PDA

View Full Version : Ryan Gracie ---SpoIleR---



Anonymous
02-01-2005, 09:53
Jezus...wat een pannekoek ook soms..hahaha...
Doet bijna een 'Yvel' op de scheids rechter in zn partij...
Ze zitten te dicht bij de touwen op de grond en de scheids wilt een stop don't move, naar het midden, in het midden wilt de scheids de arm van Gracie verplaatsen maar lukt niet....Dan ineens Gracie flipt half tegen de scheids, de scheids wilt een gele kaart pakken en dan dreigt ie echt van "ey no, no, no" en nog bozer kijkend...hahahahaha....het is dat zn hoek iets riep in braziliaans anders hadden we een 'Yvel' gezien bij Pride..hahahaha...

Nickuraba
02-01-2005, 12:24
kerel heeft anger management nodig

ICON
02-01-2005, 13:52
ka ik heb die partij net gezien, t lijkt me trouwens ook we lzwaar irritant als de scheids constant aan je arm loopt te trekken terwijl je er zelf van overtuigd bent dat je al goed ligt.
bij de tweede keer liet hij van tevoren trouwens even goed zien dat hij in side-mount lag :D

Mike
02-01-2005, 14:35
gewoon een mongool die ryan. Respect voor de scheids en zijn beslissingen waren op zijn plaats geweest. Maar ja , sommige vechters denken overal boven te staan en hebben zichzelf absoluut niet onder controle. Zielig figuur die ryan, bah!

en dat dreigende schreeuwen , hij had gewoon een DQ moeten krijgen de dolle aap.

maartenjackie
02-01-2005, 15:08
hij is niet voor niets de badboy van de gracies family. ik mag hem wel, lekker veel energie. alleen een champ zal hij nooit worden

migyur
02-01-2005, 19:11
Maar vond het wel gek hoe die scheids aan zijn nek stond te rukken..

Mike
03-01-2005, 12:26
Dat was helemaal niet gek , ryan bleef maar het gevecht hervatten terwijl de positie niet juist was. Wie was er nou eigenlijk gek , wie is er altijd een waus in en buiten de ring ? Juist , ryan gracie.

Ik hoopte eigenlijk dat de scheids ryan ko zou trappen of slaan vor zn bjdehande geschreeuw en gedoe.

ICON
03-01-2005, 12:28
hij heeft trouwens wel n heeeele vette tattoo!

Mike
03-01-2005, 12:30
dat moet ik toegeven :mrgreen:

die is echt vet :thumbs: