PDA

View Full Version : Waarom EXIT niet meedoet in Portugal (BJJ)



kXe
28-12-2004, 23:28
Waarom EXIT niet mee doet aan de 2nd European Brazilian Jiu-Jitsu Open Championship (http://www.exit-bjj.be/ec.php) in Portugal op 29 en 30 januari
Klik op de link hierboven, scroll naar beneden voor de Nederlandse versie.
Info over het tournooi vind je op hun website: http://www.cbjj.com.br/english/european2005.htm

Als je akkoord bent: je kan deze link verspreiden. Leuk zou zijn dat als je googlet op European Championship, je hierop terechtkomt.

Als je niet akkoord bent: laat de discussie hieronder beginnnen.

groeten

Maurice
http://www.exit-bjj.be

kyokushin
28-12-2004, 23:40
helemaal mee eens, 80 euro is een belachelijk hoog bedrag voor deelname, zoiets moet met een paar tientjes ophouden liefst nog minder, laat ze een paar goeie sponsers zoeken voor het geld.

Wheelie
28-12-2004, 23:44
80 euro is te duur vind ik

mama
28-12-2004, 23:51
krijg je een echte goude medaille als je wint???????????
als je je niet via internet opgeeft 120 euro?

Robson
29-12-2004, 00:41
afzuiperij is het wel ja, maar ik had van de Braziliaanse Federatie toch niets anders verwacht als het op geld aankomt.
En ze zullen daar in de toekomst niet in veranderen denk ik.

yas
29-12-2004, 01:47
en dan heb je nog de reiskosten..

Triker
29-12-2004, 02:44
Voor dat geld mogen jullie zelfs wel wedstrijden draaien in m'n achtertuin!!!

mama
29-12-2004, 11:04
the open TJJ
kost en inwoning erbij?
;)

a.s.c.
29-12-2004, 11:10
die gasten zijn echt van het padje af, voor dat geld doe je in
Nederland mee aan 5 toernooien en dan heb je de reiskosten er ook nog eens uit.

HUNTER
29-12-2004, 11:15
Wat een onmogelijke crap zeg........... Vraag me af of er uberhaupt nog rijkelui hieraan meedoen.

@ Maurice en Michel: Jullie organiseerden voorheen toch ook een European Cup?? Voor een veel leukere prijs kan ik me herinneren. Lijkt me een veel leuker plan!!!

a.s.c.
29-12-2004, 11:17
Wat een onmogelijke crap zeg........... Vraag me af of er uberhaupt nog rijkelui hieraan meedoen.

@ Maurice en Michel: Jullie organiseerden voorheen toch ook een European Cup?? Voor een veel leukere prijs kan ik me herinneren. Lijkt me een veel leuker plan!!!

:thumbs: dat zou een mooie concurrent zijn :thumbs:

Tsuki
29-12-2004, 11:19
EG DUUR maar om nou zo'n hele anti campagne te starten vind ik ook niet nodig ....................

Anonymous
29-12-2004, 12:02
EG DUUR maar om nou zo'n hele anti campagne te starten vind ik ook niet nodig ....................

je moet t niet zien als een hele anticampagne denk ik, maar als een effectieve strategische stap. als een belangrijk toernooi zo duur is, zullen alleen de rijkere deelnemers kunnen meedoen. Dan krijg je een soort van eliteselectie, terwijl er zoveel betere bjj-oefenaars misschien nog rondlopen die niet kunnen meedoen. wil je wat aan dit probleem doen, moet je wel zo'n actie als dit uitvoeren. De organisatie van dit toernooi zit niet te wachten op een slecht imago en hoe meer mensen het boycotten hoe sneller zij zullen realiseren dat de prijs omlaag moet. wat is het doel van het toernooi: dat de beste moge winnen, rijk of arm.

remco pardoel
29-12-2004, 13:58
alles in het leven heeft zijn prijs...
zo ook met seminars en zo...

het is jammer...

qball
29-12-2004, 14:46
whahahahahaaaa 80 EURO SéG ? DIE ZIJN GOE ZOT!!!!

kXe
29-12-2004, 20:36
Met of zonder onze mening, net zoals vorig zal er niemand (of zo goed als niemand) van Frankrijk (er komt ook een vertaling in het frans op de site), Nederland of België aanwezig zijn.
Het is inderdaad een anti-campagne, al is het maar om aan al de thuisblijvers te laten weten dat er nog mensen niet gaan vanwege het geld.
Een tournooi als de Dutch open of zoiets al de European Cup 2002 is dan een pak representatiever als Europees kampioenschap dan dit onding in Portugal ooit zal zijn.

Hunter: bedankt, zijn we zeker van plan, we zouden hoe dan ook dit jaar terug de Antwerp Open willen organiseren. Goed en goedkoop is ons doel.
We willen een tournooi zoals Cadu's short circuit of de grappling ede: goedkoop en leuk met daar bovenop superproffesionele organisatie.

Grappig: vorig jaar op sfuk.net kreeg michel de reactie dat we de sport niet steunen en niet willen zien vooruitgaan omdat we 80euro schandalig veel geld vonden voor een wedstrijd.
EXIT is op elk tournooi aanwezig waar we ook maar enigzins menselijk geraken en waar ze ons niet in de k*nt nemen qua inschrijvingsgeld.
Dit jaar: Duitsland (Lahr), Nederland (Oss 4x, Ede 4x), Frankrijk (Le Havre, Parijs), Luxemburg, Belgie (Brussel). De sport steunen doen we zeker wel?

Iedereen een goed 2005 toegewenst met tal van goed georganiseerde en betaalbare toernooien!

Maurice
http://www.exit-bjj.be

HUNTER
30-12-2004, 18:40
exit = goed bezig :thumbs:

ROIDRAGE
30-12-2004, 19:08
Ik moet de Exit dudes gelijk geven.
is toch een kote bedrag

redjuh
30-12-2004, 19:13
fuckin'ell voor 80 euro mag er een knap traininspak bijzitten!

Christophe
31-12-2004, 13:49
Way to go Maurice, Michel en Ken!!! Ik sta hier 100% achter!!!

Dat de Braziliaanse Federatie (bij gebrek aan een Europese) geld wilt verdienen aan BJJ stoort me niet ... maar ze halen het bij de foute mensen. Als ze geld willen verdienen, moeten ze sponsors contacteren. Als ze sponsors willen overhalen om met geld over de balk te komen, moeten ze zorgen voor een grote opkomst. Willen ze een grote opkomst, moeten ze het tornooi aantrekkelijk maken: goede organisatie, mooie prijzen voor de winnaars (en misschien iets kleins voor alle deelnemers, zoals de Dutch Open T-shirts) en last but not least: een redelijke prijs voor deelname!

Hoe groter/populairder de sport wordt, hoe beter voor iedereen. :wink:

Christophe
01-01-2005, 20:20
Gaat er eigenlijk iemand uit Nederland of België naar die (zogezegde) "Europese" kampioenschappen? Het zou inderdaad niet slecht zijn als er een parallel tornooi georganiseerd zou worden, een "echt" europees kampioenschap. Dan is het alleen de vraag: hoe krijgen we BJJ-vechters uit héél Europa op één plaats? Misschien moeten we een Europees Songfestival-principe aannemen: de club die de teambeker wint op het Europees kampioenschap mag het het volgend jaar organiseren. :P

Ik denk dat zo'n dingen pas interessant worden als er sponsoring mee gemoeid is, en daarvoor hebben we een grotere populariteit en meer media-aandacht nodig. En dit niet alleen voor BJJ, maar voor alle grondvecht-takken! Samen staan we sterk! :wink:

Marc
01-01-2005, 23:20
het bedrag is veel te hoog. Hoe goed alles ook mag zijn georganiseerd. Zoek inderdaad een sponsor, maar op deze manier heeft het de schijn dat het niet gaat om de sporter en de sport zelf.

Paganstars
03-01-2005, 01:11
80 euries.... gvd en dan zeggen ze dat sporten betaalbaar moet blijven :S

casca grossa
03-01-2005, 20:12
80 euro!! :? homo's!! team cadu gaat NIET!!! :twisted: