PDA

View Full Version : verslag laatste cursusdag FFE



Jarno
08-01-2005, 17:50
Vandaag was onze laatste dag van de FFE stoomcursus scheidsen en jureren. In 5 lesdagen hebben we de basis beginselen van hiervan mogen leren kennen. Na dat we vanmorgen om 10.30 bij Mike's gym waren verzameld gingen we beginnen met het na kijken van de jurybriefjes die we de vorige les hadden gemaakt. Hierna hadden we een korte pauze waarna Rafles la Rose en Martijn de Jong kwamen om nogmaals wat duidelijke uitleg tegeven over het belang van een MMA scheids die kort op het gevecht durft tezitten en tijdig breakt i.v.m ernstige eventuele blessure's als er niet wordt in gegrepen. Hierna volgde weer een kleine pauze waarna de "toetsen" begonnen. Ik heb in de ring gestaan om in het MMA en het Muay Thai scheidsen mn kunsten tevertonen,of het goed ging laat ik aan anderen over. Zelf had ik nog wel wat punten van verbetering op mn eigen aan temerken, zoals ze zeggen je leert van je fouten. Na het uitreiken van wat geschenken aan Wim en Simon Rutz en Hellen en Mike.Kregen we allemaal een oorkonde van deelname en gaat nu het echte werk beginnnen. Want zoals met alles leer je het pas in de praktijk en die zal voor sommigen van ons 23 januari gaan beginnen in het Zonnehuis. Ik vond het heel erg leerzaam omdit tehebben meegemaakt en heb een hele hoop leuke mensen leren kennen.

Om nu in stijl aftesluiten OESHHHHHHHHHHHHH !!!

Anonymous
08-01-2005, 17:53
osu...

Jeru
08-01-2005, 18:15
Ik hoorde net van Bert dat hij ook zijn oorkonde heeft gekregen :mrgreen:

Jarno
08-01-2005, 19:15
http://img11.exs.cx/img11/1622/dscn10014ln.jpg

even een foto van mijn certificaat (wat toch wat anders is als een oorkonde vertelde mn vriendin net :mrgreen: )

Ronald
08-01-2005, 20:04
Top mensen. Succes en hopen dat jullie de 23e doorkomen :thumbs:

Jay Hoov
08-01-2005, 20:58
Goed bezig mensen, zonder scheids, geen partij!!!

Ps Phranq...ik duim voor je!!!

Maupie
09-01-2005, 01:45
het was inderdaad weer een leerzame dag. Ik neem aan phranq of Bert Kops wel een van de groepsfoto's kan plaatsen. In ieder geval zal de hele cursusgroep op 23 januari aanwezig zijn. Hetzij als scheidsrechter , jurylid , schaduwjury of liefhebber. Ik heb er in ieder geval van genoten en er veel van opgestoken!

Marc
09-01-2005, 10:07
het was weer gezellig en zoals altijd erg leerzaam. allemaal succes de 23e

micha
09-01-2005, 10:19
top

Gulo gulo
09-01-2005, 12:02
Goed gedaan mensen, veel succes :thumbs:

jan sensei kyokushin
09-01-2005, 12:09
osu ik wens alle scheids &jury veel sucses in de toekomst :thumbs: [ben je zelf, blijf jezelf, wees je zelf] osu

Sjaak
09-01-2005, 13:06
Vandaag was onze laatste dag van de FFE stoomcursus scheidsen en jureren. In 5 lesdagen hebben we de basis beginselen van hiervan mogen leren kennen. Na dat we vanmorgen om 10.30 bij Mike's gym waren verzameld gingen we beginnen met het na kijken van de jurybriefjes die we de vorige les hadden gemaakt. Hierna hadden we een korte pauze waarna Rafles la Rose en Martijn de Jong kwamen om nogmaals wat duidelijke uitleg tegeven over het belang van een MMA scheids die kort op het gevecht durft tezitten en tijdig breakt i.v.m ernstige eventuele blessure's als er niet wordt in gegrepen. Hierna volgde weer een kleine pauze waarna de "toetsen" begonnen. Ik heb in de ring gestaan om in het MMA en het Muay Thai scheidsen mn kunsten tevertonen,of het goed ging laat ik aan anderen over. Zelf had ik nog wel wat punten van verbetering op mn eigen aan temerken, zoals ze zeggen je leert van je fouten. Na het uitreiken van wat geschenken aan Wim en Simon Rutz en Hellen en Mike.Kregen we allemaal een oorkonde van deelname en gaat nu het echte werk beginnnen. Want zoals met alles leer je het pas in de praktijk en die zal voor sommigen van ons 23 januari gaan beginnen in het Zonnehuis. Ik vond het heel erg leerzaam omdit tehebben meegemaakt en heb een hele hoop leuke mensen leren kennen.

Om nu in stijl aftesluiten OESHHHHHHHHHHHHH !!!

Osu !!

Leuk om te horen dat alles zo goed is verlopen, ik wens iedereen heel veel succes op het 1e toernooi. Laat zien dat jullie goede nieuwe scheidsen zijn waar we in d etoekomst wat aan kunnen hebben. Zet hem op :thumbs:

phranq
09-01-2005, 17:22
het was inderdaad weer een leerzame dag. Ik neem aan phranq of Bert Kops wel een van de groepsfoto's kan plaatsen. In ieder geval zal de hele cursusgroep op 23 januari aanwezig zijn. Hetzij als scheidsrechter , jurylid , schaduwjury of liefhebber. Ik heb er in ieder geval van genoten en er veel van opgestoken!

Hé Maupie, ik heb geen foto's gemaakt...Er komt waarschijnlijk wel een foto in de column van Bert in de Ringsport....

Highline
09-01-2005, 17:40
goed gedaan mensen. is iedereen geslaagd en gaat iedereen er ook iets mee doen of niet?

Maupie
09-01-2005, 18:00
het was inderdaad weer een leerzame dag. Ik neem aan phranq of Bert Kops wel een van de groepsfoto's kan plaatsen. In ieder geval zal de hele cursusgroep op 23 januari aanwezig zijn. Hetzij als scheidsrechter , jurylid , schaduwjury of liefhebber. Ik heb er in ieder geval van genoten en er veel van opgestoken!

Hé Maupie, ik heb geen foto's gemaakt...Er komt waarschijnlijk wel een foto in de column van Bert in de Ringsport....

Ja weet ik Phranq. Ik dacht dat jij mischien een foto van Dave of Tim zou krijgen om op Mixfight te posten.

Glen
09-01-2005, 18:32
Beste Highline, ik kan je verzekeren dat je van deze talenten nog wat gaat horen !!
en paar zullen op 23 januari voor de leeuwen gaan, het zij als scheids of jurylid.
De tweede groep komt dan in aktie op 20 februari.

Voor wie hier getuige van willen zijn, en natuurlijk om ze te steunen, 23 januari en 20 februari in het Zonnehuis in Amsterdam...

someone
09-01-2005, 19:12
allen gefeliciteerd met het behalve van jullie certificaat, en allen heel erg veel suc6 de 23e!!!!!!!!!

mama
10-01-2005, 14:29
ben trots op jullie
nog heel veel succes.................... probeer de 23 ste ff te komen.
verslagje maken van jullie kunnen
een big OSU
:kissssssssssssssssssssssssssssssss:
Marieke

Maupie
10-01-2005, 16:16
thanks Marieke :thumbs:

Sjaak
10-01-2005, 17:11
En dat allemaal dankzij Dennis de Preter, samen met Marco veruit de 2 beste scheidsen van het MMA :thumbs:

Zet hem op kanjers !

phranq
11-01-2005, 11:07
ben trots op jullie
nog heel veel succes.................... probeer de 23 ste ff te komen.
verslagje maken van jullie kunnen
een big OSU
:kissssssssssssssssssssssssssssssss:
Marieke

Tnx Marieke! :thumbs:

p diddy
11-01-2005, 11:27
Beste Highline, ik kan je verzekeren dat je van deze talenten nog wat gaat horen !!
en paar zullen op 23 januari voor de leeuwen gaan, het zij als scheids of jurylid.
De tweede groep komt dan in aktie op 20 februari.

Voor wie hier getuige van willen zijn, en natuurlijk om ze te steunen, 23 januari en 20 februari in het Zonnehuis in Amsterdam...

weet iemand toevallig hoe laat???

Barang
11-01-2005, 15:38
De gala's in het zonnehuis beginnen altijd om 15.00 uur en de kaarten zijn alleen aan de deur te verkrijgen á €.19.00

p diddy
11-01-2005, 15:41
thanx

Anonymous
11-01-2005, 17:50
nieuw bloed in de ring als scheidsrechter is altijd goed.\
wel leuk als BKops scheidsrechter gaat worden. denk niet dat de vechters snel opstandig gaan doen anders gaan ze in de halve nelson :lol:

Marc
11-01-2005, 22:06
jammer dat je er niet was marieke. Ook jammer dat max er de laatste keer niet bij was.

Bert Kops
12-01-2005, 00:52
De cursus was top!
Heb er ondanks mijn jarenlange ervaring hier veel van opgestoken...
heb mee mogen werken en heb hele leuke mensen ontmoet!

Simon, Dennis, Glen, Tim, Wim en fam.Barang thanks!

Barang
12-01-2005, 08:01
Bedankt allemaal,ik ben blij dat jullie het allemaal zo positief hebben ervaren.
Ook wij vonden het erg leerzaam en gezellig en we zijn erg blij dat we jullie allemaal wat beter hebben leren kenen.

toppie :thumbs:

Barang
12-01-2005, 08:03
En inderdaad jammer dat max en zijn vrouw er de laatste keer niet bij waren :cry: ,wij hopen ze wel de 23e te zien. :D

phranq
12-01-2005, 10:04
Ik heb genoten van de cursus, en zin in het vervolg!

Dit is ook nog wel leerzaam om te zien als aankomend scheidsrechter
http://www.ma-skills.com/phpBB2/viewtopic.php?p=119045#119045

Maupie
12-01-2005, 18:52
Ik heb genoten van de cursus, en zin in het vervolg!

Dit is ook nog wel leerzaam om te zien als aankomend scheidsrechter
http://www.ma-skills.com/phpBB2/viewtopic.php?p=119045#119045

wow , zoiets had ik nog niet eerder gezien. Thanks Phranq :thumbs: