PDA

View Full Version : Sefo vs Goodridge ***SPOILER***



phranq
07-01-2005, 14:40
rook mij teveel naar een work!!!!!

wat denken jullie?

Nickuraba
07-01-2005, 14:48
wahha no way man, goodridge besloot gewoon te gaan striken met sefo en dan kwam hem duur te staan. Misschien wou goodridge niet echt meer na een paar goede knallen en bleef die liggen.

die zus van goodridge was wel horny aan het wezen rondom sefo, WTF is up with that cunt?

phranq
07-01-2005, 14:52
Die eerste zat op z'n dekking, raakte z'n hoofd niet maar toch ging ie liggen....normaal gesproken kan Goodridge veel meer incasseren....'t stinkt!

Arjan
07-01-2005, 14:56
nee ik vind ook van niet, goodridge was gewoon te stom om een slagenwisseling aan te gaan....

Virby
07-01-2005, 15:02
Goodridge ging gewoon neer...

Jay Hoov
07-01-2005, 16:08
Die eerste zat op z'n dekking, raakte z'n hoofd niet maar toch ging ie liggen....normaal gesproken kan Goodridge veel meer incasseren....'t stinkt!

Hier zou je nog wel eens gelijk in kunnen hebben, want na de eerste serie stoten ging Gary ERG makkelijk neer!!!!
Nou weet ik dat Sefo erg hard slaat, maar.........Er zit wat in Phranq!!!

Virus
07-01-2005, 20:17
Dat was geen work imo...

Sefo is èèn van de hardste meppers binnen de K1 en Goodridge maakt nu eenmaal altijd dezelfde fout!

Weinig aandacht voor z`n dekking en te veel aandacht voor z`n aanval!!

Sefo strafte dit simpelweg ongenadig af! :maskills:

Nickuraba
07-01-2005, 20:52
Die eerste zat op z'n dekking, raakte z'n hoofd niet maar toch ging ie liggen....normaal gesproken kan Goodridge veel meer incasseren....'t stinkt!

mwoah kan altijd iets doorkomen. Kijk ff na de fights van tyson, die slaat sommige gasten op de dekking KO en blijkbaar is die niet de enige. :lol: hierbij moet je wel opletten dat ik beide vechters zeker niet over 1 kam wil scheren. Maar het is dus mogelijk. Daarnaast vind ik goodridge ook niet iemand met een suuuuper kin, abidi kreeg hem ook aan het wankelen!

robholland
07-01-2005, 23:02
check de replays, ze zaten echt wel zuiver op het kinnetje van big daddy :)