PDA

View Full Version : Wanderlei Silva naar K-1 !? *Spoiler*



Nicky
03-01-2005, 07:59
Brazilian insider Ricardo Alonso reports that Chute Boxe manager Rudimar Fedrigo was upset with the judges decision of Vanderlei Silva's fight against Mark Hunt.

According to sources close to the Chute Boxe team, Rudimar thought the fight should have at least been declared a draw due to the large difference in weight between the two fighters. PRIDE usually has a policy of taking the weight difference into account when a close fight between two fighters of different weight classes goes to decision.

Furthermore, behind closed doors Rudimar is feeling that DSE/PRIDE may have handed out the decision loss in order to have more bargaining power when it is time to discuss a new contract, since the loss to Hunt was the last fight of Silva's current contract.

The enite Chute Boxe team's contract negotiations in Japan are handled by Koichi Kawasaki. It is said that Kawasaki will supposedly meet with K-1 management this month to discuss the possibility of bringing Silva to K-1.

More news regarding this developing story will be posted in about two weeks.

Robson
03-01-2005, 09:28
kan hij beter toch niet doen volgens mij

ashi76
03-01-2005, 11:43
K1 MMA misschien.

Toch denbk ik dat Pride zijn kampioen niet zal laten gaan, het zal wel een truukje van chuteboxe zijn om meer poen te vragen.

kentaro
03-01-2005, 12:01
K-1 MMA begint toch wel goed te worden met vechters als BJ Penn, een paar Gracie's en nu misschien Silva!

migyur
03-01-2005, 12:28
K1 mma is nog lang niet goed genoeg voor wanderlei, hij heeft daar niks te winnen..

Virus
03-01-2005, 12:59
K1 MMA misschien.

Toch denbk ik dat Pride zijn kampioen niet zal laten gaan, het zal wel een truukje van chuteboxe zijn om meer poen te vragen.
Mijn idee...

Nathan
03-01-2005, 13:34
K1MMA zou wel vet zijn, maar de normale K! moet hij niet doen..

Virus
03-01-2005, 13:39
K1MMA zou wel vet zijn, maar de normale K! moet hij niet doen..
Hij moet gewoon lekker MW blijven vechten binnen Pride...

Sowieso dat MWGP winnen dit jaar en daarna weer verder zien...

Mike
03-01-2005, 13:47
zielig

ze hebben het over: should have at least been declared a draw due to the large difference in weight between the two fighters. PRIDE usually has a policy of taking the weight difference into account when a close fight between two fighters of different weight classes goes to decision.

ze vergeten echter het voordeel van de pride ervaring die wanderlei had. Die man staat al circa 5 jaar in de pride ring en hunt komt net kijken. Ik vond het gewoon lachwekkend dat silva dit gevecht claimde te winnen. Alleen maar omdat hij zoveel lichter is, pffft belachelijk gewoon. Hunt sloeg hem meerdere keren neer, wanderlei pakte wel af en toe de mount maar deed er vervolgens elke keer niks mee behalve zelf op adem komen. Wanderlei heeft terecht verloren en moet niet huilen. Dat siert hem niet. En van mij mag die naar k1-mma neem nogueria ook mee anders. Rare gasten hoor om zo te gaan juichen voordat de jury heeft beslist. Vraag gewoon een rematch, eet wat meer en je kan hunt heus slopen maar met oud en nieuw was gewoon een loss.

en idd pride zal wel gek zijn om hun top vechter silva naar k1 te laten gaan. Dus lijkt me sterk dat het ook daadwerkelijk zou gebeuren

Mike
03-01-2005, 13:54
wordt je in k1 mma eigenlijk ook zwaarder beoordeeld op de laatste ronde , net als bij gewone k1? Dat degene die het sterkst afsluit wint? Dan begrijp ik silvas wens naar k1 te gaan beter, want die 3de ronde was van hem geweest met oud en nieuw maar die ronde 1 en 2 waren overduidelijk voor hunt. Dan had silva wellicht in k1 mma gewonnen, terwijl je in pride over alle rondes wordt beoordeeld.

Virus
03-01-2005, 14:32
maar die ronde 1 en 2 waren overduidelijk voor hunt.
Hu?? :?

Niet dus...

makavelli
03-01-2005, 14:33
Ik snap niet dat er zoveel vechters naar K-1 MMA willen en ook gaan.
In 2004 hebben ze maar twee events georganiseerd.
De beste vechters die ze onder contract hebben, bijvoorbeeld Sudo en Penn vechten maar op één van deze twee events.
Heath staat er nu ook onder contract en als die geluk heeft komt hij dit jaar dus twee keer aan de bak.
Allistair staat er ook onder contract maar heeft nog geen enkele K-1 MMA wedstrijd gedraaid. Het zelfde geldt voor Manhoef en Kocamis die er ook een contract hebben maar geen wedstrijden draaien....

Mike
03-01-2005, 14:35
jawel als je de wanderlei silva bril af doet dan zie je dat silva de zware klappen vangt. En dat hunt overal uit ontsnapt en opstaat en vervolgens aan wanderlei veel klappen geeft.

Mike
03-01-2005, 14:37
Ik snap niet dat er zoveel vechters naar K-1 MMA willen en ook gaan.
In 2004 hebben ze maar twee events georganiseerd.
De beste vechters die ze onder contract hebben, bijvoorbeeld Sudo en Penn vechten maar op één van deze twee events.
Heath staat er nu ook onder contract en als die geluk heeft komt hij dit jaar dus twee keer aan de bak.
Allistair staat er ook onder contract maar heeft nog geen enkele K-1 MMA wedstrijd gedraaid. Het zelfde geldt voor Manhoef en Kocamis die er ook een contract hebben maar geen wedstrijden draaien....

daar snap ik ook geen reet van. ze tekenen allemaal maar ze komen niet in actie. ik wacht ook nog steeds op een vette card van k1 mma. Tot nu toe is het maar slappe hap.

Silat
03-01-2005, 15:19
Was het eerder ook niet zo dat wanneer je de eerste 2 rondes klappen kreeg, dat overleefde en sterker terug kwam en de overhand in het gevecht had aan het eind je alsnog won?? Ik dacht dat er heel wat partijen zo beslist waren, weet niet meer precies welke. Dat zou ik ff na moeten gaan.

Het kan nl 2 rondes duren voordat je vat op die ander gaat krijgen. Ik heb me trouwens een beetje verbaasd over de hardheid van Silva's hoofd want hij ging dus niet ko van die klappen. Hunt slaat toch zo hard?

migyur
03-01-2005, 15:27
dat silva een hard hoofd heeft is geen reden om te winnen...

Silat
03-01-2005, 15:30
nee ik was er alleen verbaasd van :roll:

Muay Thai Elite
03-01-2005, 15:41
Volgens mij heeft K-1 gewoon een betere naam op commercieel gebied. Zo ook K-1 MMA..

Nickuraba
03-01-2005, 15:54
K-1 mma okay dat kan die wel, K-1 gewoon wordt die gesloopt. Dan zal blijken dat zijn sloppy standup alleen in MMA werkt

MB667
03-01-2005, 16:25
wat is sterker terugkomen? Iedere keer naar de grond gaan omdat je weet dat je staand toch niet overleefd=

Nickuraba
03-01-2005, 16:30
. Ik heb me trouwens een beetje verbaasd over de hardheid van Silva's hoofd want hij ging dus niet ko van die klappen. Hunt slaat toch zo hard?

zijn veel vechters die wanderlei wel een x op de knieen kregen, hendo, zelfs sakuraba. Ik denk dat een klap van hunt in k1 ook wat anders is dan een klap in pride aangezien de gloves anders zijn

Silat
03-01-2005, 17:36
ik denk dat dat niet veel uit zal maken of hunt nou een klap met een bokshandschoen geeft of met een pride glove.

@ mendo, stompen met tyson doe je toch ook niet? Als je ziet dat je staand tekort komt ga je toch voor het grond spel? daarvoor is het toch MMA? Ok dat ie daar ook niet z'n best deed is wat anders.

redjuh
03-01-2005, 19:37
wanderlei vs royce!!!

Punk in drublic
04-01-2005, 11:02
Ik kan me voorstellen dat het Wand-kamp zich genaait voelt door DSE. Zo ga je niet om met 1 van je grote kampioenen. Ze hebben niets anders willen laten zien dan dat Wand een MW moet blijven en hem daarom zo'n crappy dec. gegeven.
Enne Wand vs Royce lijkt me gaaf.

Anonymous
04-01-2005, 11:06
Dit bericht is stierpoep en klopt niks van....... you will see

Anonymous
04-01-2005, 11:19
Gebeurt niet.... Silva is een van de groot verdieners bij Pride, dat weet hij en zijn kamp, dus hij zal wel een hele goeie stabiele deal met een andere organisatie moeten maken om dit nu op te geven....

Anonymous
06-01-2005, 03:44
ik vraag me af wat een top mma'er nou verdient bij pride? Iemand enig idee?

Anonymous
06-01-2005, 06:46
ik vraag me af wat een top mma'er nou verdient bij pride? Iemand enig idee?

wij zouden daar een paar jaartjes voor moeten werken.....

robholland
06-01-2005, 11:42
als k1 mma Silva meer geld kan bieden, waarom zou hij het dan niet doen?

Jay Hoov
06-01-2005, 12:19
Zolang Silva MW kampioen is bij Pride, zal hij daar blijven!~!!!

Jochem
06-01-2005, 13:19
Denk dat het indd gewoon manier is om druk op Pride te zetten. Maar ik weet niet hoe populair Wandy daar is, ik heb gehoord dat hij ook erg veel hate-fans heeft daar in Japan. (vanwege zijn record met Sakuraba)

Ko Hops
25-01-2005, 23:59
Zolang Silva MW kampioen is bij Pride, zal hij daar blijven!~!!!

Ben met je eens Jay. Wand hoort bij PRIDE.

Nicky
26-01-2005, 00:18
Zolang Silva MW kampioen is bij Pride, zal hij daar blijven!~!!!

Zolang pride genoeg geld bied

cactusdre
26-01-2005, 16:38
Zolang Silva MW kampioen is bij Pride, zal hij daar blijven!~!!!

Zolang pride genoeg geld bied

correct. It's all about the money!

Anonymous
27-01-2005, 09:12
Ik snap niet dat er zoveel vechters naar K-1 MMA willen en ook gaan.
In 2004 hebben ze maar twee events georganiseerd.
De beste vechters die ze onder contract hebben, bijvoorbeeld Sudo en Penn vechten maar op één van deze twee events.
Heath staat er nu ook onder contract en als die geluk heeft komt hij dit jaar dus twee keer aan de bak.
Allistair staat er ook onder contract maar heeft nog geen enkele K-1 MMA wedstrijd gedraaid. Het zelfde geldt voor Manhoef en Kocamis die er ook een contract hebben maar geen wedstrijden draaien....

Tuurlijk, maar zouden er niet veel meer MMA evenementen komen met zoveel nieuwe MMA talenten. Om te starten heb je wel een divisie nodig en tv. Dt is precies wat K-1 heeft gedaan, ik denk dat in maart de eerste K1MMA al komt, let maar op!