PDA

View Full Version : Wilders is weer goed bezig



carlito
13-01-2005, 14:59
Wilders: 'Verdrag Rechten Mens zonodig opzeggen'

Om een harde aanpak mogelijk te maken van terrorisme en straatoverlast moet het Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens zonodig worden opgezegd. Dat is de mening van Tweede-Kamerlid Geert Wilders. Wilders vindt dat overlast veroorzakende allochtone jongeren direct Nederland uit moeten worden gezet.

"Je moet ze oppakken en meteen uit Nederland verwijderen. Als het volgens de Grondwet niet mag, dan veranderen we de Grondwet. Als het in strijd is met het Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens, dan zeggen we dat verdrag op. Het beschermen van de Nederlandse gezinnen is een belang dat veel zwaarder weegt", stelt het afvallige VVD-lid in een interview met opinieblad Elsevier. Tijdelijke straatverboden zijn volgens Wilders 'halfzachte maatregelen'. "Er is geen principieel verschil tussen de moord op Van Gogh door Mohammed Bouyeri en het straatterrorisme van groepjes Marokkaanse jongeren in bijvoorbeeld de Amsterdamse Diamantbuurt."

'AIVD moet werven onder Arabische christenen'
Het Kamerlid deed de uitspraken tijdens een werkbezoek aan Israël. Wilders bezocht daar bewindslieden en veiligheidsdeskundigen om te horen wat het antwoord moet zijn op het islamitische radicalisme in Nederland. De gevoerde gesprekken bevestigen Wilders in zijn opvattingen. "Er zullen nog veel ergere dingen gebeuren. Nog heel veel troep ligt onder het moslimtapijt. Het terrorisme kost niet alleen mensenlevens; het wil de staat vernietigen en ons bestaan verwoesten", meent de parlementariër. Hij pleit ervoor dat de AIVD medewerkers gaat werven onder Arabische christenen in Libanon en Syrië. "'Dat is de beste manier om snel in terroristische netwerken te infiltreren."

http://frontpage.fok.nl/nieuws/50219

mama
13-01-2005, 15:06
"Je moet ze oppakken en meteen uit Nederland verwijderen. Als het volgens de Grondwet niet mag, dan veranderen we de Grondwet. Als het in strijd is met het Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens, dan zeggen we dat verdrag op.


tuurlijk doen we ff :roll:

Italian*Berlusconi*
13-01-2005, 15:10
Tering die gozer spoort echt niet....
Dus als ik straks wat flik, geboren in NL met italiaans uiterlijk, moet ik terug naar italie??
Volgens mij vergeet hij dat de meeste van die 'kut marrokaantjes' in amsterdam die die als voorbeeld noemt hier geboren zijn.... en die stuur je dan terug...??
Ja hoor alles waarvoor gewerkt is na WO 2 zou hij ff af willen schaffen ivm zijn idealen/denkbeelden...
Je moet een probleem oplossen, niet verschuiven / verplaatsen / wegsturen... :twak:

redjuh
13-01-2005, 15:11
ja nou maakt wilders het zichzelf weer lekker moeilijk... nou ja

phranq
13-01-2005, 15:14
Ik stem op 'm. Een rotjoch er uit, probleem imo opgelost....het word tijd voor daden ipv woorden.

Italian*Berlusconi*
13-01-2005, 15:16
Ik stem op 'm.

dus alleen voor het beleid mbt buitenlanders....
wat doet hij bijv aan werkenloosheid..... ouderenzorg..... staatskas..... ziektekosten etc etc etc....
Dat heeft ie nog niet eens op papier en jij weet al dat je op hem gaat stemmen.... wow....

Italian*Berlusconi*
13-01-2005, 15:16
Ik stem op 'm. Een rotjoch er uit, probleem imo opgelost....het word tijd voor daden ipv woorden.

hahahahaha.... jij bent echt erg.... daden ipv woorden....hahahaha...
die probleem jongeren zijn 9 van de 10 hier geboren en opgegroeid.... do i need to say more??

phranq
13-01-2005, 15:22
Ik stem op 'm. Een rotjoch er uit, probleem imo opgelost....het word tijd voor daden ipv woorden.

hahahahaha.... jij bent echt erg.... daden ipv woorden....hahahaha...
die probleem jongeren zijn 9 van de 10 hier geboren en opgegroeid.... do i need to say more??

En wie heeft ze grootgebracht slash opgevoed? Do i need to say more?

Italian*Berlusconi*
13-01-2005, 15:30
Ik stem op 'm. Een rotjoch er uit, probleem imo opgelost....het word tijd voor daden ipv woorden.

hahahahaha.... jij bent echt erg.... daden ipv woorden....hahahaha...
die probleem jongeren zijn 9 van de 10 hier geboren en opgegroeid.... do i need to say more??

En wie heeft ze grootgebracht slash opgevoed? Do i need to say more?

man doe niet zo dom....dan begin je toch bij de 'roots'.... dus hun ouders / begeleiders..... nogmaals deze problemen moeten opgelost worden, en niet verschoven.... en wat nu als dat land van herkomst ze dan ook niet moet...?? het ligt iets anders dan in jouw 'simpele' beleving...

micha
13-01-2005, 15:36
wilders is een flapdrol

een lachertje mensen die op hem stemmen hebben geen idee wat dit voor ellende zal brengen :roll:

phranq
13-01-2005, 15:37
Ik stem op 'm. Een rotjoch er uit, probleem imo opgelost....het word tijd voor daden ipv woorden.

hahahahaha.... jij bent echt erg.... daden ipv woorden....hahahaha...
die probleem jongeren zijn 9 van de 10 hier geboren en opgegroeid.... do i need to say more??

En wie heeft ze grootgebracht slash opgevoed? Do i need to say more?

man doe niet zo dom....dan begin je toch bij de 'roots'.... dus hun ouders / begeleiders..... nogmaals deze problemen moeten opgelost worden, en niet verschoven.... en wat nu als dat land van herkomst ze dan ook niet moet...?? het ligt iets anders dan in jouw 'simpele' beleving...

Luister Berlusconi, ik wil best een discussie met je aan gaan over dit onderwerp, alleen hou jij er een andere mening op na dan ik...dat geeft helemaal niets, maar ga me niet simpel of dom noemen alleen omdat ik er anders over denk want zo'n reactie is al helemaal niet slim.

De reden dat ik aan jou vroeg door wie ze zijn opgevoed is omdat ik dus ook vind dat je bij de roots moet beginnen....maw, als die kids herhaaldelijk in de fout gaan en ze zijn minderjarig dan moeten de ouders ook gestraft worden...dit geld imo niet alleen voor allochtonen, maar net zo goed voor nederlanders...

Italian*Berlusconi*
13-01-2005, 15:41
Dat we er een andere mening op na houden..... dat is nu eenmaal zo op een forum... discusseren....
Maar als ik al jouw posts zoek mbt deze onderwerpen en de critiria die jij post zijn die niet echt..... eeehhhmm goed over nagedacht.
Ik snap dat het lekker makkelijk is met de massa mee gaan en roepen dat ze er dan maar uit moeten, maar denk is na.... waar hebben jouw (en de mijne) overgrootouders voor gevochten?? en alles waar hun voor gevochten hebben wil jij nu veranderen ivm buitenlanders?? come on....

micha
13-01-2005, 15:44
@ italian are you still smoking that smelly green shit?? :wink:

Octavius
13-01-2005, 15:44
Deze maatregelen lost niks op als het om terrorisme gaat.
Waar worden de meeste terrorsiten geronseld. In landen met armoede en hongersnood. Die schilderen het westen af als zionisten en de rijke die hun behandelen als honden.
Wilder moet eerst eens met een programma komen wat i nog niet heeft. En 1 a 2 standpunten kan je geen programma noemen waar je op gaat stemmen.

Kortetermijn politiek voert i. Inspelen op wat er nu gaande is. Mensen wordt een onbveilig gevoel gegeven. Ik voel me na die aanslagen op Thoe van Gogh enz niet onveiliger op straat.

Italian*Berlusconi*
13-01-2005, 15:46
@ italian are you still smoking that smelly green shit?? :wink:

hahahaha...yepz... 8) :twisted:

phranq
13-01-2005, 15:48
Dat we er een andere mening op na houden..... dat is nu eenmaal zo op een forum... discusseren....
Maar als ik al jouw posts zoek mbt deze onderwerpen en de critiria die jij post zijn die niet echt..... eeehhhmm goed over nagedacht.
Ik snap dat het lekker makkelijk is met de massa mee gaan en roepen dat ze er dan maar uit moeten, maar denk is na.... waar hebben jouw (en de mijne) overgrootouders voor gevochten?? en alles waar hun voor gevochten hebben wil jij nu veranderen ivm buitenlanders?? come on....

Misschien moet je dan eens beter lezen, want ik zeg net dat ik vind dat je ouders moet straffen als hun minderjarige kids herhaaldelijk in de fout gaan en dat het zowel voor nederlanders als buitenlanders geldt....met 'straffen' bedoel ik niet persé het land uit zetten...mensen kunnen op meerdere manieren gestraft worden....

micha
13-01-2005, 16:02
@ italian are you still smoking that smelly green shit?? :wink:

hahahaha...yepz... 8) :twisted:

me too 8) :twisted: superhaze is my favourite

redjuh
13-01-2005, 16:09
dumb pot-smokers
we moeten een 3 strikes you´re out beleid voeren. weet je hoe snel de charters richting marokko weer volzitten

micha
13-01-2005, 16:18
je kunt nooit maar dan ook nooit iemand uitzetten die hier geboren is

Italian*Berlusconi*
13-01-2005, 16:18
dumb pot-smokers
we moeten een 3 strikes you´re out beleid voeren. weet je hoe snel de charters richting marokko weer volzitten

denk nog simpeler.... en hoe moet dat dan met autochtone veelplegers?? stuur je die dan ook maar weg??? was het maar zo makkelijk he jongens?? ***zucht***

micha
13-01-2005, 16:21
potsmokers make sense :mrgreen: :mrgreen:

phranq
13-01-2005, 16:22
dumb pot-smokers
we moeten een 3 strikes you´re out beleid voeren. weet je hoe snel de charters richting marokko weer volzitten

denk nog simpeler.... en hoe moet dat dan met autochtone veelplegers?? stuur je die dan ook maar weg??? was het maar zo makkelijk he jongens?? ***zucht***

Het is makkellijker dan je denkt, de autochtonen dumpen we op een platform in de Noordzee....Of in militaire heropvoedingskampen, net als in de usa.

Italian*Berlusconi*
13-01-2005, 16:22
hahaha...wat ik merk is dat deze potsmoker wat beter kan discusseren dan niet potsmokers... meestal is dat wel anders...ahahaha...
En doe mij maar een lekkere sterke northernlight...

phranq
13-01-2005, 16:24
hahaha...wat ik merk is dat deze potsmoker wat beter kan discusseren dan niet potsmokers... meestal is dat wel anders...ahahaha...
En doe mij maar een lekkere sterke northernlight...

ik ben net zo'n potsmoker als jij......6gr p.w.

Italian*Berlusconi*
13-01-2005, 16:29
dumb pot-smokers
we moeten een 3 strikes you´re out beleid voeren. weet je hoe snel de charters richting marokko weer volzitten

denk nog simpeler.... en hoe moet dat dan met autochtone veelplegers?? stuur je die dan ook maar weg??? was het maar zo makkelijk he jongens?? ***zucht***

Het is makkellijker dan je denkt, de autochtonen dumpen we op een platform in de Noordzee....Of in militaire heropvoedingskampen, net als in de usa.

hahaha....... jouw denkwijze heeft wel wat.... lekker simpel allemaal...
en ja laten we het net zo doen als in de US... :twak: ik ben op dit moment, dus nu, liever hier in NL dan in de US... maar goed da's een andere discussie...

phranq
13-01-2005, 16:31
dumb pot-smokers
we moeten een 3 strikes you´re out beleid voeren. weet je hoe snel de charters richting marokko weer volzitten

denk nog simpeler.... en hoe moet dat dan met autochtone veelplegers?? stuur je die dan ook maar weg??? was het maar zo makkelijk he jongens?? ***zucht***

Het is makkellijker dan je denkt, de autochtonen dumpen we op een platform in de Noordzee....Of in militaire heropvoedingskampen, net als in de usa.

hahaha....... jouw denkwijze heeft wel wat.... lekker simpel allemaal...
en ja laten we het net zo doen als in de US... :twak: ik ben op dit moment, dus nu, liever hier in NL dan in de US... maar goed da's een andere discussie...

Kom jij eens ff met een idee dan.....

Justinian
13-01-2005, 16:36
Het is makkellijker dan je denkt, de autochtonen dumpen we op een platform in de Noordzee....Of in militaire heropvoedingskampen, net als in de usa.

Hmmm, dat is inderdaad makkelijk, laten we het gewoon doen! Platform in de Noordzee. Hoeveel man past er eigenlijk op zo’n platform en wie gaat daar de boel in de gaten houden? Ach wat l*l ik ook, we plaatsen een megaplatform ver voor de kust en we droppen die gasten gewoon uit de helikopter met behulp van een parachute. Ze zoeken het maar lekker zelf uit. Yep, dat doen we....

phranq
13-01-2005, 16:41
Hou jij de discussie ff lekker gezond.... :roll:

Justinian
13-01-2005, 16:46
Hou jij de discussie ff lekker gezond.... :roll:
Tja, hoe zie je het dan voor je en wat zou het verschil zijn met een normale gevangenis?

phranq
13-01-2005, 16:52
Een heropvoedingskamp lijkt mij iets anders dan een gevangenis...

Justinian
13-01-2005, 16:58
Een heropvoedingskamp lijkt mij iets anders dan een gevangenis...


Het is makkellijker dan je denkt, de autochtonen dumpen we op een platform in de Noordzee....Of in militaire heropvoedingskampen, net als in de usa.
Ik begreep hier niet uit dat je het platform in de Noordzee ook doelde op heropvoedingskampen.

redjuh
13-01-2005, 16:59
hahaha...wat ik merk is dat deze potsmoker wat beter kan discusseren dan niet potsmokers... meestal is dat wel anders...ahahaha...
En doe mij maar een lekkere sterke northernlight...

was verder niet beledigend bedoeld.
3 strikes you´re out voor allochtonen
3 strikes en 25 jaar voor autochtonen
zo werkt het in amerika ook

Thomas
13-01-2005, 17:01
dumb pot-smokers
we moeten een 3 strikes you´re out beleid voeren. weet je hoe snel de charters richting marokko weer volzitten

denk nog simpeler.... en hoe moet dat dan met autochtone veelplegers?? stuur je die dan ook maar weg??? was het maar zo makkelijk he jongens?? ***zucht***

Autochtone veelplegers in verschillende staten van de V.S. krijgen dan een levenslang aan de broek. In ieder geval een zeer zware straf. Het zou misschien een idee zijn, ware het niet dat als iemand dan bijvoorbeeld 3 x een appel steelt en naar aanleiding daarvan voor diefstal wordt vervolgd, hij een onevenredig zware straf zou krijgen.

