PDA

View Full Version : K1 Heeft gewonnen van PRIDE qua kijkcijfers oud en nieuw....



Anonymous
02-01-2005, 13:51
From puroresupower.com:

"K-1's 12/31 Osaka Dome show did a very strong 20.1% rating. PRIDE's 12/31 Saitama Super Arena show was rated by two sections and the average was a 14.5%."

Anonymous
02-01-2005, 13:52
K1 is nog steeds wat populairder dan Pride, maar wat ik gezien heb van beide shows is dat Pride zeker wel beter was/is.... ik had dit niet verwacht, omdat k1 mma nog niet zo groot is maar schijnbaar wel interesse voor.

}|^-_-^|{
02-01-2005, 14:12
een freakshow scoort blijkbaar beter

ashi76
02-01-2005, 15:20
Je kan het ook omdraaien natuurlijk.

K1 scoort nog maar 5 % meer kijkers als Pride.... ;)

Shytown
02-01-2005, 15:48
K1 scoort nog maar 5 % meer kijkers als Pride....


Ja dat verschil is groter geweest, maar 5% is in absolute aantallen nog wel heel erg veel.

redjuh
02-01-2005, 16:09
ze scoren geen 5 % meer, ze scoren 38 % meer

Mack
02-01-2005, 17:36
een freakshow scoort blijkbaar beter

Jahw. De meeste mensen wilden waarschijnlijk gewoon Royce Gracie vs Akebono zien. Ik zou echter liever m'n geld hebben uitgegeven aan de Pride show..

Muay Thai Elite
02-01-2005, 19:02
Boeiend wat meer scoort: ik kijk het allebei, en vindt het allebei wel vet. Ben iets meer thuis in de K-1 (vanwege mijn eigen sportbeoefening natuurlijk), maar ik heb echt het grootste respect voor al die mannen van Pride FC en K-1 MMA! :thumbs:

Anonymous
03-01-2005, 08:12
het was te verwachten dat k1 betere kijkcijfers zou gaan halen. vind het alleen jammer dat pride het niet beter heeft gedaan. want 14.5 is toch best wel laag. al is het beter dan vorig jaar toen hadden ze 12.5. maar goed na alle reclame en ik denk ook behoorlijk wat geld wat fuji tv er voor heeft uitgetrokken is het toch magertjes. toch hoop ik dat fuji tv wel door wilt blijven gaan met het event want het is echt waanzinnig om 2 mma events op 1 dag te hebben.

Robson
03-01-2005, 08:33
die jongens begrijpen nog steeds niet dat het direkt wordt opgenomen van pay per vieuw en de dag nadien vind je het op het internet.
Juist hetzelfde probleem met het downloaden van muziek, cd verkoop is de laatste jaren zwaar gezakt.
Ze zouden beter wat minder geld vragen voor zo'n belachelijk schijfje.

Ronald
03-01-2005, 09:37
die jongens begrijpen nog steeds niet dat het direkt wordt opgenomen van pay per vieuw en de dag nadien vind je het op het internet.
Juist hetzelfde probleem met het downloaden van muziek, cd verkoop is de laatste jaren zwaar gezakt.
Hoezo "de dag nadien"? Tijdens het evenement zelf al :lol: .

Toch vind ik dit anders dan met muziekCD's e.d. Een sportevenement zou ik eigenlijk gewoon het liefst live willen zien. Als ze zo'n evenement op het Internet of via de sataliet als PPV aan zouden bieden zou ik dat ook direct doen. Daar heb ik wel 25-30 dollar voor over. Ik vraag me af in hoeverre ze daar al mee bezig zijn. Daar zou toch aardig wat geld in moeten zitten zou je zo denken...

Anonymous
03-01-2005, 09:58
die jongens begrijpen nog steeds niet dat het direkt wordt opgenomen van pay per vieuw en de dag nadien vind je het op het internet.
Juist hetzelfde probleem met het downloaden van muziek, cd verkoop is de laatste jaren zwaar gezakt.
Hoezo "de dag nadien"? Tijdens het evenement zelf al :lol: .

Toch vind ik dit anders dan met muziekCD's e.d. Een sportevenement zou ik eigenlijk gewoon het liefst live willen zien. Als ze zo'n evenement op het Internet of via de sataliet als PPV aan zouden bieden zou ik dat ook direct doen. Daar heb ik wel 25-30 dollar voor over. Ik vraag me af in hoeverre ze daar al mee bezig zijn. Daar zou toch aardig wat geld in moeten zitten zou je zo denken...

De WWE (voormalig WWF) doet dat al...die live webcasts....en nog goeie kwaliteit ook...

Robson
03-01-2005, 11:47
aan 25/30 dollar per evenement vrees ik dat er dan nog steeds piraaterij zal zijn.
Hoe komt het dat de K-1 evenementen wel te zien zijn op eurosport en Pride niet?
zittem toch in het prijsverschil volgens mij.

ashi76
03-01-2005, 11:52
Omdat K1 "het grote publiek" (nog) meer aanspreekt als Pride.

Robson
03-01-2005, 12:02
omdat meer mensen het kennen van eurosport
moest Pride ook op eurosport te zien zijn, dan zou er ook een breder publiek voor zijn, het verbaast me niet dat veel mensen nog nooit van Pride hebben gehoord, maar K-1 kennen ze wel.

migyur
03-01-2005, 12:41
Denk maar niet dat footstomps bij het bredere publiek goed zal vallen..

}|^-_-^|{
03-01-2005, 15:07
omdat meer mensen het kennen van eurosport
moest Pride ook op eurosport te zien zijn, dan zou er ook een breder publiek voor zijn, het verbaast me niet dat veel mensen nog nooit van Pride hebben gehoord, maar K-1 kennen ze wel.

En jij denkt dat Japanners naar eurosport kijken?

Robson
03-01-2005, 19:55
omdat meer mensen het kennen van eurosport
moest Pride ook op eurosport te zien zijn, dan zou er ook een breder publiek voor zijn, het verbaast me niet dat veel mensen nog nooit van Pride hebben gehoord, maar K-1 kennen ze wel.

En jij denkt dat Japanners naar eurosport kijken?

Heb ik dat dan ergens geschreven dat ik het alleen over Japanners heb :?
In Japan kennen ze Pride wel ja :thumbs:

Nicky
04-01-2005, 07:22
1. NHK 'Kohaku' show: 35.0%
2. K-1 'Dynamite!!': 20.1%
3. PRIDE 'Shockwave': 14.5%
4. Nippon TV show: 9.5%
5. TV-Asahi 'TV Tackle' show with Beat Takeshi: 7.8%

Wat moet ik me voorstellen bij deze cijfers?

20.1% van alle Japanse bewowers keken naar K-1 ?