PDA

View Full Version : Nieuw interview Crocop!



Roob
10-01-2005, 12:05
From mirko-crocop.com:

So, now when you had some rest, how does it feel?
Mirko: I feel great. It was a tough year but it ended quit good. Now I'm ready to resume my trainings.

It seems that nothing but that belt?
Mirko: Correct. In this year I just have to take it. I'll train like never before, because that's what I need to to if I'm about to beat Fedor.

It won't be easy.
Mirko: Tell me about it! Fedor is a great fighter, the best I've seen. But I'm the one who's gonna beat the champ.

Do you have any secret strategy?
Mirko: There are no more secrets among top-class fighters. He's better on the ground and I'm better in stand-up. I don't think he's going to use the same strategy as in his latest fight, so I'll be prepared for everything. It's gonna be a hell out of a fight, that's what I'm sure about.

First things first, you'll fight on 20th February again?
Mirko: Yes, and from this week I'm starting with my trainings for the fight.

Opponent is yet to be arranged, but are there any interesting challenges so far?
Mirko: It seems that Mark Coleman want to fight me. Mark Hunt too. Well, it seems almost everyone wants to beat me (laugh)! It's up to PRIDE, I'll fight anyone.

Mark Hunt has issued a challenge on a NYE event, is there any bad blood in it?
Mirko: No, of course not. Mark is a great guy and I enjoy talking with him. He was the first one to wish me all the best in the New Year. But business is business, there won't be no mercy in the ring if PRIDE matchs us.

Mirko's question: How do you like the guillotine choke?
Answer: I think it's not that bad. Let's say average.
Mirko: When you finish your pizza I'll show you how an "average" guillotine looks like.
(laughing, ordering a squid risoto)

How it felt to be in the same ring with Kevin again? You were nervous I think.
Mirko: You need a glasses (laugh). I was relaxed like before any other fight. If I was thinking about that KO, I would probably be more nervous. But I was 100% prepared for the fight and fully confident. I just knew that I was going to win.

Do you remember what Kevin said after the fight?
Mirko: I don't remember everything, but he congratulated me on a fair victory. I believe he's a true sportsman and I wish him all the best in further carreer.

Mirko, one topic is discussed among the fans for months. How can you train properly while doing films and attending parliament meetings?
Mirko: It's not that hard. I haven't skipped any training so far because of that. I'm in a parliament only in the morning, but not every day of course. Regarding filming, I'm not doing it at this moment.

What's the status of your movie? Are we going to see it anytime soon?
Mirko: Yes, the movie is done and it'll be available soon.

Are you satisfied with it?
Mirko: Yes, I think it's a good movie. The action scenes are just great, the fans will love it.

I just can't imagine you in a romantic atmosphere?
Mirko: Hopefully you can't!
(laughing)

What's your overall opinion on PRIDE NYE show?
Mirko: Well I think that match-ups were very good and DSE did a great job. But unfortunately not many fights were interesting. I think that Hunt vs. Silva was the best fight of the night.

Who could expect that outcome?
Mirko: Yes, I was really suprised that Mark found his way out from the mount position several times. I thought Silva was going to finish mi off on the ground. Props to Mark for the upset, but props to Silva as well for fighting so much heavier opponent.

Minotauro had no chance against Fedor?
Mirko: Fedor is just better. Minotauro doesn't have a solution for Fedor's fighting style. Fedor dominated the whole fight and his win was clear.

At the end of the show I saw you standing next to Giant Silva. He seemed bigger then you.
Mirko: Haha, I must say I feel kind of dumb while standing next to him. The man is really huge, almost 50 cm's taller then myself. He can definitely block Shaq!

What's Mirko Cro Cop been doing after NYE fight?
Mirko: I was having a rest. I visited my hometown and stayed there for couple of days. Sometimes it feels really great not to do anything. But I must say that I missed my team and the trainings. I'm a training-addict.

The guys from the team are fighting in Slovenia on 12th February?
Mirko: I'm going to be there in their corners.

What's your opinion on Pokrajac, Mucnjak and Ostojic?
Mirko: The most important thing is that they are a very nice guys. Pokrajac still have a plenty of work ahead if he's going to fight in Japan one day. But he's tough and he enjoys the trainings, so I see him improving. Sasa Mucnjak is very young and he has no experience, but I expect him to fight one day in Japan. Domagoj Ostojic is probably the best Croatian talent, his stand-up is great and hopefully he'll achieve something in this year.

Thank you for the dinner Mirko, I'm sure the fans will love this interview.
Mirko: I was reading about the huge support that I had on Nokaut.com and on my new homepage (which by the way looks great). It really feels great and I want to thank everyone for it.
Hey, we're not done yet! Let's check this "average" guillotine out!
(laughing & choking)

source: nokaut.com

Sjaak
10-01-2005, 12:08
Hier spreekt de nieuwe Champ :wink:

Roob
10-01-2005, 12:15
Hier spreekt de nieuwe Champ :wink:
Sjaak = correct

Biiyen
10-01-2005, 12:29
crocop ruled! alle haters kunnen het op en neer krijgen..... Kunnen er gewoon niet tegen dat een kickbokser de lakens uitdeelt in pride.

Nickuraba
10-01-2005, 12:32
ik vind het dope! 8)

Thomas
10-01-2005, 12:36
Ik zie Cro Cop niet winnen van Fedor. Hoe dan ook, ik zou Cro Cop Vs. Fedor maar wat graag willen zien. :thumbs:

phranq
10-01-2005, 12:57
Ik zie Cro Cop niet winnen van Fedor. Hoe dan ook, ik zou Cro Cop Vs. Fedor maar wat graag willen zien. :thumbs:

idd, liever gisteren dan vandaag..het word tijd dat ie weer met beide beentjes op de grond komt......Als Crocop wint van Fedor dan ren ik een uur naakt over het Leidseplein.......

Fedor is supergemotiveerd om tegen Crocop te knokken.....hij is nog niet vergeten hoe de partij van z'n broer verliep tegen Mirco en wil daar zeker revange voor nemen.

Jay Hoov
10-01-2005, 13:01
Ik zie Cro Cop niet winnen van Fedor. Hoe dan ook, ik zou Cro Cop Vs. Fedor maar wat graag willen zien. :thumbs:

idd, liever gisteren dan vandaag..het word tijd dat ie weer met beide beentjes op de grond komt......Als Crocop wint van Fedor dan ren ik een uur naakt over het Leidseplein.......

Fedor is supergemotiveerd om tegen Crocop te knokken.....hij is nog niet vergeten hoe de partij van z'n broer verliep tegen Mirco en wil daar zeker revange voor nemen.

Bel me ff als je gaat rennen, zet ik het op tape!!!!
Ps Mirko is goed bezig, maar Fedor is NOG een stap te hoog!!!

a.s.c.
10-01-2005, 13:08
Mirko heeft als een van de weinige wel een kans tegen fedor, maar eerlijk gezegd denk ik dat Fedor hem dwars door het canvas slaat of hem in een sub. legt. Cro cop is goed maar Fedor is van een buitenaards niveau.

redjuh
10-01-2005, 13:39
mirko is so cool

Tsuki
10-01-2005, 13:51
ik zet mijn geld op CroCop .......................... alle 1 euro 25

Arjan
10-01-2005, 14:00
Vette intervieuw en.. Sjaak = zeker correct...

leks
10-01-2005, 15:45
Ik mag beide vechters. Vond overigens ook dat Mirko er nerveuzer uitzag dan normaal tegen Kevin, maar das wel logis.

Crocop is cool, Fedor is ubercool. Die russische onverschilligheid in het gevecht raak ik opgewonden van. Had ik ook al met Vov. Zie Fedor winnen door beuk en peuk.

Virus
10-01-2005, 16:00
Zeer cool intervieuw! :thumbs:

Crocop is een relaxte gast die het Fedor straks heel heel moeilijk gaat maken...

NESCIO
10-01-2005, 16:32
ik zet mijn geld op CroCop .......................... alle 1 euro 25

is goed, ik verdubbel het en ga voor fedor !!!

cactusdre
10-01-2005, 16:47
crocop ruled! alle haters kunnen het op en neer krijgen..... Kunnen er gewoon niet tegen dat een kickbokser de lakens uitdeelt in pride.

Wacht ff het staat 1-1 met Randleman en nu deelt Crocop meteen de lakens uit? Laat me niet lachen. Er is maar één iemand die de lakens uideelt en dat is Fedor!
Shit ik heb de hele dag al het op en neer hoe zou dat komen? :wink:

cactusdre
10-01-2005, 16:50
Ik zie Cro Cop niet winnen van Fedor. Hoe dan ook, ik zou Cro Cop Vs. Fedor maar wat graag willen zien. :thumbs:

idd, liever gisteren dan vandaag..het word tijd dat ie weer met beide beentjes op de grond komt......Als Crocop wint van Fedor dan ren ik een uur naakt over het Leidseplein.......

Fedor is supergemotiveerd om tegen Crocop te knokken.....hij is nog niet vergeten hoe de partij van z'n broer verliep tegen Mirco en wil daar zeker revange voor nemen.

Kijk ik zie de Crocop lovers dit soort opmerkingen niet maken. Ze weten ook dat Crocop geen kans heeft tegen Fedor. Ik zie ze al rennen op het leidseplein. :lol:

Nickuraba
10-01-2005, 17:02
crocop ruled! alle haters kunnen het op en neer krijgen..... Kunnen er gewoon niet tegen dat een kickbokser de lakens uitdeelt in pride.

Wacht ff het staat 1-1 met Randleman en nu deelt Crocop meteen de lakens uit? Laat me niet lachen. Er is maar één iemand die de lakens uideelt en dat is Fedor!
Shit ik heb de hele dag al het op en neer hoe zou dat komen? :wink:

pfft..als het ff 1x niet meezit is iemand meteen niks meer waard? 't ging fedor ook niet bepaald soepel af tegen Randleman, die slamde zowat zijn hoofd eraf net als Fujita die bijna Fedor's kop eraf mepte

Roob
10-01-2005, 17:06
crocop ruled! alle haters kunnen het op en neer krijgen..... Kunnen er gewoon niet tegen dat een kickbokser de lakens uitdeelt in pride.

Wacht ff het staat 1-1 met Randleman en nu deelt Crocop meteen de lakens uit? Laat me niet lachen. Er is maar één iemand die de lakens uideelt en dat is Fedor!
Shit ik heb de hele dag al het op en neer hoe zou dat komen? :wink:

pfft..als het ff 1x niet meezit is iemand meteen niks meer waard? 't ging fedor ook niet bepaald soepel af tegen Randleman, die slamde zowat zijn hoofd eraf net als Fujita die bijna Fedor's kop eraf mepte
Juist!

Offtopic: Vette avatar Nick! :twak:

Biiyen
10-01-2005, 17:16
crocop ruled! alle haters kunnen het op en neer krijgen..... Kunnen er gewoon niet tegen dat een kickbokser de lakens uitdeelt in pride.

Wacht ff het staat 1-1 met Randleman en nu deelt Crocop meteen de lakens uit? Laat me niet lachen. Er is maar één iemand die de lakens uideelt en dat is Fedor!
Shit ik heb de hele dag al het op en neer hoe zou dat komen? :wink:

pfft..als het ff 1x niet meezit is iemand meteen niks meer waard? 't ging fedor ook niet bepaald soepel af tegen Randleman, die slamde zowat zijn hoofd eraf net als Fujita die bijna Fedor's kop eraf mepte

idd Fedor was zwaar aan de wankel!! en niet zo een beetje ook! Fedor is zeer zeker oersterk en een uitmuntend worstelaar en als je op de grond ligt dan heb je 100% een groot probleem met een slager als Fedor. Toch geef ik in het staande gevecht wat uitdraait in een slug fest, zul je zien, Mirko het voordeel. En daarbij, handje weg bij het bolletje is kop eraf. Ik verheug me iig op deze partij.

cactusdre
10-01-2005, 18:02
crocop ruled! alle haters kunnen het op en neer krijgen..... Kunnen er gewoon niet tegen dat een kickbokser de lakens uitdeelt in pride.

Wacht ff het staat 1-1 met Randleman en nu deelt Crocop meteen de lakens uit? Laat me niet lachen. Er is maar één iemand die de lakens uideelt en dat is Fedor!
Shit ik heb de hele dag al het op en neer hoe zou dat komen? :wink:

pfft..als het ff 1x niet meezit is iemand meteen niks meer waard? 't ging fedor ook niet bepaald soepel af tegen Randleman, die slamde zowat zijn hoofd eraf net als Fujita die bijna Fedor's kop eraf mepte

idd Fedor was zwaar aan de wankel!! en niet zo een beetje ook! Fedor is zeer zeker oersterk en een uitmuntend worstelaar en als je op de grond ligt dan heb je 100% een groot probleem met een slager als Fedor. Toch geef ik in het staande gevecht wat uitdraait in een slug fest, zul je zien, Mirko het voordeel. En daarbij, handje weg bij het bolletje is kop eraf. Ik verheug me iig op deze partij.

Ik zoek me suf naar mijn eigen qoute of iets wat er op lijkt waarin ik zeg dat "iemand niets meer waard" is. Er worden me hier gewoon woorden in de mond gelegd waar twee mensen meteen op reageren zonder kritisch te lezen. Het gaat om de stelling dat Crocop de lakens zou uitdelen bij Pride. Die opmerking slaat nergens op. Daarvoor is zijn winning streak niet groot genoeg. Eerst goed lezen en dan poep praten. Fedor heeft beide belts hij is dus de man op dit moment.

p diddy
10-01-2005, 18:20
Ik zie Cro Cop niet winnen van Fedor. Hoe dan ook, ik zou Cro Cop Vs. Fedor maar wat graag willen zien. :thumbs:

idd, liever gisteren dan vandaag..het word tijd dat ie weer met beide beentjes op de grond komt......Als Crocop wint van Fedor dan ren ik een uur naakt over het Leidseplein.......

Fedor is supergemotiveerd om tegen Crocop te knokken.....hij is nog niet vergeten hoe de partij van z'n broer verliep tegen Mirco en wil daar zeker revange voor nemen.

Bel me ff als je gaat rennen, zet ik het op tape!!!!
Ps Mirko is goed bezig, maar Fedor is NOG een stap te hoog!!!

als je het op tape hebt zet het even op multimedia dan kunnen we het even zien als het zover is!!!

ps met jay hoov eens fedor is een STAP te hoog

Judas
10-01-2005, 22:38
Leuk intervieuw, maar om maar mee te gaan met de discussie:Crocop gaat niet winnen van Fedor. En Fedor gaat hem iig lang laten tikken :mrgreen: