PDA

View Full Version : quinten jackson toekomst???????????



p diddy
28-12-2004, 18:04
Ik vroeg me af na de twee slacht partijen van wandy op quinten wat jullie denken over de toekomst van quinten. Ik denk dat hij weer terug zal keren in king of cage, dan kan hij weer de man zijn want zolang wandy daar is???? geen plaats voor quinten graag jullie reacties van alle quinten lovers (jij ook phrang) vooral jij.

Nicky
28-12-2004, 18:07
Met alle respect voor Silva maar de vorige partij was het geluk ook een beetje aan zijn zeide.

Silva was dik saved by the bell. Maar ja als je het dan zo afmaakt dan blijf je die levende legende die hij is.

Jackson moet zeker bij Pride FC blijven als je zag hoe zijn boxing skills waren, echt top. Dit gecombineerd met zijn andere skills maakt hem gewoon tot 1 van de beste vechters ter wereld.

Laat Alistair tegen Arona vechten en laat de winnaar daarvan tegen Rampage vechten en de winnaar daarvan tegen Silva.

p diddy
28-12-2004, 18:11
Met alle respect voor Silva maar de vorige partij was het geluk ook een beetje aan zijn zeide.

Silva was dik saved by the bell. Maar ja als je het dan zo afmaakt dan blijf je die levende legende die hij is.

Jackson moet zeker bij Pride FC blijven als je zag hoe zijn boxing skills waren, echt top. Dit gecombineerd met zijn andere skills maakt hem gewoon tot 1 van de beste vechters ter wereld.

Laat Alistair tegen Arona vechten en laat de winnaar daarvan tegen Rampage vechten en de winnaar daarvan tegen Silva.

alle respect voor allister maar tegen arona kan hij het vergeten en laat ik het nog mooier vertellen dan wint arona van quinten! want die vorige partij had quinten pas geluk hij was nokkie.

phranq
28-12-2004, 18:15
Ik vroeg me af na de twee slacht partijen van wandy op quinten wat jullie denken over de toekomst van quinten. Ik denk dat hij weer terug zal keren in king of cage, dan kan hij weer de man zijn want zolang wandy daar is???? geen plaats voor quinten graag jullie reacties van alle quinten lovers (jij ook phrang) vooral jij.

Ten eerste, spel m'n naam goed voor je me kietelt.. :twak:

Ten tweede, als je beter op had gelet had je misschien geweten dan Silva naar de Heavyweights gaat volgend jaar....m.a.w. Dan word zijn titel vacant..

Moet jij raden wie die titel overneemd van Silva als ie naar de heavy's gaat... :mrgreen:

p diddy
28-12-2004, 18:22
Ik vroeg me af na de twee slacht partijen van wandy op quinten wat jullie denken over de toekomst van quinten. Ik denk dat hij weer terug zal keren in king of cage, dan kan hij weer de man zijn want zolang wandy daar is???? geen plaats voor quinten graag jullie reacties van alle quinten lovers (jij ook phrang) vooral jij.

Ten eerste, spel m'n naam goed voor je me kietelt.. :twak:

Ten tweede, als je beter op had gelet had je misschien geweten dan Silva naar de Heavyweights gaat volgend jaar....m.a.w. Dan word zijn titel vacant..

Moet jij raden wie die titel overneemd van Silva als ie naar de heavy's gaat... :mrgreen:

daar moet je blij mee zijn dat je hem niet wint maar wel krijgt.

p diddy
28-12-2004, 18:23
Ik vroeg me af na de twee slacht partijen van wandy op quinten wat jullie denken over de toekomst van quinten. Ik denk dat hij weer terug zal keren in king of cage, dan kan hij weer de man zijn want zolang wandy daar is???? geen plaats voor quinten graag jullie reacties van alle quinten lovers (jij ook phrang) vooral jij.

Ten eerste, spel m'n naam goed voor je me kietelt.. :twak:

Ten tweede, als je beter op had gelet had je misschien geweten dan Silva naar de Heavyweights gaat volgend jaar....m.a.w. Dan word zijn titel vacant..

