PDA

View Full Version : Mirko Crocop shot @ the title (spoiler)



Virus
07-01-2005, 02:50
post nr 1000

Nu Crocop ook van Randleman gewonnen heeft, hoop ik dat z`n volgende gevecht tegen de winnaar van Nogueira vs Fedor zal zijn…
Een kans voor de titel dus imo!! :maskills:


Ik vind niet eens dat hij het verdient om tegen de winnaar van die pot te staan.

migyur=correct

Wat vindt de rest van Mixfight?

Inmiddels weten we dat Fedor de winnaar was van dat gevecht...

Is Mirko klaar voor dit gevecht of moet ie zich nog meer bewijzen?

Voor wie vindt dat een andere HW eerst een kans verdiend, ben ik één en al oor en vraag me af: wie dan wel en hoezo?

makavelli
07-01-2005, 02:56
Ik vind dat cro cop zijn kans nu wel verdiend heeft. Ik zou niet weten welke andere pride HW meer heeft gedaan om voor de titel te vechten

Nicky
07-01-2005, 07:53
spoiler?

hij is er klaar voor maar fedor sloopt hem

Arjan
07-01-2005, 08:29
hij heeft zn kans dik verdient... ik hoop dattie het finaal wint maarja... het is fedor...
en is het NU nog een spoiler dan?

Virus
07-01-2005, 08:33
en is het NU nog een spoiler dan?
Voor enkelen misschien wel...

Heb `m al effe veranderd! :wink:

Nickuraba
07-01-2005, 11:13
ik vindt dat men eerst crocop tegen Nog moet laten vechten. Om te kijken of crocop wel goed genoeg is om tegen fedor te vechten. Persoonlijk wil ik die ook zeer graag zien omdat ik wil weten hoeveel die vooruit is gegaan. Daarna kan die fedor pakken. Maarjah wedden dat het meteen fedor vs crocop wordt.

Anonymous
07-01-2005, 11:17
wel ben fan van alletwee..maar denk niet dat crocop van fedor kan winnen al zou hij 10 keer tegen hem mogen vechten...zie liever fedor vs barnet.

lunatic
07-01-2005, 11:20
Fedor wint van crocop, zou wel een mooie match zijn denk ik

ashi76
07-01-2005, 11:28
Ik denk dat CroCop van zowel Nog als Fedor niet zal winnen.

redjuh
07-01-2005, 11:32
mensen die zeggen dat hij het niet verdient, zijn weer van die typische mensen die naar iemands laatste 3 gevechten kijken. kijk eens naar zijn record in pride en neem hierbij zijn k1 achtergrong in acht. niemand zal imo die overstap van kickboxen naar mma en dan het allerhoogste niveau, beter kunnen maken dan cro cop.

cro cop vs fedor in mei voor de hw titel

Nickuraba
07-01-2005, 11:41
Ik denk dat CroCop van zowel Nog als Fedor niet zal winnen.

waahah....t ging nog niet bepaald soepel af in hun laatste match anders. En hij was wel heeeeeeel blij toen die gewonnen had, dat doe je niet als het een supermakkie was. Ik zie crocop makkelijk nog een x winnen van nog.

RNLMC
07-01-2005, 12:13
Hij kan het proberen maar ik denk toch egt dat hij van fedor een flink plak slaag krijgt :twak:

migyur
07-01-2005, 13:04
Vind dat hij eerder een rematch tegen Nog verdient en daarna pas tegen Fedor.

Mike
07-01-2005, 13:10
hij verdient het en hij maakt imo een goede kans :thumbs:

Roob
07-01-2005, 13:26
Crocop verdient het zeker en sorry dat ik het zeg jongens.... maar Crocop wint de partij tegen Fedor! :thumbs:

micha
07-01-2005, 13:48
hij verdient een kans

phranq
07-01-2005, 13:54
niemand zal imo die overstap van kickboxen naar mma en dan het allerhoogste niveau, beter kunnen maken dan cro cop.


Ben ik het niet mee eens, Hunt presteerde beter dan Crocop tegen Silva......

