PDA

View Full Version : Fedor Emelianenko *possible spoiler*



Nicky
07-01-2005, 07:37
Mijn mening : Fedor Emelianenko is een van de beste MMA vechters ooit.

Wat vinden jullie ?

jasperchain
07-01-2005, 08:31
Ja...ik ben het hier echt mee eens, hij heeft eigenlijk nog nooit verloren, een keer door een snee tegen TK maar dat vind ik niet echt verliezen....Tegen Schilt, Herring, Fujita, Coleman, Randleman Nogueira etc gestaan en ze allemaal ingemaakt.....
Misschien dat de toppers uit de UFC nu wat voor hem zijn...Arlovski of Mir bijvoorbeeld...

Thomas
07-01-2005, 09:44
Mee eens :thumbs:

Anonymous
07-01-2005, 10:06
Het enige wat slecht aan Fedor is, dat is zijn engels.
Verder is hij gewoon echt een van de allerbeste ooit. Zijn minst goede punt in de ring is denk ik zijn trappen...maar verder is hij zooooooooooooo fucking goed...face it FEDOR IS LORD :!:

Nickuraba
07-01-2005, 10:10
op het moment de beste die er is, zeker weten. Nog zal denk ik nooit echt deze man van zijn troon kunnen stoten, zoals vele anderen dat ook niet kunnen. Een van de weinigen die dit wel kunnen presteren is bijvoorbeeld crocop met 1 trap, of 1 stoot. Maarjah bij crocop is de kans dat die het aflegt ook heel groot want wat is fedor een beest op de grond.

redjuh
07-01-2005, 10:13
tja... hij lijkt wel alles te kunnen om niet te verliezen. hij heeft nog niet alles in huis om altijd te winnen

RNLMC
07-01-2005, 11:18
c-ker een topper en heeft natuurlijk altijd zijn gewicht mee

Nicky
07-01-2005, 12:32
Ik vond het voetenwerk van Fedor tegen Nog echt impressive...

Roob
07-01-2005, 12:35
Fedor is een beest! Hij heeft idd nog niet verloren. En toch, Fujita en Randleman zijn het bijna gelukt om Fedor K.O te krijgen. Maar nu is er Mirko Crocop en ik denk dat het een hele zware partij wordt voor Fedor. Ik denk zelfs dat Crocop em wint. :twak:

The Maniac
07-01-2005, 12:51
Mijn mening : Fedor Emelianenko is een van de beste MMA vechters ooit.

Wat vinden jullie ?

200% mee eens een fluke verlies partij tegen TK laten achterwege heb die partij gezien Fedor was gewoon aan het domineren dat Cro Cop van Fedor kan winnen is bullshit hij heeft niet de aggresiviteit van Fedor niet te kracht en zeker ook niet de defense tegen zijn GNP en Submissions ook al traint ie met Werdum je kan gewoon niet iets als Jiu Jitsu volledig beheersen als je pas een jaar of twee in meedraaid.

Fedor all the way :thumbs:

Roob
07-01-2005, 13:50
Crocop leert heel snel :mrgreen:

Shytown
07-01-2005, 15:07
Fedor is top, en ik kan me ook niet aan de indruk onttrekken dat Nicky deze topic is gestart om wat zout in de wonden van de Minolovers te strooien :mrgreen:

Het aantal tegenstanders wat er nu nog over is voor Fedor is beperkt, je komt al snel uit op CroCop, Barnett, Hunt en misschien wat lui uit de UFC, maar dan nog zie ik Fedor niet zo snel verliezen.

Welke opmerking ik nog steeds niet snap is die van Mickey dat Fedor niet sympathiek is; in hem zie ik hetzelfde als in Igor, mannen die met hard trainen en goed vechten hun Russische boterham willen beleggen. Niks geen poeha, arrogantie of wat dan ook.

Sowieso vind ik dat er in Rusland veel goede vechters zijn die je veels te weinig buiten Rusland ziet, zoals bijv. Magomedov, Suloev, Bytchkov, etc. Wat mij betrft welkom op elk gala in NL!

phranq
07-01-2005, 15:31
Ik denk zelfs dat Crocop em wint.

Wedje leggen?

Jay Hoov
07-01-2005, 15:32
Mijn mening : Fedor Emelianenko is een van de beste MMA vechters ooit.

Wat vinden jullie ?

200% mee eens een fluke verlies partij tegen TK laten achterwege heb die partij gezien Fedor was gewoon aan het domineren dat Cro Cop van Fedor kan winnen is bullshit hij heeft niet de aggresiviteit van Fedor niet te kracht en zeker ook niet de defense tegen zijn GNP en Submissions ook al traint ie met Werdum je kan gewoon niet iets als Jiu Jitsu volledig beheersen als je pas een jaar of twee in meedraaid.

Fedor all the way :thumbs:

Niks aan toe te voegen!!!
Helamaal mee eens!

Virus
07-01-2005, 18:25
Nicky is correct!
Fedor is een beest en Nog leek een kind bij Fedor afgelopen keer!
Maar toch... niemand is onverslaanbaar! :wink:
Arlovski vs Fedor lijkt me wel vet btw...



Ik denk zelfs dat Crocop em wint.
Wedje leggen?
Hetzelfde wedje dat je wilde leggen toen het ging om de rematch Crocop vs Randleman??

Nicky
07-01-2005, 18:26
Kunnen jullie aub on topic blijven ?

migyur
07-01-2005, 19:00
Misschien beetje politiek correct, maar volgens mij kun je pas zulke dingen beweren op het einde van iemands carriere.

a.s.c.
07-01-2005, 19:46
Fedor is gewoon de beste :!: ik denk dat ie cro cop helemaal het canvas GnP'ed

Judas
07-01-2005, 20:58
Niemand pakt Fedor

qball
08-01-2005, 00:27
fedor is nr één , absoluut , maar als hij zen handen tegen cro cop zo laag houd als in zen fight met minno , dan zal het toch snel , licht uit zijn , vrees ik , fedor zal volgens mij voor de GnP gaan en niet zoals tegen mino rechtstaand blijven , het beste bewijs dat fedor alles heeft , past minno zen game plan aan , okéé dan verander ik ook mee , en minno wist niet van welk hout pijlen maken ... grote klasse van fedor

p diddy
10-01-2005, 21:57
fedor wint geen twijfel. net als wandy zal hij ooit een keer verliezen maar op dit moment is er niemand die hem kan verslaan.

Emilio
11-01-2005, 00:03
volkomen mee eens! het gemak waarmee die Noguira elke x op de grond kreeg. die had niks in te brengen gewoon!

Remco
11-01-2005, 09:30
In mijn ogen is Fedor de sterkste MMA-vechter, ter wereld, aller tijden.

Ik geloof niet dat er, ook in het verleden, vechters zijn die de kwaliteiten in huis hebben om hem te verslaan. De sport groeit nog ieder jaar, de vechters van nu zijn allemaal een niveau verder dan 5 jaar geleden.

Aangezien de zwaargewichten altijd in het voordeel zijn boven lichtere gewichtsklassen en ik een Wanderlei of Tito niet van hem zie winnen, denk ik dat ik kan zeggen dat het de sterkste vechter ter wereld is, en ik geloof niet dat er ooit een betere was.

Overigens ben ik wel erg benieuwd hoe een partij tegen Randy zou verlopen. Ook Josh zou ik graag tegen Fedor willen zien uitkomen, maar voorlopig regeert Fedor MMA-land nog soeverein!

Highline
11-01-2005, 11:04
fedor is idd de beste. ik mis alleen zijn trappen. dat zie je hem amper doen behalve soccerkicks :) maar hij is gewoon the total package :)

a.s.c.
11-01-2005, 11:27
Josh barnett is imo de enige die het hem een beetje moeilijk kan maken.

Remco
11-01-2005, 11:54
Hij is dus niet de total package, maar hij compenseert enorm. Ik was ook erg onder de indruk van zijn voetenwerk en de manier waarop hij Nogueira eruit jabte. Dat terwijl Mino toch al geruime tijd met vele bokstoppers aan het werk is. Fedor is daarmee een supertalent. Wat ik goed aan hem vind is dat hij in een gevecht heel snel iets anders weet toe te passen als iets niet werkt. Dat zie je goed tegen Schall. Uiteindelijk krijgt hij je sowieso!

phranq
11-01-2005, 12:52
Ik denk zelfs dat Crocop em wint.
Wedje leggen?
Hetzelfde wedje dat je wilde leggen toen het ging om de rematch Crocop vs Randleman??

Niemand wou met me wedden.....had het maar gedaan...ik wist toen nog niet dat Crocop de overwinning kado zou krijgen...

Valt trouwens wel op dat alleen Crocop nuthuggers denken dat ie kan winnen van Fedor.....totaal niet realistisch..of dachten jullie nuthuggers dat Fedor het staand uit ging vechten? Jullie hebben gezien wat ie met Nog deed, hij speelde met 'm......Op de high kick van Crocop tegen Nog na kon ie helemaal niets tegen Nog beginnen, hoe komen jullie er dan bij dat ie wel van Fedor kan winnen??

a.s.c.
11-01-2005, 12:59
Ik denk zelfs dat Crocop em wint.
Wedje leggen?
Hetzelfde wedje dat je wilde leggen toen het ging om de rematch Crocop vs Randleman??

Niemand wou met me wedden.....had het maar gedaan...ik wist toen nog niet dat Crocop de overwinning kado zou krijgen...

Valt trouwens wel op dat alleen Crocop nuthuggers denken dat ie kan winnen van Fedor.....totaal niet realistisch..of dachten jullie nuthuggers dat Fedor het staand uit ging vechten? Jullie hebben gezien wat ie met Nog deed, hij speelde met 'm......Op de high kick van Crocop tegen Nog na kon ie helemaal niets tegen Nog beginnen, hoe komen jullie er dan bij dat ie wel van Fedor kan winnen??

Ik denk ook dat Fedor cro cop met de grond gelijk maakt maar een vergelijking met Cro Cop vs. Nog gaat imo niet op. Als ik me het goed herinner kreeg Nog de high kick van cro cop en ieder normaal mens zou dan in mekaar zakken maar de granieten kin van nog maakte het verschil (fedor is een beest maar een kin als nog. heeft ie niet) Als Fedor die high kick krijgt is het einde oefening volgens mij.

phranq
11-01-2005, 13:10
Als Fedor die high kick krijgt is het einde oefening volgens mij.

Ben ik met je eens, maar dat weet Fedor zelf natuurlijk ook wel....ik denk dat de partij snel naar de grond gaat en dat Fedor Crocop kapot GnP'd...

cactusdre
11-01-2005, 13:10
Jullie vergeten ook dat Crocop Fedor's kleine broertje nokkie heeft getrapt. Fedor is dus boos en gaat Crocop een lesje leren!

cactusdre
11-01-2005, 13:15
Hij is dus niet de total package, maar hij compenseert enorm. Ik was ook erg onder de indruk van zijn voetenwerk en de manier waarop hij Nogueira eruit jabte. Dat terwijl Mino toch al geruime tijd met vele bokstoppers aan het werk is. Fedor is daarmee een supertalent. Wat ik goed aan hem vind is dat hij in een gevecht heel snel iets anders weet toe te passen als iets niet werkt. Dat zie je goed tegen Schall. Uiteindelijk krijgt hij je sowieso!

Jij snapt het helemaal. :thumbs:

Jay Hoov
11-01-2005, 13:16
Jullie vergeten ook dat Crocop Fedor's kleine broertje nokkie heeft getrapt. Fedor is dus boos en gaat Crocop een lesje leren!

Ik gun het Fedor!!!!

cactusdre
11-01-2005, 13:18
Jullie vergeten ook dat Crocop Fedor's kleine broertje nokkie heeft getrapt. Fedor is dus boos en gaat Crocop een lesje leren!

Ik gun het Fedor!!!!

Ik gun het Crocop niet!!!!

phranq
11-01-2005, 13:24
Jullie vergeten ook dat Crocop Fedor's kleine broertje nokkie heeft getrapt. Fedor is dus boos en gaat Crocop een lesje leren!

Dat had ik ook al gepost een paar weken geleden, hebben jullie niet gezien dat Fedor die partij backstage aan het kijken was? Ik wil die pot snel zien......Houd die Nick z'n mond tenminste een x..;)

Jay Hoov
11-01-2005, 13:33
Jullie vergeten ook dat Crocop Fedor's kleine broertje nokkie heeft getrapt. Fedor is dus boos en gaat Crocop een lesje leren!

Dat had ik ook al gepost een paar weken geleden, hebben jullie niet gezien dat Fedor die partij backstage aan het kijken was? Ik wil die pot snel zien......Houd die Nick z'n mond tenminste een x..;)

Toppartij....En volgens mij weet Nick donders goed dat z'n boy tikken gaat krijgen, toch???

p diddy
11-01-2005, 13:34
fedor all the way geen twijfel, goed dat cro cop van randleman heeft gewonnen kan fedor hem hard KO slaan.