PDA

View Full Version : Badr weg bij Thom Harinck



Anonymous
12-01-2005, 18:53
Badr Hari ..." It's Showtime team"

Amsterdam, vandaag was Badr Hari op bezoek bij kickbox.nl. Hij stond plotseling voor de deur. Hij was net klaar met zijn training en kwam ff langs.

We zagen een brede glimlach, maar dat was niet vreemd voor Badr. Toch waren wij zo benieuwd wat een vechter bezig houd en vroegen hem hoe het gaat.

"Ik ben kapot hakim" Ik heb net getraind en heb meer gedaan dan ik eigenlijk wilde. maar het voelt goed. Ik ben elke dag op de sportschool te vinden en ben dus goed bezig om me te voorbereiden voor me volgende partij.

Ik train momenteel 2x per dag en probeer zo elke dag mijn rooster in te vullen. Ik weet dat mijn volgende tegenstander geen doetje is maar ik ben zelf zeker dé tegenstander. Dus Stefan, watch me!!

Maar Badr. Hoe staat het verder met je leven. Nou Hakim, zoals je weet ben ik dus druk bezig met me training. Ben natuurlijk ook druk bezig om te genieten van elke dag dat ik leef. ik pluk de dag en dat doe ik dus echt letterlijk en figuurlijk. Ik heb pas een nieuw contract getekend. dus het gaat goed.

"Nieuw contract?" vertel ons eens wat meer.

Nou zoals men weet heb ik een lange periode bij Tom getraind. Ik heb dit met veel plezier gedaan en heb bij Tom veel geleerd. Ik ben toch daar gevormd en heb zoals velen gezien hebben mezelf ook onder toezicht van Tom bewezen. Ik ben nu voor een groot gedeelte geworden wat ik van Tom heb geleerd. Ik ben daar dus ook zeker blij mee en respecteer Tom ook erg veel.



Maar zoals elke mens, krijg je als vechter verschillende en soms dan ook grotere uitdagingen aangeboden. Mijn uitdaging was om behalve in Nederland ook in het buitenland mijn vechtstijl te tonen. Je hebt daar voor een vaste inkomen nodig omdat je toch meer dan elke dag traint en niet kan werken. Ik ben dan ook voor een groot deel afhankelijk van een sponsor/promotor.

Ik heb dan gekozen voor een groot en gerespecteerde promotor die in mijn geloofd en die in het jaar 2003 mijn de mogelijkheid heeft gegeven om voor een gevulde Arena te vechten tegen niet de 1e de beste. Dat was Alexey en dat was toch voor mij een grote uitdaging.

Ik heb dus deze week mijn samenwerking met Tom Harinck na 4 jaar beëindigd. Ik heb nu gekozen voor een nieuwe manager. Dit is Simon Rutz geworden.

Jullie zullen mij minimaal 4 keer per jaar op een groot evenement in Europa zien uitkomen voor Simon Rutz. Waarvan minimaal 2 keer per jaar in Nederland.

Voor Badr is dit een kans om internationaal uit te breken en wil dit ook zeker gaan benutten. Zijn eerste volgende partij zal Stefan Leko in de Amsterdamse Arena.

Collega Cindy van het WEB/Team zal Badr Hari volgende week uitgebreid spreken en dit vastleggen in een interview. Zij zal Badr dan de kleren van zijn lijf vragen.

Wij wensen Badr veel succes
p.s.
Badr Hari groet jullie allemaal en nog ene gelukkig nieuwjaar (al is het een beetje laat)

bron ( Kickbox.nl)



Wat vinden jullie hier nou van

Nickuraba
12-01-2005, 18:58
toffe interview..toppie joh! :thumbs:

ICON
12-01-2005, 19:00
maar wel heeel verassend.

kentaro
12-01-2005, 19:01
Ik snap het niet echt dus Simon Rutz is zn nieuwe manager/promoter?
Maar blijft ie nou wel bij Tom Harinck trainen??

The Maniac
12-01-2005, 19:07
Gaat ie bij Mike's Gym trainen zou wel tof zijn veel zwaargewichten waar die mee kan sparren Melvin, Breggy enzv

bryan
12-01-2005, 19:34
wel nep voor thom hoor...steek je al die tijd en moeite erin en dan...boem gaat hij gewoon weg...dacht dat thom echt zijn tweede vader was....maar geld he....

phranq
12-01-2005, 19:35
wel nep voor thom hoor...steek je al die tijd en moeite erin en dan...boem gaat hij gewoon weg...dacht dat thom echt zijn tweede vader was....maar geld he....