The Maniac
07-01-2005, 13:55
Dat ie het verdient is correct hij heeft Alexander, Waterman, Randleman,
Oyama, Kanehara verslagen dit zijn 14 dep points wat hem officieel plaats 4 in plaats 2 zet achter Nog en Nog heeft zijn kans gehad dus Cro Cop mag aan het bak. En cro Cop gaat dus neer

phranq
07-01-2005, 13:55
Crocop verdient het zeker en sorry dat ik het zeg jongens.... maar Crocop wint de partij tegen Fedor! :thumbs:

Hoe? Zal ie eerst een slaapmiddel in Fedor's drank moeten mikken...

Punk in drublic
07-01-2005, 14:04
CroCop heeft wel een gevecht om de titel verdiendt imo. Alhoewel hij geen kans maakt denk ik tegen Fedor. Nog moet een omweggetje gaan maken. Misschien Hunt eens testen tegen een zware jongen. Nog vs Hunt.
Alhowel Kharitonov ook wel weer eens aan de bak mag tegen een topper.

Wat hebben we eigenlijk aan top en subtoppers nog in de HWdivision?
Fedor, Nog, CroCop, Kharitonov, Schilt, Coleman, Randleman, .......

Nickuraba
07-01-2005, 14:12
niemand zal imo die overstap van kickboxen naar mma en dan het allerhoogste niveau, beter kunnen maken dan cro cop.


Ben ik het niet mee eens, Hunt presteerde beter dan Crocop tegen Silva......

ahum kuch das 1 individueel geval. De rest van de gevechten van hunt in pride waren zwaar klote. Crocop doet het tegen gasten als waterman toch ff iets beter

migyur
07-01-2005, 14:16
Dat ie het verdient is correct hij heeft Alexander, Waterman, Randleman,
Oyama, Kanehara verslagen dit zijn 14 dep points wat hem officieel plaats 4 in plaats 2 zet achter Nog en Nog heeft zijn kans gehad dus Cro Cop mag aan het bak. En cro Cop gaat dus neer

Stel Fedor is 1ste, Nog is 2de en Crocop 3de

Vind je nu niet dat de rematch Nog vs Crocop eerder op zijn plaats is dan Crocop vs Fedor...

Jay Hoov
07-01-2005, 14:24
niemand zal imo die overstap van kickboxen naar mma en dan het allerhoogste niveau, beter kunnen maken dan cro cop.


Ben ik het niet mee eens, Hunt presteerde beter dan Crocop tegen Silva......

ahum kuch das 1 individueel geval. De rest van de gevechten van hunt in pride waren zwaar klote. Crocop doet het tegen gasten als waterman toch ff iets beter

Al Hunt z'n partijen waren goed bij Pride, waar heb je het over!!
Ko win over die bolle, en een hele goede partij tegen Yoshida, en die is niet makkelijk!!
Verder is Cro-cop inderdaad improved, maar Fedor???
Laat hwem eerst maar een rematch pakken tegen Nog, dan zien we verder!!!

Jay Hoov
07-01-2005, 14:28
niemand zal imo die overstap van kickboxen naar mma en dan het allerhoogste niveau, beter kunnen maken dan cro cop.


Ben ik het niet mee eens, Hunt presteerde beter dan Crocop tegen Silva......

ahum kuch das 1 individueel geval. De rest van de gevechten van hunt in pride waren zwaar klote. Crocop doet het tegen gasten als waterman toch ff iets beter

Al Hunt z'n partijen waren goed bij Pride, waar heb je het over!!
Ko win over die bolle, en een hele goede partij tegen Yoshida, en die is niet makkelijk!!
Verder is Cro-cop inderdaad improved, maar Fedor???
Laat hwem eerst maar een rematch pakken tegen Nog, dan zien we verder!!!

phranq
07-01-2005, 14:35
Crocop doet het tegen gasten als waterman toch ff iets beter

Nick, hoe kun je dit nou zeggen als Hunt nooit tegen Waterman heeft geknokt?

Arjan
07-01-2005, 14:59
niemand zal imo die overstap van kickboxen naar mma en dan het allerhoogste niveau, beter kunnen maken dan cro cop.


Ben ik het niet mee eens, Hunt presteerde beter dan Crocop tegen Silva......

en crocop pwnt hunt weer, en in mma ook zeker, hopen dat die partij er ooit nog komt

En ik zie crocop eigenlijk zo van nog winnen, vorige wedstrijd ging heel goed voor crocop!!

Nickuraba
07-01-2005, 15:07
Crocop doet het tegen gasten als waterman toch ff iets beter

Nick, hoe kun je dit nou zeggen als Hunt nooit tegen Waterman heeft geknokt?

schatje...lezen..ik zei al jij hebt het over een individueel geval, crocop heeft meer bereikt, kijk wat hij presteerde tegen andere heavyweigts en hunt tegen andere zoals Bobbish (10x niks)... ik heb nooit beweerd dat hunt tegen waterman heeft geknokt

Roob
07-01-2005, 15:21
De vorige partij van Crocop tegen NOG maakte Crocop een fout die hij nu zeker niet weer zal maken. Hij heeft les van Werdum en volgens mij is zijn grondtechniek erg verbeterd. Hij begint nu ook al met het submitten van vechters als Randleman. Dat zegt toch wel iets! Ik denk dat NOG em dik verliest tegen Crocop. :twak:

RNLMC
07-01-2005, 15:47
Dat zegt toch wel iets! Ik denk dat NOG em dik verliest tegen Crocop.

dit denk ook op de grond is die de lul maar staand heeft nog den kik eg niet veel in te brengen

phranq
07-01-2005, 16:07
Hij begint nu ook al met het submitten van vechters als Randleman. Dat zegt toch wel iets!

Als ik m'n nek aan m'n kleine neefje aanbied choked ie me ook uit, het was een domme fout van Randleman imo en niet de verdienste van Crocop.....

Maar we zullen zien hoe ie het tegen Fedor gaat doen, ik zie die partij liever gisteren dan vandaag.....en dan hoeven we deze discussie niet meer te voeren Nick..;)

Jay Hoov
07-01-2005, 16:13
Hij begint nu ook al met het submitten van vechters als Randleman. Dat zegt toch wel iets!

Als ik m'n nek aan m'n kleine neefje aanbied choked ie me ook uit, het was een domme fout van Randleman imo en niet de verdienste van Crocop.....

Maar we zullen zien hoe ie het tegen Fedor gaat doen, ik zie die partij liever gisteren dan vandaag.....en dan hoeven we deze discussie niet meer te voeren Nick..;)

XXX

Arjan
07-01-2005, 16:14
ja maar het was ook een domme fout van crocop tegen nog

phranq
07-01-2005, 16:28
ja maar het was ook een domme fout van crocop tegen nog

Die van Randleman was 100000x dommer...bied gewoon z'n nek aan...

Nickuraba
07-01-2005, 16:32
Hij begint nu ook al met het submitten van vechters als Randleman. Dat zegt toch wel iets!

Als ik m'n nek aan m'n kleine neefje aanbied choked ie me ook uit, het was een domme fout van Randleman imo en niet de verdienste van Crocop.....

Maar we zullen zien hoe ie het tegen Fedor gaat doen, ik zie die partij liever gisteren dan vandaag.....en dan hoeven we deze discussie niet meer te voeren Nick..;)

je hebt het tegen roob schat :wink:
eigenlijk is er geen discussie nodig, zijn record en de wedstrijden spreken voor zich. Crocop is een uitstekende vechter, die makkelijk met de top kan hangen en zal vanzelf een x Nog een beating geeft, daar ben ik wel zeker van. Maar fedor zal die hoogstwaarschijnlijk 9 v.d. 10 niet voorbij komen, maar geluk is ook altijd beetje nodig en daar hoop ik als fan zijnde voor

Biiyen
07-01-2005, 16:34
Deze partij moet er gewoon komen! CroCop allthe way!

phranq
07-01-2005, 16:37
De laatste zin was wel voor jou bedoeld lieverd.......Ik ben iig blij dat je het wat dat betreft met me eens bent....alleen heb ik nog maar weinig mensen geluk zien hebben tegen Fedor, alleen Fujita kwam in de buurt.....

Op dit moment is imo dit de top 5:

1. Fedor
niemand
niemand
niemand
niemand
niemand
niemand
2. Nog
3. Bartnett
4. Kharitonov
5. Crocop

Jay Hoov
07-01-2005, 16:40
De laatste zin was wel voor jou bedoeld lieverd.......Ik ben iig blij dat je het wat dat betreft met me eens bent....alleen heb ik nog maar weinig mensen geluk zien hebben tegen Fedor, alleen Fujita kwam in de buurt.....

Op dit moment is imo dit de top 5:

1. Fedor
niemand
niemand
niemand
niemand
niemand
niemand
2. Nog
3. Bartnett
4. Kharitonov
5. Crocop

Nummer 3 en 4 ff omdraaien, en je komt in de buurt!!!

Jay Hoov
07-01-2005, 16:40
De laatste zin was wel voor jou bedoeld lieverd.......Ik ben iig blij dat je het wat dat betreft met me eens bent....alleen heb ik nog maar weinig mensen geluk zien hebben tegen Fedor, alleen Fujita kwam in de buurt.....

Op dit moment is imo dit de top 5:

1. Fedor
niemand
niemand
niemand
niemand
niemand
niemand
2. Nog




3. Bartnett
4. Kharitonov
5. Crocop

Nummer 3 en 4 ff omdraaien, en je komt in de buurt!!!


Sorry.......4 en 5!!!

ICON
07-01-2005, 16:41
[quote="phranq"]De laatste zin was wel voor jou bedoeld lieverd.......Ik ben iig blij dat je het wat dat betreft met me eens bent....alleen heb ik nog maar weinig mensen geluk zien hebben tegen Fedor, alleen Fujita kwam in de buurt.....

Op dit moment is imo dit de top 5:

1. Fedor
niemand
niemand
niemand
niemand
niemand
niemand
2. Nog
3. Bartnett
4. Kharitonov
5. Crocop[/quot

iedereen heeft t altijd over kharitonov maar wanneer heb je hem nou zien vechten. alleen in de gp vorig jaar.

phranq
07-01-2005, 16:41
Nummer 4 en 5 ff omdraaien, en je komt in de buurt!!!

écht niet!

Nickuraba
07-01-2005, 16:43
Sorry maar ik weet bijna wel zeker dat crocop over Kharitonov heen loopt, zelfs ninja wist die gast te raken :?

phranq
07-01-2005, 16:43
@ ICON > dat was voor mij genoeg om hem zo hoog in te schatten....

Jay Hoov
07-01-2005, 16:44
Nummer 4 en 5 ff omdraaien, en je komt in de buurt!!!

écht niet!

Echt wel!!!!!!!!!!!!!!!

}|^-_-^|{
07-01-2005, 16:48
lekker niveau weer :roll:

Jay Hoov
07-01-2005, 16:49
Nummer 4 en 5 ff omdraaien, en je komt in de buurt!!!

écht niet!

Echt wel!!!!!!!!!!!!!!!

Ik realiseer me opeens dat die rus in mijn ogen toch Cro-cop pakt...Ik bedoel hij slaat Ninja Ko,en overleeft Nog!!!!!!

ICON
07-01-2005, 16:51
Nummer 4 en 5 ff omdraaien, en je komt in de buurt!!!

écht niet!

Echt wel!!!!!!!!!!!!!!!

Ik realiseer me opeens dat die rus in mijn ogen toch Cro-cop pakt...Ik bedoel hij slaat Ninja Ko,en overleeft Nog!!!!!!

ja en in mma is 1+1 altijd 2

Nickuraba
07-01-2005, 16:56
Nummer 4 en 5 ff omdraaien, en je komt in de buurt!!!

écht niet!

Echt wel!!!!!!!!!!!!!!!

Ik realiseer me opeens dat die rus in mijn ogen toch Cro-cop pakt...Ik bedoel hij slaat Ninja Ko,en overleeft Nog!!!!!!
naah ninja vind ik IMO al helemaal niks, die zou door crocop nog eerder gesloopt worden. En die kerel was ook niet echt in vorm he?

Jay Hoov
07-01-2005, 17:04
Nummer 4 en 5 ff omdraaien, en je komt in de buurt!!!

écht niet!

Echt wel!!!!!!!!!!!!!!!

Ik realiseer me opeens dat die rus in mijn ogen toch Cro-cop pakt...Ik bedoel hij slaat Ninja Ko,en overleeft Nog!!!!!!

ja en in mma is 1+1 altijd 2

Die rus is staand erg sterk , kan ook veel hebben, is tegenwoordig zelfs bezig met z'n bokscarriere!!!
En op de grond is die rus heeeel pittig, vraag maar aan Semmy, en aan Ninja!!!

The Satan
07-01-2005, 17:06
ik vind dat crocop wel een kans verdient! En hij zal het niet slecht doen denk ik :twisted: :twisted:

Virus
07-01-2005, 19:16
De laatste zin was wel voor jou bedoeld lieverd.......Ik ben iig blij dat je het wat dat betreft met me eens bent....alleen heb ik nog maar weinig mensen geluk zien hebben tegen Fedor, alleen Fujita kwam in de buurt.....

Op dit moment is imo dit de top 5:

1. Fedor
niemand
niemand
niemand
niemand
niemand
niemand
2. Nog
3. Bartnett
4. Kharitonov
5. Crocop
Bah bah... :?

Typisch de uitspraak van een Crocop hater en / of iemand die een slechte kijk heeft op MMA...

Ik durf er geld om te verwedden dat Crocop Nogueira in een rematch zou pakken! In hun eerste gevecht stond Crocop ook dik voor op punten en door een fout van Crocop verloor ie alsnog!

Ow ja... Dom van Randleman om z`n nek aan te bieden!? :?
Slap excuus om te verbloemen dat Crocop beter en beter wordt op alle gebieden!

Daarnaast geloof ik er geen zak van dat Kharitanov van Crocop zou winnen! Ik geef toe: Kharitanov is een beest, maar Crocop pakt `m in!!

Met betrekking tot Barnett: laat hem maar bewijzen wat ie kan als ie tegen Crocop de HW-Champ moet aantreden... Hij heeft z`n kans gehad!

Wat een bullshit om te stellen dat Crocop weer een match tegen Nogueira moet vechten!! :lol: Stel, hij zou deze verliezen dan krijgen we dus voor `n vierde maal Nogueira tegen Fedor! Zit ik niet op te wachten!

Daarnaast maakte Crocop sneller korte mette met Randleman en Heath Herring dan Fedor deed, dus ik zeg dat Mirko een grote kans maakt tegen Fedor!!

Nicky
07-01-2005, 19:20
Fedor pakt Crocop. Zijn stijl ligt hem niet en Crocop heeft echt heeeeeel veeel moeite met snelle en harde vuisten.

Fedor is veel malen sterker dan Crocop. Kijk eens hoe makkelijk Fedor zichzelf uit een klem trekt en hoe hij Nog gooit.

redjuh
07-01-2005, 19:26
niemand zal imo die overstap van kickboxen naar mma en dan het allerhoogste niveau, beter kunnen maken dan cro cop.


Ben ik het niet mee eens, Hunt presteerde beter dan Crocop tegen Silva......

ja maar hunt heeft nu 2 partijen gedraaid tegen light heavyweights en 1 tegen ja... nou laat ik dat niet gaan benoemen. cro cop heeft tegen de grootsten gestaan. bovendien is hunt nog eens 20 kg zwaarder dan cro cop en heeft hij een mma record van 2-1

ik ben het derhalve helemaal niet met je eens

Virus
07-01-2005, 19:32
ja maar hunt heeft nu 2 partijen gedraaid tegen light heavyweights en 1 tegen ja... nou laat ik dat niet gaan benoemen. cro cop heeft tegen de grootsten gestaan. bovendien is hunt nog eens 20 kg zwaarder dan cro cop en heeft hij een mma record van 2-1

ik ben het derhalve helemaal niet met je eens

Redjuh is zeer zeer correct! :roll:


Fedor pakt Crocop. Zijn stijl ligt hem niet en Crocop heeft echt heeeeeel veeel moeite met snelle en harde vuisten.

Fedor is veel malen sterker dan Crocop. Kijk eens hoe makkelijk Fedor zichzelf uit een klem trekt en hoe hij Nog gooit.
Maar bij MMA komt nu eenmaal meer kijken dan alleen dÃ*t!

Wanneer Crocop Fedor een keer goed raakt is het ook over en uit met Fedor...

(naast Fedor) heeft niemand zulke reflexes als Crocop imo...

redjuh
07-01-2005, 19:40
met zijn left hk heeft cro cop zelfs Nog. bijna gepakt. hij kon alleen nog maar een tijdje in de guard blijven liggen. hier kan fedor ook tegenop lopen.

echter... ik denk niet dat cro cop fedor gaat pakken.
fedor kan het spelletje het beste dirigeren van iedereen.
denkt ie dat ie maar 'ns niet naar de grond moest gaan (tegen nog 2x), dan blijft ie staan en krijg je hem niet op de grond.
denkt ie van nou ik ga ff rustig naar de grond, doet ie dat ook (tegen coleman, randleman, ogawa om maar es voorbeelde te gebruiken van de laatste tijd)

om fedor te pakken heb je gewoon minstens 2 man nodig. van die overtuiging ga ik uit na 31-12-2004

redjuh
07-01-2005, 19:47
kijk even, haal 3 x diep adem, en zeg tegen jezelf... 'ellejaises wat een fucking bruut record heeft die gast' .
dan realiseer je je dat hij absoluut de #1 contender is voor de show in mei (mei was het toch of maar)

