PDA

View Full Version : Nieuws over Schilt, AListair of Yvel?



Illuminati
04-01-2005, 10:44
Ik heb al een tijdje niks concreets meer gehoord over zowel Schilt, Alistair of Yvel...

Van Schilt was het laatste dat ik hoorde dat hij aan het trainen was voor K1, maar dat was alweer een tijdje terug.

Het laatste van Alistair was zijn gevecht tegen Kanahara (hoe schreef je dat ook alweer..?) Wat zijn zijn plannen voor de toekomst?

En hoe zit het met Yvel? Is er al iets bekend over een evt schorsing of iets dergelijks? En waarom had Dicck Vrij hem geslagen?

Thanks vast.

8)

54321
04-01-2005, 10:59
Ik heb al een tijdje niks concreets meer gehoord over zowel Schilt, Alistair of Yvel...

Van Schilt was het laatste dat ik hoorde dat hij aan het trainen was voor K1, maar dat was alweer een tijdje terug.

Het laatste van Alistair was zijn gevecht tegen Kanahara (hoe schreef je dat ook alweer..?) Wat zijn zijn plannen voor de toekomst?

En hoe zit het met Yvel? Is er al iets bekend over een evt schorsing of iets dergelijks? En waarom had Kasteel hem geslagen?

Thanks vast.

8)

volgens mij geen kasteel maar dick vrij

Anonymous
04-01-2005, 10:59
Kasteel?? je bedoelt Dick Vrij?? hehehehe.....

Ralph
04-01-2005, 11:03
Ik zie Kasteel idd niet zomaar iemand neerslaan; daar is ie volgens mij veel te aardig voor.

Trouwens wel een goede vraag van Illuminati. Van Alsitair weet ik dat ie vast heel hard bezig is voor de GP, maar van de andere 2 weet ik ook niets nieuws.

jan sensei kyokushin
04-01-2005, 14:38
Ik heb al een tijdje niks concreets meer gehoord over zowel Schilt, Alistair of Yvel...

Van Schilt was het laatste dat ik hoorde dat hij aan het trainen was voor K1, maar dat was alweer een tijdje terug.

Het laatste van Alistair was zijn gevecht tegen Kanahara (hoe schreef je dat ook alweer..?) Wat zijn zijn plannen voor de toekomst?

En hoe zit het met Yvel? Is er al iets bekend over een evt schorsing of iets dergelijks? En waarom had Kasteel hem geslagen?

Thanks vast.

8) OSU met Sem heb ik 3week geleden gesproken samen met martijn van emmen hij is druk aan trainen zoals altijd gaat lekker zij sem osu

Anonymous
04-01-2005, 14:43
Ik heb al een tijdje niks concreets meer gehoord over zowel Schilt, Alistair of Yvel...

Van Schilt was het laatste dat ik hoorde dat hij aan het trainen was voor K1, maar dat was alweer een tijdje terug.

Het laatste van Alistair was zijn gevecht tegen Kanahara (hoe schreef je dat ook alweer..?) Wat zijn zijn plannen voor de toekomst?

En hoe zit het met Yvel? Is er al iets bekend over een evt schorsing of iets dergelijks? En waarom had Kasteel hem geslagen?

Thanks vast.

8) OSU met Sem heb ik 3week geleden gesproken samen met martijn van emmen hij is druk aan trainen zoals altijd gaat lekker zij hij osu

leuk dat het lekker met hem gaat.... maar komen er nog partijen aan voor hem??

micha
04-01-2005, 14:44
het is stil

jan sensei kyokushin
04-01-2005, 14:59
het is stil Osu sem zegt nooit veel maar het is de planning wel dat hij er weer voor gaat, hij traint veel met martin, sem zag er top uit dus reken maar dat hij terug komt . osu

Klaas Bruinsma
04-01-2005, 15:51
Echt waar, Kasteel....... tsjongejonge. Hoe krijg je roddels de wereld in ? Door deze debielen als illuminatie. Wel de bel horen luiden maar niet .....
ach laat maar ook.

