PDA

View Full Version : Toernooi registratie vastleggen - hup nodig !



Sjaak
01-01-2005, 16:18
Ben op spoed naar een firma of een persoon die voor een redelijke prijs een aantal van mijn kyokushin toernooien / evenementen op een professionele manier kan filmen, vastleggen, bewerkenen registreren op DVD.

Tips zijn van harte welkom en u kunt me altijd een PM sturen.

Osu Sjaak

Nicky
01-01-2005, 16:45
www.connectingmedia.nl

misschien is dat wat Sjaak.

Sjaak
01-01-2005, 16:52
Thanks Nick :thumbs: ik ga ze gelijk aanschrijven en meer van zulke tips wordt door mij zeer op prijs gesteld want moet een beetje kunnen vergelijken.

Shytown
01-01-2005, 17:06
Sjaak, ik zou een student journalistiek benaderen als ik jou was. Hebben de apparatuur om het goed te kunnen doen. Moet je natuurlijk wel een GOEDE student benaderen he!

Sjaak
01-01-2005, 17:09
Sjaak, ik zou een student journalistiek benaderen als ik jou was. Hebben de apparatuur om het goed te kunnen doen. Moet je natuurlijk wel een GOEDE student benaderen he!

Geen gek idee Shytown, weet jij toevallig een goede student die dan kan.

Een goede studente journalistiek is natuurlijk ook van harte welkom :wink:

Sjaak

Sjaak
02-01-2005, 11:05
Sportfan, top van je, ik ga hem gelijk benaderen :thumbs: Laat maar komen de tips :wink:

ashihara
02-01-2005, 11:27
tj alberga deed toch ook zoiets?

Sjaak
02-01-2005, 12:10
tj alberga deed toch ook zoiets?

Klopt maar ik weet niet of zijn hoofd er nu naar staat maar ik zal hem is aanschrijven, thanks Ashi :thumbs:

Sjaak
02-01-2005, 12:15
Kevin, jij ook bedankt voor de tip :thumbs: Ik heb hem al aangeschreven.

mama
02-01-2005, 12:22
Ik weet een bedrijf die het licht en geluid van oa rings in enschede, zaantheater en gala's in schermerhorn en alkmaar en volgens mij landsmeer doet.
zal als je intresse hebt ff achter telefoonnummer gaan. pm me maar ofzo sjaak.

Sjaak
02-01-2005, 13:40
PM :wink:

Shytown
02-01-2005, 13:46
Een goede studente journalistiek is natuurlijk ook van harte welkom

:mrgreen:

Ik ken wel iemand die zo'n studie volgt, ik zal het eens vragen. Maar als ik jou was zou ik ff naar een hogeschool in de buurt rijden en in het communicatiegebouw een flyer ophangen met je oproep. Studenten kunnen altijd geld gebruiken dus lijkt me gegarandeerde reactie. Mocht het tegenvallen kan je altijd nog een prof in de hand nemen.

Succes ermee!

Barang
02-01-2005, 17:52
Bij onze gala,s van Mike's Gym word alles professioneel gefilmd en gebrand op dvd.
Dit is het telefoonnummer van Richard:0622631211

Dit is ook wat mama bedoed

Sjaak
02-01-2005, 18:07
Oh ik wist niet dat Marieke het over Richard had want die heb ik op aanraden van Sportfan aal aangeschreven. Jij ook bedankt Barang :thumbs:

Sjaak
02-01-2005, 18:12
Een goede studente journalistiek is natuurlijk ook van harte welkom

:mrgreen:

Ik ken wel iemand die zo'n studie volgt, ik zal het eens vragen. Maar als ik jou was zou ik ff naar een hogeschool in de buurt rijden en in het communicatiegebouw een flyer ophangen met je oproep. Studenten kunnen altijd geld gebruiken dus lijkt me gegarandeerde reactie. Mocht het tegenvallen kan je altijd nog een prof in de hand nemen.

Succes ermee!

Thanks Shytown dat je dat gaat vragen, heb al diverse reactie's gehad :thumbs:

ashihara
03-01-2005, 10:09
martijn de jong heeft laatst ook een gala van hem op dvd laten vast leggen. Dat zag dr op zicht ook wel goed uit en koste niet al te veel.
zou hem ff een pm sturen.