Logisch, je hebt als broodvechter maar een korte tijd om wat te verdienen, ik geef hem geen ongelijk..

mama
12-01-2005, 19:58
hij heeft idd getekend bij It's Showtime Team. Morgen zijn er verdere besprekingen, zo gauw ik meer weet laat ik het jullie natuurlijk horen............

bryan
12-01-2005, 20:18
Logisch, je hebt als broodvechter maar een korte tijd om wat te verdienen, ik geef hem geen ongelijk..


dat wel maar das wel redelijk hard vind je niet ?

Ronald
12-01-2005, 20:30
Ik snap natuurlijk wel dat er van allerlei sentimenten meespelen, maar zou je dit niet gewoon moeten zien als "van werkgever veranderen"?

Octavius
12-01-2005, 20:36
Badr wilde al langer weg. Maar waar gaat i trainen dat is de vraag.

mama
12-01-2005, 20:37
misschien dat ik daar morgen antwoord op kan geven..... dus ff geduld.

Marco
12-01-2005, 20:43
ik wens hem veel succes, verrassend toch wel.

Anonymous
12-01-2005, 21:19
Ik kwam net van de training by sensei Thom harinck en hoorde daar dat Badr niet heeft opgezegd .Harinck was zeer verbaasd dat hij het op kickbox.nl heeft moeten lezen deze zogenaamde opzegging temeer dat hij nog een contract heeft.Ook de flauwekul dat het hem dan financieel better afgaat is een fabeltje.Hij vocht steeds bij Thom bij diverse organisaties wat alleen maar goed is.Dit jaar kon hij al in frankrijk en Japan vechten en Thom Harinck is ook niet de eerste de beste ,heeft dunk mij genoeg ervaring om te bemiddelen.Ik denk dat simon rutz te veel hooi op zijn vork neemt en iedereen gek maakt met beloftes.Buiten het zakelijke iedereen weet dat Thom alles voor Badr deed maar zo een streek flikken is weinig karakter.

phranq
13-01-2005, 07:44
Logisch, je hebt als broodvechter maar een korte tijd om wat te verdienen, ik geef hem geen ongelijk..


dat wel maar das wel redelijk hard vind je niet ?

Als ik bij een andere baas meer geld kan verdienen en betere voorwaarden krijg dan neem ik direct die andere baan. Het bedrijfsleven is hard en in de sportwereld is dat niet anders.

Justinian
13-01-2005, 08:40
Logisch, je hebt als broodvechter maar een korte tijd om wat te verdienen, ik geef hem geen ongelijk..


dat wel maar das wel redelijk hard vind je niet ?

Als ik bij een andere baas meer geld kan verdienen en betere voorwaarden krijg dan neem ik direct die andere baan. Het bedrijfsleven is hard en in de sportwereld is dat niet anders.

Ik vind deze redenering iets te kort door de bocht. Een trainer betekent voor mij veel meer dan een ‘werkgever’ en ik denk ook niet dat je daarom kunt zeggen dat alleen geld en betere voorwaarden een rol zullen spelen. Loyaliteit is mijns inziens erg belangrijk!

phranq
13-01-2005, 08:59
Logisch, je hebt als broodvechter maar een korte tijd om wat te verdienen, ik geef hem geen ongelijk..


dat wel maar das wel redelijk hard vind je niet ?

Als ik bij een andere baas meer geld kan verdienen en betere voorwaarden krijg dan neem ik direct die andere baan. Het bedrijfsleven is hard en in de sportwereld is dat niet anders.

Ik vind deze redenering iets te kort door de bocht. Een trainer betekent voor mij veel meer dan een ‘werkgever’ en ik denk ook niet dat je daarom kunt zeggen dat alleen geld en betere voorwaarden een rol zullen spelen. Loyaliteit is mijns inziens erg belangrijk!

Loyaliteit is bij een 'normale' werkgever ook niet onbelangrijk toch? Het gaat er om of iemand zich kan verbeteren, en het lijkt er op dat Badr voor zekerheid gaat, hij zal zich meer op trainen kunnen focussen en is minder afhankelijk van sponsors....Badr moet vooral aan zichzelf denken....het is zijn carriere en vooral zijn talent.

}|^-_-^|{
13-01-2005, 09:02
Ik vind het in ieder geval heel sportief van hem dat hij Harinck niet zomaar laat vallen en alle schepen achter zich verbrandt.

Remco
13-01-2005, 10:33
Ik zie niet direct in waarom Harinck vervangen zou moeten worden door Rutz. Onder Harinck kreeg Badr immers ook al toegang tot de Showtime gala's. Daarnaast heeft Harinck 2 succesvolle K-1 kampioenen voortgebracht, hij zou Badr dus ook tot het hoogste podium van het kickboksen moeten kunnen brengen.

mama
13-01-2005, 10:35
nee het is nog vroeg hoor sebas..................

Anonymous
13-01-2005, 10:47
Het is zeker niet dat badr zich kan verbeteren op langer termijn bij een promotor.die kijkt alleen naar zijn gala's maar een trainer kan bij alle andere organisaties terecht.Dus conclusie korte termijn denken van badr,en een schop in de rug van zijn trainer.

Anonymous
13-01-2005, 11:05
Ik denk dat simon rutz te veel hooi op zijn vork neemt en iedereen gek maakt met beloftes.
Ik denk niet dat iemand van buitenaf kan oordelen of iemand anders teveel hooi op zijn vork neemt. En laten we ff heel eerlijk zijn, echt iedereen maakt Badr gek met geld.


Buiten het zakelijke iedereen weet dat Thom alles voor Badr deed maar zo een streek flikken is weinig karakter.
Thom deed alles voor hem omdat ie daarmee zijn eigen zakken vult. Dat doet ie al jaren en het geld blijft vooral in zijn eigen zak steken. Zijn capacaiteiten als trainer buiten beschouwing gelaten, het is een hele goed trainer, maar een draak als manager voor zijn vechters. Vooral dat laatste kunnen een hoop topjongens beamen.

Ralph
13-01-2005, 11:09
Kan het niet zo zijn dat Badr gewoon bij Harinck blijft trainen, maar de management zaken aan Rutz overdraagt?

Remco
13-01-2005, 11:12
Interessant dat de het weer een guest is die een belastende verklaring aflegt...

phranq
13-01-2005, 11:15
Kan het niet zo zijn dat Badr gewoon bij Harinck blijft trainen, maar de management zaken aan Rutz overdraagt?

Ik denk niet dat dat samen gaat...

}|^-_-^|{
13-01-2005, 11:16
Interessant dat de het weer een guest is die een belastende verklaring aflegt...

Ik kan me er wel wat bij voorstellen, het zet nogal kwaad bloed als je dingen beweert die deze guest beweert. Het zou mooi zijn als er een reactie van Harinck of iemand uit zijn omgeving op kwam waarin concrete voorbeelden worden gegeven waarin hij zich een goede manager toont (het percentage van de gage dat hij wil hebben bijvoorbeeld)...

mama
13-01-2005, 11:16
Misschien moeten we gewoon ff afwachten ipv denken dat we het weten............
:wink:

Jay Hoov
13-01-2005, 11:27
Hij moet doen waar hij zin in heeft, het is zijn leven!!!

Wel jammer voor Tom, ik mag hem graag!!!

mama
13-01-2005, 11:31
Ja ik weet een hoop maar niets van Badr.
Ik wacht het rustig af.....

Judas
13-01-2005, 12:03
Niet verwacht

KO TKO
13-01-2005, 12:09
Als dit waar is, dan valt het mij heel erg tegen van Badr Hari. Want Tom Harinck was als een soort vader voor hem.

Leonardo
13-01-2005, 12:25
Interessant dat de het weer een guest is die een belastende verklaring aflegt...

Goh wat vreemd :o

Remco
13-01-2005, 12:36
Ik herinner me die documentaire: "Badr is als een zoon voor me". Ik heb goed contact met mijn baas, maar dat zegt hij nog net niet.

Ik hoop van harte dat in goed overleg alleen het management door Rutz is overgenomen. Ondanks dat dat misschien vanwege een aantrekkelijk contract gegaan is, denk ik toch dat je met een manager als Harinck uiteindelijk makkelijker bij de grote organisaties terecht komt. Aan de andere kant zijn er al eerder conflicten tussen Chakuriki-vechters en Harinck geweest.

Marco
13-01-2005, 12:57
Remco is correct

mama
13-01-2005, 13:19
het is net als een huwelijk.
je denkt dat het voor altijd is, tot de dood ons scheidt. Maar soms blijkt dat ook anders te verlopen.

Jay Hoov
13-01-2005, 13:22
het is net als een huwelijk.
je denkt dat het voor altijd is, tot de dood ons scheidt. Maar soms blijkt dat ook anders te verlopen.

Ik kan het niet beter verwoorden!!!

p diddy
13-01-2005, 13:27
als hij maar even goed blijft of beter dan is het voor hem een goede keuze!

jojo
13-01-2005, 13:46
zeer verbaasd :shock:

Anonymous
13-01-2005, 14:16
het is net als een huwelijk.
je denkt dat het voor altijd is, tot de dood ons scheidt. Maar soms blijkt dat ook anders te verlopen.

Ik voel hier een melancholische ondertoon...

mama
13-01-2005, 14:24
haha nee hoor.
maar een voetballer blijft toch ook niet altijd bij de zelfde club.
wrom moet een vechter wel altijd bij een zelfde trainer blijven.
ik denk dat dat juist ten goede kan komen van een vechter. Een nieuwe trainer ziet misschien weer andere dingen dan zijn vorige trainer.

phranq
13-01-2005, 14:26
haha nee hoor.
maar een voetballer blijft toch ook niet altijd bij de zelfde club.
wrom moet een vechter wel altijd bij een zelfde trainer blijven.
ik denk dat dat juist ten goede kan komen van een vechter. Een nieuwe trainer ziet misschien weer andere dingen dan zijn vorige trainer.

Daar ben ik het volledig mee eens!

Immortal
13-01-2005, 14:33
haha nee hoor.
maar een voetballer blijft toch ook niet altijd bij de zelfde club.
wrom moet een vechter wel altijd bij een zelfde trainer blijven.
ik denk dat dat juist ten goede kan komen van een vechter. Een nieuwe trainer ziet misschien weer andere dingen dan zijn vorige trainer.

Kijken of je nog zo praat als morgen Drago en Kaas bij vos gym gaan trainen.

Greetz

mama
13-01-2005, 14:38
ja tuurlijk. wrom niet
als kaas en of drago dat beslissen is dat hun mening. en ze hebben daar recht op. enne vos........ ach daar kan ik nog wel achter staan ook hoor.

Justinian
13-01-2005, 15:32
Ik herinner me die documentaire: "Badr is als een zoon voor me". Ik heb goed contact met mijn baas, maar dat zegt hij nog net niet.
Juist! Dat is dus precies wat ik bedoel :thumbs:

phranq
13-01-2005, 15:57
Ik herinner me die documentaire: "Badr is als een zoon voor me". Ik heb goed contact met mijn baas, maar dat zegt hij nog net niet.
Juist! Dat is dus precies wat ik bedoel :thumbs:

Wat in een docu word gezegd hoeft geen waarheid te zijn.......

jan sensei kyokushin
13-01-2005, 15:58
het is net als een huwelijk.
je denkt dat het voor altijd is, tot de dood ons scheidt. Maar soms blijkt dat ook anders te verlopen.

Mama=correct :thumbs:

jan sensei kyokushin
13-01-2005, 16:18
OSU Thom heeft die jonge vertrouwen gegeven gemaakt wat hij nu is ,uit de goot getrokken als en vader voor hem geweest ,ik heb veel weg zien gaan voor geld en roem ,vroeger ook al ,enkelen redden het maar de meesten komen huilend terug , als het waar is dat hij vertrekt wens ik hem sucses maar Tom had ook wel plannen met hem denk ik in japan te vechten enz , geld zegt ook niet alles ,echte vrienden wel ,echte vrienden zijn schaar's, alle respect voor de top trainer Thom Harincs
ik herinner die documentaire ook nog remco , Badr is als men zoon !! ik vond het klasse .

maar ja this badr zen eiggen keus wij zullen zien in de toekomst hoe het uitpakt

osu

Justinian
13-01-2005, 16:21
Ik herinner me die documentaire: "Badr is als een zoon voor me". Ik heb goed contact met mijn baas, maar dat zegt hij nog net niet.
Juist! Dat is dus precies wat ik bedoel :thumbs:

Wat in een docu word gezegd hoeft geen waarheid te zijn.......

Ik doel op mijn post (zie hieronder), waarin ik zeg dat een trainer voor mij veel meer betekent dan een ‘werkgever’.






Logisch, je hebt als broodvechter maar een korte tijd om wat te verdienen, ik geef hem geen ongelijk..


dat wel maar das wel redelijk hard vind je niet ?

Als ik bij een andere baas meer geld kan verdienen en betere voorwaarden krijg dan neem ik direct die andere baan. Het bedrijfsleven is hard en in de sportwereld is dat niet anders.

Ik vind deze redenering iets te kort door de bocht. Een trainer betekent voor mij veel meer dan een ‘werkgever’ en ik denk ook niet dat je daarom kunt zeggen dat alleen geld en betere voorwaarden een rol zullen spelen. Loyaliteit is mijns inziens erg belangrijk!

Anonymous
13-01-2005, 17:43
om van te kostsen wat een smeerpijp er geen beter woord voor ik hoop dat stevan hem helemaal gek slaat .Dezer man heeft geen moraal ook simon rutz niet die koopt vechters weg die klaar zijn voor het grote werk omdat de man zelf niets kan. Thom heeft dat niet verdient dit kan ik zeggen omdat ik een echte vriend ben de rest zijn toneelspelers hele slechte

Anonymous
13-01-2005, 17:48
zoooo hebbie het internet ook al uitgevonden...ouwe havenarbeider.

phranq
13-01-2005, 18:36
Ik herinner me die documentaire: "Badr is als een zoon voor me". Ik heb goed contact met mijn baas, maar dat zegt hij nog net niet.
Juist! Dat is dus precies wat ik bedoel :thumbs:

Wat in een docu word gezegd hoeft geen waarheid te zijn.......

Ik doel op mijn post (zie hieronder), waarin ik zeg dat een trainer voor mij veel meer betekent dan een ‘werkgever’.






Logisch, je hebt als broodvechter maar een korte tijd om wat te verdienen, ik geef hem geen ongelijk..


dat wel maar das wel redelijk hard vind je niet ?

Als ik bij een andere baas meer geld kan verdienen en betere voorwaarden krijg dan neem ik direct die andere baan. Het bedrijfsleven is hard en in de sportwereld is dat niet anders.

Ik vind deze redenering iets te kort door de bocht. Een trainer betekent voor mij veel meer dan een ‘werkgever’ en ik denk ook niet dat je daarom kunt zeggen dat alleen geld en betere voorwaarden een rol zullen spelen. Loyaliteit is mijns inziens erg belangrijk!

ok, 2e x....bij de 3e x is 't pils van mij... :oops:

Italian*Berlusconi*
13-01-2005, 18:53
OSU Thom heeft die jonge vertrouwen gegeven gemaakt wat hij nu is ,uit de goot getrokken als en vader voor hem geweest ,ik heb veel weg zien gaan voor geld en roem ,vroeger ook al ,enkelen redden het maar de meesten komen huilend terug , als het waar is dat hij vertrekt wens ik hem sucses maar Tom had ook wel plannen met hem denk ik in japan te vechten enz , geld zegt ook niet alles ,echte vrienden wel ,echte vrienden zijn schaar's, alle respect voor de top trainer Thom Harincs
ik herinner die documentaire ook nog remco , Badr is als men zoon !! ik vond het klasse .

osu

dus omdat die daar niet meer traind denken jullie dat ie helemaal geen band/contact meer onderhoud met Thom Harinck?? tuurlijk wel.... Deze jongens vechten voor hun brood, dus lijkt mij logisch om dan als je een betere kans krijgt die te nemen, in goed overleg natuurlijk....
Je moet die jongen niet gelijk afschrijven omdat die van team wisselt.... gebeurt vaker in de vechtsport wereld...

Justinian
13-01-2005, 22:19
ok, 2e x....bij de 3e x is 't pils van mij... :oops:
Daar ga ik voor :thumbs:

Fr3ddy
13-01-2005, 22:51
Ik snap het probleem niet.. volgens mij heeft hij langer bij Sitan Gym getraind als bij Pancration. Hij trainde pas sinds ergens in 2001 bij Pancration, dus slechts 3 - 4 jaar. Ik weet niet precies wanneer Sitan Gym is verhuist maar tot de C- of B-klasse trainde hij in ieder geval nog bij Sitan Gym en ook toen deed hij het al goed met alleen een verliespartij tegen Rocky Grandjean in december 2000. Dus hij is niet helemaal bij Pancration gevormd.. de basis was er al.

En dat er dan mensen zijn met de mening dat het een walgelijke vertoning is dat een vechter van sporschool wisselt in zijn carriere, terwijl die vechter denkt dat het beter is voor zijn persoonlijke ontwikkeling of financiele situatie, zeg dan tegen 1 van de volgende mensen recht voor z'n raap "ik vind jou walgelijk!":
- Ernesto Hoost
- Peter Aerts
- Albert Kraus
- Chris van Venrooy
- Lloyd van Dams
- Robby Nelson
- Melvin Manhoef
- Rayen Simson
- Benito Caupain
- Rodney Faverus
- Furdjel de Windt
- Vincent Vielvoye
- Rene Rooze
- Lucia Rijker
- Ashwin Balrak
- Najim Ethoulali
- Gilbert Yvel
- Bjorn Bregy
- Marcel Doomernik
- etc.

Dit zijn een paar voorbeelden van vechters die tijdens hun carriere zijn 'overgelopen' naar een andere sportschool.

Ik snap het hele probleem niet. Natuurlijk! Loyaliteit staat in een hoog vaandel en er zijn ook voorbeelden te noemen van vechters die elders wellicht betere kansen zouden krijgen maar desalnietemin bij de sportschool blijven waar ze zijn begonnen. Maar als iemand denkt dat door een overstap naar een andere sportschool zijn toekomst er, op welk front dan ook, rooskleuriger uitziet, wie is een buitenstaander, die waarschijnlijk geeneens kennis van zaken heeft, dan om te oordelen wat goed of fout is?

PigDog
14-01-2005, 00:25
Ik denk dat werkgever/ werknemer verhoudingen totaal anders zijn dan trainer/ pupil verhoudingen. Hierbij houdt de vergelijking dus op. Ook een vergelijking met een huwelijk is wat scheef, Mama :roll: Trouwens, homohuwelijken zijn in de vechtsport nog niet zo geaccepteerd :mrgreen:

Ook vind ik dat een trainer een gage mag ontvangen, wanneer zijn vechter succes begint te krijgen. Dat heeft niks met uitbuiting te maken, ook niet met zaken doen. Als een vechter succes heeft, ligt dat ook voor een deel aan de trainer en is het fair om te delen.

Een goede trainer brengt zijn pupil loyaliteit, trouw aan zijn groep, respect en verantwoording bij. Geld mag daarbij geen rol spelen. Het gaat meer om de vorming van de mens. Bijna alle vechtsporten zijn op boeddistische leerstoel geënt, waarin het streven naar een hoger bewustzijn een doel vormt.

Als een vechter dus puur voor het geld kiest, is dat een zwakheid van de vechter, maar ook van de trainer, die heeft zijn les niet goed overgebracht.........

Nu nog kijken of het bericht waar is.......

Octavius
14-01-2005, 00:30
Ernesto is na een paar partijen naar Vos gegaan op voorstel van zijn toemalige trainer toen. Hij is naar Vos gegaan en zit er nog steeds.

Rico 64
14-01-2005, 01:52
Badr je bent een jongen met veel verrasingen en had je graag met Thom in de Tokio Dome je debuut willen zien maken,maar oke"Blijf je wel bij Pancration of ga je naar de naar de scholen van Showtime ( Mike of Edwin),het zou leuk zijn om wat wat highligts van je periode met met Thom te maken,heb nog wat materiaal van je.Maar goed blijf gaan met je progressie en neem wat gewicht mee en dan zie je ik toch misschien sneller als verwacht in de Tokio Dome.

Osu camera Richard.

Anonymous
14-01-2005, 02:54
Ik hoor net via via dat er morgen een uitgebreid interview/verklaring op kickbox.nl komt. Dsu ja...ik wacht met spanning af.

Rico 64
14-01-2005, 03:53
om van te kostsen wat een smeerpijp er geen beter woord voor ik hoop dat stevan hem helemaal gek slaat .Dezer man heeft geen moraal ook simon rutz niet die koopt vechters weg die klaar zijn voor het grote werk omdat de man zelf niets kan. Thom heeft dat niet verdient dit kan ik zeggen omdat ik een echte vriend ben de rest zijn toneelspelers hele slechteHenk toen ik het las was ik net zo verbaast als jou maar ene rick van je sportschool zegt dat Thom het afdoet als roddels,jij bent inside,dus wat klopt hiervan,zou hij net als Melvin door Simon in de verleiding zijn gebracht.
Richard.

Sammy
14-01-2005, 08:28
Ernesto is na een paar partijen naar Vos gegaan op voorstel van zijn toemalige trainer toen. Hij is naar Vos gegaan en zit er nog steeds.
Eh, niet om het een of ander...Hoost was al europees kampioen toen 'ie van sportschool Sokudo overstapte naar Vos Gym. Hij heeft bij eerstgenoemde toch zeker zo'n 6 jaar getraind.

Ik sprak gisteren trouwens een neefje van Badr. Badr traint tegenwoordig bij Gym Alkmaar. Hij is dus niet alleen van manager veranderd.

bryan
14-01-2005, 08:30
En dat er dan mensen zijn met de mening dat het een walgelijke vertoning is dat een vechter van sporschool wisselt in zijn carriere, terwijl die vechter denkt dat het beter is voor zijn persoonlijke ontwikkeling of financiele situatie, zeg dan tegen 1 van de volgende mensen recht voor z'n raap "ik vind jou walgelijk!":
- Ernesto Hoost
- Peter Aerts
- Albert Kraus
- Chris van Venrooy
- Lloyd van Dams
- Robby Nelson
- Melvin Manhoef
- Rayen Simson
- Benito Caupain
- Rodney Faverus
- Furdjel de Windt
- Vincent Vielvoye
- Rene Rooze
- Lucia Rijker
- Ashwin Balrak
- Najim Ethoulali
- Gilbert Yvel
- Bjorn Bregy
- Marcel Doomernik
- etc.



waar komt ryan simson dan orgineel vandaan ? hij zit toch al heel zijn A carriere bij van de vathorst ?

Anonymous
14-01-2005, 08:44
Ryan Simson komt van Shizentai uit Almere of Lelystad. Daar heeft ''ie volgens mij nog partijen tot in de B-klasse gedraaid.

Octavius
14-01-2005, 08:55
Ernesto is na een paar partijen naar Vos gegaan op voorstel van zijn toemalige trainer toen. Hij is naar Vos gegaan en zit er nog steeds.
Eh, niet om het een of ander...Hoost was al europees kampioen toen 'ie van sportschool Sokudo overstapte naar Vos Gym. Hij heeft bij eerstgenoemde toch zeker zo'n 6 jaar getraind.


Klopt ja, hij heeft van zijn 15e tot zijn 22e bij Sokudo gezeten.

tabrizie187
14-01-2005, 09:31
je moet een relatie die een vechter heeft met zijn trainer nooid gaan vergelijken
met werkgever en werknemer of als een voetballer
kijk badr traint nou ook weer niet zolang bij tom
Als die nou weggaaat nadat hij niet meer verder groet dan alla dat is normaal
maar badr kon nog veel leren en dat is nu jammer en al blijft hij bij tom trainen denk je dat ton nu nog zoveel tijd in hem gaat steken??????????
nee ik dacht het ook van niet
het zou me niks verbazen als die niet meer welkom is bij pancration

bij kickboxen ix loyaliteit heel belangrijk

en nog iets als drago en kaas weg zouden gaan dan zouden jullie het echt niet chill vinden

ushhh

NESCIO
14-01-2005, 09:53
hij moet het helemaal zelf weten, hij moet doen wat hij denkt dat het beste is. ik hoop alleen dat ie waar ie dan ook vecht beter vecht dan tegen gary turner !!!!!!

Jay Hoov
14-01-2005, 09:54
Ja jongens ik snap ook niet wat jullie er 'chill' aanvinden allemaal! :shock:

Gaat nergens over..laat die jongen lekker z'n ding doen!!!

Boem Boem
14-01-2005, 11:02
Logisch, je hebt als broodvechter maar een korte tijd om wat te verdienen, ik geef hem geen ongelijk..


dat wel maar das wel redelijk hard vind je niet ?

Als ik bij een andere baas meer geld kan verdienen en betere voorwaarden krijg dan neem ik direct die andere baan. Het bedrijfsleven is hard en in de sportwereld is dat niet anders.

Ik vind deze redenering iets te kort door de bocht. Een trainer betekent voor mij veel meer dan een ‘werkgever’ en ik denk ook niet dat je daarom kunt zeggen dat alleen geld en betere voorwaarden een rol zullen spelen. Loyaliteit is mijns inziens erg belangrijk!

Jusit=100% correct!! Geld mag niet van doorslaggevendheid zijn mbt zijn keuze;vertrouwen in je trainer is hierin erg belangrijk.......je hebt veel aan je trainer te danken en die verdiend het niet om op deze manier behandeld te worden,maar goed; het is zijn keus.

Osu

Chris

Roy
14-01-2005, 11:34
Had liever gehad dat hij naar Vos was overgestapt!

Goed management, en de beste leermeester die Badr zich wensen kon namelijk:

Ernesto Hoost!

Ronny
14-01-2005, 12:22
Had liever gehad dat hij naar Vos was overgestapt!

Goed management, en de beste leermeester die Badr zich wensen kon namelijk:

Ernesto Hoost!

als je zo beredeneerd dan had ie net zo goed naar meijero gym kunnen gaan.

Jay Hoov
14-01-2005, 13:21
@jay
Dat was een flauwe grap op die post boven die van mij, die jongen zegt precies wat in alle posts daarvoor al 100 keer gezegd is en verwijt vervolgens de rest dat we het maar chill vinden.

Rappe rik...Sorry mijn fout, ik had dat niet gezien!!!!!

Leonardo
14-01-2005, 16:29
Voor mij persoonlijk is wederzijds respect en loyaliteit tussen leraar en leerling een eerste vereiste en de meest belangrijke factoren. Soms zie ik dingen gebeuren over en weer in ons vechtsportwereldje waarbij deze 2 punten ver te zoeken zijn :cry:

Osu Michael

Anonymous
14-01-2005, 17:42
tja of de overstap een goeie is. ik ken persoonlijk badr hari helemaal niet. maar ik heb volgens mij hier in japan nog nooit een vechter van simon rutz zijn team in japan zien vechten.

en tom harick ken ik wel. die schreeuwt altijd voor 10 in de hoek haha. vos doet dat ook. als ze het zouden vertalen wat die twee zeggen op de japanse tv in de hoek van een vechter, dan denk ik dat je heel veel ...beep.....beep op de tv hoort haha

Anonymous
15-01-2005, 00:20
Badr Hari is overgestapt... Rodney is overgestapt....Showtime heeft velen onder contract nu: Manhoef, Faverus, Hari, Bregy, Drago, Kaas, Rus etc etc. Maar de mannen moeten ook partijen blijven draaien. 1 keer Arena is ook weinig aan voor hen. Kijken wij naar Golden Glory zien wij toch ook hoe moeilijk het is om in Japan aan de bak te komen en te blijven. En vechten in Alkmaar of ergens in Belgie is ook niet alles voor mannen met de wil en hoop om naar Japan te gaan!

Thom Harinck heeft toch wel nog steeds de betere contacten in Japan en bovendien de mogelijkheid om de jongen daar ook echt klaar voor te maken. Waar hij nu heen gaat weet ik niet. Maar bij bijvoorbeeld Mike's Gym is de filosofie van het kickboksen anders, het is maar de vraag of dat hem veel goed zal doen!!

Anyway, maak je niet druk, bij Thom Harinck komt heus wel weer een ander talent!

A-team
15-01-2005, 00:29
Een topvechter vind altijd zijn weg.

Anonymous
15-01-2005, 09:06
Kan het niet zo zijn dat Badr gewoon bij Harinck blijft trainen, maar de management zaken aan Rutz overdraagt?

Waarom Rutz is toch promotor wat heeft hij als manager gepresteerd? En is het niet debiel dat een promotor ook je manager is, die heeft toch eigenbelang!

Anonymous
15-01-2005, 16:33
Wat zal ik zeggen over deze keuze van badr hari? Ik vind het een hele slechte keuze, zowel sportief als management! IK denk dat badr heel ver was gekomen onder harinck! IK vind harinck om eerlijk te zeggen een trainer eerste klas, maar hij kan je wel een kampioen maken en je een kampioen laten voelen! Meneer harinck heeft ook de juiste contacten voor japan, en dat heeft simon niet dat kan ik jullie wel zeker meedelen! NU gaat badr verder onder het management van its showtime, mmm wat zal ik hierover zeggen, ik vind simon een goeie zakenman maar hij is omringd door zogenaamde toptrainers denken de meeste! IK kan je zeggen als je vorige jaar bij mike gym zat was je gewoon top kijk eens hoeveel mensen er zijn vertrokken teveel om op te noemen! Ik denk dat simon jongens zoals badr niet onder mike moet laten trainen of edwin van os! Ik denk dat ie niet groeit onder die 2, en ik ben bang als badr niet meer preseteert dat ie niks meer voorstelt, en dat ie gewoon de exit uitgang kan nemen want dan zal er zeker weer nieuw talent zijn waar simon zich opricht laten we het eerlijk zeggen het is gewoon zakelijk! Als iemand niet brengt wat je wilt gaat ie er gewoon uit! IK vind ook dat simon andermans vechters met rust moet laten want ik heb het gevoel dat ie de markt helemaal voor zichzelf wilt hebben, en ik vind dat iemand zoals hij die lang meeloopt in de vechtsportwereld dat hij wel moet weten hoeveel een leraar energie steekt in een leerling! Ik kan wel een paar voorbeelden hier geven maar heb daar geen zin in! IK wil alleen duidelijk maken dat iedereen elkaar met rust moet laten en als iemand uit zichzelf ergens anders wilt gaan trainen dan moet ie dat doen maar niet door gouden bergen te beloven! IK zou zeggen denk goed na badr en denk niet aan korte termijn, en aan snel geld! BIj harinck had je zekerheid dat je zou slagen en hij hield je in toom en ik denk zelf persoonlijk dat badr, niet de badr meer zal zijn maar we zullen wachten op ze eerste test en dat is stefan leko en daar zullen we het zien!

Anonymous
15-01-2005, 17:28
*************

---Ronald---

Cowgirl, beledigen doen we alleen in the Pit. Die kun jij niet zien als guest, maar dan moet je je maar registreren.

---/Ronald---

Anonymous
16-01-2005, 04:10
Had liever gehad dat hij naar Vos was overgestapt!

Goed management, en de beste leermeester die Badr zich wensen kon namelijk:

Ernesto Hoost!

als je zo beredeneerd dan had ie net zo goed naar meijero gym kunnen gaan.

Goed managment?

jan sensei kyokushin
16-01-2005, 08:19
Osu staat nu op kickbox.nl en uitgebreid verslag over ,van Thom Haricnk en Badr Hari kreeg het gisteravond per mail hier is de link

http://www.kickbox.nl/forums/showthread.php?=&threadid=5571

osu

MB667
16-01-2005, 13:08
Gtst is er nix bij.

HenkvanderMast
16-01-2005, 14:55
Je kan ook bij de supermarkt gaan werken of een uitkering aanvragen als je je ziektekostenverzekering niet kan betalen en je ongeschoold bent.

Ronny
16-01-2005, 17:04
ja als je 1 dag in de week werkt, ben je al verzekerd via je werkgever...

maar ja.......stel je voor :shock:

}|^-_-^|{
16-01-2005, 18:46
Ga je even naar het uitzendbureau, orders picken bij een distributiecentrum kan altijd...

Remco
17-01-2005, 11:39
Ach, als iedereen nou eens wat eerder open kaart zou hebben gespeeld:

Rutz WEL meteen Badr inlichten;
Thom idem;
Badr Thom inlichten dat hij zich de laatste weken niet meer op zijn plek voelt,

dan was e.e.a. misschien heel anders afgelopen.

Ronald
17-01-2005, 12:54
Verdere discussie op http://www.ma-skills.com/phpBB2/viewtopic.php?t=7175