H POWER
04-01-2005, 15:58
Sem traint iedere dag 2x zoals altijd,heeft het naast z`n training erg druk met lesgeven(freefight en karate) en coordineren van alle overige lessen in z`n dojo.
over een eventuele partij is mij op dit moment niks bekend.
Martin heeft in maart in groningen,martiniplaza,een partij.

jan sensei kyokushin
04-01-2005, 16:34
Sem traint iedere dag 2x zoals altijd,heeft het naast z`n training erg druk met lesgeven(freefight en karate) en coordineren van alle overige lessen in z`n dojo.
over een eventuele partij is mij op dit moment niks bekend.
Martin heeft in maart in groningen,martiniplaza,een partij. MARTIN heeft net in december in winsum op het katsu gala gevochten en gewonnen
osu

Wix
04-01-2005, 16:36
Martin heeft in maart in groningen,martiniplaza,een partij.

Tegen wie?

Nicky
04-01-2005, 16:50
Alistair vecht in Juni in de Opening Round van de Middleweight GP van Pride FC

Illuminati
04-01-2005, 17:03
Ow sorry, Dick Vrij bedoelde ik ja...... Foutje.....
(ja klaas bruinsma, sommige mensen maken fouten, jij nooit zeker wel???? :twak: )

Maar wat Sem betreft, traint hij voor K1 of gaat hij weer voor mma?
En van Yvel, wie geeft hem een eventuele schorsing of boete als dat gaat komen?

redjuh
04-01-2005, 17:13
En van Yvel, wie geeft hem een eventuele schorsing of boete als dat gaat komen?


dat gebeurt helemaal niet

Illuminati
04-01-2005, 17:19
Ok, dacht dat er misschien een overkoepelende organisatie was dat dit soort dingen behandelde. Net als bij voetbal bijvoorbeeld, waar de FIFA achteraf schorsingen en boetes bepaalt. Maar dat is hier dus niet? Organisaties zelf kunnen dus alleen bepalen of ze hem nog wel of niet meer willen hebbben?

Shytown
04-01-2005, 17:27
Illuminati pas anders je eerste post ff aan mbt Kasteel

Illuminati
04-01-2005, 17:36
Shytown, hoe werkt dat precies?

Shytown
04-01-2005, 17:42
rechts van je post zie je een knopje "EDIT", klik dit aan en je kan je post aanpassen. Op deze manier krijg je anders praatjes

jan sensei kyokushin
04-01-2005, 17:45
het is stil niet zo micha je hebt 1000 keer gepost bruine band :thumbs:

Anonymous
04-01-2005, 18:19
Yvel moet geboycot worden..... zn prestaties zijn ook niet meer je van het.... maar tja... wie ben ik om daar over te oordelen.... alleen maar een kaartje kopende bezoeker... :roll:

Hollandpride
05-01-2005, 01:45
Yvel zorgt voor spektakel en daar koop ik nu juist graag een kaartje voor.

Remco
05-01-2005, 11:34
Haha, een overkoepelende organisatie zoals de FIFA....?

Het wordt tijd dat je werkelijk het licht gaat zien, Illuminati!

dennisisoke
05-01-2005, 11:38
Precies YVEL is oke en daar koop ik zeker wle 2 kaartjes voor. En vindt dat mensen niet zo moeten zeuren die scheids had het gewoon verdient vindt dennis.

Remco
05-01-2005, 11:46
Wie is dennis?

dennisisoke
05-01-2005, 12:31
Dennis = Oke :mrgreen:

ashi76
05-01-2005, 18:17
lmao..

Ondanks de "niet zo slimme" actie van Yvel is hij nog steeds een vechter waar ik dus een kaartje voor koop.

Met Yvel in de ring gebeurt er altijd wat. 8)

robholland
05-01-2005, 19:07
Ik zit ook nog steeds te wachten tot Yvel de pride scene ruled. Duurt veel te lang vind ik :)

robholland
06-01-2005, 10:35
idd, ik denk wel dat hij over zijn top heen is, maar wie weet.....

MMA Fan
06-01-2005, 10:44
Yvel moet geboycot worden..... zn prestaties zijn ook niet meer je van het.... maar tja... wie ben ik om daar over te oordelen.... alleen maar een kaartje kopende bezoeker... :roll:

Waarom log je niet effe in of maak je een accountje aan.
Beter met naam dan anoniem een topsporter afkraken.