PDA

View Full Version : fightmaster oneens, eens uitslag?



p diddy
29-12-2004, 13:35
eens of oneens met de uitslag?

ik vond de partij naar esmee gaan in mijn ogen, niet veel maar ze deed iets meer en zij was de gene in de aanval.

ashi76
29-12-2004, 13:47
Ik ben het met dat hele programma oneens. :mrgreen:

Leuk voor het grote publiek, maar verder..... :?

p diddy
29-12-2004, 13:53
daar heb je gelijk in!!!!

phranq
29-12-2004, 13:55
Heb het nog nooit gezien en ga het niet kijken ook....

Roob
29-12-2004, 13:59
Wie heeft er gewonnen dan?

Anonymous
29-12-2004, 14:01
bas

Sjaak
29-12-2004, 14:09
Ik heb ook niks gezien en ga het ook niet kijken, maar als ik jou post lees heeft er iemand gewonnen, wie :roll:

everlast
29-12-2004, 14:15
Who gives a fuck?

cactusdre
29-12-2004, 14:16
Who gives a fuck?

Tja....

bryan
29-12-2004, 14:24
don't give a fuck...... :?

Sjaak
29-12-2004, 14:26
Behoorlijk populair programma zo te lezen :lol:

Waarom slaat dit programma totaal de plank mis, wie het weet mag het zeggen :wink:

Remco
29-12-2004, 14:26
Bas, en dat was op zich wel terecht. Ik vond hem over het algemeen de oefeningen het beste uitoefenen. Met het sparren vond ik hem minder. In zijn laatste gevecht tegen Esmee was hij in mijn ogen zelfs zwak. Esmee overklaste hem door goed te kijken en te counteren.

Esmee moest overal voor knokken, ik heb diep respect voor haar, maar Bas was over het hele programma genomen stabiel en domineerde iedereen.

jojo
29-12-2004, 14:45
jah ik vond ook dat esmee meer deed enzo maar helaas werd bas tot winaar uitgeroepen gefeliciteerd

Fr3ddy
29-12-2004, 14:48
Is hij nu de allersterkste vechter van Nl?

Virus
29-12-2004, 15:18
Is hij nu de allersterkste vechter van Nl?

:lol:

right... :wink:

Anonymous
29-12-2004, 15:27
dat is virus al, met z´n broertje

p diddy
29-12-2004, 15:52
niet de sterkste van NL bij lange na niet!

Remco
29-12-2004, 16:53
Nederland is weer een vechtsporttitel rijker...

ninjamo
29-12-2004, 16:56
ik was voor esmee en die is gewoon gepikt in mijn ogen

Wybenga
29-12-2004, 17:25
Veronica's fightmaster sucks!!!!

Wilde ik even kwijt :D

Ben
29-12-2004, 17:55
esmee was in de finale ,
echt de betere vechtster :thumbs:

Ben
29-12-2004, 17:55
esmee was in de finale ,
echt de betere vechtster :thumbs:

instructor
29-12-2004, 19:03
Esmee had zeker moeten winnen :thumbs:

Ryu
29-12-2004, 20:19
bas was beter in alle oefeningen in het gehele fightmaster programma dus terrechte winaar ben het met remco eens.

payap
29-12-2004, 21:00
De oefeningen waren idd wel pittig. Maar voor mij is esmee de winnaar. Bas heeft zowel tegen Marloes als Esmee alleen in zn achteruit gestaan en wat met dat been lopen flabberen.

Vreemd vindt ik wel dat het semi contact is en men scheenbeschermers draagt maar toch bv geen low kicks gemaakt mogen worden. Alle wapens van de kick boksers hebben ze er bijna uitgehaald.

met semi contact had men best ieder z'n eigen technieken kunnen laten maken. Lowkicks, knieen, clinchen en boksen kan ook op semi contact regels.

ROIDRAGE
29-12-2004, 21:03
verrek Payap, ik ben het met je eens :wink:

Gulo gulo
29-12-2004, 21:10
Heb het programma eigenlijk nooit echt gekeken en heb ook de finale niet gezien, kan dus geen oordeel geven.

BP
29-12-2004, 21:45
Heb het programma eigenlijk nooit echt gekeken en heb ook de finale niet gezien, kan dus geen oordeel geven.

Toch bedankt voor je bijdrage.

Esmee was the winner.

Overall het meest respectvol en fair al was het af en toe op het randje.

Ryu
30-12-2004, 00:13
ik zag ze wel een paar keer lowkicks geven of misschien waren het mislukte been vegen who knows :lol:
ik vond zowel esmee als bas iig niet goed.. bas gaat idd alleen maar naar achter en kan niet echt knokken , esmee kan niet eens een plankje door trappen ..
maar toch heb ik me wel vermaakt elke dinsdag :mrgreen:

ROIDRAGE
30-12-2004, 00:23
Esmee kan heus wel trappen hoor. Ze is Kickboks kampioene en zeker geen onverdienstelijke. Ask Ronald(zijn sportschool en Esmee's sportschool werken veel samen).
Ze trapt geen plankjes door, alleen maar mensen

Silat
30-12-2004, 00:42
Vandaag hoorde ik dat er in de laatste RINGS een stuk stond over Fightmaster.
Alles scheen in scene gezet te zijn. Dat zou ook de reden zijn geweest dat Kim was weggelopen. Ze zou van achtere een muur gehoord hebben dat er besproken werd wie eruit moest en wie er moest winnen ofzo... :twak:

:roll: maar dit verbaasd me niks.

Wie heeft dat blad hier??

Ronald
30-12-2004, 01:57
Esmee kan heus wel trappen hoor. Ze is Kickboks kampioene en zeker geen onverdienstelijke. Ask Ronald(zijn sportschool en Esmee's sportschool werken veel samen).
Ze trapt geen plankjes door, alleen maar mensen
Bram = correct. Helaas is de uitwisseling tussen de sportscholen de laatste tijd op een laag pitje maar eerder kwam Esmee ook nog wel eens in Zutphen trainen. Ik heb haar ook een paar keer in de ring zien knokken. Ik vond bij Fightmaster Esmee ook echt boven de anderen uitsteken als het om het vechten ging, en dat terwijl ze nog geen eens haar eigen spelletje kon spelen.

Het lukte Gil trouwens wel prima om een plankje door te trappen. Toch heb ik veel liever een trap van haar dan van Esmee :wink: .

Btw. het concept van het programma sprak me om heel veel redenen totaal niet aan. Ik vond het een flutprogramma zelfs. Toch veel respect voor de mensen die er aan deelgenomen hebben, zeker voor degenen die er op het laatst nog in zaten. Los van of het programma goed is of niet, het is voor de deelnemers wel een uitputtingsslag geweest.

Ronald
30-12-2004, 01:58
Vandaag hoorde ik dat er in de laatste RINGS een stuk stond over Fightmaster.
Alles scheen in scene gezet te zijn. Dat zou ook de reden zijn geweest dat Kim was weggelopen. Ze zou van achtere een muur gehoord hebben dat er besproken werd wie eruit moest en wie er moest winnen ofzo... :twak:

:roll: maar dit verbaasd me niks.

Wie heeft dat blad hier??
Is hier op Mixfight.nl ook uitgebreid besproken Silat :lol: . Kim heeft hier zelf haar zegje ook gedaan.

migyur
30-12-2004, 02:51
Vandaag hoorde ik dat er in de laatste RINGS een stuk stond over Fightmaster.
Alles scheen in scene gezet te zijn. Dat zou ook de reden zijn geweest dat Kim was weggelopen. Ze zou van achtere een muur gehoord hebben dat er besproken werd wie eruit moest en wie er moest winnen ofzo... :twak:

:roll: maar dit verbaasd me niks.

Wie heeft dat blad hier??

Maare repoman was/is toch een producent(producer whatever) van fightmaster, misschien dat hij wat inlichtingen kan geven....

Remco
30-12-2004, 10:49
Ik vond het leuk genoeg om te volgen, voornamelijk wegens de echt wel zware oefeningen en ontberingen (hahaha, koude pap en paardedekens!) en het sparren. In mijn ogen was Esmee de enige die goed draaide bij het sparren.

De grote drie echter hebben me mateloos geïrriteerd. Ondanks dat ik Lucia bij het coachen geweldig vond, heel toegeweid en wijs, kreeg ik voortdurend plaatsvervangende schaamte als de drie stripfiguren weer opkwamen, groeten, orakelen, groeten, afgingen. Het schreeuwde in mijn ogen om een goede persiflage bij Kopspijkers ofzo.

Het overleg was ook steeds weer tenenkrommend. Henk die de anderen interviewde: "Lucia, wat heb je gezien?" en dan uiteindelijk: "Ik heb mijn mening opgemaakt". En dan die verkrampte argumentatie met de handgebaren van Ron...

De jury heeft naar mijn idee de vaart uit het programma gehaald. Ze hadden voor de leek ook het groeten (OSU) uit mogen leggen, mijn vriendin snapte er niks van.

Al met al heb ik me best vermaakt, maar zou het programma op vele vlakken verbeterd kunnen worden. Waarom gaven ze de vechters geen 14 of 16 ounce handschoenen, dan kon er tenminste een normale stomp uitgedeeld worden? Waarom inderdaad geen low-kicks, aangezien er scheenbeschermers gedragen worden? Met de huidige opzet van het programma kon de jury niet anders dan Bas laten winnen, hoe veel beter Esmee ook in het sparren was.

Silat
30-12-2004, 13:59
:oops: :oops:

ik ga even lezen in die topic. Ik had hem speciaal niet gelezen omdat ik het niet de moeite waard vond. :lol:

Silat
30-12-2004, 14:21
hahahaha :lol: *topic gelezen*

RikkiKungfu
31-12-2004, 00:30
Ik vond Bas tactiek erg flauw.. voorwaartse trap.... (en dan 50x)

Esmee ging goed in de aanval, en tuurlijk slaat de vermoeidheid toe..

ik had esmee graag als winneres gezien

redjuh
31-12-2004, 00:31
esmee os de fm idd