Moet jij raden wie die titel overneemd van Silva als ie naar de heavy's gaat... :mrgreen:

phranq


daar moet je blij mee zijn dat je hem niet wint maar wel krijgt.

p diddy
28-12-2004, 18:30
Maar zo'n vechter is quinten ook allemaal net niet en dan geven ze hem maar als een soort medelijden voor die twee gruwelijke K.O's Het doet mij alleen goed dat niemand maar dan ook niemand in pride die belt hem kunnen pakken door te winnen.

p diddy
28-12-2004, 18:35
ik bedoel van wandy he!!!!!!!!!!!

Jay Hoov
28-12-2004, 18:37
P diddy is correct!!!
Rampage is natuurlijk een goede vechter, maar Wandy is een ander niveau!
Rampage moet weer onderaan beginnen...er zijn ook andere vechters die Wandy willen pakken(althans proberen!)!

Ps En Phranq...Zo wil je toch geen titel pakken...!

p diddy
28-12-2004, 18:39
P diddy is correct!!!
Rampage is natuurlijk een goede vechter, maar Wandy is een ander niveau!
Rampage moet weer onderaan beginnen...er zijn ook andere vechters die Wandy willen pakken(althans proberen!)!

Ps En Phranq...Zo wil je toch geen titel pakken...!


ik hoor hem niet meer dus hij begrijpt het wel!, jay hoov

Jay Hoov
28-12-2004, 18:46
P diddy is correct!!!
Rampage is natuurlijk een goede vechter, maar Wandy is een ander niveau!
Rampage moet weer onderaan beginnen...er zijn ook andere vechters die Wandy willen pakken(althans proberen!)!

Ps En Phranq...Zo wil je toch geen titel pakken...!


ik hoor hem niet meer dus hij begrijpt het wel!, jay hoov

Zwak.....zeker een Rampage fan!!!!!!

redjuh
28-12-2004, 18:50
Maar zo'n vechter is quinten ook allemaal net niet en dan geven ze hem maar als een soort medelijden voor die twee gruwelijke K.O's Het doet mij alleen goed dat niemand maar dan ook niemand in pride die belt hem kunnen pakken door te winnen.

jij bent echt zo'n doorsnee jackass die een vechter op zijn laatste 3 partijen beoordeelt.

hier de gevechten van Quinton Rampage Jackson

http://www.sherdog.com/fightfinder/fightfinder.asp?fighterid=348

genoeg gezegd dunkt mij

p diddy
28-12-2004, 19:02
Maar zo'n vechter is quinten ook allemaal net niet en dan geven ze hem maar als een soort medelijden voor die twee gruwelijke K.O's Het doet mij alleen goed dat niemand maar dan ook niemand in pride die belt hem kunnen pakken door te winnen.

jij bent echt zo'n doorsnee jackass die een vechter op zijn laatste 3 partijen beoordeelt.

hier de gevechten van Quinton Rampage Jackson

http://www.sherdog.com/fightfinder/fightfinder.asp?fighterid=348

genoeg gezegd dunkt mij


het zal best! alle grote partijen heeft hij verloren dus je kan die link sturen maar er zijn geen grote namen tussen??? of wel ???? alle grote partijen verloren, toen hij er moest staan was hij er niet lekker terug naar king of cage.

makavelli
28-12-2004, 19:10
het zal best! alle grote partijen heeft hij verloren dus je kan die link sturen maar er zijn geen grote namen tussen??? of wel ???? alle grote partijen verloren, toen hij er moest staan was hij er niet lekker terug naar king of cage.


Damn :shock:
Ik weet niet wat jij onder grote namen verstaat maar; Arona, Bustamonte, Randleman, vovchanchyn en Liddel vind ik toch wel allemaal grote namen

phranq
28-12-2004, 19:11
P diddy is correct!!!
Rampage is natuurlijk een goede vechter, maar Wandy is een ander niveau!
Rampage moet weer onderaan beginnen...er zijn ook andere vechters die Wandy willen pakken(althans proberen!)!

