PDA

View Full Version : Crocop gunt Randleman geen rematch !?



Nicky
10-01-2005, 07:39
Mirko 'Cro Cop' Filipovic told the Japanese media that he will not be giving Kevin Randleman a rematch.

This comes after Cro Cop himself whined for a rematch when he originally lost to Randleman last April. Randleman granted him the rematch and lost.

Jay Hoov
10-01-2005, 08:58
typisch!!!!

cactusdre
10-01-2005, 09:03
Onsportief, arrogant en chicken!!!!!!!

redjuh
10-01-2005, 09:36
waarom he... ze hebben toch al 2 x gelknokt?
crocop wil gewoon tegen fedor, en heeft daar ook recht op

Roob
10-01-2005, 09:41
Crocop heeft na zijn verlies op Randleman een paar keer weer gewonnen. Randleman daarintegen een paar keer verloren. Dan krijgt ie een rematch tegen crocop en verliest deze. Het lijkt me logisch dat Randleman eerst maar eens weer wat laat zien, voordat ie tegen de (nu nog) nummer 3 van Pride mag gaan staan. Crocop moet een niveau hoger > FEDOR! :twak:

cactusdre
10-01-2005, 09:42
waarom he... ze hebben toch al 2 x gelknokt?
crocop wil gewoon tegen fedor, en heeft daar ook recht op

Het staat dus 1-1! ALs je dan niet een rematch wil geven ben je gewoon een loser! Goede les voor iedereen die van Crocop wint. Nooit meer een rematch geven.

Roob
10-01-2005, 09:46
Ik denk dat crocop hem best een rematch wil geven, alleen nadat ie HW champion is geworden. En denk dat crocop gewoon heel slim is. Hij wil nu graag tegen Coleman, waarschijnlijk om zijn GnP en takedown defence te testen. :thumbs:

Anonymous
10-01-2005, 09:47
waarom he... ze hebben toch al 2 x gelknokt?
crocop wil gewoon tegen fedor, en heeft daar ook recht op

Het staat dus 1-1! ALs je dan niet een rematch wil geven ben je gewoon een loser! Goede les voor iedereen die van Crocop wint. Nooit meer een rematch geven.

rustig, rustig, crocop is best bereid hem weer een pak voor zijn billen te geven. nu alleen even niet. hij is nu even druk met grotemensenzaken (lees: titel veroveren). dan gaat hij weer even terug naar k-1 om daar orde op zaken te stellen...en dan is radleman weer aan de beurt. geduld is een schone zaak.

redjuh
10-01-2005, 09:54
das een aardig scenario guest...

Nickuraba
10-01-2005, 10:34
tja.. om nu weer een keer een rematch te willen, hij heeft 1x gewonnen en 1x verloren. Die randleman mag nog blij zijn dat die niet de gene is die KO ging tijdens de verliespartij. Wat denkt die dat die meteen weer tegen crocop kan, win eerst maar eens wat

Biiyen
10-01-2005, 10:51
Mensen zit niet zo te zeuren..... Alles komt goed! Veel liever zie ik nu CroCop tegen Fedor! Dat is veel leuker dan een rematch.

cactusdre
10-01-2005, 10:51
Ik denk dat crocop hem best een rematch wil geven, alleen nadat ie HW champion is geworden. En denk dat crocop gewoon heel slim is. Hij wil nu graag tegen Coleman, waarschijnlijk om zijn GnP en takedown defence te testen. :thumbs:

Nadat hij HW champion is geworden. Geweldig!!! nog nooit zo hard gelachen. :thumbs:

Roob
10-01-2005, 10:56
Lachen is gezond! :mrgreen:

Jay Hoov
10-01-2005, 11:03
Ik ben het wel eens dat cro-cop verder wilt, maar eerlijk is eerlijk....Randleman had ook NEE kunnen zeggen, maar ging ook akkoord, maar ja, dit zegt wederom iets over cro-cop

The Maniac
10-01-2005, 11:10
Randleman hoort wel een rematch te krijgen maar aan de andere kant Cro Cop is een top 5 HW bij Pride en he must move on en eerlijk is is eerlijk Randleman zou nooit Pride HW Champion worden en Cro Cop kan misschien voor een upset zorgen tegen Fedor omdat ik Cro Cop een grotere kans geeft om Fedor te verslaan dan wie dan ook of dit gebeurt is een andere verhaal

Mack
10-01-2005, 11:32
Ik ben het wel eens dat cro-cop verder wilt, maar eerlijk is eerlijk....Randleman had ook NEE kunnen zeggen, maar ging ook akkoord, maar ja, dit zegt wederom iets over cro-cop

Als Randleman nee had gezegd, kon hij ook fluiten naar het geld en had hij waarschijnlijk ook geen wedstrijden in Pride meer gekregen. Ik denk dat DSE niets anders wil dan een wedstrijd tussen CC en Fedor maar daar moest wel eerst de KO van Randleman voor worden gewreekt.

Arjan
10-01-2005, 13:04
Gelijk heeft die... stapje omhoog, je kan altijd nog een keer tegen Randleman, eerst de titel 8)

Mike
10-01-2005, 13:14
de rematch is net geweest mensen

wtf?!

Ik ben blij dat ze niet weer tegen elkaar moeten meteen. Dat zou toch gigantische onzin zjn.

Dat komt later wel weer, ik snap de commotie hierover niet.

Ik zie liever een rematch tegen nogueria. OF mooier nog Crocop vs Khanitarov of Hunt en als die nog meedoet Crocop tegen Ninja.

Nadat crocop dat allemaal gewonnen heeft gaat die tegen fedor. En daarna komt randleman weer in aanmerking voor nog een rematch :wink:

Anonymous
10-01-2005, 13:19
Waarom zou Randle man nu weer tegen CroCop moeten vechten..dan had hij gewoon 2 keer moeten winnen. Anders kan je wel tot in de oneindigheid tegen 1 en de zelfde tegenstander blijven vechten, Cro Cop moet gewoon lekker tegen nieuwe lui gaan vechten zodat er voor ons ook weer iets is om naar uit te kijken.

vs Khanitarov Hunt en Coleman lijken me mooie partijen.

Virus
10-01-2005, 14:27
Ik snap ook niet goed waarom mensen plots op hun achterste poten staan als het gaat om een tweede rematch tussen Mirko en Kevin...
Goed, het mag dan wel 1-1 staan maar daar gaat het niet om...

Zoals Redjuh al aangeeft heeft Mirko nu gewoon recht op een title-shot en wanneer hij die wint of verliest, kan Randleman nog altijd aan de beurt komen...

Laat Kevin eerst maar eens wat andere gevechten winnen en op die manier z`n rematch verdienen...

Tip voor Randleman (ik heb makkelijk lullen vanachter m`n computertje) ga eens weg bij Hamerhouse en zoek een school waar je iets meer verschillende stylen traint!

Kevin heeft potentie (is zeer flexibel, atlethisch en zeer sterk) maar door de eenzijde dimensie bij Hamerhouse komt hij (heden ten dage) niet verder imo...

p diddy
10-01-2005, 16:48
waarom he... ze hebben toch al 2 x gelknokt?
crocop wil gewoon tegen fedor, en heeft daar ook recht op

Het staat dus 1-1! ALs je dan niet een rematch wil geven ben je gewoon een loser! Goede les voor iedereen die van Crocop wint. Nooit meer een rematch geven.

rustig, rustig, crocop is best bereid hem weer een pak voor zijn billen te geven. nu alleen even niet. hij is nu even druk met grotemensenzaken (lees: titel veroveren). dan gaat hij weer even terug naar k-1 om daar orde op zaken te stellen...en dan is radleman weer aan de beurt. geduld is een schone zaak.

wat voor orde op zaken stellen bij k1????

Nickuraba
10-01-2005, 16:49
moet een joke zijn lijkt mij p diddy.

p diddy
10-01-2005, 16:51
waarom he... ze hebben toch al 2 x gelknokt?
crocop wil gewoon tegen fedor, en heeft daar ook recht op

wandy zou voor de 4de keer tegen saku gaan waarom hun niet dan??????

p diddy
10-01-2005, 16:52
moet een joke zijn lijkt mij p diddy.

wat gaat hij bij k1 doen dan ik ben benieuwd

Emilio
10-01-2005, 17:12
nou ik denk dat hij geen schijn van kans maakt tegen fedor. Heb fedor in zn laatste gevecht gezien en die man is echt indrukwekkend. Crocop op de grond en daar gewoon heel hard afpounden. Fedor wint dat zeker naar mijn mening!

Anonymous
10-01-2005, 17:19
moet een joke zijn lijkt mij p diddy.

wat gaat hij bij k1 doen dan ik ben benieuwd

kampioen worden natuurlijk :twak:

p diddy
10-01-2005, 17:23
moet een joke zijn lijkt mij p diddy.

wat gaat hij bij k1 doen dan ik ben benieuwd

kampioen worden natuurlijk :twak:

dat weet ik niet hoor!!!!

hij krijgt het heel moeilijk tegen bonjasky,aerts,hoost noem maar op!!!

redjuh
10-01-2005, 17:25
waarom he... ze hebben toch al 2 x gelknokt?
crocop wil gewoon tegen fedor, en heeft daar ook recht op

wandy zou voor de 4de keer tegen saku gaan waarom hun niet dan??????

nou omdat cro cop zich na zijn partij tegen coleman simpelweg heeft omhooggeknokt tot #1 contender voor de hw titel.
saku is tegen wand niet de #1 contender, dus is dat niet een superhoog ingeschaalde partij

Virus
10-01-2005, 17:27
dat weet ik niet hoor!!!!

hij krijgt het heel moeilijk tegen bonjasky,aerts,hoost noem maar op!!!
Denk dat dat wel meevalt...

Sowiwso zie ik `m wel van Aerts winnen en van Bonjasky ook wel...
Hoost wordt een probleem imo...

Anonymous
10-01-2005, 17:28
bonjaski en aerts heeft hij al eens gepakt. hoost was in zijn toptijd onverslaanbaar, maar is op de terugweg. tuurlijk is bonjaski vooruit gegaan, maar ik denk dat crocop hem kan pakken. stel je eens voor één man kampioen bij zowel pride als k-1. ik zou verder niet weten wie hij in de k-1 niet kan verslaan.

p diddy
10-01-2005, 17:32
waarom he... ze hebben toch al 2 x gelknokt?
crocop wil gewoon tegen fedor, en heeft daar ook recht op

wandy zou voor de 4de keer tegen saku gaan waarom hun niet dan??????

nou omdat cro cop zich na zijn partij tegen coleman simpelweg heeft omhooggeknokt tot #1 contender voor de hw titel.
saku is tegen wand niet de #1 contender, dus is dat niet een superhoog ingeschaalde partij

oke,

ik ben geen cro cop lover maar ik zou het wel willen zien tegen fedor!! ik denk dat coleman niet veel tegen cro cop kan doen maar het blijft een gevecht er zijn gekkere dingen gebeurd!!

p diddy
10-01-2005, 17:33
bonjaski en aerts heeft hij al eens gepakt. hoost was in zijn toptijd onverslaanbaar, maar is op de terugweg. tuurlijk is bonjaski vooruit gegaan, maar ik denk dat crocop hem kan pakken. stel je eens voor één man kampioen bij zowel pride als k-1. ik zou verder niet weten wie hij in de k-1 niet kan verslaan.

je zegt het heel makkelijk dat hij bonjasky pakt ik deel dat niet met jou!!!

Anonymous
10-01-2005, 20:24
:evil: denk ook dat remy niet van crocop wint

p diddy
10-01-2005, 21:47
er zijn zoveel goeie vechters k1 waar cro cop het moeilijk tegen kan hebben.

Jay Hoov
11-01-2005, 10:22
moet een joke zijn lijkt mij p diddy.

wat gaat hij bij k1 doen dan ik ben benieuwd

kampioen worden natuurlijk :twak:

Cro-cop K1 kampioen...Laat me niet lachen!!
Wat is dit trouwens nu dat cro-cop opeens alles en iedereen pakt???
Hij is goed bezig moet ik toegeven, maar laten we niet raar doen...Voorlopig heeft hij GEEN belt in bezit!!
Remy heeft er 2...hoost 4...Peter 3...!!!!

Cro-cop z'n tijf komt....Maar nu nog niet!

phranq
11-01-2005, 11:06
Jay = correct

a.s.c.
11-01-2005, 11:23
Remy bonjasky wordt imo flink onderschat, ik denk dat hij geen spaander heel laat van cro-cop.

p diddy
11-01-2005, 11:26
Remy bonjasky wordt imo flink onderschat, ik denk dat hij geen spaander heel laat van cro-cop.

helemaaaaaaaaal mee eens!!!

Nickuraba
11-01-2005, 12:17
wahah je vind het debiel als iemand zegt dat crocop bonjasky afmaakt want hoe kan men dat nou weten? zelf vind je wel dat bonjasky crocop afmaakt? De laatste x dat die twee elkaar tegenkwamen was het resultaat tamelijk duidelijk. En de flying knee's van remy hadden bar weinig effect want hij lag constant op zijn gat. Nou kan persoonlijk niet zeggen dat remy keihard vooruit is gegaan, 2x over in de finale gestaan tegen musashi en dat zag er ook niet allemaal super indrukwekkend uit.

phranq
11-01-2005, 13:03
Nou kan persoonlijk niet zeggen dat remy keihard vooruit is gegaan, 2x over in de finale gestaan tegen musashi en dat zag er ook niet allemaal super indrukwekkend uit.



Nick = :twak:

Hoe veel K-1 titels had Crocop ook alweer? Ben het ff vergeten Nick....

Jay Hoov
11-01-2005, 13:09
Nou kan persoonlijk niet zeggen dat remy keihard vooruit is gegaan, 2x over in de finale gestaan tegen musashi en dat zag er ook niet allemaal super indrukwekkend uit.



Nick = :twak:

Hoe veel K-1 titels had Crocop ook alweer? Ben het ff vergeten Nick....

Nou Phranq, ik als ik bepaalde mensen over Cro-cop hoor praten, heeft cro-cop meerdere K1/Pride belts.......

Jay Hoov
11-01-2005, 13:13
wahah je vind het debiel als iemand zegt dat crocop bonjasky afmaakt want hoe kan men dat nou weten? zelf vind je wel dat bonjasky crocop afmaakt? De laatste x dat die twee elkaar tegenkwamen was het resultaat tamelijk duidelijk. En de flying knee's van remy hadden bar weinig effect want hij lag constant op zijn gat. Nou kan persoonlijk niet zeggen dat remy keihard vooruit is gegaan, 2x over in de finale gestaan tegen musashi en dat zag er ook niet allemaal super indrukwekkend uit.

Ps er is een hoop veranderd in 2 jaar!!!
Ps Cro-cop heeft meerdere kansen gehad om K1 champ te worden, en het ie nooit gelukt......Zo gaat het ook bij Pride gaan!!

cactusdre
11-01-2005, 13:26
wahah je vind het debiel als iemand zegt dat crocop bonjasky afmaakt want hoe kan men dat nou weten? zelf vind je wel dat bonjasky crocop afmaakt? De laatste x dat die twee elkaar tegenkwamen was het resultaat tamelijk duidelijk. En de flying knee's van remy hadden bar weinig effect want hij lag constant op zijn gat. Nou kan persoonlijk niet zeggen dat remy keihard vooruit is gegaan, 2x over in de finale gestaan tegen musashi en dat zag er ook niet allemaal super indrukwekkend uit.

Dat je gek bent van Crocop kan ik nog begrijpen maar na deze uitspraak ben ik er van overtuigd dat je helemaal niets van MMA en Kickboksen begrijpt. Echt ongelooflijk. :shock:

p diddy
11-01-2005, 14:20
wahah je vind het debiel als iemand zegt dat crocop bonjasky afmaakt want hoe kan men dat nou weten? zelf vind je wel dat bonjasky crocop afmaakt? De laatste x dat die twee elkaar tegenkwamen was het resultaat tamelijk duidelijk. En de flying knee's van remy hadden bar weinig effect want hij lag constant op zijn gat. Nou kan persoonlijk niet zeggen dat remy keihard vooruit is gegaan, 2x over in de finale gestaan tegen musashi en dat zag er ook niet allemaal super indrukwekkend uit.

je hebt in sommige dingen gelijk maar we praten over nu niet over twee jaar geleden toen ze gevochten hebben, toch? ik denk dat bonjasky hem nu kan hebben! ik weet dat je een cro cop fan bent maar je moet wel en realistisch blijven! cro cop heeft geen belt in pride of k1 dus laat hem eerst maar een belt winnen en dat zie ik nog niet gebeuren niet in pride en niet in k1!!!

Nickuraba
11-01-2005, 15:21
dat crocop geen belt heeft in pride heeft er niks mee te maken. Ik bedoel remy zal zoals hij er nu voor staat helemaal geen belt in pride hebben. Hij heeft inderdaad 2x de grand prix gewonnen, maar hij stond wel 2x in de finale tegenover musashi, en dat zegt voor mij al aardig wat.

Mensen hier kijken alleen maar naar de belts maar dat zegt ook niet alles. Remy heeft verloren van:
verloren van Francisco Filho... waar is zijn belt dan??
verloren van Semmy schilt ... waar is zijn belt dan??
verloren van stefan leko ... waar is zijn belt dan??
verloren van crocop ... oohh jah die had geen belt
verloren van Errol Parris ... waar is zijn belt dan??
2x verloren van Jerrel Venetiaan ... waar is zijn belt dan??

sterker nog, remy bonjasky heeft alleen verloren van mensen die nog nooit de K1 finale hebben gewonnen, dus de belt om je kont zegt ook niet alles. Ik persoonlijk vind niet dat remy keihard vooruit is gegaan zoals ik al eerder hebt gezegd. Het is wel zo dat de huidige K1 top achteruit gaat. Laten we ff reeel wezen, Hoost nu en Hoost vroeger is een groot verschil. Peter Aerts nu en Peter Aerts nu is een groot verschil. De vechters in de finale vallen bij persoonlijk een beetje tegen. Hij

ik bedoel zoveel verschilde de GP van vorig jaar niet met die van dit jaar qua toppers. Remy won van Botha (jaah daar winnen er genoeg van), en van musashi (winnen er helemaal genoeg van) en zijn win over Hoost was niet eens duidelijk want genoeg mensen vonden dat het andersom was. En dan hebben we hoost niet eens vergeleken met de man die hij vroeger was. Het jaar daarvoor versloeg hij Musashi (wederom) abidi (naja ook geen topper IMO) en Graham (waar was die dit jaar dan).

In de tijd dat crocop in de finale draaide, vocht in in GP's tegen mannen als Hoost in zijn jonge jaren, Sam Greco, Musashi (dan wel op KO) Lebanner en dergelijke. Dat zijn IMO de betere vechter en ook nog eens in de jonge jargen.

Daarnaast lulde ik niet dom, want ik heb geen 1x een domme uitspraak over de uitkomst van een wedstrijd gemeld. Ik dreun hier alleen maar feiten op (en een paar x ook mijn mening) maar ik loop hier niet te roepen dat crocop bonjasky makkelijk pakt.

phranq
11-01-2005, 15:32
een belt = een belt.....en as is verbrande turf...

p diddy
11-01-2005, 15:34
dat crocop geen belt heeft in pride heeft er niks mee te maken. Ik bedoel remy zal zoals hij er nu voor staat helemaal geen belt in pride hebben. Hij heeft inderdaad 2x de grand prix gewonnen, maar hij stond wel 2x in de finale tegenover musashi, en dat zegt voor mij al aardig wat.

Mensen hier kijken alleen maar naar de belts maar dat zegt ook niet alles. Remy heeft verloren van:
verloren van Francisco Filho... waar is zijn belt dan??
verloren van Semmy schilt ... waar is zijn belt dan??
verloren van stefan leko ... waar is zijn belt dan??
verloren van crocop ... oohh jah die had geen belt
verloren van Errol Parris ... waar is zijn belt dan??
2x verloren van Jerrel Venetiaan ... waar is zijn belt dan??

sterker nog, remy bonjasky heeft alleen verloren van mensen die nog nooit de K1 finale hebben gewonnen, dus de belt om je kont zegt ook niet alles. Ik persoonlijk vind niet dat remy keihard vooruit is gegaan zoals ik al eerder hebt gezegd. Het is wel zo dat de huidige K1 top achteruit gaat. Laten we ff reeel wezen, Hoost nu en Hoost vroeger is een groot verschil. Peter Aerts nu en Peter Aerts nu is een groot verschil. De vechters in de finale vallen bij persoonlijk een beetje tegen. Hij

ik bedoel zoveel verschilde de GP van vorig jaar niet met die van dit jaar qua toppers. Remy won van Botha (jaah daar winnen er genoeg van), en van musashi (winnen er helemaal genoeg van) en zijn win over Hoost was niet eens duidelijk want genoeg mensen vonden dat het andersom was. En dan hebben we hoost niet eens vergeleken met de man die hij vroeger was. Het jaar daarvoor versloeg hij Musashi (wederom) abidi (naja ook geen topper IMO) en Graham (waar was die dit jaar dan).

In de tijd dat crocop in de finale draaide, vocht in in GP's tegen mannen als Hoost in zijn jonge jaren, Sam Greco, Musashi (dan wel op KO) Lebanner en dergelijke. Dat zijn IMO de betere vechter en ook nog eens in de jonge jargen.

Daarnaast lulde ik niet dom, want ik heb geen 1x een domme uitspraak over de uitkomst van een wedstrijd gemeld. Ik dreun hier alleen maar feiten op (en een paar x ook mijn mening) maar ik loop hier niet te roepen dat crocop bonjasky makkelijk pakt.


wat ik uit dit lange verhaal begrijp, is dat hij mischien iets te snel weg uit k1 is gegaan? anders had hij nu een belt in k1 volgens jou?????

Jay Hoov
11-01-2005, 15:34
dat crocop geen belt heeft in pride heeft er niks mee te maken. Ik bedoel remy zal zoals hij er nu voor staat helemaal geen belt in pride hebben. Hij heeft inderdaad 2x de grand prix gewonnen, maar hij stond wel 2x in de finale tegenover musashi, en dat zegt voor mij al aardig wat.

Mensen hier kijken alleen maar naar de belts maar dat zegt ook niet alles. Remy heeft verloren van:
verloren van Francisco Filho... waar is zijn belt dan??
verloren van Semmy schilt ... waar is zijn belt dan??
verloren van stefan leko ... waar is zijn belt dan??
verloren van crocop ... oohh jah die had geen belt
verloren van Errol Parris ... waar is zijn belt dan??
2x verloren van Jerrel Venetiaan ... waar is zijn belt dan??

sterker nog, remy bonjasky heeft alleen verloren van mensen die nog nooit de K1 finale hebben gewonnen, dus de belt om je kont zegt ook niet alles. Ik persoonlijk vind niet dat remy keihard vooruit is gegaan zoals ik al eerder hebt gezegd. Het is wel zo dat de huidige K1 top achteruit gaat. Laten we ff reeel wezen, Hoost nu en Hoost vroeger is een groot verschil. Peter Aerts nu en Peter Aerts nu is een groot verschil. De vechters in de finale vallen bij persoonlijk een beetje tegen. Hij

ik bedoel zoveel verschilde de GP van vorig jaar niet met die van dit jaar qua toppers. Remy won van Botha (jaah daar winnen er genoeg van), en van musashi (winnen er helemaal genoeg van) en zijn win over Hoost was niet eens duidelijk want genoeg mensen vonden dat het andersom was. En dan hebben we hoost niet eens vergeleken met de man die hij vroeger was. Het jaar daarvoor versloeg hij Musashi (wederom) abidi (naja ook geen topper IMO) en Graham (waar was die dit jaar dan).

In de tijd dat crocop in de finale draaide, vocht in in GP's tegen mannen als Hoost in zijn jonge jaren, Sam Greco, Musashi (dan wel op KO) Lebanner en dergelijke. Dat zijn IMO de betere vechter en ook nog eens in de jonge jargen.

Daarnaast lulde ik niet dom, want ik heb geen 1x een domme uitspraak over de uitkomst van een wedstrijd gemeld. Ik dreun hier alleen maar feiten op (en een paar x ook mijn mening) maar ik loop hier niet te roepen dat crocop bonjasky makkelijk pakt.

Maar van al die gasten die je nu opnoemt, heeft niemand een belt...alleen Remy, dus waar hebben we het over!!

Jay Hoov
11-01-2005, 15:35
dat crocop geen belt heeft in pride heeft er niks mee te maken. Ik bedoel remy zal zoals hij er nu voor staat helemaal geen belt in pride hebben. Hij heeft inderdaad 2x de grand prix gewonnen, maar hij stond wel 2x in de finale tegenover musashi, en dat zegt voor mij al aardig wat.

Mensen hier kijken alleen maar naar de belts maar dat zegt ook niet alles. Remy heeft verloren van:
verloren van Francisco Filho... waar is zijn belt dan??
verloren van Semmy schilt ... waar is zijn belt dan??
verloren van stefan leko ... waar is zijn belt dan??
verloren van crocop ... oohh jah die had geen belt
verloren van Errol Parris ... waar is zijn belt dan??
2x verloren van Jerrel Venetiaan ... waar is zijn belt dan??

sterker nog, remy bonjasky heeft alleen verloren van mensen die nog nooit de K1 finale hebben gewonnen, dus de belt om je kont zegt ook niet alles. Ik persoonlijk vind niet dat remy keihard vooruit is gegaan zoals ik al eerder hebt gezegd. Het is wel zo dat de huidige K1 top achteruit gaat. Laten we ff reeel wezen, Hoost nu en Hoost vroeger is een groot verschil. Peter Aerts nu en Peter Aerts nu is een groot verschil. De vechters in de finale vallen bij persoonlijk een beetje tegen. Hij

ik bedoel zoveel verschilde de GP van vorig jaar niet met die van dit jaar qua toppers. Remy won van Botha (jaah daar winnen er genoeg van), en van musashi (winnen er helemaal genoeg van) en zijn win over Hoost was niet eens duidelijk want genoeg mensen vonden dat het andersom was. En dan hebben we hoost niet eens vergeleken met de man die hij vroeger was. Het jaar daarvoor versloeg hij Musashi (wederom) abidi (naja ook geen topper IMO) en Graham (waar was die dit jaar dan).

In de tijd dat crocop in de finale draaide, vocht in in GP's tegen mannen als Hoost in zijn jonge jaren, Sam Greco, Musashi (dan wel op KO) Lebanner en dergelijke. Dat zijn IMO de betere vechter en ook nog eens in de jonge jargen.

Daarnaast lulde ik niet dom, want ik heb geen 1x een domme uitspraak over de uitkomst van een wedstrijd gemeld. Ik dreun hier alleen maar feiten op (en een paar x ook mijn mening) maar ik loop hier niet te roepen dat crocop bonjasky makkelijk pakt.


wat ik uit dit lange verhaal begrijp, is dat hij mischien iets te snel weg uit k1 is gegaan? anders had hij nu een belt in k1 volgens jou?????

In z'n dromen!!!

Jay Hoov
11-01-2005, 15:37
dat crocop geen belt heeft in pride heeft er niks mee te maken. Ik bedoel remy zal zoals hij er nu voor staat helemaal geen belt in pride hebben. Hij heeft inderdaad 2x de grand prix gewonnen, maar hij stond wel 2x in de finale tegenover musashi, en dat zegt voor mij al aardig wat.

Mensen hier kijken alleen maar naar de belts maar dat zegt ook niet alles. Remy heeft verloren van:
verloren van Francisco Filho... waar is zijn belt dan??
verloren van Semmy schilt ... waar is zijn belt dan??
verloren van stefan leko ... waar is zijn belt dan??
verloren van crocop ... oohh jah die had geen belt
verloren van Errol Parris ... waar is zijn belt dan??
2x verloren van Jerrel Venetiaan ... waar is zijn belt dan??

sterker nog, remy bonjasky heeft alleen verloren van mensen die nog nooit de K1 finale hebben gewonnen, dus de belt om je kont zegt ook niet alles. Ik persoonlijk vind niet dat remy keihard vooruit is gegaan zoals ik al eerder hebt gezegd. Het is wel zo dat de huidige K1 top achteruit gaat. Laten we ff reeel wezen, Hoost nu en Hoost vroeger is een groot verschil. Peter Aerts nu en Peter Aerts nu is een groot verschil. De vechters in de finale vallen bij persoonlijk een beetje tegen. Hij

ik bedoel zoveel verschilde de GP van vorig jaar niet met die van dit jaar qua toppers. Remy won van Botha (jaah daar winnen er genoeg van), en van musashi (winnen er helemaal genoeg van) en zijn win over Hoost was niet eens duidelijk want genoeg mensen vonden dat het andersom was. En dan hebben we hoost niet eens vergeleken met de man die hij vroeger was. Het jaar daarvoor versloeg hij Musashi (wederom) abidi (naja ook geen topper IMO) en Graham (waar was die dit jaar dan).

In de tijd dat crocop in de finale draaide, vocht in in GP's tegen mannen als Hoost in zijn jonge jaren, Sam Greco, Musashi (dan wel op KO) Lebanner en dergelijke. Dat zijn IMO de betere vechter en ook nog eens in de jonge jargen.

Daarnaast lulde ik niet dom, want ik heb geen 1x een domme uitspraak over de uitkomst van een wedstrijd gemeld. Ik dreun hier alleen maar feiten op (en een paar x ook mijn mening) maar ik loop hier niet te roepen dat crocop bonjasky makkelijk pakt.

En als het vroeger zwaarder bij K1 is was dan nu(waar je trouwens gelijk in hebt)...waarom weggaan!!!

Nickuraba
11-01-2005, 15:43
lang lulverhaal blaaat

En als het vroeger zwaarder bij K1 is was dan nu(waar je trouwens gelijk in hebt)...waarom weggaan!!!

vergelijk pride zelf maar met K-1. Waarom denk je dat stefan leko bij pride ook een poging waagde. T'is toch bekend dat pride meer betaald, dus vandaar. En ook vechters als Lebanner en Iggy wilde MMA proberen ook deze mannen hebben geen titel maar proberen het toch (niet eens bij pride) De reden? vraag het ze zelf, maybe nieuwe uitdaging als het niet om het geld gaat

Jay Hoov
11-01-2005, 15:48
lang lulverhaal blaaat

En als het vroeger zwaarder bij K1 is was dan nu(waar je trouwens gelijk in hebt)...waarom weggaan!!!

vergelijk pride zelf maar met K-1. Waarom denk je dat stefan leko bij pride ook een poging waagde. T'is toch bekend dat pride meer betaald, dus vandaar. En ook vechters als Lebanner en Iggy wilde MMA proberen ook deze mannen hebben geen titel maar proberen het toch (niet eens bij pride) De reden? vraag het ze zelf, maybe nieuwe uitdaging als het niet om het geld gaat

Laat ik het zo zeggen Nick...Als jij WEET vanjezelf dat je de K1 finals kan winnen....Dan ben je toch niet goed, als je weggaat????
Voor wat voor nieuwe uitdaging ook.....Als Ajax championleugue kan winnen, gaan ze toch ook niet voor de uefa cup!!!!!

phranq
11-01-2005, 15:49
De reden? vraag het ze zelf, maybe nieuwe uitdaging als het niet om het geld gaat

Het gaat altijd om het geld Nick....

p diddy
11-01-2005, 15:54
je verzint nu van alles om cro cop te beschermen??

Nickuraba
11-01-2005, 16:06
lang lulverhaal blaaat

En als het vroeger zwaarder bij K1 is was dan nu(waar je trouwens gelijk in hebt)...waarom weggaan!!!

vergelijk pride zelf maar met K-1. Waarom denk je dat stefan leko bij pride ook een poging waagde. T'is toch bekend dat pride meer betaald, dus vandaar. En ook vechters als Lebanner en Iggy wilde MMA proberen ook deze mannen hebben geen titel maar proberen het toch (niet eens bij pride) De reden? vraag het ze zelf, maybe nieuwe uitdaging als het niet om het geld gaat

Laat ik het zo zeggen Nick...Als jij WEET vanjezelf dat je de K1 finals kan winnen....Dan ben je toch niet goed, als je weggaat????
Voor wat voor nieuwe uitdaging ook.....Als Ajax championleugue kan winnen, gaan ze toch ook niet voor de uefa cup!!!!!

hop verdraai de hap maar weer. Crocop heeft het een paar x geprobeerd (kan je zien in zijn lijst) maar elke x zonder resultaat want zo nu en dan was men toch iets te goed. Ik heb nooit gezegd dat die het nu zou winnen, maar persoonlijk vind ik de GP van dezer tijd een stuk minder goed qua niveau dan voorheen. Dat is wat ik zei, en crocop heeft ook geen waarzegger in dienst, dus die kan dat ook niet ruiken lijkt mij, en hij kan het zeker al helemaal niet denken.

En tja er is toch een reden dat men naar pride gaat, niet omdat men bang is om klappen te krijgen in K-1. Ik bedoel hij was toch aardig op weg met een mooie winning streak, dus hij was vast niet bang dat Bonjasky hem in een rematch zou pakken. Hij is gewoon afgetaait naar pride, meer geld, meer uitdaging (laten we reeel wezen)...

En @ p diddy, k zou zeggen verzin zelf eens wat ipv die domme oneliners elke x. De rest discusseert iig nog, wat jij doet is zwammen zonder feiten of onderbouwingen. K vind het prima een discussie te voeren, maar dan moet je wel beetje fatsoenlijk meedoen ipv zulke shit

p diddy
11-01-2005, 16:21
nogmaals ik weet dat je een zware cro cop fan bent maar met die hele verhalen van je zoveel woorden en je zegt zo weinig, plus dit topic ging over rematch voor randleman en JIJ haalt hele andere shit erbij??? en het ging over orde op zaken stellen in de k1 toch ik zei dat het niet makkelijk zou zijn dus ik heb mijn shit wel onderbouwd denk ik
het zal niet makkelijk voor hem zijn bij k1
dus niet boos worden!!!!

Nickuraba
11-01-2005, 16:25
aaight..k ben ook niet boos althans niet van onderbouwde post. Ik zie ook dat de discussie helemaaaal over andere shit gaat nu, maarjah als ik iets zie staan waar ik het niet mee eens ben ga ik daar meestal op in, of het puur over de rematch gaat of niet. Maar sommige gasten verdraaien compleet were de shit die ik zeg (jij toevallig weer niet) en zo blijft de discussie gaande.

K probeer hem ook niet te beschermen hoor, tis meer dat als ik iets zie waar iemand IMO ongelijk in heeft, zegt ik er wat van. K bedoel kan ook prima toegeven dat het wel eens heel fout af kan gaan lopen tegen Fedor :(

Jay Hoov
11-01-2005, 16:26
aaight..k ben ook niet boos althans niet van onderbouwde post. Ik zie ook dat de discussie helemaaaal over andere shit gaat nu, maarjah als ik iets zie staan waar ik het niet mee eens ben ga ik daar meestal op in, of het puur over de rematch gaat of niet. Maar sommige gasten verdraaien compleet were de shit die ik zeg (jij toevallig weer niet) en zo blijft de discussie gaande.

K probeer hem ook niet te beschermen hoor, tis meer dat als ik iets zie waar iemand IMO ongelijk in heeft, zegt ik er wat van. K bedoel kan ook prima toegeven dat het wel eens heel fout af kan gaan lopen tegen Fedor :(

Topper!!!

Nickuraba
11-01-2005, 16:29
aaight...dan maar weer back ontoppic, want jullie overtuigen mij niet, ik jullie niet. Dit is een typische neverending story :lol: :lol:

p diddy
11-01-2005, 16:30
ik vind dat het alle kanten op kan gaan met cro cop hij is gevaarlijk,
maar fedor staat even alleen aan de top en niemand die op dit moment wat tegen hem kan doen. of cro cop wat gaat doen bij k1 ik wil het wel zien laat hem maar gaan meer wedstrijden die we kunnen kijken lijkt mij!!!

Nickuraba
11-01-2005, 19:01
ik wil hem liever in actie zijn bij pride, men moet toegeven dat je hem ziet groeien. In K-1 zie je veel minder snel iemand groeien, jaah hij slaat iemand sneller KO of scoort meer punten. Maar in pride is het zooo duidelijk als iemand vooruitgang maakt, staat mij wel aan. Laat hem gewoon tegen fedor knokken, maybe heeft Fedor een x pecht. Want laten we reeel wezen, ook geluk speelt een factor. Er kan altijd een cut openen, of dat er toch iets land bij fedor. Als die verliest, so be it, moge de beste winnen. Verliezen is niet altijd slecht,kan je veel van leren

Italian*Berlusconi*
11-01-2005, 19:09
lang lulverhaal blaaat

En als het vroeger zwaarder bij K1 is was dan nu(waar je trouwens gelijk in hebt)...waarom weggaan!!!

vergelijk pride zelf maar met K-1. Waarom denk je dat stefan leko bij pride ook een poging waagde. T'is toch bekend dat pride meer betaald, dus vandaar. En ook vechters als Lebanner en Iggy wilde MMA proberen ook deze mannen hebben geen titel maar proberen het toch (niet eens bij pride) De reden? vraag het ze zelf, maybe nieuwe uitdaging als het niet om het geld gaat

K1 is nog steeds de best betaalde mma / kickbox organisatie op de wereld...Leko is waarschijnlijk weggegaan omdat Dhr. Boon er financieel niet uit kwam... en zo'n slimme zet van Leko vind ik dit niet...
Ik denk idd dat het CroCop te doen was voor een nieuwe uitdaging....
En om Remy zn prestaties te benadelen vind ik nou ook niet echt super.... hij kan er niks aan doen dat er geen 'goeie' (in jullie ogen) vechters in zn 2 finale toernooien stonden...

Maar ontopic...
Randlemann wou eerst ook geen rematch geven, tenzij het een vale tudo anything goes regels was.... hij heeft waarschijnlijk een vette paycheck gehad voor deze partij....
CroCop heeft gelijk om Randleman geen rematch te geven... Randleman is niet eens top5....

Nickuraba
11-01-2005, 19:16
@ Italian *Berlusconi* R U sure over dat geld. Ik heb nml toch vaak genoeg gehoord dat het meest geld rondgaat in pride. Ofcourse kan ik het fout hebben maar de meeste op mixfight denken geloof ik zo? anders zou die ook wel na K-1 MMA kunnen gaan lijkt mij toch? zeker voor leko?

Italian*Berlusconi*
11-01-2005, 19:19
@ Italian *Berlusconi* R U sure over dat geld. Ik heb nml toch vaak genoeg gehoord dat het meest geld rondgaat in pride. Ofcourse kan ik het fout hebben maar de meeste op mixfight denken geloof ik zo? anders zou die ook wel na K-1 MMA kunnen gaan lijkt mij toch? zeker voor leko?



waarom denk je dat Heath daar nu zit..... doekoe.....en Goodridge, Frye etc...
K1 heeft nog steeds de stabielste fanbase in japan.... mensen zullen eerder naar een k1/k1mma gala kijken dan naar een Pride...
Pride komt in de buurt en als het zo doorgaat zullen zij k1 zeker gaan verslaan en dominant worden in mma.... maar k1 is goed bezig nu met allemaal mma vechters overal weg te kopen...
we zullen zien...
1 ding is zeker...door deze concurrentie zullen we in de toekomst mooie partijen gaan zien.... op de freakshows na..

Jay Hoov
11-01-2005, 20:07
ik wil hem liever in actie zijn bij pride, men moet toegeven dat je hem ziet groeien. In K-1 zie je veel minder snel iemand groeien, jaah hij slaat iemand sneller KO of scoort meer punten. Maar in pride is het zooo duidelijk als iemand vooruitgang maakt, staat mij wel aan. Laat hem gewoon tegen fedor knokken, maybe heeft Fedor een x pecht. Want laten we reeel wezen, ook geluk speelt een factor. Er kan altijd een cut openen, of dat er toch iets land bij fedor. Als die verliest, so be it, moge de beste winnen. Verliezen is niet altijd slecht,kan je veel van leren

Tuurlijk is cro-cop goed, en improved elke partij weer!!!
Hij is ook fucking sterk, als je zag hoe hij zich verdedigde tegen Randleman(beresterk)...maar, het gaat er bij mij alleen om,dat ze in mijn ogen nog 1x(ooit) tegen elkaar moeten.De 1e parij werd beslist door een zgn lucky punch...de 2e door een zgn lucky chocke......let's go!!!
En over Cro-cop bij K1....Ik HOOP dat cro-cop ooit nog een poging waagt....10x liever cro-cop in K1, dan een Botha, Akebono, Sapp, en ga zo maar door.Punt is, dat cro-cop goed is,maar dat hij wel(Ergens) een belt moet gaan pakken...Ushzzz...!!!

Nickuraba
11-01-2005, 20:12
mee eens, toen de broer van fedor hem in de hoek duwde kon je ook zien hoe sterk die was. Ik zou graag willen zien hoe die het er tegen fedor afbrengt of die net zo makkelikj gegooid wordt als Nog. Want IMO vloog nog ook aardig alle kanten op tijdens zijn match tegen crocop.

ICON
11-01-2005, 20:31
ik wil hem liever in actie zijn bij pride, men moet toegeven dat je hem ziet groeien. In K-1 zie je veel minder snel iemand groeien, jaah hij slaat iemand sneller KO of scoort meer punten. Maar in pride is het zooo duidelijk als iemand vooruitgang maakt, staat mij wel aan. Laat hem gewoon tegen fedor knokken, maybe heeft Fedor een x pecht. Want laten we reeel wezen, ook geluk speelt een factor. Er kan altijd een cut openen, of dat er toch iets land bij fedor. Als die verliest, so be it, moge de beste winnen. Verliezen is niet altijd slecht,kan je veel van leren

Tuurlijk is cro-cop goed, en improved elke partij weer!!!
Hij is ook fucking sterk, als je zag hoe hij zich verdedigde tegen Randleman(beresterk)...maar, het gaat er bij mij alleen om,dat ze in mijn ogen nog 1x(ooit) tegen elkaar moeten.De 1e parij werd beslist door een zgn lucky punch...de 2e door een zgn lucky chocke......let's go!!!
En over Cro-cop bij K1....Ik HOOP dat cro-cop ooit nog een poging waagt....10x liever cro-cop in K1, dan een Botha, Akebono, Sapp, en ga zo maar door.Punt is, dat cro-cop goed is,maar dat hij wel(Ergens) een belt moet gaan pakken...Ushzzz...!!!

dr moet ook nog wel n rematch komen maar niet nu. dat is toch saai! laat hem eerst maar tegen anderen vechten.

cactusdre
12-01-2005, 08:23
En Johan Cruijf kan niet voetballen. :lol:

ICON
12-01-2005, 17:27
En Johan Cruijf kan niet voetballen. :lol:

tegen wie heb je t nou?

redjuh
12-01-2005, 17:39
nick, wat jij zegt over de 2 titels van remy, dat er geen toppers in de toernooien stonden, of dat remy daar niet tegen moest... man man man

ignorant mofo

Nickuraba
12-01-2005, 17:40
De enige topper waar remy tegen vocht was Hoost, lets be fair, ik vind die botha ook niet echt wat in k1...
en hoost was vroeger toch ff iets beter>?

redjuh
12-01-2005, 17:45
hoost vocht vroeger anders...

en botha is met sprongen vooruit gegaan. anders had ie er niet gestaan.
ga de partijen van remy ff na van de laatste 2 jaar.. alleen van filho nipt op punten verloren verder alles gewonnen man. hij is gewoon DE kampioen van nu.

Nickuraba
12-01-2005, 17:48
Jaah de kampioen van nu, maar wat ik bedoel is dat er betere kampioenen zijn geweest IMO. En hoost vocht anders en toch ook beter? be real, hij presteerd nu wat minder dan in zijn topjaren! toen was die goed bezich :thumbs:

nu dan maar weer ontopic andres krijgen we op onze snikkels..:

"arme randleman" geen rematch, laat randleman eerst minimaal 2 wins behalen!

Anonymous
13-01-2005, 13:13
Jaah de kampioen van nu, maar wat ik bedoel is dat er betere kampioenen zijn geweest IMO. En hoost vocht anders en toch ook beter? be real, hij presteerd nu wat minder dan in zijn topjaren! toen was die goed bezich :thumbs:

nu dan maar weer ontopic andres krijgen we op onze snikkels..:

"arme randleman" geen rematch, laat randleman eerst minimaal 2 wins behalen!

Ik ben het helemaal eens met Nick dat K-1 vroeger zwaarder was (of in ieder geval zwaarder leek). Als je kijkt naar finales met Hoost op zijn top, Aerts op zijn top, een opkomende Crocop, Le Banner zonder blessures, een opkomende Ignashov en veel minder van die freaks, was dat in mijn ogen heel wat heftiger dan een finale met als finalist Mo, Botha en Mushashi. Zelf Kaoklai van 78 kilo werd maar met pijn en moeite door Mushashi uitgeschakeld. Natuurlijk heeft Kaoklai fantastisch gevochten, maar een goede zwaargewicht van boven de 100 kilo moet daar toch geen problemen mee hebben?

Anonymous
13-01-2005, 13:13
Jaah de kampioen van nu, maar wat ik bedoel is dat er betere kampioenen zijn geweest IMO. En hoost vocht anders en toch ook beter? be real, hij presteerd nu wat minder dan in zijn topjaren! toen was die goed bezich :thumbs:

nu dan maar weer ontopic andres krijgen we op onze snikkels..:

"arme randleman" geen rematch, laat randleman eerst minimaal 2 wins behalen!

Ik ben het helemaal eens met Nick dat K-1 vroeger zwaarder was (of in ieder geval zwaarder leek). Als je kijkt naar finales met Hoost op zijn top, Aerts op zijn top, een opkomende Crocop, Le Banner zonder blessures, een opkomende Ignashov en veel minder van die freaks, was dat in mijn ogen heel wat heftiger dan een finale met als finalist Mo, Botha en Mushashi. Zelf Kaoklai van 78 kilo werd maar met pijn en moeite door Mushashi uitgeschakeld. Natuurlijk heeft Kaoklai fantastisch gevochten, maar een goede zwaargewicht van boven de 100 kilo moet daar toch geen problemen mee hebben?

Jay Hoov
13-01-2005, 13:18
hoost vocht vroeger anders...

en botha is met sprongen vooruit gegaan. anders had ie er niet gestaan.
ga de partijen van remy ff na van de laatste 2 jaar.. alleen van filho nipt op punten verloren verder alles gewonnen man. hij is gewoon DE kampioen van nu.

En zo is het maar net, ouwe!

p diddy
13-01-2005, 13:24
Jaah de kampioen van nu, maar wat ik bedoel is dat er betere kampioenen zijn geweest IMO. En hoost vocht anders en toch ook beter? be real, hij presteerd nu wat minder dan in zijn topjaren! toen was die goed bezich :thumbs:

nu dan maar weer ontopic andres krijgen we op onze snikkels..:

"arme randleman" geen rematch, laat randleman eerst minimaal 2 wins behalen!

Ik ben het helemaal eens met Nick dat K-1 vroeger zwaarder was (of in ieder geval zwaarder leek). Als je kijkt naar finales met Hoost op zijn top, Aerts op zijn top, een opkomende Crocop, Le Banner zonder blessures, een opkomende Ignashov en veel minder van die freaks, was dat in mijn ogen heel wat heftiger dan een finale met als finalist Mo, Botha en Mushashi. Zelf Kaoklai van 78 kilo werd maar met pijn en moeite door Mushashi uitgeschakeld. Natuurlijk heeft Kaoklai fantastisch gevochten, maar een goede zwaargewicht van boven de 100 kilo moet daar toch geen problemen mee hebben?


schijnbaar wel wat hij won ook van mo die is geen kleintje in mijn opzicht!!! koaklai heeft iedereen verrast het zal niet zomaar zijn.

Anonymous
13-01-2005, 14:03
Mo kan onzettend hard stoten, maar dat hij nou een goede kickbokser is...

Nickuraba
13-01-2005, 14:35
ik persoonlijk vind mo verder helemaal niks an. Het enige wat die gast heeft is de lompe rechter maai, iets anders heeft die ook niet. Op dat event waar die knokte tegen oa brecht wallis, zwaaide die alleen maar met zijn rechter maai, niks anders

phranq
13-01-2005, 15:59
Crocop wint never van Mo.... :D

Anonymous
13-01-2005, 16:10
tegen zo'n rechtse kan iedereen aanlopen, en dan gaan de lichten wel uit!

ICON
13-01-2005, 17:02
Crocop wint never van Mo.... :D

is t nou al 1 april?

phranq
13-01-2005, 18:54
Crocop wint never van Mo.... :D

is t nou al 1 april?

haha...duurde wel ff maar je hebt van Nick verloren...;)

ICON
13-01-2005, 19:13
Crocop wint never van Mo.... :D

is t nou al 1 april?

haha...duurde wel ff maar je hebt van Nick verloren...;) :wink:

cactusdre
14-01-2005, 11:32
En Johan Cruijf kan niet voetballen. :lol:

tegen wie heb je t nou?

@NICK die vind dat Remy niet improved is en twee jaar achter elkaar mazzel heeft gehad.

A-team
14-01-2005, 11:36
ik persoonlijk vind mo verder helemaal niks an. Het enige wat die gast heeft is de lompe rechter maai, iets anders heeft die ook niet. Op dat event waar die knokte tegen oa brecht wallis, zwaaide die alleen maar met zijn rechter maai, niks anders

Helemaal met je eens, K1 Onwaardig maar dat is tegenwoordig meer dan de helft :wink:

A-team
14-01-2005, 11:39
En Johan Cruijf kan niet voetballen. :lol:

tegen wie heb je t nou?

@NICK die vind dat Remy niet improved is en twee jaar achter elkaar mazzel heeft gehad.


@europastock die vind dat sommige mensen hier maar wat aan lullen op het forum :lol: :lol: :lol: :lol:

A-team
14-01-2005, 11:42
De enige topper waar remy tegen vocht was Hoost, lets be fair, ik vind die botha ook niet echt wat in k1...
en hoost was vroeger toch ff iets beter>?

Je kan zeggen wat je wil maar Botha is vooruit gegaan.

p diddy
14-01-2005, 11:48
Mo kan onzettend hard stoten, maar dat hij nou een goede kickbokser is...

dat zeg ik niet dat hij een goede kickboxer is maar hij was er wel dat vind ik al knap en dat is niet zomaar je moet echt wel wat kunnen.

cactusdre
14-01-2005, 12:36
En Johan Cruijf kan niet voetballen. :lol:

tegen wie heb je t nou?

@NICK die vind dat Remy niet improved is en twee jaar achter elkaar mazzel heeft gehad.


@europastock die vind dat sommige mensen hier maar wat aan lullen op het forum :lol: :lol: :lol: :lol:

Volgens mij lul je nou tegen jezelf. :?

phranq
14-01-2005, 12:46
En Johan Cruijf kan niet voetballen. :lol:

tegen wie heb je t nou?

@NICK die vind dat Remy niet improved is en twee jaar achter elkaar mazzel heeft gehad.


@europastock die vind dat sommige mensen hier maar wat aan lullen op het forum :lol: :lol: :lol: :lol:

Je hebt gelijk, je lult maar wat..... :lol:

Jay Hoov
14-01-2005, 13:04
En Johan Cruijf kan niet voetballen. :lol:

tegen wie heb je t nou?

@NICK die vind dat Remy niet improved is en twee jaar achter elkaar mazzel heeft gehad.


@europastock die vind dat sommige mensen hier maar wat aan lullen op het forum :lol: :lol: :lol: :lol:

Je hebt gelijk, je lult maar wat..... :lol:

ja, lullen op een forum...raar man!!!

Jay Hoov
14-01-2005, 13:04
En Johan Cruijf kan niet voetballen. :lol:

tegen wie heb je t nou?

@NICK die vind dat Remy niet improved is en twee jaar achter elkaar mazzel heeft gehad.


@europastock die vind dat sommige mensen hier maar wat aan lullen op het forum :lol: :lol: :lol: :lol:

Je hebt gelijk, je lult maar wat..... :lol:

ja, lullen op een forum...raar man!!! :twisted:

A-team
14-01-2005, 13:13
Lullen is iets anders als wijsheid. :twisted:

maar mijn reactie is op de zin : @NICK die vind dat Remy niet improved is en twee jaar achter elkaar mazzel heeft gehad.

cactusdre
14-01-2005, 13:28
Lullen is iets anders als wijsheid. :twisted:

maar mijn reactie is op de zin : @NICK die vind dat Remy niet improved is en twee jaar achter elkaar mazzel heeft gehad.

Dan moet je @cactusdre neerzetten. @ betekent "tegen". Je schreef @europastock. Daaruit maken we dus op dat je het tegen jezelf had. Pffffff wat ingewikkeld die Forumterminologie.

Jay Hoov
14-01-2005, 13:32
Lullen is iets anders als wijsheid. :twisted:

maar mijn reactie is op de zin : @NICK die vind dat Remy niet improved is en twee jaar achter elkaar mazzel heeft gehad.

Dan moet je @cactusdre neerzetten. @ betekent "tegen". Je schreef @europastock. Daaruit maken we dus op dat je het tegen jezelf had. Pffffff wat ingewikkeld die Forumterminologie.

@cactusdre....goed bezig...maar ging deze topic niet over Randleman vs Cro-cop(rematch!!!).

A-team
14-01-2005, 13:36
Lullen is iets anders als wijsheid. :twisted:

maar mijn reactie is op de zin : @NICK die vind dat Remy niet improved is en twee jaar achter elkaar mazzel heeft gehad.

Dan moet je @cactusdre neerzetten. @ betekent "tegen". Je schreef @europastock. Daaruit maken we dus op dat je het tegen jezelf had. Pffffff wat ingewikkeld die Forumterminologie.

Beetje geprikkeld catusdre? :wink:

Nickuraba
14-01-2005, 13:41
@ europastock, cruif kan vast voetballen (k zit niet in dat wereldje) en ik zeg ook niet dat remy niet kan kan kickboksen. Ja hij is de kampioen nu, ja hij heeft 2x gewonnen. Maar ik vind niet dat de GP van dit jaar superzwaar overkwam. Waar het om ging is dat ik het vroeger gewoon harder vondt, een veel sickere lineup. Tuurlijk kan bonjasky daar niks doen, maar k zie hem liever in een lineup met zeer veel kanshebbers, en dan zonder geintjes dat bijv Aerts eruit vliegt door een blessure. Als ik beide finales zie krijg ik zo het gevoel van dit heb ik al es gezien? Snappevouz?

cactusdre
14-01-2005, 13:46
Lullen is iets anders als wijsheid. :twisted:

maar mijn reactie is op de zin : @NICK die vind dat Remy niet improved is en twee jaar achter elkaar mazzel heeft gehad.

Dan moet je @cactusdre neerzetten. @ betekent "tegen". Je schreef @europastock. Daaruit maken we dus op dat je het tegen jezelf had. Pffffff wat ingewikkeld die Forumterminologie.

Beetje geprikkeld catusdre? :wink:

Geprikkeld? Ik lig in een deuk man. :lol: :lol: :lol: :lol:

cactusdre
14-01-2005, 13:49
@ europastock, cruif kan vast voetballen (k zit niet in dat wereldje) en ik zeg ook niet dat remy niet kan kan kickboksen. Ja hij is de kampioen nu, ja hij heeft 2x gewonnen. Maar ik vind niet dat de GP van dit jaar superzwaar overkwam. Waar het om ging is dat ik het vroeger gewoon harder vondt, een veel sickere lineup. Tuurlijk kan bonjasky daar niks doen, maar k zie hem liever in een lineup met zeer veel kanshebbers, en dan zonder geintjes dat bijv Aerts eruit vliegt door een blessure. Als ik beide finales zie krijg ik zo het gevoel van dit heb ik al es gezien? Snappevouz?

Hé ik had het over cruijf. Ik snap er nu echt niks meer van. Ik krijg de slappe lach. Volgens mij is deze topic aan het eind van zijn Latijn. :wink:

Jay Hoov
14-01-2005, 16:30
@ europastock, cruif kan vast voetballen (k zit niet in dat wereldje) en ik zeg ook niet dat remy niet kan kan kickboksen. Ja hij is de kampioen nu, ja hij heeft 2x gewonnen. Maar ik vind niet dat de GP van dit jaar superzwaar overkwam. Waar het om ging is dat ik het vroeger gewoon harder vondt, een veel sickere lineup. Tuurlijk kan bonjasky daar niks doen, maar k zie hem liever in een lineup met zeer veel kanshebbers, en dan zonder geintjes dat bijv Aerts eruit vliegt door een blessure. Als ik beide finales zie krijg ik zo het gevoel van dit heb ik al es gezien? Snappevouz?

Hé ik had het over cruijf. Ik snap er nu echt niks meer van. Ik krijg de slappe lach. Volgens mij is deze topic aan het eind van zijn Latijn. :wink:

Volgens mij ook!!!
Kappen nou...

Nickuraba
14-01-2005, 16:45
japs, kan net zo goed een slotje op geknalt worden IMO.

Anonymous
14-01-2005, 17:21
Arjan, nice kiss babes 8)

A-team
14-01-2005, 17:35
Lullen is iets anders als wijsheid. :twisted:

maar mijn reactie is op de zin : @NICK die vind dat Remy niet improved is en twee jaar achter elkaar mazzel heeft gehad.

Dan moet je @cactusdre neerzetten. @ betekent "tegen". Je schreef @europastock. Daaruit maken we dus op dat je het tegen jezelf had. Pffffff wat ingewikkeld die Forumterminologie.

Beetje geprikkeld catusdre? :wink:

Geprikkeld? Ik lig in een deuk man. :lol: :lol: :lol: :lol:

Dan is het goed :) :) :) :) :) :) :) :)

phranq
14-01-2005, 17:42
Dan moet je @cactusdre neerzetten. @ betekent "tegen".

Cactusdre "tegen" hotmail punt com :P

cactusdre
14-01-2005, 17:47
Dan moet je @cactusdre neerzetten. @ betekent "tegen".

Cactusdre "tegen" hotmail punt com :P

O nee! Moet ik dat nou ook uitleggen aan je? :wink:

phranq
14-01-2005, 17:52
haha....het heet in de volksmond "at"...;) Wat doe jij nog op Mixfight...gaat me toch niet vertellen dat je aan het overwerken bent...:P

Nickuraba
14-01-2005, 18:29
Arjan, nice kiss babes 8)

waar heeft arjan gepost dan? :lol:

Virus
14-01-2005, 19:32
Slowchatters...

Nickuraba
14-01-2005, 19:37
aag jah..we deden onze best, maar nu is de topic gedoemd, en ik denk dat niemand meer iets nuttigs over kwestie wkijt wil lijkt mij

p diddy
15-01-2005, 23:01
aag jah..we deden onze best, maar nu is de topic gedoemd, en ik denk dat niemand meer iets nuttigs over kwestie wkijt wil lijkt mij

laten we verder gaan cro cop, fedor lijkt me leuk :wink:

Nickuraba
16-01-2005, 19:01
japs mij ook, geen bad blood zoals sommige dachten. K zou het ook minder erg vinden als crocop verliest dan toen tegen randleman. K bedoel het is fedor!

Jay Hoov
17-01-2005, 09:24
aag jah..we deden onze best, maar nu is de topic gedoemd, en ik denk dat niemand meer iets nuttigs over kwestie wkijt wil lijkt mij

laten we verder gaan cro cop, fedor lijkt me leuk :wink:


P diddy....laat het nou...Fedor vs Cro-cop hoeven we niet over te praten....You know what's up!!!!!!

phranq
17-01-2005, 11:04
pffff....topic is een beetje doodgebloed jongens....Fedor-Crocop is pas in juni....

Jay Hoov
18-01-2005, 12:06
pffff....topic is een beetje doodgebloed jongens....Fedor-Crocop is pas in juni....

Dus???

p diddy
18-01-2005, 12:09
het is zo, de tijd vliegt!!!