PDA

View Full Version : Hunt en Pride *spoiler*



Hitman
04-01-2005, 11:00
Ik heb hetgevecht tegen silva gezien en voor zon lompe K1 vechter was ik zwaar onder de indruk

Hij was echt goed en sterk en ook vrij snel op de grond wat ik totaaal niet verwachtte ik denk dat hij over een jaartje ofzo rijp is voor een titelmatch en hij maakt dan ook zeker een goede kans.

dus de volgende pride hoop ik op

Fedor vs Crocop voor de titel

Hunt vs ............. voor no 1 Contenter match

Tja wie op de puntjes moet zijn er zoveel o.a. NOG, Kharitonov



Greetz Hitman

Anonymous
04-01-2005, 11:18
Nouuuuuuu, het gewichts verschil speelde zeker ook mee..... ik wil hem eerst nog even tegen een waardige heavyweight zien, geen yoshida, bijvoorbeeld tegen Kharinatov ofzo en dan kijken wat er gebeurt...nu is het nog te snel om te oordelen over Hunt volgens mij..

Ralph
04-01-2005, 12:23
Tegen Yvel lijkt me ook leuk!! Dat kunnen ze bij Pride vast mooi aankleden: de comeback van Yvel en dan nog wel tegen Hunt! Maar ja, ik denk dat ze Hunt vanaf nu alleen nog maar tegen echt grote namen zetten en daar hoort Yvel helaas niet meer bij. Ik zou hem ook wel tegen Kharitonov of Schilt willen zien.

Anonymous
04-01-2005, 12:49
Bijna niemand zit op een 'comeback' van Yvel te wachten..... misschien alleen in NL maar in het buitenland bijna niet.... Open voor de gein is een topic over Yvel en zie de reacties (logisch).
Er zijn goeie zwaargewichten in Pride waar Hunt tegen uit kan komen...dus don't worry... komt zeker wel goed!
Het is zeker een stimulans voor hem na een winst op Wanderlei Silva, dus dat motiveert Hunt zeker...ook de paycheck die die krijgt...

Jay Hoov
07-01-2005, 10:29
Ik heb die partij ook gezien, en vond Hunt inderdaad goed, en vooral staand straalt hij gevaar uit, maar of hij nou klaar is voor het echte werk weet ik niet!!!
Hij heeft nog een HOOP te leren op de grond!!
En voor Silva heb ik alleen maar meer respect gekregen...Ieder ander van zijn gewicht zou KO zijn gegaan!!!

Nickuraba
07-01-2005, 11:08
ik ben het met Jay hoov eens, hunt moet nog veel leren. Iemand als Nog weet het gelijk te submitten en ik kan niet zeggen dat hunt een echt goede sprawl ofzow had. Hij had gelukt dat wandy een standupfighter is, lichter is en niet zo goed staand is. TJa dan heeft die een voordeel waarmee die wint. Je ziet wat er gebeurd tegen een grondvechter zoals bijv. yoshida.

ashi76
07-01-2005, 11:30
Ik denk dat Hunt tekort zal komen tegen de Heavyweights van Pride..

Jay Hoov
07-01-2005, 16:51
Ik denk dat Hunt tekort zal komen tegen de Heavyweights van Pride..

Dat denk ik ook, al vind ik Hunt wel een topper!

The Maniac
07-01-2005, 19:14
Jay Hoov your right homes als je een kerel hebt van 120 kg en je zet hem tegenover een gast van 100kg en ze zijn beide goed dan zal gewichtsverschil toch een grote parte spelen Wanderlei is een K.O Striker geen poes pas met submissions aaien en nog meer van zulke dingen gewoon vechten het is heel moeilijk om iemand K.O te rammen die nooit K.O is gegaan en vooral iemand staand af maken die een K-1 Finale gewonnen heeft Hunt is zelf een K.O Artist gewoon 2 ontvangen en 1 grote stoot teuggeven. Ik geef grote props aan Wanderlei om toch niet K.O te gaan en vooral tegen zo'n gozer in mijn ogen had ie wel verloren omdat ie knockdowns zwaar gaan meetellen maar het is geen schande hij is de heer en meester in de middleweight division

robholland
08-01-2005, 10:59
Silva moet idd gewoon in de mw blijven, en dan revanche nemen tegen vitor, tito en dan een keer tegen randy (als ufc en pride eindelijk weer gaan samenwerken)

The Maniac
08-01-2005, 18:02
Silva moet idd gewoon in de mw blijven, en dan revanche nemen tegen vitor, tito en dan een keer tegen randy (als ufc en pride eindelijk weer gaan samenwerken)

Denk niet dat dat gebeurt misschien Tito vs Wandy wel mogelijk kan zijn maar Randy vs Wandy zal alleen afspelen in vele mensen gedachtes

Jay Hoov
08-01-2005, 22:01
Silva moet idd gewoon in de mw blijven, en dan revanche nemen tegen vitor, tito en dan een keer tegen randy (als ufc en pride eindelijk weer gaan samenwerken)

Denk niet dat dat gebeurt misschien Tito vs Wandy wel mogelijk kan zijn maar Randy vs Wandy zal alleen afspelen in vele mensen gedachtes

Tito durft niet tegen Wandy...Laat Tito volgende maand eerst maar ff winnen van Vitor Belfort volgende maand!!!!

Ps Wandy maakt gehekt van Tito!

ICON
09-01-2005, 15:55
Silva moet idd gewoon in de mw blijven, en dan revanche nemen tegen vitor, tito en dan een keer tegen randy (als ufc en pride eindelijk weer gaan samenwerken)

Denk niet dat dat gebeurt misschien Tito vs Wandy wel mogelijk kan zijn maar Randy vs Wandy zal alleen afspelen in vele mensen gedachtes

Tito durft niet tegen Wandy...Laat Tito volgende maand eerst maar ff winnen van Vitor Belfort volgende maand!!!!

Ps Wandy maakt gehekt van Tito!

ik denk nu wel.. maar dachten ze dat de vorige keer ook niet?? of was wandy nog niet zo populair als nu?

The Maniac
09-01-2005, 19:28
Icon was Wandy's derde partij in Pride had daarvoor gewonnen van Tony Pettara die enkele dagen geleden in het MMF stond en daarvoor een KO loss tegen Vitor Wnady had ook een aantal partijen terug in de pride ring gestaan de legende Wandy begon wel stuk voor stuk rond die tijd te ontstaan in pride stond die tegen middelmatige vechters rond die tijd.

Jay Hoov
10-01-2005, 10:07
Ik moet nog ff wat kwijt!!
Ik heb deze partij meerdere malen bekeken, en, niet omdat ik een Wandy fan, maar ik geef die partij toch aan Wandy!!
1e ronde is sowieso voor Wandy!
2e begint Hunt sterk, incl een Knockdown, maar daarna komt Wandy weer terug!!!
3e ronde geef ik aan Wandy!!

Ook had de jury meer rekening mogen houden met het verschil in gewicht, de takedown, en de pogingen tot klem, en controle(full mounth) op de grond!!!
Nogmaals, ik ben Wandy fan, maar ook Hunt fan!!

Anonymous
10-01-2005, 11:12
en nu een rematch op k-1 regels.... :lol:

Sjaak
10-01-2005, 12:07
Bijna niemand zit op een 'comeback' van Yvel te wachten

Ik wel :D

Silat
10-01-2005, 12:43
Jav Hoov = correct. Heb ik gister ook gedaan en eindelijk maar eens met commentaar van Bas en Randy. Check hun commentaar. Who ever finishes strong in at the end of the fight. Ondanks die ene zware knockdown die meteen gevolgt werd door een armklem (silva was lang niet out) kwam Silva echt goed terug en ging gewoon weer een slugfest aan met hunt. 3e ronde was geheel voor Silva net als de eerste. Hunt had alleen de 2e ronde.

Hunt maakt in mijn ogen weinig kans tegen Karhitanof, want die gaan gewoon toe to toe met zijn langere reach. Mino submit hunt zeker.

Hunt heeft nog te weinig kaas gegeten van MMA.

Hunt vs heath :thumbs:

Remco
10-01-2005, 12:48
Nick??? Wandy niet zo goed staand???

a.s.c.
10-01-2005, 13:11
Jav Hoov = correct. Heb ik gister ook gedaan en eindelijk maar eens met commentaar van Bas en Randy. Check hun commentaar. Who ever finishes strong in at the end of the fight. Ondanks die ene zware knockdown die meteen gevolgt werd door een armklem (silva was lang niet out) kwam Silva echt goed terug en ging gewoon weer een slugfest aan met hunt. 3e ronde was geheel voor Silva net als de eerste. Hunt had alleen de 2e ronde.

Hunt maakt in mijn ogen weinig kans tegen Karhitanof, want die gaan gewoon toe to toe met zijn langere reach. Mino submit hunt zeker.

Hunt heeft nog te weinig kaas gegeten van MMA.

Hunt vs heath :thumbs:

Imo kan het niet beter gezegd worden :thumbs:

Iwan
10-01-2005, 15:05
Ik vond Hunt het erg goed doen tegen Silva. Hoop hem nu vaker te zien tegen andere grote namen.
Die footstomp die hij bij Silva deed, tering zeg. Volgens mij was dat voor het eerst dat Wandie meemaakte dat dat bij hem werd gedaan!

Virus
10-01-2005, 15:07
Ik moet nog ff wat kwijt!!
Ik heb deze partij meerdere malen bekeken, en, niet omdat ik een Wandy fan, maar ik geef die partij toch aan Wandy!!
1e ronde is sowieso voor Wandy!
2e begint Hunt sterk, incl een Knockdown, maar daarna komt Wandy weer terug!!!
3e ronde geef ik aan Wandy!!

Ook had de jury meer rekening mogen houden met het verschil in gewicht, de takedown, en de pogingen tot klem, en controle(full mounth) op de grond!!!
Nogmaals, ik ben Wandy fan, maar ook Hunt fan!!

He he... Ben ik gelukkig niet de enige die dit al vanaf het begin zo voelt...

Wandy is genaaid, punt uit!

Net als Silat heb ik de match ook nog eens gezien met het commentaar van Bas en Randy erbij en zij waren ook zeer verbaasd...

Precies zoals Randy al zei: "Mark Hunt heeft wel iets laten zien, maar eindigde absoluut niet strong genoeg om de match naar zich toe te trekken...

Iedereen heeft natuurlijk recht op zijn / haar eigen mening, maar mensen die vinden dat Hunt de terechte winnaar is, hebben niet zo`n goeie kijk op MMA imo...

Nickuraba
10-01-2005, 16:02
Nick??? Wandy niet zo goed staand???

Dat zinnetje viel mij dus ook al op.

ik vergeleek beide vechters met elkaar, en dan is wandy niet zo goed vergeleken bij hunt. Maybe iets te onduidelijk maar dat was de intentie

Virus
10-01-2005, 16:13
Wanderlei: Hù?!? :?

Hunt: WTF? :shock:

Mirko: Ghehe :lol: (links onder achter de ring)

http://www.mmaweekly.com/images/PrideShockwave2004/MarkHuntWanderleiSilva1018PrideShockwave.jpg

Jay Hoov
10-01-2005, 17:06
Wandy is in mijn ogen nog steeds ongeslagen bij Pride...!!!!!!

Nickuraba
10-01-2005, 17:36
LMAO at mirko at ringside. Muwahahahha heerlijk die smiley

ik kan me heugen dat die ook zat te kijken met ik geloof fedor vs nog 2. Toen zat die ook als een klein kind te smullen, en toen de cut verscheen keek die geschrokken. Echt lache om te zien!

p diddy
10-01-2005, 23:12
Wandy is in mijn ogen nog steeds ongeslagen bij Pride...!!!!!!

helemaal mee eens.

Virus
10-01-2005, 23:35
Zo zie ik het dus ook!

Alle vechters die al gevochten hebben zitten langs de ring te kijken naar de overige gevechten... Kan me herinneren dat de hele eerste rij stoelen vol zat met toppers toen Wandy vs Quinton in Pride 28 tegen elkaar vochten...