PDA

View Full Version : Een volgende tegenstander voor Minotauro *Spoiler*



Ronald
01-01-2005, 23:21
Wie moet nu eigenlijk de volgende tegenstander voor Antonio Rodriogo Minotauro Nogueira worden? Nu die verloren heeft van Fedor zit een titelgevecht er voorlopig niet meer in (tenzij Fedor bijvoorbeeld weer verliest van CroCop). Hij zal dus wel een andere rol gaan krijgen binnen Pride. Zelf zou ik 'm wel willen zien tegen een paar heavy weights uit de UFC, Frank Mirr of Tim Sylvia bijvoorbeeld. Op die manier zou hij toch nog een beetje een centrale rol kunnen houden bij Pride. Zo'n vechter wil je nou eenmaal vaker in actie zien en ik zie 'm liever als ambassadeur voor Pride dan als gatekeeper voor een titelgevecht.

Tegen wie zien jullie hem het liefts z'n volgende partij vechten?

Nicky
01-01-2005, 23:24
Andrei Arlovski, Travis Wiuff of Kevin Randleman

Biiyen
02-01-2005, 00:25
Randleman of tegen Wanderlei lijkt me ook wel vet. Weten we direct met zijn allen wat Wanderlei echt waard is.

ROIDRAGE
02-01-2005, 06:30
een UFC champ lijkt mij wel wat :thumbs:

Maupie
02-01-2005, 11:46
Sem Schilt

phranq
02-01-2005, 11:56
Wanderlei vs Nog lijkt me ook wel wat..

HUNTER
02-01-2005, 11:58
nog n keer tegen Fedor?? Ik denk niet dat er verder nog veel mensen zijn die het hem heel moeilijk kunnen maken.... Maar goed een potje tegen Randleman lijkt me best leuk

phranq
02-01-2005, 12:04
nog n keer tegen Fedor?? Ik denk niet dat er verder nog veel mensen zijn die het hem heel moeilijk kunnen maken.... Maar goed een potje tegen Randleman lijkt me best leuk

Ik heb Fedor het niet moeilijk zien hebben tegen Nog gister, hij speelde gewoon met 'm...

Ik wil Crocop tegen Fedor zien nu, dat is de volgende partij waar iedereen op wacht...

redjuh
02-01-2005, 13:05
pranq is correct

enne yoshida vs minotauro en wellicht een rematch tegen dan henderson

Nickuraba
02-01-2005, 13:16
Wanderlei, lijkt me leuk. Ik zou helemaal lachen als Nog hem outboxed. IMO is Nog wat gerichter en minder onbenullig. Jah..die zou ik graag willen zien!

zjoerd
02-01-2005, 15:13
*enne yoshida vs minotauro en wellicht een rematch tegen dan henderson*

rematch? henderson heeft toch alleen tegen het lichtere broertje van nog gestaan en gewonnen??? correct me if i am wrong.

}|^-_-^|{
02-01-2005, 15:17
*enne yoshida vs minotauro en wellicht een rematch tegen dan henderson*

rematch? henderson heeft toch alleen tegen het lichtere broertje van nog gestaan en gewonnen??? correct me if i am wrong.

wrong :wink:

2x tegen elkaar gestaan volgens mij.

hendo lag in de 2e partij tegen nogueira in alle denkbare klemmen en hij kwam overal uit. niet stuk te krijgen.

Anonymous
02-01-2005, 15:23
Yepz...1ste keer was Rings king of kings 2000 finale....Had Henderson gewonnen op beslissing.... 2de partij won Nog op beslissing bij Pride...
Hendo vs Nog lijkt me niks..... Henderson is te licht...geen zwaargewicht...

Ronald
02-01-2005, 15:34
hendo lag in de 2e partij tegen nogueira in alle denkbare klemmen en hij kwam overal uit. niet stuk te krijgen.
Behalve dan in de laatste armklem waar hij op af moest tikken :wink: .

makavelli
02-01-2005, 16:10
Randleman ligt tegen Minotauro binnen de minuut in een klem, lijkt mij een mismatch
Wanderlei zal hem veel meer partij kunnen bieden

KO TKO
02-01-2005, 16:19
Minotauro tegen Mirko Filipovic. Rematch

kentaro
02-01-2005, 17:17
nog tegen die garner

}|^-_-^|{
02-01-2005, 18:44
hendo lag in de 2e partij tegen nogueira in alle denkbare klemmen en hij kwam overal uit. niet stuk te krijgen.
Behalve dan in de laatste armklem waar hij op af moest tikken :wink: .

gun me nou die hyperbolische overdrijving op zijn tijd ronald ;)

Ronald
02-01-2005, 19:46
gun me nou die hyperbolische overdrijving op zijn tijd ronald ;)
Had dan gezegd dat Mino met Henderson speelde, dat hij klemmetjes linksom en rechtsom oefende, maar dat hij op het laatst toch maar besloot er toch eens een flink door te trekken :lol: .

En is een hyperbolische overdrijving geen pleonasme?

}|^-_-^|{
02-01-2005, 20:37
gun me nou die hyperbolische overdrijving op zijn tijd ronald ;)
Had dan gezegd dat Mino met Henderson speelde, dat hij klemmetjes linksom en rechtsom oefende, maar dat hij op het laatst toch maar besloot er toch eens een flink door te trekken :lol: .

En is een hyperbolische overdrijving geen pleonasme?

haha, ja, maar het is een uitdrukking die vaak gebruikt wordt en zodoende ingeburgerd is.

Paganstars
03-01-2005, 00:39
Nog tegen crocop en fedor tegen wandy... :P

Punk in drublic
03-01-2005, 01:55
Wand vs Nog kan ik me helemaal bij aansluiten.
Alhoewel ik Wand ook graag tegen de UFC LHW top uit zie komen.
Dat laatste zie ik eerder gebeuren trouwens.

Hunt vs CroCop lijkt me trouwens ook wel heel tof.

Shytown
03-01-2005, 16:08
Ik denk dat Nog de overstap naar K1 MMA gaat maken om daar champ te worden. Hij zal nu zijn eisen iets in moeten dammen en is het voor de K1 haalbaar om hem aan te trekken.

redjuh
03-01-2005, 19:47
nogueira heeft buiten fedor eigenlijk helemaal geen tegenstanders als ik er zo over nadenk... josh barnett zou het hem misschien moeilijk kunnen maken

HUNTER
03-01-2005, 20:10
redjuh = correct.

barnett misschien of kharitonov maar dan houdt t echt wel op denk ik

Ronald
03-01-2005, 21:55
redjuh = correct.

barnett misschien of kharitonov maar dan houdt t echt wel op denk ik
Kharitonov heeft ie al gehad. Barnett is idd een goeie optie.

Ralph
04-01-2005, 12:20
Rematch tegen CroCop, rematch tegen Rodriguez (als die kerel überhaupt nog traint..... hoor je echt niets meer van, maar hun tweede partij in Pride won Ricco in mijn ogen), tegen Barnett, rematch tegen Kharitonov, tegen Garner, (als Wanderlei besluit verder te gaan als HW) tegen Silva, tegen de UFC champ....... Ik zie nog wel voldoende interessante partijen voor Minotauro.
Ik was trouwens wel verbaasd over Fedor! Hij gooide Nog echt met alle gemak en wanneer hij maar wilde op het canvas. Nog had echt niks in te brengen. Echt knap. En zijn jab was ook weer werelds. De hoek van Nog moest na elke ronde denk ik een litertje bloed onder Nog's neus wegvegen.... :maskills:

Nickuraba
04-01-2005, 18:11
Ikwil hem weer tegen crocop zien!

qball
04-01-2005, 19:20
ik zou graag een rematch tegen ricco rodriguez zien , want de vorige keer is ricco volgens mij (en vele andere hard core fans) , zwaar bestolen .... rematch met deze keer onpatijdige judges ...

Judas
04-01-2005, 20:00
Nog een keertje Nog tegen Crocop. Of misschien moet hij maar es gaan proberen om het tegen het broertje van Fedor op te nemen :wink:

redjuh
04-01-2005, 21:35
hoe zo tegen het broertje van fedor proberen? dat is geen proberen... hij iced het broertje van fedor

a.s.c.
04-01-2005, 21:52
hoe zo tegen het broertje van fedor proberen? dat is geen proberen... hij iced het broertje van fedor

ik vraag het me af, hij liep bij cro cop tegen een high kick aan, dat is geen schande, maar eerlijk gezegd denk ik niet dat minotauro van het 'broertje van fedor wint' op punten misschien.

Nickuraba
04-01-2005, 22:31
jaah, ik had graag willen zien wat er gebeurde wanneer die highkick er vollop met het scheen op zat. weheh..ik zou maar al te graag die rematch zien, k vond nml tijdens crocop randleman zijn sprawl duidelijk nog beter, en hij lijkt minder bang voor de grond nu.

Van het broertje van fedor zal die denk ik ook indeed niet winnen, dit omdat big brother fedor verslaat met het worstelen tijdens het trainen. En hij is nog wat sterker!

leks
05-01-2005, 19:50
Ik weet niet waarom maar waar Ronald mee begint Mir, dat lijkt me nou interessant.

De rest is minder.

robholland
05-01-2005, 20:09
Mino vs. Crocop 2 zou heeeeel strak zijn

Ralph
06-01-2005, 11:09
Hier nog wat gifjes met een paar takedowns die Fedor maakte bij Nog. Hier is echt goed te zien hoe gemakkelijk hij Nog naar de grond kreeg.

1 - http://mars.walagata.com/w/nacirema/FyodorMinoDown1.gif

2 - http://mars.walagata.com/w/nacirema/FyodorMinoDown2.gif

3 - http://mars.walagata.com/w/nacirema/FyodorMinoDown3.gif

4 - http://mars.walagata.com/w/nacirema/FyodorMinoDown4.gif

5 - http://mars.walagata.com/w/nacirema/FyodorMinoDown5.gif

6 - http://mars.walagata.com/w/nacirema/FyodorMinoDown6.gif

7 - http://mars.walagata.com/w/nacirema/FyodorMinoDown7.gif

8 - http://mars.walagata.com/w/nacirema/FyodorMinoDown8.gif

Jay Hoov
06-01-2005, 13:14
nog n keer tegen Fedor?? Ik denk niet dat er verder nog veel mensen zijn die het hem heel moeilijk kunnen maken.... Maar goed een potje tegen Randleman lijkt me best leuk

Ik heb Fedor het niet moeilijk zien hebben tegen Nog gister, hij speelde gewoon met 'm...

Ik wil Crocop tegen Fedor zien nu, dat is de volgende partij waar iedereen op wacht...

Phranq is correct.....
Tegen wandy zou ook leuk zijn , maar ik denk dat Wandy te aggressief is voor Mino!!!

Remco
06-01-2005, 14:42
Ik zou graag een partij met Barnett zien.

Daarnaast lijkt een rematch met CroCop of Ricco me goed. Ricco had naar mijn idee de vorige partij moeten ook winnen.

Sapp, Schilt en Herring lijken me nog geen optie.

The Maniac
06-01-2005, 14:46
Wandy vs Nog
Cro Cop vs Nog 2
Arlovski vs Nog
Mir vs Nog
Sylvia vs NOG
Hendo vs Nog

Nickuraba
06-01-2005, 14:53
Nice die gifs. Maar valt me in veel wedstrijden op dat nog makkelijk gegooid wordt. Het liefst wil ik crocop vs nog zien. Kijken hoeveel crocop heeft geleerd. Vorige x had nog het er maar moeilijk mee