, het word tijd dat wand een keer ko gaat ( en hard ook ) :twisted:
Waarom moet iemand hard KO gaan als hij goed vecht en veel wint? Ik snap dat niet. Ik denk dat Silva op RSC of submission wint, rear naked.

Zo gaat dat nou eenmaal Dave, hoe langer ze ongeslagen aan de top staan hoe harder mensen ze weer willen zien vallen....beetje jammer...maar helaas is het zo....

net zoals jij met cro cop..... :roll:

ICON
28-12-2004, 18:04
oh trouwens denk dat silva deze pot wint.

p diddy
28-12-2004, 18:06
Ik ga voor Hunt, niet KO te krijgen en ietsiepietsie zwaarder dan Silva...

dit heeft te maken met quinten dat je hunt ziet winnen wandy gaat winnen op een submission!

ROIDRAGE
28-12-2004, 18:12
Hunt all the way

p diddy
28-12-2004, 18:12
ik hoop echt hunt, het word tijd dat wand een keer ko gaat ( en hard ook ) :twisted:
Waarom moet iemand hard KO gaan als hij goed vecht en veel wint? Ik snap dat niet. Ik denk dat Silva op RSC of submission wint, rear naked.

Zo gaat dat nou eenmaal Dave, hoe langer ze ongeslagen aan de top staan hoe harder mensen ze weer willen zien vallen....beetje jammer...maar helaas is het zo....

net zoals jij met cro cop..... :roll:

submission ik ben het ermee eens!

p diddy
28-12-2004, 18:25
hoe gaat hunt dat doen dan!???????

Jay Hoov
28-12-2004, 18:41
hoe gaat hunt dat doen dan!???????

Gaat Hunt wat doen???

makavelli
28-12-2004, 19:12
Hunt op KO

Dalgliesh
28-12-2004, 19:12
ik hoop echt hunt, het word tijd dat wand een keer ko gaat ( en hard ook ) :twisted:
Waarom moet iemand hard KO gaan als hij goed vecht en veel wint? Ik snap dat niet. Ik denk dat Silva op RSC of submission wint, rear naked.


ik vind wand een coole dude, alleen ik wil hem gewoon een keer zien verliezen, thats all. hij staat al zo lang aan de top, ik hoop dit keer dat de underdog wint. jij kent vast ook wel iemand die je graag ziet verliezen?
Ik zie iedereen graag verliezen die tegen mij moet vechten, maar de reden die jij opgeeft snap ik niet, Silva is gewoon heel erg goed, en wat is dan de lol dat hij veliest van een underdog? Stel hij verliest van Hunt, en Hunt wint erna nog 7 partijen, dan weet ik zeker dat "ze" hem ook willen zien verliezen. Of ze willen hem nu eindelijk weleens ko zien gaan... of ze willen zien dat Minotaura gesubmit wordt, Fedor een GnP krijgt. Ik begin het al aardig te snappen denk ik :roll:

redjuh
28-12-2004, 19:15
He Dave ik hoop voor jou dat wanderlei ongeslagen is in pride als jij tegen hem moet. dat maakt een mogelijke overwinning nog ietsjes sweeter. niet dan?

phranq
28-12-2004, 19:45
ik hoop echt hunt, het word tijd dat wand een keer ko gaat ( en hard ook ) :twisted:
Waarom moet iemand hard KO gaan als hij goed vecht en veel wint? Ik snap dat niet. Ik denk dat Silva op RSC of submission wint, rear naked.

Zo gaat dat nou eenmaal Dave, hoe langer ze ongeslagen aan de top staan hoe harder mensen ze weer willen zien vallen....beetje jammer...maar helaas is het zo....

net zoals jij met cro cop..... :roll:

Die heeft niet lang ongeslagen aan de top gestaan, dus da's anders... :lol:

ICON
28-12-2004, 20:36
ik hoop echt hunt, het word tijd dat wand een keer ko gaat ( en hard ook ) :twisted:
Waarom moet iemand hard KO gaan als hij goed vecht en veel wint? Ik snap dat niet. Ik denk dat Silva op RSC of submission wint, rear naked.

Zo gaat dat nou eenmaal Dave, hoe langer ze ongeslagen aan de top staan hoe harder mensen ze weer willen zien vallen....beetje jammer...maar helaas is het zo....

net zoals jij met cro cop..... :roll:

Die heeft niet lang ongeslagen aan de top gestaan, dus da's anders... :lol:

oh ja das wel n goede reden ja. jij zegt t. beetje jammer.... :roll:

KO TKO
28-12-2004, 22:19
Ik denk dat Mark Hunt wint van Wanderlei Silva. Want Mark Hunt is staand beter. Wanderlei Silva is op de grond beter , maar ik denk niet dat hij Mark Hunt op de grond krijgt.

KO TKO
28-12-2004, 22:27
Ik ga voor Silva...

Toen Wandy (Pride FC 20) tegen Mirko Crocop moest zei ook iedereen dat ie de slagenwisseling niet met hem aan zou gaan. Mirko zou daar te sterk voor zijn... We hebben allen gezien wat er gebeurde! Geen discussie mogelijk over het feit dat Silva die partij gewonnen had (ondanks de Draw) Zoals iemand al terecht aangaf behoort Hunt op `t moment niet echt tot de top 10 K1 vechters... Silva heeft teveel ervaring om deze partij te verliezen van Hunt. Hij zal `m niet winnen via KO maar ik vermoed wel via JD... Net als tegen Yoshida...

Wanderlei Silva deed in het gevecht tegen Mirko Filipovic. Beter dan Mirko Filpovic, want Mirko Filipovic wou niet naar de grond. Dus Mirko Filipovic was telkens met de Takedown defence bezig en kon daaarom niet vol uit in de aan val gaan.
Als Wanderlei Silva nu tegen Mirko Filipovic zou vechten. Dan denk ik dat Mirko Filpovic zal gaan winnen.

Jay Hoov
30-12-2004, 19:18
Ik ga voor Silva...

Toen Wandy (Pride FC 20) tegen Mirko Crocop moest zei ook iedereen dat ie de slagenwisseling niet met hem aan zou gaan. Mirko zou daar te sterk voor zijn... We hebben allen gezien wat er gebeurde! Geen discussie mogelijk over het feit dat Silva die partij gewonnen had (ondanks de Draw) Zoals iemand al terecht aangaf behoort Hunt op `t moment niet echt tot de top 10 K1 vechters... Silva heeft teveel ervaring om deze partij te verliezen van Hunt. Hij zal `m niet winnen via KO maar ik vermoed wel via JD... Net als tegen Yoshida...

Jaja, helemaal mee eens.....Silva all the way!!!!
En als Silva weer tegen cro cop....zelfde uitslag.....win voor wandy!

Mephisto
30-12-2004, 19:20
Maybe hunt ik doe maar voor de lol. t kan zijn dat het teveel overmacht is voor wandy.

als wandy echter slim is....

F*ck kerel, ik zit de hele tijd naar je avatar te staren, die t!eten zijn echt lekker :shock:

Hunt dus! KO!

Punk in drublic
30-12-2004, 20:22
Silva gewoon op KO rnd 1. Knees all the way

eylem
30-12-2004, 20:34
silva winns!

Nickuraba
30-12-2004, 22:39
Ik ga voor Silva...

Toen Wandy (Pride FC 20) tegen Mirko Crocop moest zei ook iedereen dat ie de slagenwisseling niet met hem aan zou gaan. Mirko zou daar te sterk voor zijn... We hebben allen gezien wat er gebeurde! Geen discussie mogelijk over het feit dat Silva die partij gewonnen had (ondanks de Draw) Zoals iemand al terecht aangaf behoort Hunt op `t moment niet echt tot de top 10 K1 vechters... Silva heeft teveel ervaring om deze partij te verliezen van Hunt. Hij zal `m niet winnen via KO maar ik vermoed wel via JD... Net als tegen Yoshida...

Jaja, helemaal mee eens.....Silva all the way!!!!
En als Silva weer tegen cro cop....zelfde uitslag.....win voor wandy!

hmmz..crocop en hunt kan je ook weer niet vergelijken. Ik denk persoonlijk dat Crocop meer KO power in een stoot kan plaatsen, maar hij laat in veel gevechten het achterwege, door alleen te trappen. Slagenwisselingen heb ik hem eigenlijk nog nooit aan zien gaan, maar naar mijn mening mept die harder (gebroken oogkas bob sapp en saku) alleen is die 'chicken' voor een slagenwisseling. Wandy niet ookal is zijn kin ook niet super, die denkt who cares.

Hunt, die boeit het allemaal niet en die wil juist slagenwisselingen. IMO gaat crocop ze nogal uit de weg!

The Bulldog
31-12-2004, 13:52
:twisted: Silva wint denk ik door compleetheid ten opzichte van Hunt :twisted:

Een slagenwisseling lijkt me wel een gevaarlijke situatie voor hem.

phranq
02-01-2005, 11:01
hoe gaat hunt dat doen dan!???????

Zo dus..... :mrgreen:

p diddy
10-01-2005, 22:04
hoe gaat hunt dat doen dan!???????

Zo dus..... :mrgreen:

niet helemaal mee eens ik vond dat hij naar wandy ging meer takedowns en hij ging voor submissions de hele tijd. hunt een paar keer met goeie stoten maar over de hele partij vond ik wandy beter.