Win Kevin Randleman Submission (Guillotine Choke)
Win Josh Barnett Submission (Injury)
Win Aleksander Emelianenko KO
Win Shungo Oyama TKO (Strikes)
Win Hiromitsu Kanehara Decision (Unanimous)
Loss Kevin Randleman KO (Punches)
Win Yoshihisa Yamamoto TKO (Strikes)
Win Ron Waterman TKO (Strikes)
Loss Antonio Rodrigo Nogueira Submission (Armbar)
Win Dos Caras Jr. KO
Win Igor Vovchanchyn KO (Head Kick)
Win Heath Herring TKO (Strikes)
Win Kazuyuki Fujita Decision (Unanimous)
Win Kazushi Sakuraba TKO (Eye Injury)
Draw Wanderlei Silva Draw
Win Yuji Nagata TKO (Punches)
Draw Nobuhiko Takada Draw
Win Kazuyuki Fujita TKO (Cut)

'nuff said

Virus
07-01-2005, 19:51
Rejuh, je hebt gelijk, maar niemand is zo blind als hij die niet zien wilt... :|

redjuh
07-01-2005, 19:56
yup u iz so correct

Nickuraba
07-01-2005, 20:00
Iedereen ziet alleen maar de linker hoge trap van crocop en persoonlijk vind ik dat voor mensen die zich in K1 en MMA verdiepen nogal kortzichtig. Als je je beter verdiept kan je zien dat crocop naast zijn mma record van 14-2-2 en een K-1 record van 23-7-0 een amateur boksrecord van 40-5-0 heeft waarvan hij er 31 voortijdig heeft beeindigd. Komop. Crocop kan ook met zijn vuisten het een en het ander voor elkaar krijgen. Fujita is zeker niet te enige die fedor kan rocken. Ik hoop dat crocop het lukt, hij is zo vastberaden ik gun het hem simpelweg.

Tuurlijk is er een grote kans dat fedor wint, maar voor crocop is er zeker weten een kans. Kijk eens wat die met stoten bij alexander voor elkaar kreeg. Het eindigde welliswaar op de trap, maar het begon net een jab, opstoot. Daardoor begon Alex te wankelen.

Op dit forum zitten duidelijk enkele crocop haters die te blind zijn om de feiten te zien, en een individu dat graag mensen laat happen of niet Pranq :wink: heheheh. Een record spreekt voor zich, pure duidelijke feiten.

redjuh
07-01-2005, 20:07
kijk over die box info beschikte ik nog niet :thumbs:

als cro cop abu dabi nou ook nog eens zou hebben gewonnen, hadden we iemand die door fedor zijn schoenen nog niet eens zou laten poetsen.

maar goed dat is niet zo...

phranq
07-01-2005, 20:27
@ Tha Virus,

Ik heb al eerder gezegd dat ik Crocop graag tegen Fedor wil zien knokken, en ik vind ook heus wel dat ie dat nu heeft verdiend...hij heeft ondertussen zonder twijfel een mooi record opgebouwd...

Ik wil voor de record ff staten dat ik geen hater ben, alleen ben ik nog niet overtuigd...Nick..;) Hij is een vechter die op de goeie weg is maar hij is er nog niet, hij wint van de subtop maar van de toppers kan ie (nog) niet winnen..

ICON
07-01-2005, 20:29
@ Tha Virus,

Ik heb al eerder gezegd dat ik Crocop graag tegen Fedor wil zien knokken, en ik vind ook heus wel dat ie dat nu heeft verdiend...hij heeft ondertussen zonder twijfel een mooi record opgebouwd...

Ik wil voor de record ff staten dat ik geen hater ben, alleen ben ik nog niet overtuigd...Nick..;) Hij is een vechter die op de goeie weg is maar hij is er nog niet, hij wint van de subtop maar van de toppers kan ie (nog) niet winnen..

en de top zijn volgens jou die 4 vechters??..
eentje heeft ie al van gewonnen( niet overtuigend dat weet ik)
kharitonov zie ik nooit winnen van cro cop
ik denk dat cro cop nu ook van nog kan winnen
en fedor wordt wat moeilijker. maar ik geef hem wel n kans

Virus
07-01-2005, 20:38
@ Tha Virus,

Ik heb al eerder gezegd dat ik Crocop graag tegen Fedor wil zien knokken, en ik vind ook heus wel dat ie dat nu heeft verdiend...hij heeft ondertussen zonder twijfel een mooi record opgebouwd...

Ik wil voor de record ff staten dat ik geen hater ben, alleen ben ik nog niet overtuigd...Nick..;) Hij is een vechter die op de goeie weg is maar hij is er nog niet, hij wint van de subtop maar van de toppers kan ie (nog) niet winnen..
Duidelijk...

We zullen zien... :wink:

Nickuraba
07-01-2005, 20:51
@ Tha Virus

Ik wil voor de record ff staten dat ik geen hater ben, alleen ben ik nog niet overtuigd...Nick..;)

wahahah ik had jou ook gekwalicificeerd als de jongeman die mensen wil laten happen op zijn opmerkingen. jij snapt hem wel lijkt mij :wink:

maar er zitten op Mixfight overduidelijk wel enkele crocop haters

Judas
07-01-2005, 22:03
Crocop verdient zeker een kans, maar hij krijgt dik pak slaag van Fedor. Lijkt mij wel heel leuk om te zien :mrgreen:

Punk in drublic
08-01-2005, 03:32
Volgens mij is er niemand die twijfeld aan de vecht-kwaliteiten van Mirco. Ik iig niet. Waar ik wel aan twijfel is zijn mental-state. 2 jaar achter elkaar was hij de "te kloppen man" in K1. Maar puntje bij paaltje verloor hij. Het HW-toernooi van afgelopen jaar gold Mirco als 1 van de drie topfavorieten. En loopt tegen een zware randleman vuist op.
Mijn punt is het volgende.
Als het er echt op aan komt laat CroCop het afweten.

Neemt niet weg dat ik vindt dat hij een partij tegen Fedor verdiendt. Al was het maar omdat ik verder niet weet wie er nog een kans maakt, of moet krijgen tegen Fedor.

Justinian
08-01-2005, 19:56
http://al3xweb.com/K1/Fotos/Crocop_Fedor_arrive.jpg

Judas
08-01-2005, 20:11
hahaha lache man :mrgreen:

Jay Hoov
08-01-2005, 22:15
grappig , die foto!!

Virus
08-01-2005, 22:20
Ook zonder die tekst zegt die foto ongeveer hetzelfde als met die tekst...

Zo beter?

Silat
09-01-2005, 01:14
jaja virus :roll:


hhmm ik ga keihard lachen als Cro Cop Fedor pakt. Andersom/evengoed alsnog ga ik genieten van een wereldse partij :thumbs:

Tijd voor fedor om een keer geslagen te worden, dat heeft iedereen een keer nodig. Koekje van eigen deeg. Net als Silva laatst.

Arjan
09-01-2005, 02:43
lol @ foto, maarja ik ben voor crocop en hij maakt natuurlijk kans he... ik vind hem nml beter als nog

Sjaak
09-01-2005, 14:39
Fedor is heel goed maar Crocop is beter :wink:

Anonymous
09-01-2005, 14:41
crocop gaat de titel pakken en dan gaat hij terug naar k-1 en geeft hij bonjaski een pak rammel en pakt daar ook de titel en schrijft geschiedenis. denk ik...

Leonardo
09-01-2005, 14:46
Deze guest heeft veel verstand van zaken :thumbs:

CAPO58
09-01-2005, 14:51
Laat Cro Cop maar eerst een re-match vechten tegen Nog.

Virus
09-01-2005, 14:52
Laat Cro Cop maar eerst een re-match vechten tegen Nog.
Ik stem d`r voor dat die rematch plaatsvind als Crocop de titel van Fedor gepakt heeft...

CAPO58
09-01-2005, 15:07
Ik stem d`r voor dat die rematch plaatsvind als Crocop de titel van Fedor gepakt heeft...


Too bad..Die titel blijft bij Fedor!!!!!

Judas
09-01-2005, 15:39
Ja het spijt me heel erg voor de crocop-fans. Crocop is hele goede vechter en hoort zeker in de top 3 thuis, maar zal nooit winnen van Fedor en nummer 1 worden :!: