PDA

View Full Version : Sjaak en Michael en ban op fighttalk



jan sensei kyokushin
09-01-2005, 16:22
Sjaak waarom hebben jij en Michael NU weer en ban op fighttalk Weer problemen met foghorn :roll:

Italian*Berlusconi*
09-01-2005, 16:24
en op fighttalk zijn helemaal geen guests.... hoe dat dan?

Virus
09-01-2005, 16:29
en op fighttalk zijn helemaal geen guests.... hoe dat dan?
Deze reactie verwachtte ik al... :lol:

Biiyen
09-01-2005, 16:36
hahaha is het weer zover..... :mrgreen:

Italian*Berlusconi*
09-01-2005, 16:36
en op fighttalk zijn helemaal geen guests.... hoe dat dan?
Deze reactie verwachtte ik al... :lol:

kon het niet laten..... 8) :roll:

Leonardo
09-01-2005, 16:37
Wie heeft er geen problemen met Winters? Die man is helemaal de weg kwijt en heeft zelf nog nooit een druppeltje zweet verloren met trainen en heeft op iedereen kritiek in de vechtsportwereld. Nou hij bekijkt het maar lekker want wat heeft die zelf ooit gepresteerd :?

En ja Winters je kan hier lekker anoniem op reageren en het zal me worst zijn dat ik een ban heb op FT. (is geloof ik al de 3e keer de laatste 4 maanden) Vindt het alleen heel jammer voor Robbie want die verdiend niet zo'n wezenloos persoon als "maat" :evil:

Michael

micha
09-01-2005, 16:38
:mrgreen:

Virus
09-01-2005, 16:43
Wie heeft er geen problemen met Winters? Die man is helemaal de weg kwijt en heeft zelf nog nooit een druppeltje zweet verloren met trainen en heeft op iedereen kritiek in de vechtsportwereld. Nou hij bekijkt het maar lekker want wat heeft die zelf ooit gepresteerd :?

En ja Winters je kan hier lekker anoniem op reageren en het zal me worst zijn dat ik een ban heb op FT. (is geloof ik al de 3e keer de laatste 4 maanden) Vindt het alleen heel jammer voor Robbie want die verdiend niet zo'n wezenloos persoon als "maat" :evil:

Michael
Wat ik niet goed begrijp is dat je schijnbaar wel de drang hebt om telkens terug te gaan naar dat Forum...

Als een ad of een mod mij van een forum zou bannen dan kwam ik daar (als de ban opgeheven zou worden) dus ook nooit meer terug...

Zeker niet als ik al 3x in 4 maanden geband zou zijn...

ICON
09-01-2005, 16:44
hahaha is het weer zover..... :mrgreen:

dit is t eerste wat ik ook dacht :lol: ik keek eerst nog even of het geen oude topic was.
maar in welke topic hebben jullie woorden gehad dan? :mrgreen:

Mickey
09-01-2005, 17:11
hahaha is het weer zover..... :mrgreen:

dit is t eerste wat ik ook dacht :lol: ik keek eerst nog even of het geen oude topic was.
maar in welke topic hebben jullie woorden gehad dan? :mrgreen:

Hier net zo!
:maskills:

Maareuh.. Ik weet zeker dat Rocket het er niet zomaar bij laat zitten.
Winters denkt volgens mij dat ie de baas is op FT.. Voorzover ik weet..
Is Rocket dat nog altijd!

Leonardo
09-01-2005, 17:12
Wat ik niet goed begrijp is dat je schijnbaar wel de drang hebt om telkens terug te gaan naar dat Forum...

Als een ad of een mod mij van een forum zou bannen dan kwam ik daar (als de ban opgeheven zou worden) dus ook nooit meer terug...

Zeker niet als ik al 3x in 4 maanden geband zou zijn...

Dat zal ik uitleggen. Ik mag Robbie heel erg graag en hij werkt zich dag en nacht uit de naad om er iets moois van te maken. Fighttalk is net als Mixfight een heel leuk forum met heel veel goede vechtsporters, het is alleen jammer dat er 1 persoon is die heel veel mensen wegjaagt. Ik denk dat je op beide forums moet kunnnen posten en ze kunnen heel goed naast elkaar bestaan. Maar goed, Robbie heel veel succes verder met Fighttalk en we komen elkaar nog wel is tegen :thumbs:


dit is t eerste wat ik ook dacht ik keek eerst nog even of het geen oude topic was. maar in welke topic hebben jullie woorden gehad dan?

En nee het was geen oude topic maar een splinternieuwe. Winters was beledigd dat me vader hier de agenda had gepost en niet op Fighttalk en vond het toen nodig om het alsnog te doen met zijn bekende beledigende opmerkingen over elk evenement. Wat een zak zeg :x Hij had alleen wat stront in zijn ogen want iedereen kon zien dat het wel op Fighttalk was gepost dus hij lulde compleet uit zijn nek. Toen me vader hem hier op aanspraak werd hij vannacht geband (net als ik) Alles is inmiddels verwijderd heb ik vernomen want ik kan er niet meer opkijken. Oh ja, me vader heeft nog wel vlak voor zijn ban een aantal PM's verstuurd naar o.a. Robbie en nog wat goed maten maar het vreemde is dat niemand ze heeft gehad dus Winters zit ook nog is de PM van iedereen te lezen en naar believen te filteren en/of te verwijderen :shock: Kijk dus uit met PM's op Fighttalk.

Michael

Mickey
09-01-2005, 17:17
Oh ja, me vader heeft nog wel vlak voor zijn ban een aantal PM's verstuurd naar o.a. Robbie en nog wat goed maten maar het vreemde is dat niemand ze heeft gehad dus Winters zit ook nog is de PM van iedereen te lezen en naar believen te filteren en/of te verwijderen Kijk dus uit met PM's op Fighttalk.


Sorry.. Maar bij mijn weten is dat geen standaard functionaliteit op een phpBB board.. Als het al zou bestaan, zou het erbij geinstalleerd moeten worden..
Lijkt me dus niet zo waarschijnlijk.. ;)

Leonardo
09-01-2005, 17:19
Oh ja, me vader heeft nog wel vlak voor zijn ban een aantal PM's verstuurd naar o.a. Robbie en nog wat goed maten maar het vreemde is dat niemand ze heeft gehad dus Winters zit ook nog is de PM van iedereen te lezen en naar believen te filteren en/of te verwijderen Kijk dus uit met PM's op Fighttalk.


Sorry.. Maar bij mijn weten is dat geen standaard functionaliteit op een phpBB board.. Als het al zou bestaan, zou het erbij geinstalleerd moeten worden..
Lijkt me dus niet zo waarschijnlijk.. ;)

Geloof me het is echt waar Mickey, niemand heeft de PM's gehad die over Winters gingen, of denk je dat dit toeval is :wink:

Anonymous
09-01-2005, 17:22
http://www.phpbbhacks.com/download/200

Mickey
09-01-2005, 17:24
:shock:

Leonardo
09-01-2005, 17:38
http://www.phpbbhacks.com/download/200

Ik bedoel maar :wink: Dus kijk uit met je PM's :x op Fighttalk want Winters leest ze 100 % zeker :roll:

ICON
09-01-2005, 17:48
http://www.phpbbhacks.com/download/200

Ik bedoel maar :wink: Dus kijk uit met je PM's :x op Fighttalk want Winters leest ze 100 % zeker :roll:

dat is ook n leuk idee zeg :twak:

ik vind t jammer dit soort dingen fighttalk is verder best n relaxed fortum en robbie werkt er hard voor volgens mij.

Biiyen
09-01-2005, 17:57
ik kom sowieso heel weinig op fighttalk...... Robbie is sekers oke maar vind het qua informatie, uitslagen, achtergronden en downloaden maar erg mager. Het is meer een grote FFC Carbin vriendenclub.

MadEd
09-01-2005, 18:03
Michael en Sjaak: Als jullie gebanned worden, ga dan gewoon via www.guardster.com terug naar Fighttalk 8) Als jullie nog vragen hebben hoe het werkt hoor ik het wel :P

Leonardo
09-01-2005, 18:09
Bedankt Ed maar dat is niet nodig, heb me zegje gezegd en uit respect voor Robbie (is een supergozer) zal ik het hier verder bij laten want hij kan er ook niks aan doen.

Michael

max mulder shihan
09-01-2005, 18:38
Wat hoor ik nou Sjaak en zoon, zijn jullie eruitgegooit door malle eppie. echt Sjaak laat die ....... ga het ook niet zeggen ,iedereen weet hoe ik over deze figuur denk :mrgreen:

ashi76
09-01-2005, 19:14
Die Fag-horn begrijpt er idd niet al te veel van.

Maar aan de andere kant... je mist er ook niet veel aan natuurlijk.. ;)

Mixfight rulez baby ! :maskills:

max mulder shihan
09-01-2005, 19:17
Zeer juiste conclusie , jonge vriend :mrgreen:

micha
10-01-2005, 06:58
:shock:
ja ja dat was zeker nieuw voor jou :evil: :roll: :roll:

Justinian
10-01-2005, 07:13
http://www.phpbbhacks.com/download/200

Ik bedoel maar :wink: Dus kijk uit met je PM's :x op Fighttalk want Winters leest ze 100 % zeker :roll:
Ik denk het niet. Met deze hack kun je pm's verwijderen of archiveren, er staat niet bij dat je ze ook kunt lezen:

An admin panel plug-in that allows the management of Private Messages on your forum. You may sort by a variety of options, delete any PMs you choose or optionally archive them for later use.

Anonymous
10-01-2005, 09:55
arme sjakie, wil ie de guests gebanned hebben...wordt ie zelf gebanned :cry: :wink:

Sjaak
10-01-2005, 10:59
Sjaak waarom hebben jij en Michael NU weer en ban op fighttalk Weer problemen met foghorn :roll:

Haha die kipzonderkop heeft mij geband omdat hij niet tegen mijn weerwoord kon nadat hij me evenementen probeerde belachelijk te maken. Ook was hij beledigd en postte hij luid en duidelijk dat ik mijn agenda wel had geplaatst op Mixfight en niet op Fighttalk maar helaas had deze kip wat stront in zijn oogjes en lulde hij uit zijn dikke nek.

