PDA

View Full Version : Een blender....



Biiyen
10-01-2005, 13:38
In mijn kerstpakket zat een blender en na de speelfase wil ik dat ding eigenlijk wel nuttig gebruiken. Ik heb genoeg van gemalen worstebrood met friet mayo....... man was da goor zeg.....

Welk voer kan goed in een blender of is zelfs beter te verteren door eenblender?

ashi76
10-01-2005, 13:50
lmao..

You sick fuck.

Blender = ok voor shakies verder moet je dat ding lekker in de kast laten staan. :mrgreen:

Silat
10-01-2005, 14:45
nee echt niet! ik ga die Bullet bestellen. Tja in de Indo keuken komt zoiets goed van pas en ik hou van fruitcocktails.

Ton
10-01-2005, 16:54
Ik wil ook zo'n ding aanschaffen !

Kom maar op met die recepten ! :thumbs:

Leon
10-01-2005, 17:22
shakes inderdaad

Mack
10-01-2005, 19:55
Yoghurt met ananas :thumbs:

Octavius
10-01-2005, 20:27
nee echt niet! ik ga die Bullet bestellen. Tja in de Indo keuken komt zoiets goed van pas en ik hou van fruitcocktails.

Bullet van telsell is freaking duur voor wat het is. Effe wachten en hij staat bij de stuntmarkt van Neckermann.

Biiyen
10-01-2005, 22:43
Yoghurt met ananas :thumbs:

kijk nou komen we ergens! :thumbs:

Ronny
11-01-2005, 00:08
je moet de 450 watt blender van tristar hebben. Die crusht ook ijs...en heeft een dikke glazen kom.
ik heb die....perfecte prijs kwaliteit verhouding


i can´t stop sha :mrgreen: king

Silat
11-01-2005, 00:32
Natuurlijk ga ik hem niet van tv bestellen nu en hij staat ook al bij de Otto alleen nog voor dezelfde prijs. Tegen de zomer zal ie wel zakken die prijs.

Shooto waar heb je die vandaan? Op Best home shopping hebben ze ook zoiets met zo'n glazen kom die ijsblokken crusht. Alleen dan moet je die mixer in die kom stoppen.

Die Bullet lijkt mij makkelijker in gebruik. Je stopt het in zo'n "bullet" en drukt die bullet in dat apparaat en klaar is kees.

Biiyen
11-01-2005, 02:21
je moet de 450 watt blender van tristar hebben. Die crusht ook ijs...en heeft een dikke glazen kom.
ik heb die....perfecte prijs kwaliteit verhouding


i can´t stop sha :mrgreen: king

die heb ik ook.

Octavius
11-01-2005, 12:42
Arnold's Massabom IV

3 koppen magere melk
1 ? kop room
6 rauwe eieren
12 eetlepels Weight Gainer
1 banaan
6 theelepels lecithinegranulaat
2 eetlepels vruchtesuiker

Banaan met melk, room, eieren en lecithinegranulaat in de mixer doen en met gemiddelde snelheid pureren. Enkele minuten wachten tot het lecithinegranulaat opgelost is. Op hoge snelheid verder mixen en lepelsgewijs de weight gainer toevoegen en met vruchtesuiker op smaak brengen. De room kan door twaalf eetlepels distelolie en een kop water worden vervangen. Goed gekoeld bewaren en in vier porties innemen.

Voedingswaarden

Calorieen 3154kcal
Proteine 131g
Koolhydraten 303g
Vet 155g

Hier staan er veel meer:
http://www.newbody.nl/x2frameset_IE.htm

Onder algemeen/shakes

Ton
11-01-2005, 16:27
Ik heb me net ff zo'n blender met glazen kom + crusher ofzo opgehaald bij de aldi voor 25 euri

Direct ff aan het shaken geweest.

Let op wat voor smurrie ik gemaakt heb....

4 a 5 eetlepels vanile ijs.
Paar keer goed schudden met de brinta :shock:
Half blikje ananas dr bij
zo'n 300 ml melk
en wat oranje siroop...

SHAKEN !

En dan krijg je een of andere ranzig uitziende drap, wat perfect smaakt :thumbs:

Biiyen
11-01-2005, 16:31
Arnold's Massabom IV

3 koppen magere melk
1 ? kop room
6 rauwe eieren
12 eetlepels Weight Gainer
1 banaan
6 theelepels lecithinegranulaat
2 eetlepels vruchtesuiker

Banaan met melk, room, eieren en lecithinegranulaat in de mixer doen en met gemiddelde snelheid pureren. Enkele minuten wachten tot het lecithinegranulaat opgelost is. Op hoge snelheid verder mixen en lepelsgewijs de weight gainer toevoegen en met vruchtesuiker op smaak brengen. De room kan door twaalf eetlepels distelolie en een kop water worden vervangen. Goed gekoeld bewaren en in vier porties innemen.

Voedingswaarden

Calorieen 3154kcal
Proteine 131g
Koolhydraten 303g
Vet 155g

Hier staan er veel meer:
http://www.newbody.nl/x2frameset_IE.htm

Onder algemeen/shakes

:shock: als je dat in 1x naar binnen giet hoef je de hele dag niet meer te eten.

Biiyen
11-01-2005, 16:33
Ik heb me net ff zo'n blender met glazen kom + crusher ofzo opgehaald bij de aldi voor 25 euri

Direct ff aan het shaken geweest.

Let op wat voor smurrie ik gemaakt heb....

4 a 5 eetlepels vanile ijs.
Paar keer goed schudden met de brinta :shock:
Half blikje ananas dr bij
zo'n 300 ml melk
en wat oranje siroop...

SHAKEN !

En dan krijg je een of andere ranzig uitziende drap, wat perfect smaakt :thumbs:

hahaha :thumbs: ik hou ook wel van zoet

Octavius
11-01-2005, 17:01
Arnold's Massabom IV

3 koppen magere melk
1 ? kop room
6 rauwe eieren
12 eetlepels Weight Gainer
1 banaan
6 theelepels lecithinegranulaat
2 eetlepels vruchtesuiker

Banaan met melk, room, eieren en lecithinegranulaat in de mixer doen en met gemiddelde snelheid pureren. Enkele minuten wachten tot het lecithinegranulaat opgelost is. Op hoge snelheid verder mixen en lepelsgewijs de weight gainer toevoegen en met vruchtesuiker op smaak brengen. De room kan door twaalf eetlepels distelolie en een kop water worden vervangen. Goed gekoeld bewaren en in vier porties innemen.

Voedingswaarden

Calorieen 3154kcal
Proteine 131g
Koolhydraten 303g
Vet 155g

Hier staan er veel meer:
http://www.newbody.nl/x2frameset_IE.htm

Onder algemeen/shakes

:shock: als je dat in 1x naar binnen giet hoef je de hele dag niet meer te eten.

LOL Nee is voor de hele dag.

Jochem
11-01-2005, 23:38
rauwe eieren uhm :) no thx das vragen om kei en keiziek te worden.
Mijn jongere broer heeft ooit zon erge voedselvergiftiging opgelopen dat ie bijna wou dat ie doodging (in thailand) was een rrug leuke terugreis :twisted:
sindsdien kijk ik maar beetje uit
ziet er verder wel goed uit hoor :) maar ben al zwaar genoeg

Octavius
11-01-2005, 23:50
Zit wel verschil tussen eieren hier en thailand. Ik heb er geen last van.

Leon
11-01-2005, 23:53
rauwe eieren hebben als je pech hebt ook nog salmonella bij zich

Anonymous
12-01-2005, 10:23
Yoghurt met ananas :thumbs:
Weet je wat ook echt superlekker is:
Turkse yoghurt + halve perzik (blik) in stukjes + een schep honing :thumbs:

Hoeft niet perse in de blender.. gewoon ff roeren..

Mack
12-01-2005, 13:03
Wat is het verschil tussen Turkse yoghurt en die van Campina?

Jochem
12-01-2005, 14:28
Pcies rauwe eieren= salmonella. In thailand niet door eieren, maar bedoel gewoon dat ik geen zin in voedselvergiftiging heb. vorig jaar nog verscheidene bejaarde mensen overleden door het eten van bavarois, gemaakt met rauwe eieren. Jemoet het natuurlijk zelf weten hoor, ik waarschuw alleen dat er een risico aanzit. overlijden zal niet zon vaart lopen als je gezond bent, maar je KAN er ernstig ziek van worden.

Octavius
12-01-2005, 14:50
Pcies rauwe eieren= salmonella. In thailand niet door eieren, maar bedoel gewoon dat ik geen zin in voedselvergiftiging heb. vorig jaar nog verscheidene bejaarde mensen overleden door het eten van bavarois, gemaakt met rauwe eieren. Jemoet het natuurlijk zelf weten hoor, ik waarschuw alleen dat er een risico aanzit. overlijden zal niet zon vaart lopen als je gezond bent, maar je KAN er ernstig ziek van worden.

Ik ken dat met bejaarde. Lekker opgelet die dat gegeven of gemaakt heeft. Doordat ze ouder zij zijn ze er vatbaarder voor maar als je gewoon gezond bent is de kans zeer klein dat je het krijgt. Maar je kan het ook vervangen door eiwitpoeder wat ze in bakkerijen gebruiken.

0,3% van de eieren is besmet met salmonella. Denk dat roken of mee-roken gevaarlijker is.

Ronny
13-01-2005, 00:58
jooooooo check dit recept....
perfect sport ontbijt. 1 banaan+1 peer=een kopje jus de orange en 5 scheppen brinta! En als je aan de creatine bent flikker je dat er ook gewoon bij....

tasty as hell


oja silat....bij de mediamarkt. ong 30 euro

Marco
14-01-2005, 18:23
melk, fruit(banaan, appel, sinaasappel etc.) en roosvicee, zo klaar lekker en voedzaam, neem ik wel eens na het boksen.

Silat
14-01-2005, 19:20
Thankx Shootomixer :thumbs:

Biiyen
16-01-2005, 19:10
geprobeerd vandaag:

250 ml yoghurt
1 appel
1 peer
1 sinaasappel
150 ml melk
40 gram pistachio noten
4 eetlepel suiker
10 eetlepel brinta
bosbessen limonade siroop

lekker zoet!

}|^-_-^|{
16-01-2005, 19:49
geprobeerd vandaag:

250 ml yoghurt
1 appel
1 peer
1 sinaasappel
150 ml melk
40 gram pistachio noten
4 eetlepel suiker
10 eetlepel brinta
bosbessen limonade siroop

lekker zoet!

OMG 4 eetlepels suiker? Dat kun je net zo goed gelijk op je aorta smeren, en dan heb ik het nog niet eens over de limonadesiroop...

Octavius
16-01-2005, 20:17
Neem je honing.