PDA

View Full Version : Team Killer Fighters



team killerfighters
14-01-2005, 11:26
Als u meer info willen over het team bel:0623528989 of Email:[email protected]


Team Killer Fighters


Doelstelling van het team.

- vechters een zo hoog mogelijk niveau laten bereiken, dit door optimale, ook individuele, begeleiding en gericht management.


Begeleiding en management.

Vechters volgen de basistraining bij hun eigen sportschool en worden op specifieke punten bijgeschoold door de begeleiders van het Team. Het management zorgt voor een regelmatig wedstrijdritme in binnen- en buitenland, waardoor een verantwoorde carrièreplanning bereikt wordt. Vechters worden specifiek op wedstrijden voorbereid, zowel sportgericht (technisch/tactisch) als fysiek gericht (medische verzorging / gerichte sportmassage). Hierdoor wordt de individuele aandacht en begeleiding gegeven die op A-niveau essentieel is en waarvoor binnen een sportschool niet altijd tijd is.

Tenminste eens per week is er gezamenlijke training, waarbij ook aandacht geschonken zal worden aan individuele zaken. De teamleden worden bovendien eens per week, en bij de wedstrijden verzorgd door een sportmasseur.

Het is de bedoeling twee keer per jaar als team op trainingskamp te gaan, in binnen- of buitenland. De kosten hiervoor worden door het team gedragen. Het spreekt voor zich dat dit alleen doorgang kan vinden wanneer hiervoor voldoende middelen aanwezig zijn.


Teamleden.

Aan teamleden worden de volgende eisen gesteld:

- maximale inzet. Wie niet fit is verstoort de training voor zijn teamgenoten en kan niet voor wedstrijden worden ingedeeld;
- zo vaak mogelijk deelnemen aan de gezamenlijke training
- opvolgen van de adviezen van de begeleiders van het team;
- wedstrijddeelname in de outfit van het team.

www.killerfighters.com

Mvg
Team Killer Fighters

Anonymous
14-01-2005, 17:27
Wat ik hier boven lees klinkt erg mooi, maar vraag me af als ik jullie site zie dat het alleen b en a vechters betreft.

Is dit ook zo en dus moeten n- en c atleten wachten tot ze zich bij jullie kunnen aansluiten?

Het klinkt in ieder geavl mooi moet ik eerlijk bekennen.

team killerfighters
14-01-2005, 18:50
Wat ik hier boven lees klinkt erg mooi, maar vraag me af als ik jullie site zie dat het alleen b en a vechters betreft.

Is dit ook zo en dus moeten n- en c atleten wachten tot ze zich bij jullie kunnen aansluiten?

Het klinkt in ieder geavl mooi moet ik eerlijk bekennen.Beste
Kijk het zit zo dat nemen we ook in ons team hoor.Ligt er aan wat die in huis hebt. en wat we uit je kan halen.ik zou zeggen bel even: 0623528989