Maar goed wie kaatst kan de bal verwachten toch en wie is hij dat die denkt dat hij het alleenrecht heeft om mensen te bekritiseren. Laat die zelfs eerst iets gaan presteren op vechtsportgebied voordat die vanuit zijn luie stoel actieve sportmensen bekritiseerd en belachelijk probeert te maken.

Winters is gewoon een "wannebee" (quote BB) die "aandacht" te kort is gekomen in zijn jeugd en hij denkt nu zijn "problemen" af te kunnen reageren op de hele vechtsportwereld, nou mooi niet.

Ik vind het jammer dat wannebee het forum van Robbie terroriseert want die gozer verdiend vele malen beter, vanaf deze plek wens ik Robbie dan heel veel succes met Fighttalk :thumbs:

Zo en daar wil ik het voorlopig even bij laten, zie wannebee zijn anonieme post met veel belangstelling tegemoet :D

Sjaak

Anonymous
10-01-2005, 11:26
Sjaak waarom hebben jij en Michael NU weer en ban op fighttalk Weer problemen met foghorn :roll:

Haha die kipzonderkop heeft mij geband omdat hij niet tegen mijn weerwoord kon nadat hij me evenementen probeerde belachelijk te maken. Ook was hij beledigd

Sjaak

komt me bekend voor...

Anonymous
10-01-2005, 11:36
Ik vind het jammer dat wannebee het forum van Robbie terroriseert want die gozer verdiend vele malen beter, vanaf deze plek wens ik Robbie dan heel veel succes met Fighttalk

Met alle respect voor wat Robbie voor z'n forum over heeft, maar ik vraag me toch echt af of hij weleens zn muil opentrekt tegen Winters. Het is altijd maar de hand boven het hoofd houden, 'ja, Jeroen heeft een bepaalde manier van reageren maar ik ken hem als een topgozer die voor je klaarstaat etc. etc'. Da's heel leuk maar hij loopt wel mensen van je forum te jagen en af te kafferen vanuit zijn riante, onaantastbare positie als admin. Was hij een 'normale' bezoeker zonder dikke vinger in de FT-pap geweest dan had hij allang een ban gehad (neem ik aan). Inderdaad, Winters' aanwezigheid en stoerdoenerij is 'lullig voor Robbie', maar voor zover ik het kan beoordelen lijkt Robbie er ook weer niet zó mee te zitten aangezien Winters' walgelijke gedrag al tijden onveranderd is gebleven. Nogmaals, respect voor de tijd en moeite die Robbie in z'n forum steekt (word mijn inziens door geen enkel ander forum nagedaan) maar ik vraag me toch echt af waarom hij zich zo laat naaien door Winters. Er van uitgaande dat Robbie dit leest: Man, jij bent degene die mensen naar Fighttalk trekt, ga er weg, breek al de connecties met Man-Magazine en Winters en begin een geheel eigen forum, Fighttalk.nu ofzo. De echte FT-leden volgen jou, niet Winters, dus je verliest er niks aan.

mama
10-01-2005, 14:56
ach jullie zijn niet de enige die niet meer op fighttalk mogen posten hoor. Ik mag ut ook niet meer............... :twak:

ashi76
10-01-2005, 15:55
Ik ben er al meerdere keren gebanned.. en dat terwijl ik niet eens een account meer heb.. :mrgreen:

Die kabouter daar houdt alleen maar van discussies die hij kan winnen, zodra het lastig wordt gaat hij mensen bannen.

Zielig man.....

mama
10-01-2005, 16:00
haha LOL @ Ashi..............
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel zielig

Tsuki
10-01-2005, 16:05
ach jullie zijn niet de enige die niet meer op fighttalk mogen posten hoor. Ik mag ut ook niet meer............... :twak:


terecht natuurlijk, als ik je hier kon bannen had ik dat ook al lang gedaan .........

Virus
10-01-2005, 16:10
Kom nooit op dat verlaten, saaie forum, maar heb er net eens rond zitten neuzen om te checken welke woordenwisseling daar plaats heeft gevonden tussen Sjaak en die “Winters�...

Als Winters die pannenkoek is met een Haan als avatar op FT dan begrijp ik precies iedereen die beweerd dat hij nogal overkomt als een gefrustreerde aardappel die dist waar `t hem uitkomt...

Wat ik alleen niet van Sjaak begrijp is dat hij zich zo verlaagd tot het niveau van zo`n enorme toetsenbord-kneus! Hij is daar om het forum te verzieken lijkt het wel en probeert mensen met z`n domme kotsgedrag alleen maar op stang te jagen...

Daarnaast valt het me op dat iedereen die bij Mixfight hoort per definitie niet deugt volgens FT! Waar zou dat gevoel nu toch vandaan komen?? :lol: Jaloezie misschien? Weet `t wel zeker…


Terwijl jeroen in een deuk licht achter zijn pc om zijn opmerkingen loopt iedereen zich enorm te ergeren aan zijn pesterijen. Vind je het gek dat ie er lol in heeft als jullie zo happen
Kom op he Sjaak... Al je complimentjes richting Rocket...
Die staat toch pal achter zijn vriendje? :lol:

mama
10-01-2005, 16:14
ach jullie zijn niet de enige die niet meer op fighttalk mogen posten hoor. Ik mag ut ook niet meer............... :twak:


terecht natuurlijk, als ik je hier kon bannen had ik dat ook al lang gedaan .........

echt niet

Tsuki
10-01-2005, 16:17
ach jullie zijn niet de enige die niet meer op fighttalk mogen posten hoor. Ik mag ut ook niet meer............... :twak:


terecht natuurlijk, als ik je hier kon bannen had ik dat ook al lang gedaan .........

echt niet

euh .......eg wel

Sjaak
10-01-2005, 17:14
Kom nooit op dat verlaten, saaie forum, maar heb er net eens rond zitten neuzen om te checken welke woordenwisseling daar plaats heeft gevonden tussen Sjaak en die “Winters�...

Als Winters die pannenkoek is met een Haan als avatar op FT dan begrijp ik precies iedereen die beweerd dat hij nogal overkomt als een gefrustreerde aardappel die dist waar `t hem uitkomt...

Wat ik alleen niet van Sjaak begrijp is dat hij zich zo verlaagd tot het niveau van zo`n enorme toetsenbord-kneus! Hij is daar om het forum te verzieken lijkt het wel en probeert mensen met z`n domme kotsgedrag alleen maar op stang te jagen...

Daarnaast valt het me op dat iedereen die bij Mixfight hoort per definitie niet deugt volgens FT! Waar zou dat gevoel nu toch vandaan komen?? :lol: Jaloezie misschien? Weet `t wel zeker…


Terwijl jeroen in een deuk licht achter zijn pc om zijn opmerkingen loopt iedereen zich enorm te ergeren aan zijn pesterijen. Vind je het gek dat ie er lol in heeft als jullie zo happen
Kom op he Sjaak... Al je complimentjes richting Rocket...
Die staat toch pal achter zijn vriendje? :lol:

Dit is iets tussen mij en Robbie persoonlijk en dit gezeik met die winters staat daar geheel buiten :x

Op 1 punt heb je helemaal gelijk Virus :

Die toetsenbord-kneus is daar alleen maar om het forum te verzieken en probeert mensen met z`n domme kotsgedrag alleen maar op stang te jagen...

Anonymous
10-01-2005, 17:30
erg klote voor je sjaak...jij bent ook altijd de lul!

Biiyen
10-01-2005, 21:48
Sjaak heeft gelijk dat er PM's zijn gewist! Ik had 3 pm's op fighttalk 2 van Rocket en 1 van Sjaak,,, die van sjaak is nu ineens op mysterieuze wijze verdwenen! Niet echt netjes van die Fuckhorn.

Sjaak
11-01-2005, 23:54
Natuurlijk heb ik gelijk en er zijn nog heel veel mensen die dat kunnen bevestigen :wink:

Leonardo
12-01-2005, 00:23
Boeie

Jochem
12-01-2005, 00:56
Kunne we rocket niet hierheen halen? volgens mij bestaat heel Fighttalk uit mixfight leden :)

ik zat eerst ook daar, maar JEZUS wat veel gezeik daar. tussen de goede topics natuurlijk :P

Hij is wel fanatiek en met errug goede connecties. Misschien als je hem een eigen topic geeft in het hoofdmenu (bv FIGHTTALK :))(iets waarin ie veel kan met zijn connecties) dat ie blij is van het gezeik bij fighttalk af te zijn.

Virus
12-01-2005, 01:45
http://www.fighttalk.nl/forum/viewtopic.php?p=23717&highlight=#23717

In deze topic op Fighttalk ben ik Desoto en hier is het niet te geloven wat die mafkees over Shoto / Mixfight te zeggen heeft!!

Foghorn is de grootste mongool die ik ooit op een forum ben tegengekomen...

Sjaak
12-01-2005, 10:48
http://www.fighttalk.nl/forum/viewtopic.php?p=23717&highlight=#23717

In deze topic op Fighttalk ben ik Desoto en hier is het niet te geloven wat die mafkees over Shoto / Mixfight te zeggen heeft!!

Helaas kan ik het niet lezen maar ik weet precies hoe die zultkop over andere denkt en dat terwijl hij zelf nog nooit iets heeft gepresteerd in zijn leven op sportief gebied. En als die tegengas krijgt gaat die mensen lopen bannen, wat een flapdrol" zeg, pfff :roll:

btw via deze weg wil ik alle jongens en meiden van Fighttalk die mij via de normale mail hebben aangeschreven bedanken voor hun leuke reactie, thanks :thumbs: en we houden kontakt.


Foghorn is de grootste mongool die ik ooit op een forum ben tegengekomen...

Zo waar ... :roll:

Sjaak

dokter flinstone
12-01-2005, 11:37
Idereen loopt op elkaar te mekkeren maar jullie doen het toch echt zelf.
Echt als ik al 4 keer gebanned zou zijn bij wie dan ook dan zou ik daar echt niet meer terugkomen.

Ik weet Sjaak dat het altijd dezelfde is die je dit flikt en dat je rocket een goede gast vind maar deze rocket houdt wel steeds de hand boven winters hoofd. Ik weet dat winters de computer man is achter fighttalk en dat Rocket in het begin nog niet veel van fora wist maar er zijn genoeg mensen die zo de plaats van Winters kunnen overnemen. Voer een soort shoto/mixfight actie daar uit.

Maar ik krijg het idee dat iedereen daar die foghorn wel accepteerd.
Begin anders je eigen forum en probeer alle leuke mensen van fighttalk jou te vergezellen (denk weer aan shoto/mixfight). Dan kun je meetn zien wie er achetr jou staat.

Deze reactie is absoluut niet lullig bedoeld maar denk een beetje aan je zelfrespect. Ik ken je als een persoon die niet bang is zijn mening te geven en een hard werkende en betrouwbare karataka.
Wordt niet een zeurende man.

Anonymous
12-01-2005, 11:48
wat een eikel zeg als die mensen wil bannen wanneer ze tegengas geven... :roll:

indoNick
12-01-2005, 12:12
http://www.phpbbhacks.com/download/200

Ik bedoel maar :wink: Dus kijk uit met je PM's :x op Fighttalk want Winters leest ze 100 % zeker :roll:

Hey Michael ik zal je even uit je droom helpen ik als webmaster zijnde van fighttalk weet wel degelijk wat er allemaal geinstalleerd word op het phpBB forum ik ben de enige persoon die toegang heeft tot de "phpBB MOD center" zelfs Robbie heeft geen toegang tot dit gedeelte omdat hij hier toch geen verstand van zaken heeft en ik betwijfel of Foghorn dit zou hebben ... maar ondanks dat deze modification is dus wel degelijk niet geinstalleerd !

See it yourself :)

http://www.fighttalk.nl/images/rocket/mods_installed.gif

Waarschijnlijk heeft het meer te maken met een slechte verbinding dat moment !

Vriendelijke groetjes,

Nick

P.S dit is geen aanval op jou hoor dit is puur een verduidelijk dat dit niet he geval is !

Anonymous
12-01-2005, 12:29
En dan wil nog effe reageren op de mensen die op Jeroen lopen af te geven. Jeroen is een van de enige die me met fighttalk van het begin tot het eind heeft gesteund. IK heb absoluut geen verstand van computers. Ik weet hoe ik hem aan moet zetten en www.fighttalk.nl in moet tikken en vervolgens de enter knop te vinden, maar dan houdt het ook op. Jeroen heeft me al die tijd met alles geholpen ( en later Nick ook ). Als ik een vraag had kon ik Jeroen 24/7 bellen hij nam altijd op of belde zo snel mogelijk terug. IK ben destijds die samenwerking met jeroen aangegaan en als ik met iemand samenwerk dan vind ik dat ik altijd achter die persoon moet staan. Ook al was ik het niet altijd met hem eens, aangezien ik met hem samenwerk stond ik altijd achter hem. Jeroen heeft nu besloten zich volledig van fighttalk weg te trekken, dat betekent dat hij niet meer als sponsor voor de webruimte zal optreden. Met goed overleg van Jeroen heb ik toen besloten fighttalk.nl te verhuizen naar een ander hostingsbedrijf. Daar is men nu mee bezig. Daarnaast vind ik Jeroen gewoon een topgozer. Hij kan soms vervelend uit de hoek komen, maar deze man staat wel altijd voor je klaar en dat kan ik er niet van al teveel zeggen. In ieder geval gaat fighttalk dus gewoon verder zonder Jeroen. MAar ik over de samenwerking met JEroen ben ik gewoon meer dan tevreden en mocht hij in de toekomst weer iets hebben wat we samen kunnen gaan doen, dan zal ik dat zeker gaan doen

Anonymous
12-01-2005, 12:30
dat hierboven was ik

redjuh
12-01-2005, 12:47
hij blijft wel als een forse lul overkomen, ookal heeft hij uiteraard ook zijn coole dingen

micha
12-01-2005, 13:07
wel strak van rocket dat hij achter hem blijft staan

Virus
12-01-2005, 13:29
Kan wel waar wezen wat je zegt Rocket, maar dat ie jou vanaf het begin af aan heeft gesteund met van alles, heeft hij blijkbaar gezien als een vrijbrief om vervolgens de botte boer uit te kunnen hangen...

Beetje jammer van iemand die jij zo het vertrouwen hebt geschonken, niet?

micha
12-01-2005, 13:50
is dat eigenlijkdezelfde gozer als waar bas boon zo een hekel aan heeft :!:

Anonymous
12-01-2005, 14:01
Waar is nieuw lid Chyntia gebleven in begin ging ze als en speer posten nu is ze afwezig al en poosje, weg gepest ??? :cry:

jan sensei kyokushin
12-01-2005, 14:09
Of danny jaloers :wink:

micha
12-01-2005, 14:24
aha de kabouter :twak:

Sjaak
12-01-2005, 15:46
http://www.phpbbhacks.com/download/200

Ik bedoel maar :wink: Dus kijk uit met je PM's :x op Fighttalk want Winters leest ze 100 % zeker :roll:

Hey Michael ik zal je even uit je droom helpen ik als webmaster zijnde van fighttalk weet wel degelijk wat er allemaal geinstalleerd word op het phpBB forum ik ben de enige persoon die toegang heeft tot de "phpBB MOD center" zelfs Robbie heeft geen toegang tot dit gedeelte omdat hij hier toch geen verstand van zaken heeft en ik betwijfel of Foghorn dit zou hebben ... maar ondanks dat deze modification is dus wel degelijk niet geinstalleerd !

See it yourself :)

http://www.fighttalk.nl/images/rocket/mods_installed.gif

Waarschijnlijk heeft het meer te maken met een slechte verbinding dat moment !

Vriendelijke groetjes,

Nick

P.S dit is geen aanval op jou hoor dit is puur een verduidelijk dat dit niet he geval is !

Beste Nick, blij dat je Michael uit zijn droom heeft gehaald en dan zal ik jou ook even uit jou droom helpen. Ik heb vlak voor dat ik woorden kreeg met Winters Robbie een mail gestuurd omdat ik wist dat dit er aan zat te komen. Daarna heb ik 8 mensen het mailtje (aan Robbie) doorgestuurd met datum, tijd, en adressen ter bewijs maar het vreemde is dat van de 8 mensen die ik een PM heb gestuurd (allemaal dezelfde PM overigens), 7 mensen hem niet hebben gehad. Ik hoorde vandaag van de jou ook wel bekende Mack dat zij hem wel heeft gehad omdat ze hem nagenoeg gelijk heeft gelezen nadat ik had verstuurd (vraag het effe na bij Mack en die zal je dit kunnen bestigen, ook de inhoud) maar de andere 7 hebben niets ontvangen dus die zijn zomaar verdwenen door een slechte verbinding. Blijkbaar heeft Mack wel een goede verbinding. Ik lul echt niet uit me nek want ik heb iedereen aangeschreven en het mailtje was aan Rocket himself gericht (Mac heeft het mailtje aan Robbie wel gehad en gelezen) en ik heb het uiteraard eerst naar Robbie gestuurd) maar Robbie heeft niets ontvangen ? Vreemd of gewoon toeval, zeg het maar ? Een kan er misschien kwijt raken maar wat is er dan gebeurd met die andere 6 :?

Is ook geen aanval maar gewoon een waargave van de feiten.

Sjaak

Sjaak
12-01-2005, 15:57
En dan wil nog effe reageren op de mensen die op Jeroen lopen af te geven. Jeroen is een van de enige die me met fighttalk van het begin tot het eind heeft gesteund. IK heb absoluut geen verstand van computers. Ik weet hoe ik hem aan moet zetten en www.fighttalk.nl in moet tikken en vervolgens de enter knop te vinden, maar dan houdt het ook op. Jeroen heeft me al die tijd met alles geholpen ( en later Nick ook ). Als ik een vraag had kon ik Jeroen 24/7 bellen hij nam altijd op of belde zo snel mogelijk terug. IK ben destijds die samenwerking met jeroen aangegaan en als ik met iemand samenwerk dan vind ik dat ik altijd achter die persoon moet staan. Ook al was ik het niet altijd met hem eens, aangezien ik met hem samenwerk stond ik altijd achter hem. Jeroen heeft nu besloten zich volledig van fighttalk weg te trekken, dat betekent dat hij niet meer als sponsor voor de webruimte zal optreden. Met goed overleg van Jeroen heb ik toen besloten fighttalk.nl te verhuizen naar een ander hostingsbedrijf. Daar is men nu mee bezig. Daarnaast vind ik Jeroen gewoon een topgozer. Hij kan soms vervelend uit de hoek komen, maar deze man staat wel altijd voor je klaar en dat kan ik er niet van al teveel zeggen. In ieder geval gaat fighttalk dus gewoon verder zonder Jeroen. MAar ik over de samenwerking met JEroen ben ik gewoon meer dan tevreden en mocht hij in de toekomst weer iets hebben wat we samen kunnen gaan doen, dan zal ik dat zeker gaan doen

Ik wil hier wel even netjes op reageren hoor Robbie. Ja ik loop op winters af te geven en dat is mijn inziens volkomen terecht omdat die lamstraal afzeiken van anderen tot een kunst heeft verheven. Het is simpel, ik heb recht op een weerwoord als hij mij afzeikt en dat heeft die gedaan door eerst te liegen over mijn agenda want ik had hem zeer zeker eerst op FT gepost en daarna vond hij het nodig om mijn evenementen af te zeiken. Nou dan is die mooi aan het verkeerde adres :x

Jij weet dat wij samen netjes (meerdere malen) afspraken hebben gemaakt over het negeren van elkaar en dat ging soms tijden goed maar steeds weer vond mijnheer Winters het nodig om of Michael of mij af te zeiken en als we dan reageerde op zijn aanvallen werden of de topics verwijderd, gesloten of er werd gezegd dat het gewoon zijn manier van mensen dissen was :x

Is mij te makkelijk, ik heb me altijd aan onze afspraken gehouden maar ik weiger om me door winters af te laten zeiken. Als je kaatst moet je de bal kunnen verwachten en ik vind het o zo makkelijk om iemand te bannen vanuit een machtspositie die hij op FT inneemt als je het niet meer met woorden afkunt.

Voor de rest weet je exact hoe ik over jou en over FT denkt Robbie en dit is puur een zaak tussen winters en mij, vind het alleen jammer dat jij hier nu weer tegen je zin in wordt betrokken. Ja ik weet dat hij altijd voor jou klaar stond maar dat geeft hem nog geen alleenrecht om andere af te zeiken. Maar goed het zij zo maar meng je er aub niet in want dit moeten winters en ik samen uitvechten ..............

Sjaak

indoNick
12-01-2005, 16:19
http://www.phpbbhacks.com/download/200

Ik bedoel maar :wink: Dus kijk uit met je PM's :x op Fighttalk want Winters leest ze 100 % zeker :roll:

Hey Michael ik zal je even uit je droom helpen ik als webmaster zijnde van fighttalk weet wel degelijk wat er allemaal geinstalleerd word op het phpBB forum ik ben de enige persoon die toegang heeft tot de "phpBB MOD center" zelfs Robbie heeft geen toegang tot dit gedeelte omdat hij hier toch geen verstand van zaken heeft en ik betwijfel of Foghorn dit zou hebben ... maar ondanks dat deze modification is dus wel degelijk niet geinstalleerd !

See it yourself :)

http://www.fighttalk.nl/images/rocket/mods_installed.gif

Waarschijnlijk heeft het meer te maken met een slechte verbinding dat moment !

Vriendelijke groetjes,

Nick

P.S dit is geen aanval op jou hoor dit is puur een verduidelijk dat dit niet he geval is !

Beste Nick, blij dat je Michael uit zijn droom heeft gehaald en dan zal ik jou ook even uit jou droom helpen. Ik heb vlak voor dat ik woorden kreeg met Winters Robbie een mail gestuurd omdat ik wist dat dit er aan zat te komen. Daarna heb ik 8 mensen het mailtje (aan Robbie) doorgestuurd met datum, tijd, en adressen ter bewijs maar het vreemde is dat van de 8 mensen die ik een PM heb gestuurd (allemaal dezelfde PM overigens), 7 mensen hem niet hebben gehad. Ik hoorde vandaag van de jou ook wel bekende Mack dat zij hem wel heeft gehad omdat ze hem nagenoeg gelijk heeft gelezen nadat ik had verstuurd (vraag het effe na bij Mack en die zal je dit kunnen bestigen, ook de inhoud) maar de andere 7 hebben niets ontvangen dus die zijn zomaar verdwenen door een slechte verbinding. Blijkbaar heeft Mack wel een goede verbinding. Ik lul echt niet uit me nek want ik heb iedereen aangeschreven en het mailtje was aan Rocket himself gericht (Mac heeft het mailtje aan Robbie wel gehad en gelezen) en ik heb het uiteraard eerst naar Robbie gestuurd) maar Robbie heeft niets ontvangen ? Vreemd of gewoon toeval, zeg het maar ? Een kan er misschien kwijt raken maar wat is er dan gebeurd met die andere 6 :?

Is ook geen aanval maar gewoon een waargave van de feiten.

Sjaak

Ik geloof je wel hoor ... maar kan me niet voorstellen dat dhr winter er de moeite en tijd in zal steken om een stuk PHP te laten schrijven en in de berichten table van fighttalk gaat lezen ... ? Ik bedoel wil je dat ik dit controleer dan zou ik in de database moeten gaan kijken bij de pm messages en gaan controleren of er daadwerkelijk ID's ontbreken .... Maar denk niet dat dit nodig is ...

indoNick
12-01-2005, 16:21
hmm kan dit volgens mij helemaal niet controleren ... :(

Sjaak
12-01-2005, 16:27
hmm kan dit volgens mij helemaal niet controleren ... :(

Je hoeft van mij niks te controleren hoor, is niet nodig en je mag van mij geloven wie je wilt, zou alleen even leuk zijn als je met Mack communiceert over hoe en wat en hoor haar is aan over wat er die nacht is verstuurd aan Rocket. Trek daarna dan je conclusies.

Moet nu weg naar de sportschool ....

Sjaak

phranq
12-01-2005, 19:01
TTT :mrgreen:

Dragon Tail
12-01-2005, 19:53
PEACE TO ALL !!!!
Ik wist het wel. Er is nog hoop. :D

IndoNick, Michael, Rocket, Sjaak, Jannorder, Mickey, Justinian en Mama zijn mijn helden. (Heb ik nog iemande vergeten?)

