PDA

View Full Version : Arrestaties inzake Alkmaarse steekpartijen



Italian*Berlusconi*
14-01-2005, 20:42
Naar aanleiding van de steekpartijen die afgelopen weekeinde in Alkmaar plaatsvonden zijn vandaag vier arrestaties verricht. Het betreft drie minderjarigen en één volwassen persoon. Allen worden verdacht van medeplichtigheid aan de steekpartijen.

Vorig weekeinde werden vier personen in het Victoriepark het slachtoffer van steekgrage lieden. Ze werden zonder reden in hun rug gestoken. Eén van de slachtoffers ligt nog op de intensive-care. Al snel was duidelijk dat telkens hetzelfde wapen was gebruikt. In totaal vonden in Alkmaar de afgelopen weken zeven van dergelijke steekpartijen plaats.

De nu aangehouden daders komen uit Alkmaar en Heerhugowaard. Ze hebben nog niet bekend maar justitie is er van overtuigd de juiste mensen te hebben opgepakt.

Eindelijk een begin van het eind voor die kutmongooltjes..... deze gasten moeten een nekschot krijgen voor het voor niks mensen in hun rug steken...ligt nu nog een oude vent in het ziekenhuis.....

Leonardo
14-01-2005, 20:45
Uitschot is het :x

Ze zijn nu gepakt maar wat kunnen ze maximaal krijgen als minderjarigen ? Denk 2 maanden taakstraf :evil:

Sjeanef
14-01-2005, 20:47
Mafketels zijn t gewoon...
Echt totaal zinloos (niet dat dat moet ofzow, maar ze hebben niet eens wat gejat van die mensen, gewoon steken en wegrennen zonder aanleiding of wat :twak: )

micha
15-01-2005, 03:38
genoeg voor TBS neem ik aan :twak: :evil: :evil: :evil:

max mulder shihan
15-01-2005, 12:41
Eindelijk een begin van het eind voor die kutmongooltjes..... deze gasten moeten een nekschot krijgen voor het voor niks mensen in hun rug steken...ligt nu nog een oude vent in het ziekenhuis.....[/quote]


Ben het in deze volledig met Italian eens.

payap
15-01-2005, 14:32
Wordt tijd dat dat soort gasten eens keihard wordt aangepakt. Laten ze de mijnen maar weer opengooien en die gasten daar van 06.00 tot 20.00 afbeulen een tijdje.

Mensen zomaar in de rug steken, stoeptegels van een viaduct gooien waardoor iemand dodelijk verongelukt, lijkwagen slopens enz enz

Moet je toch zwaar gestoord zijn ! :evil:

jojo
16-01-2005, 22:03
die gasten moet je zelf gewoon een mes in de rug stekenals ik wat te zeggen had he over de straffen in nederland zou ik gewoon iedereen een straf geven van wat ze andere ook hebben aangedaan