Log in

View Full Version : 'Tsunami kwam door atoomproeven'



Anonymous
08-01-2005, 14:10
Ik help sjaak ff met het nieuws te copy pasten van Fok...

Er gaan geruchten dat de vloedgolf van tweede kerstdag niet is veroorzaakt door een aardbeving, maar door een atoomproef van India. Dat schreef een Egyptisch tijdschrift afgelopen week. "Israelische en Amerikaanse nucleaire experts hebben ook deelgenomen", zo schrijft het weekblad.

Geologen in onder andere Engeland en Turkije hebben volgens het blad sinds 1992 al verschillende keren gewaarschuwd dat het niet slim is om atoomproeven te houden in de Indische Oceaan. Zij noemen die regio 'The Fire Belt' omdat hij op een breuklijn ligt, zo schrijft Al-Osboa', de schrijver van het artikel.

"Israel en India blijven atoomproeven doen in de Indische Oceaan. De Verenigde Staten beloten onlangs ook om dit soort testen in de Australische woestijn te doen. Deze ligt ook in 'The Fire Belt'", zo staat in het magazine te lezen. "Vorig jaar nog hebben de Arabische en Islamitische staten de VS gevraagd te stoppen met de nucleaire activiteiten in die regio. Hetzelfde gold voor India en Israƫl."

Toch zegt Al-Osboa' dat het zeer wel mogelijk is dat een tsunami wordt veroorzaakt door een aardbeving. "Maar ondanks dat er niet bewezen is dat dit zo was, weet ik gewoon dat er een Israƫlisch-Indisch geheim nucleair experiment is gedaan dat de aardbeving en de vloedgolf heeft veroorzaakt."

Uiteraard is niet bevestigd door officiƫle bronnen of dit verhaal ook klopt.

redjuh
08-01-2005, 14:13
tja je zal het nooit weten denk...

Sjaak
08-01-2005, 14:19
Ik help sjaak ff met het nieuws te copy pasten van Fok...


Een vriendelijk guest :lol: dank je wel :thumbs:

Is weer is zo'n gerucht, eerst door Allah, nu door atoomproeven, whats next ???

Denk dat het komt door de natuur :wink:

micha
08-01-2005, 14:24
een wat vreemde conclusie :shock: :?

micha
08-01-2005, 14:25
Ik help sjaak ff met het nieuws te copy pasten van Fok...


heb je nieuwe vrienden Sjaak :roll: :|

Sjaak
08-01-2005, 14:25
Denk dat ze uit Breda komen :D

Anonymous
08-01-2005, 14:28
Breda??...zoek maar ff in de richting a'dam....

micha
08-01-2005, 15:33
Breda??...zoek maar ff in de richting a'dam....

nou lekker belangrijk :roll:

Judas
08-01-2005, 15:47
wat een bullshit

Anonymous
08-01-2005, 15:57
Breda??...zoek maar ff in de richting a'dam....

nou lekker belangrijk :roll:

ja he??

micha
08-01-2005, 16:22
Breda??...zoek maar ff in de richting a'dam....

nou lekker belangrijk :roll:

ja he??

pfffffffffffff amsterdamse anonieme bluf :lol: :lol: :lol:

TheSkindo
08-01-2005, 16:34
het waren de Aliens, ik weet het zeker!!!!!!!!!! :twak: :twak: :twak:

Anonymous
08-01-2005, 19:43
Ik weet niet of deze gerucht wel klopt. We zullen het vast wel weten over een aantal jaren. discovery komt vast wel achter hoe en wat.
Het is wel zo dat India, Pakistan, Israel en nog een aantal landen regelmatig raketproeven doen op de Indische oceaan. Niet slim, volgens vele geleerden.
Ik hoop dat het een natuurramp is. Want anders zouden vele landen het op hun geweten hebben.

En dat het eerst door Allah komt en nu deze gerucht is onzin. Volgens de Moslims, dus ook de slachtoffers in Atjeh, heeft God, Allah, het zo gewild. Wat de oorzaak ook mag zijn, Allah heeft het zo gewild. Athans zo zien de moslims dat. in Atjeh zeggen ze ook wel dat Allah boos is, vanwege al dat ellende wat daar is, moslims en christennen moorden elkaar, en dat wil Allah niet. Mischien dat de burgeroorlog in Atjeh de christennen en moslims bij elkaar zal brengen, dat hopen we.
Ik wil alleen maar aangeven dat moslims in de getroffen gebieden het zo zien.
Maar ook Bhoedisten en christennen zien het zo. god heeft het zo gewild.
Dan kan je wel zeggen," nou lekker dat jullie god dit gewild heeft''...maar nee zo zien de gelovigen het niet.

Anonymous
08-01-2005, 19:46
Mischien dat de burgeroorlog ophoudt in Atjeh en de christennen en moslims bij elkaar zullen komen, dat hopen we.

Ronny
09-01-2005, 02:18
ik geloof dit best.... en denk je nu echt dat discovery wel ff zal vertellen hoe het was???? hoe gek en naief ben jij???? denk je nu echt dat de televisie niet gesencureerd wordt?



you are living in NOOB - city

Leonardo
09-01-2005, 13:44
Mischien dat de burgeroorlog ophoudt in Atjeh en de christennen en moslims bij elkaar zullen komen, dat hopen we.

Dat hoop ik ook en je ziet ze nu zelfs een beetje samenwerken :thumbs:

Judas
09-01-2005, 14:45
Mischien dat de burgeroorlog ophoudt in Atjeh en de christennen en moslims bij elkaar zullen komen, dat hopen we.

Dat hoop ik ook en je ziet ze nu zelfs een beetje samenwerken :thumbs:

Ben bang dat het maar van korte duur is. Er is daar teveel onderlinge haat om op normale manier samen te leven.