Italian*Berlusconi*
13-01-2005, 17:07
dumb pot-smokers
we moeten een 3 strikes you´re out beleid voeren. weet je hoe snel de charters richting marokko weer volzitten

denk nog simpeler.... en hoe moet dat dan met autochtone veelplegers?? stuur je die dan ook maar weg??? was het maar zo makkelijk he jongens?? ***zucht***

Autochtone veelplegers in verschillende staten van de V.S. krijgen dan een levenslang aan de broek. In ieder geval een zeer zware straf. Het zou misschien een idee zijn, ware het niet dat als iemand dan bijvoorbeeld 3 x een appel steelt en naar aanleiding daarvan voor diefstal wordt vervolgd, hij een onevenredig zware straf zou krijgen.

maar dan nog...met die 3 strikes.... geschiedenis heeft geleerd dat dit niks helpt... de gevangenissen worden alleen maar overvol en zoals je in de US ziet maakt het niet uit... 3 strikes of niet want ze blijven het gewoon doen die criminelen.....

micha
13-01-2005, 17:29
[want ze blijven het gewoon doen die criminelen.....[/quote]

italian = zo correct
@pranq wat is your favoriete kruidje? Laat me raden: Maroc :wink:

phranq
13-01-2005, 18:28
Een heropvoedingskamp lijkt mij iets anders dan een gevangenis...


Het is makkellijker dan je denkt, de autochtonen dumpen we op een platform in de Noordzee....Of in militaire heropvoedingskampen, net als in de usa.
Ik begreep hier niet uit dat je het platform in de Noordzee ook doelde op heropvoedingskampen.

sorry, my bad

phranq
13-01-2005, 18:30
dumb pot-smokers
we moeten een 3 strikes you´re out beleid voeren. weet je hoe snel de charters richting marokko weer volzitten

denk nog simpeler.... en hoe moet dat dan met autochtone veelplegers?? stuur je die dan ook maar weg??? was het maar zo makkelijk he jongens?? ***zucht***

Autochtone veelplegers in verschillende staten van de V.S. krijgen dan een levenslang aan de broek. In ieder geval een zeer zware straf. Het zou misschien een idee zijn, ware het niet dat als iemand dan bijvoorbeeld 3 x een appel steelt en naar aanleiding daarvan voor diefstal wordt vervolgd, hij een onevenredig zware straf zou krijgen.

maar dan nog...met die 3 strikes.... geschiedenis heeft geleerd dat dit niks helpt... de gevangenissen worden alleen maar overvol en zoals je in de US ziet maakt het niet uit... 3 strikes of niet want ze blijven het gewoon doen die criminelen.....

Wat zou volgens jou dan wel de oplossing te zijn? Want zo te horen weet je heel goed hoe het allemaal niet moet, maar ik hoor je niet over hoe het in jouw ogen dan wel zou moeten....

Anonymous
13-01-2005, 18:34
dumb pot-smokers
we moeten een 3 strikes you´re out beleid voeren. weet je hoe snel de charters richting marokko weer volzitten

denk nog simpeler.... en hoe moet dat dan met autochtone veelplegers?? stuur je die dan ook maar weg??? was het maar zo makkelijk he jongens?? ***zucht***

Autochtone veelplegers in verschillende staten van de V.S. krijgen dan een levenslang aan de broek. In ieder geval een zeer zware straf. Het zou misschien een idee zijn, ware het niet dat als iemand dan bijvoorbeeld 3 x een appel steelt en naar aanleiding daarvan voor diefstal wordt vervolgd, hij een onevenredig zware straf zou krijgen.

maar dan nog...met die 3 strikes.... geschiedenis heeft geleerd dat dit niks helpt... de gevangenissen worden alleen maar overvol en zoals je in de US ziet maakt het niet uit... 3 strikes of niet want ze blijven het gewoon doen die criminelen.....

Wat zou volgens jou dan wel de oplossing te zijn? Want zo te horen weet je heel goed hoe het allemaal niet moet, maar ik hoor je niet over hoe het in jouw ogen dan wel zou moeten....

in ieder geval niet zoals jij dan maar gaan stemmen op een partij die bewust uit is op het in 2en delen van de maatschappij.....
Gewoon die harde kern criminelen (extreem of niet, autochtoon of allochtoon) hard aanpakken met harde straffen.... want daarmee komen we tekort in NL....

phranq
13-01-2005, 18:42
Ik weet niet wie je bent guest, maar da's weer geen oplossing maar weer vertellen hoe het niet moet..

Ik zeg ook niet dat mijn oplossing de goeie is....voor de goede orde....

Italian*Berlusconi*
13-01-2005, 18:47
Ik weet niet wie je bent guest, maar da's weer geen oplossing maar weer vertellen hoe het niet moet..

Ik zeg ook niet dat mijn oplossing de goeie is....voor de goede orde....

wat maakt dat nu uit of ie guest was..... pannekoeken met een guest fobie...
Dat was ik dus ff op mn notebook....
Waarom zou het zo niet moeten volgens jou??

phranq
13-01-2005, 18:50
Het is pannenkoeken, je leest niet goed en je ontduikt m'n vraag...

Italian*Berlusconi*
13-01-2005, 18:56
je leest niet goed en je ontduikt m'n vraag...

ok nogmaals dan ff..







dumb pot-smokers
we moeten een 3 strikes you´re out beleid voeren. weet je hoe snel de charters richting marokko weer volzitten

denk nog simpeler.... en hoe moet dat dan met autochtone veelplegers?? stuur je die dan ook maar weg??? was het maar zo makkelijk he jongens?? ***zucht***

Autochtone veelplegers in verschillende staten van de V.S. krijgen dan een levenslang aan de broek. In ieder geval een zeer zware straf. Het zou misschien een idee zijn, ware het niet dat als iemand dan bijvoorbeeld 3 x een appel steelt en naar aanleiding daarvan voor diefstal wordt vervolgd, hij een onevenredig zware straf zou krijgen.

maar dan nog...met die 3 strikes.... geschiedenis heeft geleerd dat dit niks helpt... de gevangenissen worden alleen maar overvol en zoals je in de US ziet maakt het niet uit... 3 strikes of niet want ze blijven het gewoon doen die criminelen.....

Wat zou volgens jou dan wel de oplossing te zijn? Want zo te horen weet je heel goed hoe het allemaal niet moet, maar ik hoor je niet over hoe het in jouw ogen dan wel zou moeten....

in ieder geval niet zoals jij dan maar gaan stemmen op een partij die bewust uit is op het in 2en delen van de maatschappij.....
Gewoon die harde kern criminelen (extreem of niet, autochtoon of allochtoon) hard aanpakken met harde straffen.... want daarmee komen we tekort in NL....

Dus gewoon via justitie.... en daar mogen wat mij betreft wat dingen veranderen.... Veel plegers langere straffen en verplicht TBS of iets in die geest... Extremisten waarvan bekend is dat zij idd slechte dingen aan het beramen zijn levenslang opsluiten met gedwongen TBS (dan maken ze zichzelf wel dood denk ik).... Maar dan zou justitie moeten veranderen, of althans de regels van nu......

phranq
13-01-2005, 19:12
maar dan nog...met die 3 strikes.... geschiedenis heeft geleerd dat dit niks helpt... de gevangenissen worden alleen maar overvol en zoals je in de US ziet maakt het niet uit... 3 strikes of niet want ze blijven het gewoon doen die criminelen.....

Dit is wat je net zei, dan vraag ik me af hoe hard en op welke manier jij ze zou straffen...

Biiyen
13-01-2005, 19:33
In mijn oplossing worden echte criminelen opgevoed door het leger. Daar leren die jongens een vak, zijn ze bezig en krijgen ze eigenwaarde. Dat laatste is wat ze vaak missen. Op die manier los je 2 zaken op. ten eerste zijn de gekken van straat af en komen ze heropgevoed terug en ten tweede los je het almaar teruglopende aantal militairen op.

Octavius
13-01-2005, 23:11
Ga je dat die jongens zoals Johan V., Etienne U. enz dat opleggen? :wink:

Silat
14-01-2005, 01:41
in de bosjes spelen :mrgreen:

and The Italian = back!

Harder straffen zie ik wel zitten, net als in die landen waar ze vandaan komen en het dorp moet toe kijken hoe de handen worden afgehakt of hoe ze worden gestenigd. Lijkt me wel wat. Dan is het denk ik snel afgelopen.


maarja wie ben ik :roll:

phranq
14-01-2005, 09:44
Stel dat ik ook zo was geweest en men zet mij terug naar Suriname? Wat de fuck moet ik daar in godsnaam doen dan?

Daar had je dan eerder bij stil moeten staan voor je een fout beging..of moeten we de crimineeltjes op een cruiseschip langs de bahama's laten varen?

Thomas
14-01-2005, 09:55
Stel dat ik ook zo was geweest en men zet mij terug naar Suriname? Wat de fuck moet ik daar in godsnaam doen dan?

Daar had je dan eerder bij stil moeten staan voor je een fout beging..of moeten we de crimineeltjes op een cruiseschip langs de bahama's laten varen?

Als een inwoner van Nederland in de fout gaat, wordt hij toch gestraft door de rechter? http://www.rechtenforum.nl/forum/images/smiles/icon_bonk.gif

Silat
14-01-2005, 12:30
Heeft iemand toevallig gister avond op NL2 die gevangenis in China gezien met zijn opvoedingsprogramma :shock:

phranq
14-01-2005, 12:51
Ben je nou serieus Phranq, of loop je iedereen gewoon te stangen? Normaal ben je wat minder kortzichtig.


:lol: eindelijk iemand die het door heeft...al moet ik wel toegeven dat die Berlusconi me een beetje kietelde met z'n ge-etter.....

micha
15-01-2005, 03:40
Ben je nou serieus Phranq, of loop je iedereen gewoon te stangen? Normaal ben je wat minder kortzichtig.


:lol: eindelijk iemand die het door heeft...al moet ik wel toegeven dat die Berlusconi me een beetje kietelde met z'n ge-etter.....

ik wist het wel een tevreden roker is geen onruststoker 8)

phranq
15-01-2005, 14:16
Ben je nou serieus Phranq, of loop je iedereen gewoon te stangen? Normaal ben je wat minder kortzichtig.


:lol: eindelijk iemand die het door heeft...al moet ik wel toegeven dat die Berlusconi me een beetje kietelde met z'n ge-etter.....

ik wist het wel een tevreden roker is geen onruststoker 8)

Micha = Correct... 8)

Jarno
15-01-2005, 16:24
@ italian are you still smoking that smelly green shit?? :wink:

hahahaha...yepz... 8) :twisted:

me too 8) :twisted: superhaze is my favourite

sterremix gemend met polm

because herbs make's the man see the system more clearly 8)

Jochem
16-01-2005, 22:18
We maken een compromis :) sturen ze weg naar het buitenland om bijv humanitaire hulp te verlenen. Als ze die kans verneuken kunnen ze 25 jr zitten.
(ditvoor jongere delinquenten)

de ouwe geharde criminelen gewoon de rest van hun leven laten zitten. Als jij 3x een flinke misdaad hebt begaan ga je dit ook een 4e keer doen, dus je komt niet meer vrij. Die 10% die dit niet zou doen had dat maar eerder moeten bedenken, de hele maatschapij hoeft niet te leiden omdat het "zielig" is voor die mensen.

Natuurlijk als je 3x graffiti hebt gespoten hoef je neit de rest van je leven in de bak (in America ziten mensen 10+ jr in de bak hierom)