Ps En Phranq...Zo wil je toch geen titel pakken...!

Ben ik helemaal met je eens...ik heb ook nooit gezegd dat IK dat wil...wou alleen ff benadrukken dat Poo Diddy z'n huiswerk eerst moet doen voor ie gaat brallen..

phranq
28-12-2004, 19:12
het zal best! alle grote partijen heeft hij verloren dus je kan die link sturen maar er zijn geen grote namen tussen??? of wel ???? alle grote partijen verloren, toen hij er moest staan was hij er niet lekker terug naar king of cage.


Damn :shock:
Ik weet niet wat jij onder grote namen verstaat maar; Arona, Bustamonte, Randleman, vovchanchyn en Liddel vind ik toch wel allemaal grote namen

Lama Makavelli, die kent ie niet eens.... :lol:

redjuh
28-12-2004, 19:12
p diddy, ik denk dat je op het verkeerde forum zit. oek een rapforum ofzo.

mensen help me ff. p diddy vindt de onderstaande lijst met namen van vechters die door quinton jackson zijn verslagen, zo abominabel dat hij hem naar kotk wil terugsturen...

ricardo arona
chuck lidell
murilo bustamente
minowa
kevin randleman
igor vovchanchin
alexander otsuka
satake

redjuh
28-12-2004, 19:21
ik weet meer van het vrouwelijk orgasme dan hij van de sport. en dat zegt VEEL

Illuminati
28-12-2004, 19:24
Niks aan toe te voegen..........

:roll:

phranq
28-12-2004, 19:27
Pippy Doodoo is wel ok, hij zit mij gewoon te dissen...:)

Verstand van sport heeft ie ook nog wel, alleen niet deze...:D

Jay Hoov
28-12-2004, 19:49
p diddy, ik denk dat je op het verkeerde forum zit. oek een rapforum ofzo.

mensen help me ff. p diddy vindt de onderstaande lijst met namen van vechters die door quinton jackson zijn verslagen, zo abominabel dat hij hem naar kotk wil terugsturen...

ricardo arona
chuck lidell
murilo bustamente
minowa
kevin randleman
igor vovchanchin
alexander otsuka
satake

OEI!!!!
Iemand word afgemaakt!!!!

p diddy
28-12-2004, 21:11
het zal best! alle grote partijen heeft hij verloren dus je kan die link sturen maar er zijn geen grote namen tussen??? of wel ???? alle grote partijen verloren, toen hij er moest staan was hij er niet lekker terug naar king of cage.


Damn :shock:
Ik weet niet wat jij onder grote namen verstaat maar; Arona, Bustamonte, Randleman, vovchanchyn en Liddel vind ik toch wel allemaal grote namen

igor geef ik je arona had gewonnen in mij ogen chuck heeft bij pride niet veel gedaan in mijn optiek, bustamente ook niet echt iets schokkends!

p diddy
28-12-2004, 21:14
p diddy, ik denk dat je op het verkeerde forum zit. oek een rapforum ofzo.

mensen help me ff. p diddy vindt de onderstaande lijst met namen van vechters die door quinton jackson zijn verslagen, zo abominabel dat hij hem naar kotk wil terugsturen...

ricardo arona
chuck lidell
murilo bustamente
minowa
kevin randleman
igor vovchanchin
alexander otsuka
satake

igor gebleseerd, arona niet verdient gew. hij was al nokkie, randleman geef ik hem was een goeie maar dat mag ook wel hij heeft al twee titel gevechten gehad dus hij heeft wel wat goeie partijen gehad.

OEI!!!!
Iemand word afgemaakt!!!!

p diddy
28-12-2004, 21:16
vind je dat hij nog recht hebt op een titel gevecht dan redjuh

redjuh
28-12-2004, 21:19
hij zal eerst weer de no1 contender moeten worden. daar zal hij zeker 2 gevechten voor nodig hebben. trouwens... in 2005 komt het light heavyweight kampioenschap weer. daar zal hij zich eerst mee bezig houden. maar oh geloof mij... hij hoort bij de absolute top van de lhw divisie

p diddy
28-12-2004, 21:25
luister ik heb respect voor alle vechters maar, ik vond dat hij een grote bek had en twee keer K.O ging hij had kans de tweede partij, maar ik ben ervan overtuigd dat hij van wandy niet gaat winnen. Als wandy omhoog gaat zal hij de beste kans maken of arona.

Nicky
28-12-2004, 21:26
Hij kan Silva hebben

p diddy
28-12-2004, 21:28
P diddy is correct!!!
Rampage is natuurlijk een goede vechter, maar Wandy is een ander niveau!
Rampage moet weer onderaan beginnen...er zijn ook andere vechters die Wandy willen pakken(althans proberen!)!

Ps En Phranq...Zo wil je toch geen titel pakken...!

Ben ik helemaal met je eens...ik heb ook nooit gezegd dat IK dat wil...wou alleen ff benadrukken dat Poo Diddy z'n huiswerk eerst moet doen voor ie gaat brallen..

hij redt het wel voor zijn 25ste phranq ik hoop het voor jou maar niet tegen wandy

p diddy
28-12-2004, 21:29
Hij kan Silva hebben

hoevaak wil je het nog zien dan? dat hij k.o gaat.

p diddy
28-12-2004, 21:31
Ik zie t al: P diddy weet waar ie t over heeft! :roll:

thanx man wandy jongen ongeslagen!!!!!

Nicky
28-12-2004, 21:32
Silva was saved by the bell

Rampage had bijna niet getraind voor zijn partij tegen Silva de 2e x. Hij had helemaal geen sparring partners. Hij had volgens mij 4x gesparred voordat hij tegen Silva vocht. Plus dat hij ook nog een hele erge griep had voor zijn partij tegen Silva.

Het valt niet goed te praten want Silva heeft hem afgemaakt.

Maar Jackson kan hem hebben mits hij een goeie trainingsperiode achter zicht heeft.

redjuh
28-12-2004, 21:32
als de eerste ronde 320 seconden langer had geduurd, had hij gewonnen (31-10-2004). daar is iedereen het over eens. hij heeft het zeker in zijn mars.

maar goed p diddy, redeneer jij als volg: als en vechter 2 x heeft verloren van de huidige kampioen, moet ie maar stoppen?
als ajax 2 x achter elkaar geen kampioen wordt... moeten ze dan naar de gouden gids diviesie?

dumb ass

p diddy
28-12-2004, 21:39
dacht je dat ik je aan het likken was ofzo iedereen ze mening toch, vond jij dat quinten van arona als als als ik hoor van iedereen maar ALS hij is niet voor niks ongeslagen

p diddy
28-12-2004, 21:42
als de eerste ronde 320 seconden langer had geduurd, had hij gewonnen (31-10-2004). daar is iedereen het over eens. hij heeft het zeker in zijn mars.

maar goed p diddy, redeneer jij als volg: als en vechter 2 x heeft verloren van de huidige kampioen, moet ie maar stoppen?
als ajax 2 x achter elkaar geen kampioen wordt... moeten ze dan naar de gouden gids diviesie?

dumb ass

je hebt gelijk als die ronde langer had geduurd had ie ook gewonnen ALS. nee het gaat niet dat hij terug naar king of cage moet ik vroeg me af wat de fans van quinten hierover dachten ik zie hem het liefs bij pride het is een goeie vechter.

p diddy
28-12-2004, 21:43
Ik zie t al: P diddy weet waar ie t over heeft! :roll:

thanx man wandy jongen ongeslagen!!!!!

Was sarcastisch bedoeld. Ik ben een fan van Silva, maar dat jij zegt dat Rampage geen grote namen verslagen heeft, is gewoon bullshit! Maar dat is al duidelijk gemaakt door Redjuh.

alleen randleman, want igor raakte geblesseerd en arona zoals eerder gezegd was rampage nokkie

Ronny
28-12-2004, 21:46
waarom wordt er met deze NOOB nog steeds gepraat?


nee, echt.............................waarom????

Guru
28-12-2004, 22:18
Dit is echt kansloos zeg...
Een ex-noob als ik, kan deze poep nog niet eens uit z'n mond krijgen.

p diddy
29-12-2004, 00:59
oke mischien heb ik een beetje overmoedig gereageerd en te snel bij me eerste topic, ik zal me wat scherper opstellen!

Emilio
29-12-2004, 01:15
lekker in japan vechten. meer geld en meer waardering

cactusdre
29-12-2004, 08:35
oke mischien heb ik een beetje overmoedig gereageerd en te snel bij me eerste topic, ik zal me wat scherper opstellen!

Nogmaals welkom op mixfight! :wink:

Erg leuke topic. :lol:

phranq
29-12-2004, 09:02
oke mischien heb ik een beetje overmoedig gereageerd en te snel bij me eerste topic, ik zal me wat scherper opstellen!

Lijkt me een goed plan als je met de grote jongens mee wilt praten... :lol:

p diddy
29-12-2004, 11:44
oke mischien heb ik een beetje overmoedig gereageerd en te snel bij me eerste topic, ik zal me wat scherper opstellen!

Lijkt me een goed plan als je met de grote jongens mee wilt praten... :lol:

toen ik het over cro cop had was het was p diddy correct,

bij quinten ligt het allemaal wat gevoeliger he phranq phranq

:wink: is cool leuk zo'n forum ik had veel eerder erop moeten komen!

p diddy
29-12-2004, 11:45
oke mischien heb ik een beetje overmoedig gereageerd en te snel bij me eerste topic, ik zal me wat scherper opstellen!

Nogmaals welkom op mixfight! :wink:

Erg leuke topic. :lol:

thanx dre gezellig he???

Remco
29-12-2004, 11:55
En o ja, misschien helpt het om eerst voor jezelf op een rijtje te krijgen wat je wilt posten, dan kun je dat in één keer doen. Het staat zo stom om 3x op jezelf te reageren.

ashi76
29-12-2004, 12:00
p diddy kan het beter bij rapen houden.. ;)

Anonymous
29-12-2004, 14:28
rapen?????????????????????? is he a rapist?

Ronny
29-12-2004, 14:30
ik bi das vergossen om eins tsuu liggen

Anonymous
29-12-2004, 14:50
nederlands is moeilijk

Silat
29-12-2004, 15:08
p diddy = cooleo :roll: :twak:

Dennis
29-12-2004, 15:42
het zal best! alle grote partijen heeft hij verloren dus je kan die link sturen maar er zijn geen grote namen tussen??? of wel ???? alle grote partijen verloren, toen hij er moest staan was hij er niet lekker terug naar king of cage.


Damn :shock:
Ik weet niet wat jij onder grote namen verstaat maar; Arona, Bustamonte, Randleman, vovchanchyn en Liddel vind ik toch wel allemaal grote namen

En twee keer gewonnen van Cyril Abidi op K-1 regels

p diddy
29-12-2004, 18:20
vet man!

}|^-_-^|{
29-12-2004, 19:31
het zal best! alle grote partijen heeft hij verloren dus je kan die link sturen maar er zijn geen grote namen tussen??? of wel ???? alle grote partijen verloren, toen hij er moest staan was hij er niet lekker terug naar king of cage.


Damn :shock:
Ik weet niet wat jij onder grote namen verstaat maar; Arona, Bustamonte, Randleman, vovchanchyn en Liddel vind ik toch wel allemaal grote namen

En twee keer gewonnen van Cyril Abidi op K-1 regels

kijk en abidi vind ik nou wel een koekenbakker

p diddy
29-12-2004, 19:37
leuke bokszak voor de grote jongens!!