PDA

View Full Version : Mr Miyagi in Peru...



Boem Boem
11-01-2005, 13:23
Hallo Allemaal,

Mr Miyagi is voor een lange vakantie naar Peru geweest....we zijn natuurlijk allemaal erg benieuwd wat hij daar heeft gedaan en wat hij eraan over heeft gehouden.......wat denken jullie?? Ik weet het al wel........

OSU

Chris

}|^-_-^|{
11-01-2005, 13:24
EEN SOA???

mama
11-01-2005, 13:24
ja een zak peneatbutter mm's voor mij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
of niet?

redjuh
11-01-2005, 13:28
EEN SOA???

my thoughts exactly... 2 soorten

micha
11-01-2005, 13:42
schaamluis?

een chinchilla?

een vriendin?

Anonymous
11-01-2005, 15:13
21 jaar Alimentatie?

Anonymous
11-01-2005, 16:14
Hoorde net dat zijn huis leeg is geroofd tijdens zijn vakantie!!!!
Echt kloten......


Osu

Chris

Boem Boem
11-01-2005, 16:16
Even vergeten in te loggen: maar ik hoorde dat zijn huis is leeg geroofd........echt verrot voor hem!!

Osu

Chris

mama
11-01-2005, 16:23
Dat meen je niet???????????
:shock:
dat is een kut streek :twak:

kyokushin
11-01-2005, 16:31
damn das balen, dan hoop ik toch dat hij iets heel leuks mee heeft genomen.

redjuh
11-01-2005, 16:31
dat is lullig, maar meestal is je inboedel voor meer verzekerd dan ie waard is...
tuurlijk is het veel gerotzooi en personal stuff is weg enzo, maar goed... het is enigszins een positieve draai...

Arjan
11-01-2005, 16:32
:shock: Schoften!!

micha
11-01-2005, 18:23
dat is zwaar klote.
Ga er maar vanuit dat het bekenden zijn geweest die wisten dat hij weg was

mama
11-01-2005, 18:33
is ie al thuis dan?

Judas
11-01-2005, 20:27
dat is zwaar klote.
Ga er maar vanuit dat het bekenden zijn geweest die wisten dat hij weg was

Haalt de woorden uit mijn mond. Gebeurt best vaak

Ronald
11-01-2005, 22:36
dat is lullig, maar meestal is je inboedel voor meer verzekerd dan ie waard is...
tuurlijk is het veel gerotzooi en personal stuff is weg enzo, maar goed... het is enigszins een positieve draai...
No way Redjuh. Meestal krijg je de dagwaarde terug van al je spul dat weg is. Dat wordt dus creatief boekhouden.

Dennuz
11-01-2005, 22:57
Hij neemt sowiezo een dikke soa mee naar huis en naar het werk ;)

Ken Miyagi redelijk goed en hoop echt dat hij verzekerd is.. Maar ook al ben je verzekerd dan krijg je nog niet alles terug en blijft het zwaar klote..

redjuh
11-01-2005, 23:09
dat is lullig, maar meestal is je inboedel voor meer verzekerd dan ie waard is...
tuurlijk is het veel gerotzooi en personal stuff is weg enzo, maar goed... het is enigszins een positieve draai...
No way Redjuh. Meestal krijg je de dagwaarde terug van al je spul dat weg is. Dat wordt dus creatief boekhouden.

no way dude mijn imboedel is geschat op 30.000 en verzekerd voor 50.000

Ronald
11-01-2005, 23:17
no way dude mijn imboedel is geschat op 30.000 en verzekerd voor 50.000
Laat je huis maar eens leeghalen dan en kijk 's wat je terug krijgt (of lees de kleine lettertjes :wink: ).

redjuh
11-01-2005, 23:19
kijk ik ga de gok niet nemen maar je kan vet scammen
ik had dit, dat flatscreen tv etc

Boem Boem
12-01-2005, 14:30
is ie al thuis dan?

Nee, vriend van mij sprak Mr Miyagi op msn; en die deelde dit mede


OSU

Chris

Boem Boem
12-01-2005, 14:33
Maar goed; diegene die Mr Miyagi kennen weten ook dat hij best een beetje laks is; zal me niet verbazen dat hij ook nog niet eens verzekerd is.........arme student!!

Hoop voor hem dat het wel zo is......

OSU

Chris

}|^-_-^|{
12-01-2005, 14:40
hmz, doe dan maar een chinchilla... :(

Dennuz
12-01-2005, 14:47
Maar goed; diegene die Mr Miyagi kennen weten ook dat hij best een beetje laks is; zal me niet verbazen dat hij ook nog niet eens verzekerd is.........arme student!!

Hoop voor hem dat het wel zo is......

OSU

Chris

Chris=100% correct

Ronald
12-01-2005, 19:27
kijk ik ga de gok niet nemen maar je kan vet scammen
ik had dit, dat flatscreen tv etc
Ze vragen ook overal bonnen van. Als je dat niet hebt vragen ze bijvoorbeeld de gebruiksaanwijzing van je tv of een foto van je huiskamer waar de tv nog op te zien is, enz. enz. En die schadeƫxperts hebben de hele dag te maken met mensen die hen proberen te bedonderen. Denk in zo'n geval dus wel even na over hoe je dat aanpakt... anders ben je 2x de lul.

MrMiyagi
14-01-2005, 04:02
Hey Menschen, thanks voor alle medeleven :thumbs: , ik kan jullie mededelen dat de dader gepakt is, het was mijn vieze smerige cokerokende buurman, grrrrr :evil: .

Ik zit nu nog in Peru, ik kom maandagmorgen weer terug, deze gast is nadat de wouten mijn huisje hadden afgesloten een paar dagen later weer naar binnen gegaan en is toen op heterdaat betrapt, heeft allebei bekend heheheh :thumbs: , en ik kan jullie vertellen dat ik heel goed verzekerd ben EN Ronald, dat ik heel goed ben in creatiefboekhouden :wink: dus ik ga er niet minder van worden fellas

GELUKKIG heeft hij mijn pc laten staan met al mijn foto waar ik geen backups van had gemaakt :D , dus in feite heeft hij me een dienst bewezen :wink:

MrMiyagi
14-01-2005, 04:05
maar eh mama, ik zal aan je denken als ik op vliegveld van Atlanta ben, ik laat je wel weten, heb toch 10 uur de tijd

Dennuz
14-01-2005, 08:24
Als die m&m dingen toch zo geweldig zijn neem dan ook ff een paar zakken mee voor op het werk :)

Boem Boem
14-01-2005, 10:12
Hey Menschen, thanks voor alle medeleven :thumbs: , ik kan jullie mededelen dat de dader gepakt is, het was mijn vieze smerige cokerokende buurman, grrrrr :evil: .

Ik zit nu nog in Peru, ik kom maandagmorgen weer terug, deze gast is nadat de wouten mijn huisje hadden afgesloten een paar dagen later weer naar binnen gegaan en is toen op heterdaat betrapt, heeft allebei bekend heheheh :thumbs: , en ik kan jullie vertellen dat ik heel goed verzekerd ben EN Ronald, dat ik heel goed ben in creatiefboekhouden :wink: dus ik ga er niet minder van worden fellas

GELUKKIG heeft hij mijn pc laten staan met al mijn foto waar ik geen backups van had gemaakt :D , dus in feite heeft hij me een dienst bewezen :wink:


je blijft me verbazen Mr Miyagi.....dus wel verzekerd; :thumbs:
maar die buurman van jou gaan we mooi eens opzoeken..... :twak: :twak:

Ton
14-01-2005, 12:43
Damn, je buurman :shock: Wat een klerelijer zeg ! :twak:

mama
14-01-2005, 12:53
wat een kz die buurman van je............
:twak:
ik wacht af MrM....
pindakaas m&m's zijn geweldig.................. :mrgreen:

Boem Boem
14-01-2005, 17:00
wat een kz die buurman van je............
:twak:
ik wacht af MrM....
pindakaas m&m's zijn geweldig.................. :mrgreen:

Heb je voor mij ook een souvenir meegebracht? Anders heb je problemen he........
:twisted:
GR

Chris

Dennuz
14-01-2005, 19:31
Anders halen we gewoon weer zijn huis leeg...

We verwachten echt wen een cadeau op het werk ;)

mama
14-01-2005, 19:35
tssssssssssssss jaloers Chris???????????
verschil moet er blijven he.......;)

Dennuz
14-01-2005, 19:47
Chris is altijd jaloers... ;)

Nickuraba
14-01-2005, 20:01
weheh chirs je meot de vrouwelijke charmes niet over het hoofd zien, die hebben weer net iets meer te bieden he :wink:

MrMiyagi
14-01-2005, 22:00
LOL @ alle reacties :thumbs: :lol: ,
nog 2 dagen en dan ben ik weer terug in ons koude maar fijne kikkerlandje, latersss

Gulo gulo
15-01-2005, 12:40
zo zie je maar een goede buur is beter dan een verre vriend, hoop dat ze nog wat van je spullen kunnen achterhalen

Boem Boem
17-01-2005, 12:25
Sorry mensen; maar Mr Miyagi heeft me een mailtej gestuurd en heeft wel degelijk iets voor me meegenomen.........dus Nick en Mama........ :thumbs: :thumbs:

OSU

Chris

mama
17-01-2005, 13:09
voor jou Chris of voor mij ook?

enne welkom MrM in het koude kikkerlandje dat Nederland heet...................

Boem Boem
17-01-2005, 17:25
mama, jij moet eerst een liedje zingen, dit opnemen en op het forum plaatsen en dan beoordelen wij of het voldoende is of niet;) daarna krijg jij een presentje van Mr Miyagi........ :lol:

En?? Goed voorstel...... :mrgreen:

OSU

chris

Boem Boem
17-01-2005, 17:27
weheh chirs je meot de vrouwelijke charmes niet over het hoofd zien, die hebben weer net iets meer te bieden he :wink:

ha ha.....je hebt wel gelijk Nick; maar ik heb altijd wat achter de hand als goedmakertje........werkt meestal.....

Osu

Chris

mama
17-01-2005, 17:27
nee dan ben ik bang dat ik je pc laat vastlopen.........
kan echt niet zingen..............
dus eh iets anders?????????

:mrgreen:

Boem Boem
17-01-2005, 17:56
nee dan ben ik bang dat ik je pc laat vastlopen.........
kan echt niet zingen..............
dus eh iets anders?????????

:mrgreen:
Mama....wees eens creatief? kom met een goed voorstel........

mama
17-01-2005, 17:58
zullen we dat de 5de ff samen bespreken
;)
dat gaat de rest hier niets aan............. :mrgreen:

Boem Boem
17-01-2005, 18:04
zullen we dat de 5de ff samen bespreken
;)
dat gaat de rest hier niets aan............. :mrgreen:

Vond dat liedje wel grappig.......kreeg net al meer reacties.......dus

maar de 5e hebben we het er nog wel over.

Osu

Chris

Ryu
17-01-2005, 18:42
heej chris.. ben jij die chris die ook taekwondo heeft gezeten?
Volgens mij zat jij toen bij mijn trainer met mijn trainer te praten(roy lufting)

Groeten,

Jeroen (ryu)

mama
17-01-2005, 21:26
zullen we dat de 5de ff samen bespreken
;)
dat gaat de rest hier niets aan............. :mrgreen:

Vond dat liedje wel grappig.......kreeg net al meer reacties.......dus

maar de 5e hebben we het er nog wel over.

Osu

Chris

meer reacties........ vertel.... :wink:

Boem Boem
18-01-2005, 09:55
heej chris.. ben jij die chris die ook taekwondo heeft gezeten?
Volgens mij zat jij toen bij mijn trainer met mijn trainer te praten(roy lufting)

Groeten,

Jeroen (ryu)

Dag jeroen, klopt idd. Roy is mijn tkd trainer geweest; echt een toptrainer,ben er trots op dat ik bij hem heb kunnen trainen.

Doe hem de groeten van mij; :thumbs:


OSU

Chris

Dennuz
18-01-2005, 10:18
weheh chirs je meot de vrouwelijke charmes niet over het hoofd zien, die hebben weer net iets meer te bieden he :wink:

ha ha.....je hebt wel gelijk Nick; maar ik heb altijd wat achter de hand als goedmakertje........werkt meestal.....

Osu

Chris

Wat kun jij Miyagi bieden dan wat mama niet kan?

Boem Boem
18-01-2005, 10:48
weheh chirs je meot de vrouwelijke charmes niet over het hoofd zien, die hebben weer net iets meer te bieden he :wink:

ha ha.....je hebt wel gelijk Nick; maar ik heb altijd wat achter de hand als goedmakertje........werkt meestal.....

Osu

Chris

Wat kun jij Miyagi bieden dan wat mama niet kan?

Dennuz: dit is grotoe mensen praat en iets tussen mama, Miyagi en mij.....we willen het op ons niveau houden.......ga maar posetn in de dungeon!! :wink:


OSU

Chris

Boem Boem
18-01-2005, 10:50
DENNUZ: dit is iets tussenj Mama, Miyagi en mij; maw grote-mensen-praat, dus niet geschikt voor jou......btw; we willen het gesprek op nivau houden :wink:

OSU

chris

Dennuz
18-01-2005, 11:09
DENNUZ: dit is iets tussenj Mama, Miyagi en mij; maw grote-mensen-praat, dus niet geschikt voor jou......btw; we willen het gesprek op nivau houden :wink:

OSU

chris

haha, idd. mijn niveau overstijgt die van jou ruim, ik snap best dat je sommige moeilijke woorden niet helemaal begrijpt, als je die woorden gewoon op een blaadje schrijft dan zie ik je vanmiddag wel en dan zal ik je wel helpen ;););)

Ryu
18-01-2005, 19:22
hehe hij is inderdaad master ;) ik zal hem de groeten doen.

en misschien zie ik je wel weer een keer op de wedstrijden (ONK?)

Groeten,

Jeroen

MrMiyagi
18-01-2005, 20:24
MrMiyagi is backk heheheh betersss :thumbs: Que Pasa?????

Sorry Mamasita, maar ik heb geen M&Ms peanutbutter kunnen vinden. heb zelfs nog downtown Atlanta gezocht, ze hadden alleen maar gewone en almond, duss, I'm sorry,

Ey Chris wat heb ik hier allemaal gemist?????

mama
18-01-2005, 20:44
nevermind MrM
misschien bestaan ze gewoon niet meer.
maar eh big kiss voor de moeite

Boem Boem
19-01-2005, 10:05
MrMiyagi is backk heheheh betersss :thumbs: Que Pasa?????

Sorry Mamasita, maar ik heb geen M&Ms peanutbutter kunnen vinden. heb zelfs nog downtown Atlanta gezocht, ze hadden alleen maar gewone en almond, duss, I'm sorry,

Ey Chris wat heb ik hier allemaal gemist?????

Welkom terug Jongen; hoor binnenkort je verhalen wel........maar voor mij heb je toch wel een kadootje meegebracht???

Osu

Chris

Dennuz
19-01-2005, 10:10
En alle dungeon style foto's moeten donderdag meegenomen worden naar het werk Mr.Miyagi! :thumbs:

Wheelie
19-01-2005, 10:12
dat is lullig, maar meestal is je inboedel voor meer verzekerd dan ie waard is...
tuurlijk is het veel gerotzooi en personal stuff is weg enzo, maar goed... het is enigszins een positieve draai...
No way Redjuh. Meestal krijg je de dagwaarde terug van al je spul dat weg is. Dat wordt dus creatief boekhouden.

de meeste mensen die ik ken zijn er niet op achteruit gegaan toen hun huis werd leeg gehaald ;)

MrMiyagi
19-01-2005, 10:16
Dat zal ik ook zeker niet gaan :wink:

MrMiyagi
19-01-2005, 10:19
[quote=MrMiyagi]MrMiyagi is backk heheheh betersss :thumbs: Que Pasa?????

Welkom terug Jongen; hoor binnenkort je verhalen wel........maar voor mij heb je toch wel een kadootje meegebracht???

Osu

Chris

Voor jou heb ik wel iets meegebracht ja, ik wil natuurlijk geen ontslag heheh :wink:

Boem Boem
19-01-2005, 10:32
[quote=MrMiyagi]MrMiyagi is backk heheheh betersss :thumbs: Que Pasa?????

Welkom terug Jongen; hoor binnenkort je verhalen wel........maar voor mij heb je toch wel een kadootje meegebracht???

Osu

Chris

Voor jou heb ik wel iets meegebracht ja, ik wil natuurlijk geen ontslag heheh :wink:

ha ha...sorry MAMA maar verschil moet er zijn........ :wink: