PDA

View Full Version : FIGHT 4 LIFE (benefietgala voor de slachtoffers in Azie)



mama
03-01-2005, 13:05
Dodi organiseert in het Zonnenhuis in Amsterdam noord een benefietgala voor de slachtoffers in Azie.
Zaterdag 5 februari

De zaal gaat op 17.00 open. gala begint op 19.00.
Entree is van af 25 euro en de totale opbrengst wordt gestort op giro 555.

Voor meer info: 06 308 599 79

Er zijn al 2 partijen bekend: Rodney Doorje (Vos gym) vs Redouan Edaddy (Moussid Gym) (A-partij)
en Ben (Vos Gym) vs Karim Elotmani (Moussid Gym) (B- partij)

Kaarten kan je via pm bestellen bij mij of bij Hunter.....

Kom op mensen het is voor een goed doel!!!!!!!!!!!!!!!! Hoe meer mensen er komen hoe hoger de opbrengst is.

Marco (scheids)
03-01-2005, 13:17
Wanneer is dit ??

Mack
03-01-2005, 13:18
Datum?
Verder wel een goed initiatief..

mama
03-01-2005, 13:27
sorry idd datum ff vergeten.
het is zaterdag 5 februari

payap
03-01-2005, 14:01
5 februari kan ik helaas niet. Ben carnaval aan het vieren dan.

Wel erg goed initiatief. klasse ! :thumbs:

RNLMC
03-01-2005, 14:22
is het enkel kick/thai boksen of ook mix/free fights

ashi76
03-01-2005, 17:55
Ik vraag me af of de "echte toppers" hier niet voor te porren zijn.....

HUNTER
03-01-2005, 18:06
Volgens Dodi (hij organiseert t gala), had hij de matchmaking al rond. Die zal ik zsm wel ontvangen. Maar dit is echt een top initiatief!!!!

micha
03-01-2005, 18:34
helemaal mee eens :D

smike
03-01-2005, 23:46
mooi iniatief, ben benieuwd wie er komen :)

mama
04-01-2005, 00:29
ik ga er er naar toe................... jij ook Smike?

M3
04-01-2005, 05:45
top initiatief! ff kijken wie ik kan porren

jojo
04-01-2005, 12:15
shit zou hier ook wel willen knokkuh maar moet 13e ook dus helaas misschien kom ik kijken zeker goed doel!!!!!!!!!!

Nickuraba
10-01-2005, 14:36
goede acatie zeker weten!

ashi76
10-01-2005, 15:47
Is dan ook niet de seminar van Nicky?

Yep ... 13:00 uur.

Mighty_Reza
11-01-2005, 19:16
TOP initiatief Dodi.
Zoals telefonisch afgesproken zie ik een aantal posters wel tegemoet (via Eileen)
dan breng ik ze wel langs bij een aantal sportscholen met de vraag ze op te hangen.....

smike
11-01-2005, 21:25
ik ga er er naar toe................... jij ook Smike?


Sorry voor de late reactie, had er over heen gelezen :D

Ik zal kijken, ik ga in ieder geval ook al naar een soort feest voor azie waar de opbrengst aan hen ten goede komt, maar als de line-up goed is dan zal ik kijken, ik moet zeggen, dat ik liever op de buis of de pc kijk dan dat ik daadwerkelijk naar een gala toe ga, maar we zullen zien. :)

mama
12-01-2005, 20:13
@ smike
je moet gewoon ff komen. het is veel leuker om het live te zien dan op de tv.
enne iedere euro van die 25 gaat naar GIRO 555. dus dat is nog een rede om te gaan.

Kaarten 25 euro zaal of 50 euro aan de ring.

Anonymous
13-01-2005, 02:11
als het geld echt naar 555 gaat, wil ik wel komen. maar denk dat dodi zoals altijd weer verlies of zogenaamd quiet gaat draaien.

afgelopen 8 gala's heeft hij steeds verlies geleden, dus verwacht dat het dit keer ook niet rond gaat komen. sorry dodi, maar sinds je 100.000 gulden toernooi ben je voor velen niet meer geloofwaardig. Je kon me B vechters niet eens betalen...maar ok wel succes gewenst.

Anonymous
13-01-2005, 11:40
Beste Sensei Jaspers,

Ik ben erg blij dat je je commentaar over mij en mijn gala's op Mixfight hebt geplaatst omdat ik nu een kans heb om te reageren zonder gebanned te worden. Ten eerste, Ik heb de totale kosten gedekt voor het Benefiet gala door middel van sponsors zoals Casa Rosso, Megavloer en Hightime, hierdoor ben ik niet afhankelijk van de kaartverkoop om de kosten te dekken dus kan elk verkocht kaartje rechtsreeks naar giro 555 gaan. Als jij me een kwitantie van een stortings bewijs van 25 euro gestort op Giro 555 kunt overhandigen met een datum erop die vanaf vandaag ingaat dan kan je bij mij een kaartje ophalen om je te overtuigen!! Wil je me even bellen op 06 30859979.

Groet,

Dodi.

Anonymous
14-01-2005, 03:16
Oke Dodi laat maar van je horen weet niet of je het gala op tape vast wil laten leggen,maar ik kan je je voor het het halve tarief gaan helpen en we kunnen dan een dvd uitbrengen waarvan de opbrengst minus de kosten ten goede komt van giro 555.
ps weet dat je bij ieder gala weer erg je best doet om alles rond te krijgen financieel,ookal speelt b.v het Nederlands elftal,jij laat dan de kickboxfans niet in de steek.Toppie man ga zo door!!

Je cameraman Richard.

Anonymous
14-01-2005, 16:20
Klasse Dodi..Er kunnen wat dit betreft veel promotors jou voorbeeld nemen. En dat sommige proberen jou onderuit te halen, door op de forum dingen neer te zetten die niets met het benefiet gala te maken heeft, zal ons niet tegen houden om het gala te bezoeken. zulke dingen hoor je niet op de forum te bespreken. Over 100.000 gulden toernooi gesproken, Dodi werd in die tijd ziek en werd opgenomen voor een tijdje. En volgens mij gaat gezondheid voor een kickboks toernooitje.
Dodi klasse.

Jockey-gym
14-01-2005, 23:12
Misschien iets bekent over aantal partijen en wie er vechten (line up).
Is misschien wel een interresant gegeven, dan weet je waar je voor komt kijken.
Daar de meeste toch al wat geld hebben overgemaakt voor de ramp in aziƫ.
Verder is het natuurlijk wel een goed initiatief :D :D iets over hebben voor een ander die het beroerder heefd dan wij hier.

DODI
15-01-2005, 16:28
We zijn nog op zoek naar een paar vechters: een C-klasser van 73 kg, een C-klasser van 84 kgen een Nieuweling van 95 kg.

Nog even een reactie op de zogenaamde sensei Jaspers, van welke sportschool ben jij en om welke B partijen gaat het? Ik zal even een aantal vechters opnoemen die bij mij hebben gevochten en die altijd netjes betaald zijn ondanks verlies of winst van een gala: Alexei Ignashov, Ivan Hippolyte, Ashwin Balrak, Perry Ubeda, Stephan Veselic, Andy Sauer, Mamadeus,Tarzati(Night of revenge gala 26 Juni 2000) Tommy Walraven,
Joerie Mes, Kaas, Rafi, Jerry Morris, Ilonka Elmont, Noel Soares, Mischa Hemmerich, Sander Mckiljan, Mary Hart, Bolem Belaini, Nourdin Elotmani, Robert Westmaas, Moestafa Btili, Hamid El Caid, Wiliam Diender, Consalves, Marco Pique, Hoessein, Robert van Nimwegen, Mourad Tijarti, Omar van Venrooi, Mohamed Khalifa, Randel Halden, Kamal Chabrani, Peter Hoes, Amina Negadi, Amir Zeyada, Mohamed Ajuau, Clight Petres, Fikri Tijarti en dan zal ik nog even door gaan met een paar Belgische vechters, Mark de Wit, De Bakker en Zelda Tekin.

Groet,

Dodi.

Jockey-gym
15-01-2005, 17:59
We zijn nog op zoek naar een paar vechters: een C-klasser van 73 kg, een C-klasser van 84 kgen een Nieuweling van 95 kg.

Nog even een reactie op de zogenaamde sensei Jaspers, van welke sportschool ben jij en om welke B partijen gaat het? Ik zal even een aantal vechters opnoemen die bij mij hebben gevochten en die altijd netjes betaald zijn ondanks verlies of winst van een gala: Alexei Ignashov, Ivan Hippolyte, Ashwin Balrak, Perry Ubeda, Stephan Veselic, Andy Sauer, Mamadeus,Tarzati(Night of revenge gala 26 Juni 2000) Tommy Walraven,
Joerie Mes, Kaas, Rafi, Jerry Morris, Ilonka Elmont, Noel Soares, Mischa Hemmerich, Sander Mckiljan, Mary Hart, Bolem Belaini, Nourdin Elotmani, Robert Westmaas, Moestafa Btili, Hamid El Caid, Wiliam Diender, Consalves, Marco Pique, Hoessein, Robert van Nimwegen, Mourad Tijarti, Omar van Venrooi, Mohamed Khalifa, Randel Halden, Kamal Chabrani, Peter Hoes, Amina Negadi, Amir Zeyada, Mohamed Ajuau, Clight Petres, Fikri Tijarti en dan zal ik nog even door gaan met een paar Belgische vechters, Mark de Wit, De Bakker en Zelda Tekin.

Groet,

Dodi.

Ook nog bekende vechters? of niet :lol: :wink:

Anonymous
15-01-2005, 18:16
Nee, we hebben voor deze avond beginnende opkomende vechters.

Ben (Vos gym) v.s. Karim Elotmani. (Mousid)

Jockey-gym
16-01-2005, 02:15
Misschien al een (voorlopige) line-up bekend ?

Ik wil ook mee doen!!!! jeugd 71kg

DODI
02-02-2005, 17:04
Voor meer info en kaarten kijk op www.fight4life.nl

Jockey-gym
03-02-2005, 00:39
YES ik ben van de partij zei me sensei (dat rijmt).
Ik zie jullie en jullie zien mij Zaterdag :D :D :D .

Wheelie
03-02-2005, 10:57
Beste Sensei Jaspers,

Ik ben erg blij dat je je commentaar over mij en mijn gala's op Mixfight hebt geplaatst omdat ik nu een kans heb om te reageren zonder gebanned te worden.

Waarom zou je gebanned worden ?