ICON
12-01-2005, 20:31
PEACE TO ALL !!!!
Ik wist het wel. Er is nog hoop. :D

IndoNick, Michael, Rocket, Sjaak, Jannorder, Mickey, Justinian en Mama zijn mijn helden. (Heb ik nog iemande vergeten?)
ja mij

mama
12-01-2005, 20:32
jij hebt gewoon de mooiste sig ICON
;)

ICON
12-01-2005, 20:34
jij hebt gewoon de mooiste sig ICON
;)

hahah zekers wel ja! gemaakt door n top sig maker.... :thumbs:

Anonymous
13-01-2005, 08:08
Gaat Jeroen Winters echt weg bij Fighttalk hehe eindelijk :thumbs:

jan sensei kyokushin
13-01-2005, 08:53
:mrgreen: 8)

phranq
13-01-2005, 09:07
Gaat Jeroen Winters echt weg bij Fighttalk hehe eindelijk :thumbs:

Hij zit nu hier.... :mrgreen:

Leonardo
13-01-2005, 12:19
:shock: lijkt wel een virus

indoNick
13-01-2005, 14:58
Ik ga alleen maar uit van feiten en helaas kan ik de feiten niet meer natrekken omdat ik dacht dat alle unique ID's in de fighttalk database zouden blijven staan echter was dit dus niet het geval :)

Maar laten we het lekker hier bij houden Winters is weg iedereen blij ! Maar ik vind en blijf het een goeie kerel vinden :)

Groetjes Nick !

phranq
13-01-2005, 15:04
Ik ga alleen maar uit van feiten en helaas kan ik de feiten niet meer natrekken omdat ik dacht dat alle unique ID's in de fighttalk database zouden blijven staan echter was dit dus niet het geval :)

Maar laten we het lekker hier bij houden Winters is weg iedereen blij ! Maar ik vind en blijf het een goeie kerel vinden :)

Groetjes Nick !

Ik heb Jeroen een paar x aan de foon gehad en idd een hele aardige vent....echter wanneer Jeroen achter z'n keyboard kruipt veranderd ie in een :twisted:

redjuh
13-01-2005, 15:15
ban die gast hier wel bij voorbaat svp. liever dat michael, max en sjaak hier blijven dan 1 zo´n vervelende mofo

Ronny
13-01-2005, 15:29
dag jeroen!!!!!


hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha ha weer terug in je hok!

Leonardo
13-01-2005, 22:53
ban die gast hier wel bij voorbaat svp. liever dat michael, max en sjaak hier blijven dan 1 zo´n vervelende mofo

Osu !!!

Michael

Anonymous
14-01-2005, 20:18
Ik wil effe laten weten dat Robbie en ik hebben gebabbeld met nadruk op babbelen want we hadden samen eigenlijks niks uit te praten al dacht menigeen dat misschien wel.

We hebben het kort gehad over het wederzijdse probleen tussen mij en een FT lid maar dat probleem is "opgelost". Het heeft geen zin om hier verder over uit te weiden en bij mij en ook Michael is dan ook de discussie over dat FT lid definitief gesloten omdat Robbie die de baas is van FT de BAN vanaf het prille begin niet heeft geaccepteerd.

Zo nu is iedereen weer op de hoogte en trekken wij ons terug uit deze discussie en Michael en ik zullen gewoon op beide forums blijven posten omdat op beide forums veel leuke gasten en meiden zitten :thumbs:

Sjaak

Virus
14-01-2005, 20:38
:shock: lijkt wel een virus
effe dimmen hè... :wink:

Leonardo
14-01-2005, 21:04
Zo nu is iedereen weer op de hoogte en trekken wij ons terug uit deze discussie en Michael en ik zullen gewoon op beide forums blijven posten omdat op beide forums veel leuke gasten en meiden zitten :thumbs:

Sjaak

Ik sluit me hierbij aan.

Michael

Mike
14-01-2005, 21:20
Men moet in het algemeen internet en fora niet zo serieus nemen. Dat scheelt volgens mij een boel gezeik. Al zijn de meeste 'probleem topics' wel leuk om te lezen. Het lijkt me alleen voor de betrokkenen geestelijk erg vermoeiend om elke keer zoveel tijd, energie en emotie eraan te verspillen. Het gaat bijna nooit om belangrijke zaken en toch iedere keer al die commotie.


Tis maar internet , toch?

Mike
14-01-2005, 21:29
lol at 1182 views

dat zijn toch aardige kijkcijfers.

jan sensei kyokushin
15-01-2005, 09:22
Zo nu is iedereen weer op de hoogte en trekken wij ons terug uit deze discussie en Michael en ik zullen gewoon op beide forums blijven posten omdat op beide forums veel leuke gasten en meiden zitten :thumbs:

Sjaak

Ik sluit me hierbij aan.

Michael OSU ik ook het moet toch kunnen dat je van bijde vecht forums lid ben en post hier zijn vele leden die van bij de forums lid zijn 8) :thumbs: osu

pretig weekend

ashi76
15-01-2005, 11:50
Men moet in het algemeen internet en fora niet zo serieus nemen. Dat scheelt volgens mij een boel gezeik. Al zijn de meeste 'probleem topics' wel leuk om te lezen. Het lijkt me alleen voor de betrokkenen geestelijk erg vermoeiend om elke keer zoveel tijd, energie en emotie eraan te verspillen. Het gaat bijna nooit om belangrijke zaken en toch iedere keer al die commotie.


Tis maar internet , toch?

Mike = zooooo correct !!!

Gulo gulo
15-01-2005, 13:18
En iedereen leefde nog lang en gelukkig :thumbs: